Gixu. Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 Vineri in timp c plecam din Nurenberg spre Romania...p autostrada spre Pasau observ in spate la ceva distanta o motocicleta cu atas...il las sa se apropie shi...surpriza...un ural cu atas...il salut...ma saluta(yo cu conserva) dupa care ma depaseste(yo 100+kmh) shi s-a dus frate...nu mi-a venit sa cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 De dus duce chiar si cu atas mai nasol e ca nu tine. Oricum e posibil sa fi avut motor de BMW (reprezentanta din Austria parca le echipa asa). Era cumva modelul nou (750cmc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 La standul URAL de la INTERMOT modelele expuse aveau top-speed 140 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 La standul URAL de la INTERMOT modelele expuse aveau top-speed 140 km/h. Cine nu crede si vrea sa testeze n-are decat. Exista reprezentanta in Romania. Eu am fost si mi-au placut. Doar preturile sunt cam,hm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 stiu pe cineva care am ers pana la mare cu un ural nou cu atas la croaziera 120 si nu a avut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 22, 2006 Autor Share Postat Octombrie 22, 2006 era asemanator celui din poza...initial am zis ca-i nipru(tobe,forma) da atunci cand am vazut chiuloasele mi-am dat seama ca-i ural...crek d 750...nu nu avea mot d bmw...era acelasi motor(forma) k ala d p uralul lu' aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 mda. nu va tine prea mult motorul in ritmul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 Noul Nipru e echipat cu motor de BMW. Dnepr MT80, asa-i numele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 Noul Nipru e echipat cu motor de BMW. Dnepr MT80, asa-i numele. nu ne dai si noua mai multe relatii despre chestia asta? please? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 La standul URAL de la INTERMOT modelele expuse aveau top-speed 140 km/h. pe siteul URAL la modelele cu atash top speedul e pe la 105 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 Vineri in timp c plecam din Nurenberg spre Romania...p autostrada spre Pasau observ in spate la ceva distanta o motocicleta cu atas...il las sa se apropie shi...surpriza...un ural cu atas...il salut...ma saluta(yo cu conserva) dupa care ma depaseste(yo 100+kmh) shi s-a dus frate...nu mi-a venit sa cred... Tare faza... Ca fapt divers, nu ca ar conta asta foarte mult...Banuiesc ca te-ai uitat la placuta de inmatriculare. Din ce tara era respectivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 sigur nu era tractat? ca in bancul ala cu trabantu cred ca se poate...mai ales ca nu erai in romania...aia, daca reconditioneaza, reconditioneaza...si au si bani sa intretina...asa ca, nu ma mira Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 22, 2006 Autor Share Postat Octombrie 22, 2006 Tare faza... Ca fapt divers, nu ca ar conta asta foarte mult...Banuiesc ca te-ai uitat la placuta de inmatriculare. Din ce tara era respectivul? Era neamt(cred) din moment c avea nr d LAUF(Germania)...era simplu...fara mot d bmw...shi nu parea sa fie fortat sa mearga-n ritmul ala...doar daca era forjat...era pt scurt timp shi in cateva min treb sa il ajung...da...nu! mergea frate...C m-a mirat a fost faptul k are atas shi merge asa tare... Avea omu super echipament touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 pe siteul URAL la modelele cu atash top speedul e pe la 105 km/h Eu de ce crezi caam specificat aspectul asta ciudat ? Din pacate nu cunosteam germana sa citim tot ce scrie acolo in specificatii si sa ne dam seama daca erau modificate radical si nici ei nu vorbeau engleza sau franceza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Deci M61 al meu prinde acum cam 105km/h reali, probabil ca normal ar prinde 120, cu atas, dar rotile au ajuns in stare critica, ciclistica este foarte importanta, ca motorul trage... Niprul cu atas atinge tot 120, dar la el exista riscul ca "evenimentul" sa fie sinonim cu o RK. Nipru R80,R100 sunt Nipre modificate de diferiti mesteri de la ateliere cu motoare de BMW, nu sunt de fabrica, KMZ produce, MT11,MT16. Intradevar, Uralul rezista mai usor la regim maxim, am un prieten, pe Urse, care merge cu Uralul de 650 in 130 constant, zeci de km, solo. Si motorul este in toate apele, l-am incercat, merge superb. Uralele noi cu 40-45cp cu atas se lauda cu o viteza de croaziera de 60mph, adica cam 100+. Viteza maxima cu atas o banuiesc la 130-140. La Uralul meu solo nu am reusit mai mult de 150 pe ceas, bine ca nici nu am abuzat, poate daca il lansam mai usor prindea mai mult. Oricum are ditamai carena si coburi...Constant merg 100-110. Noi vin cu garantie 2 ani, si aia au si bani si mai ales pasiune sa le tina in stare cat mai buna. Fata de ce eram obisnuiti motoarele sunt mai frumos lucrate, ambielaj mai bun, sa vezi chiulasele, nu vibreaza, alternator calumea, aprindere electronica, practic inghit zeci de mii de km pe an cu o intretinere decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 aleko, omul potrivit la locul potrivit, mai ales cand vine vb de ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 am avut o experienta cu top speed 125 (in fine se clantzanea acu intre 120 si 130) si eram cu atasu'.. pacat ca nu a durat decat.. cateva secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 O reclama incompleta, daca nu mincinoasa. Fabrica recomanda ca mersul la 100km/h sa nu depaseasca 3 minute. Evident fabrica se refera la mersul cu atas, caci pt asta e Niprul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.