Johann800 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Am vazut pareri diferite despre Kaore Motors..bune si rele..recent mi-am reconditionat BIG-ul acolo si sunt f multumit de treaba facut de japonez..nu am facut niste poze prea reusite dar cred ca se va vedea diferenta A durat ceva dar a meritat..ca sa nu mai zic ca se poate achita si in rate Chiar imi pare rau ca trebuie sa-l dau,dupa ce am vazut cum arata..dar am achizitionat de curand o Yamaha diversion mult mai potrivita pt statura mea Am postat acest topic pt cei interesari de un service de calitate..il recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Ce trista e... I s-au blegit "antenutele" din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 in ce a constat reconditionarea in spoiala aia. slab rau si apropo mosu este subtire si cere si mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Nu am auzit decat o parere despre el si aia era thumbs down. Semnalele alea de la ce s-au lasat asa, cumva de la silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Chiar imi pare rau ca trebuie sa-l dau,dupa ce am vazut cum arata..dar am achizitionat de Ti-ai batut joc de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 semnalele alea spate au bratul de prindere dintr-un cauciuc f moale, asa ca in principiu stau cum vrea mujchiul lor. am aceleasi zdranganele pe djebel, da o fo ok la 30 ron setu. io o sa le rigidizez cu niscai izolir band de jur imprejur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) sincer...culoarea aia parca nu e de pe pamant. E "naspa" tare frate. Ai noroc ca nu te ia la palme, dar fii atent sa nu iti faca o tranta drept rasplata pt felul cum te-ai purtat cu ea !!!! http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/ baga un ochi aici, sa vezi ce inseamna o reconditionare. Ma rog cum am stiut eu mai bine. Vezi putin diferenta ! Editat Iulie 7, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 mda nici asta nu e reconditionare, sa dai cu vopsea peste prinderile de la ghidon, juguri, capacele de la telescoape, scarite, amortizor, butucul de la contact, asta numesti tu reconditionare ? puteai sa dai cu vopsea peste mobra fara s-o desfaci ca tot acolo ajungeai, vopseai frumos si farul, ca sa nu mai orbesti participantii la trafic, dadeai un pic si pe cauciucuri ca sa nu innegresti asfaltu, n-as face asta nici la o tricicleta in puii mei. hai pa ca m-a luat greata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 mda nici asta nu e reconditionare, sa dai cu vopsea peste prinderile de la ghidon, juguri, capacele de la telescoape, scarite, amortizor, butucul de la contact, asta numesti tu reconditionare ? puteai sa dai cu vopsea peste mobra fara s-o desfaci ca tot acolo ajungeai, vopseai frumos si farul, ca sa nu mai orbesti participantii la trafic, dadeai un pic si pe cauciucuri ca sa nu innegresti asfaltu, n-as face asta nici la o tricicleta in puii mei. hai pa ca m-a luat greata ! eu pun pariu ca habar nu ai unde sunt situate sigurantele la trotineta ta, dar iti place sa te dai interesant. Ai facut asa ceva vreodata ? Nu , iti zic eu, pentru ca din astia ca tine intalnim la tot pasul. Ce ai facut tu cu mana ta in viata asta....iti spun eu .. Reconditionarea nu inseamna doar vopsea peste tot, cum e in viziunea ta, implica mai multe kestii, cum ar fi: imbunatatirea pieselor, schimbarea celor uzate, etc. De fapt ce rost are sa iti mai explic ca tie ti-a venit greata cand ti-ai citit postarea... e de inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 eu pun pariu ca habar nu ai unde sunt situate sigurantele la trotineta ta, dar iti place sa te dai interesant. Ai facut asa ceva vreodata ? Nu , iti zic eu, pentru ca din astia ca tine intalnim la tot pasul. Ce ai facut tu cu mana ta in viata asta....iti spun eu .. Reconditionarea nu inseamna doar vopsea peste tot, cum e in viziunea ta, implica mai multe kestii, cum ar fi: imbunatatirea pieselor, schimbarea celor uzate, etc. De fapt ce rost are sa iti mai explic ca tie ti-a venit greata cand ti-ai citit postarea... e de inteles. hai sa punem pariu, da am facut asta la motoreta din dotare, am luat fiecare spita la mana, fiecare ac de la rulmentii de la prolink si multe altele, dar sa vopsesc cadru fara sa dau jos juguri si telescoape sau contactul sau prinderile de la ghidon, cum plm sa vopsesti cu tot cu suruburi, acu pe bune, esi penal,asta n-o sa fac vreodata aici ai dreptate si hai ca mai am o intrebare, ca acu am vazut, ai pe gard in spate ghidonu, raspunde-mi cat se poate de sincer te rog, DE CE L-AI MAI DAT JOS ? nu sunt genul care sa ma bag aiurea in seama pe forumu asta, se poate vedea la numaru de posturi, dar cand ii spui altului ca si-a batut joc si te mai umfli si ii mai spui si cu atata inceredere '' ete aci cum se face reconditionare'' ma astept sa vad ceva pur si simplu facut cu simt, nu neeaparat cu gust ca asta nu se discuta, dar sa vad cabluri vopsite e prea de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Va suparati daca va rog sa nu va certati pe topicu asta? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 de ce mah ? ne certam pe subiectul reconditionarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) hai sa punem pariu, da am facut asta la motoreta din dotare, am luat fiecare spita la mana, fiecare ac de la rulmentii de la prolink si multe altele, dar sa vopsesc cadru fara sa dau jos juguri si telescoape sau contactul sau prinderile de la ghidon, cum plm sa vopsesti cu tot cu suruburi, acu pe bune, esi penal,asta n-o sa fac vreodata aici ai dreptate si hai ca mai am o intrebare, ca acu am vazut, ai pe gard in spate ghidonu, raspunde-mi cat se poate de sincer te rog, DE CE L-AI MAI DAT JOS ? nu sunt genul care sa ma bag aiurea in seama pe forumu asta, se poate vedea la numaru de posturi, dar cand ii spui altului ca si-a batut joc si te mai umfli si ii mai spui si cu atata inceredere '' ete aci cum se face reconditionare'' ma astept sa vad ceva pur si simplu facut cu simt, nu neeaparat cu gust ca asta nu se discuta, dar sa vad cabluri vopsite e prea de tot pt cultura ta generala te anunt ca acel contact vine capsat la dr., nu se poate da jos. Nu vad legatura de ce as da jos telescopele pe fata ca sa vopsesc, sincer. Ele au fost protejate si la urma curatate. Cabluri vopsire, de ce cabluri vorbesti frate, ala de la contact ? ala iti sare tie in ochi ? Sincer esti prea aspru cu tine si te pedepsesti groaznic uitandu-te peste ceea ce am facut. Te sfatuiesc sa faci un mic regim. Probabil de acolo si greatza care tot persista. Cu stima. Editat Iulie 19, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.