Sari la conținut

Mare atentie unde faci servisu'... s-ar putea sa ai surprize


Lupu
 Share

Postări Recomandate

Asta' primavara am inceput topicul asta din cauza faptului ca motocicleta mea proprie si personala avea niste zgomotzele ciudate si am zis sa verific si "capitolul" pastile (valve shims).

Cert e faptul ca nu am mai apucat deoarece dupa un drum de vreo 120 de km zgomotul s-a intensificat pana la zornaieli groaznice insotite si de alte cling-cling-uri. Cum in chiulasa n-am gasit nimic, am hotarat sa inlocuiesc motorul cu totul.

Zis si facut am cautat un motor de YZF si am gasit unul care dupa spusele proprietarului fusese reconditionat cu supape noi, segmenti noi, pastile corespunzatoare, etc.

Nici n-am motive sa ma indoiesc ca a fost reconditionat, dupa cum se va vedea in continuare...

Am pus motorul proaspat cumparat cu carburatoarele originale pe care le aveam eu. A pornit dar mergea foarte prost in ce cilindri vroia el. Zic buuun tre' sa reglez carbelitoarele pentru motorul asta. Am luat un set de vacuumetre d-alea "penale", am desfacut carbelitoarele, le-am suflat bine, le-am curatat, le-am montat la loc, am pus suruburile pilot la 2.5 ture (ca in carte) sa am un punct de plecare si am purces la sincronizare. Acolo am gresit treaba putin pentru ca trebuia sa fac intai o "sincronizare de banc", sa potrivesc clapetele la fel pe toti cilindrii. Cum n-am facut asta m-am chinuit o gramada cu vacuumetrele, cu joaca la suruburile pilot si rezultatul a fost ca - odata ce accelerai (in gol) revenea greu din ture si ramanea agatzata pe la 2000 sau 3000 rpm dupa care cobora greu cand vroia, balbaindu-se. Nu era fel si chip sa faca altfel.

Dupa o "sincronizare de banc" facuta cu grija treaba s-a mai imbunatatit considerabil - am putut sa ii fac un relanti stabil la fix 1100 rpm (cam jos relantiul fata de ce recomanda cartea) dar in schimb revenea cum trebuie din ture si nu mai ramanea agatzata. Cum dadeam relantiul la 1100+ adica chiar si 1200 rpm... iar facea urat.

Am mers o perioada asa pana m-am enervat din cauza ciudateniei relantiului, din cauza mirosului de benzina pe care il avea in mers si din pricina faptului ca se cam incalzea. Si m-am hotarat sa desfac capacul de la chiulasa si sa masor totusi jocurile supapelor chiar daca eu cumparasem un motor care se presupunea a fi fost servisat cu simt de raspundere si trebuia doar sa il pun si sa merg cu ea.

Surprize surprize - inafara de faptul ca am gasit la 3 din cilindri pastilele prea groase (un pic dincolo de limita superioara de joc tolerata de manual), ceea ce m-a intrigat si mai mult e ca axa cu came de pe evacuare era deviata cu un dinte de la "punct". Pot sa spun ca era intr-o pozitie "norocoasa" de nu se auzea nimic, nu lovea nimic. In schimb e clar ca avea un avans la evacuare fatza de normal. Cum dreacu sa mearga normal motocicleta aia? Cum dreacu sa o reglezi?

Nu zic ca e de vina omu' care mi-a vandut motorul. Omul sigur nu stia ce e pe-acolo fiindca logic ca n-o lasa asa.

Dar asa ca faza... se poate intampla sa mai gresesti un dinte la pozitie DAR sa nu te uiti mancatz-ash dupa ce o pui? Ca are n-shpeee miii de semne acolo!!

Si treaba cu pastilele care totusi sunt prea groase si deci joc prea mic - de pilda pe admisie jocul tre' sa fie 0.11 - 0.22, ei bine pe 2 cilindri sunt 0.10 pe linie. Deci ma gandesc ca au fost ajustate (ca n-au fost schimbate, se vede pe ele) aproape de limita inferioara in loc sa o faca macar la mijloc daca nu spre limita ailalta.

In fine, ideea e... mare atentie!

 

P.S.: o sa revin si cu poze dupa ce le scot din aparat.

P.S.2: motorul se auzea bine, frumos, tragea bine deci poate cineva nepretentios sau mai "nepus in tema cu tehnica" n-ar fi avut motive de neliniste.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... si eu 'testez' serviceurile :) Chiar daca am 2 vechituri de cand pamantu', nu sunt ele chiar asa rele sa le dau la remat, asa ca le mai invart un pic. Acum problema sta asa:

 

ZXR (service nr. 1): service furca: in prima saptamana (era in garaj nu am verificat-o) a curs tot (sau aproape tot) uleiul din amortizorul stang. De scarba nici nu ma mai duc la ei. Am zis dupa o vreme sa incerc sa imi servisez eu furca. Na si scoate amortizorul stang ca aia au f.tut si un imbus. Da-o incolo de treaba.

 

Pegaso (service nr. 2): Service carbelitoare + furca. Nota 9 la cerbelitoare, corijenta la furca. Chiar daca au inlocuit semeringuri+ulei (SI NU A CURS :bounce: ) pe drum m-am pomenit cu niste vibratii in ghidon la curbe de mai mai sa o dau pe jos. Ajung acasa, furca statea prinsa doar intr-un imbus din 3 pe fiecare parte (deci 2/6 din total), restul fiind iesite bine bine :angryfire: Sa nu le multumesti?

 

Sambata incerc alt service (pt incarcat cu ulei la furca de la zxr), urati-mi noroc. Sau poate scot eu imbusul si asta e. La ce ma pricep, sunt sigur ca o fac cu simt de raspundere, fata de alti mecanici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Spune sa stim si noi unde ai fost sa ne ferim.

2. Eu nu inteleg cum poti sa stai asa si sa schimbi service-ul daca cel unde ai fost nu a facut treaba. Daca ia platit si ti-a dat factura mergi la ei si trebuie sa ti-o repare. Ai platit sa iti faca treaba buna. Daca va plimbati din service in service sa nu va para rau mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. pe langa cimitir si in curte rar. nu zic mai multe, constantenii stiu :)

- am intalnit totusi diverse pareri de la oameni care au vizitat ambele service-uri pt lucruri mai serioase si au fost multumiti, poate am fost eu mai ghinionist, dar nu stiu cum le nimeresc asa, ca si cu vechea masina era la fel si era doar un amarat de cielo (atunci aveam si timp liber si ii invatasem toate suruburile), dar parerea mea e ca prea putini mecanici mai fac treaba cum trebuie, majoritatea sa isi ia banu' si asta a fost, In loc sa prinda cate un client fidel (si ar castiga mai mult asa).

2. sa zicem ca e un pret 'mic' pt care am inteles cum lucreaza si pt alte treburi nu ii mai vizitez si decat sa imi fac nervi pt banii aia, mai bine muncesc (sau postez pe forum).

3. repet, nu am eu cine stie ce 'utlaje' dar nici asa sa ma lase cu suruburile desfacute sau sa le stranga pana fac din gaura de imbus, cerc :moto:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am costatat ca unii serviseaza superficial furcile, nu verifica cuzinetii si de aici apar problemele cu uleiul care curge din ele chiar daca semeringurile sunt noi. Am inceput si eu sa pastrez cuzineti deteriorati tocmai pentru a le arata la clienti cam ce posibile stricaciuni invizibile exista in jambele pe care le servisez. Deocamdata toti au inteles ca daca trebuie schimbati atunci nu se poate altfel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curs a curs pe la surubul de scurgere sau ce e (capatul inferior), cine stie, l-or fi lasat nestrans, l-or fi stricat si se invarte in gol, ori fi uitat vreo saiba. Vedem cand il desfac :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un alt posesor de Bandit si-a luat o furca sh, proaspat servisata. dupa mai putin de o saptamina de mers a inceput sa curga ulei pe la ambele simeringuri. la demontat s-a dovedit ca saibele metalice de sub simeringuri erau puse deasupra. simeringurile au rezistat ele cit au rezistat pina au cedat. si era cit pe ce sa plece cu ea asa intr-o excursie nu chiar scurta :)

 

PS: acuma ma gindeam... corleone, ai umblat tu cumva in furca aia?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din curiozitate, cat a costat un motor "servisat" cu supape, segmenti noi... etc.? Intreb pentru ca doar ce am pus si eu motorul pe banc pentru revizie capitala si doar minimumul de piese (segmenti, garnituri, lant Hi-vo, semeringuri supape, membrane carburatoare si alte cateva maruntisuri) a depasit lejer 20 milioane...

 

Deocamdata am pus la punct chiulasa: curatat calamina din chiulasa si supape, re-pasuit supapele pe paturi cu pasta cu 2 granulatii, inlocuit semeringurile supapelor si refacut jocurile cu pastile HotCams...

 

post-11356-0-91906000-1310665501_thumb.jpg

post-11356-0-30204600-1310665534_thumb.jpg

post-11356-0-33797800-1310665577_thumb.jpg

 

Zilele urmatoare sper sa am timp sa pregatesc pistoanele/cilindri si sa inlocuiesc segmentii si, intr'un final sa rezolv sursa zgomotului care incepuse sa semene a tractoras - lantul Hi-Vo. Nu am dat inca motorul pe din doua, insa dupa demontarea blocului de cilindri am avut acces la el si pot confirma ca are un joc de 2-3 cm!!!

 

Fara alte comentarii revin cu o veche zicala "marinareasca"... daca vrei ceva bine facut, FA-O CU MANA TA!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yo4hgx - nu stiu exact cat a costat, din spusele omului de la care am luat motorul au fost cateva sute bune de euro.

Ce seamana motoarele noastre, arata 99% la fel pe dinauntru :)

Ah si inca ceva - motorul asta "nou" avea un mic hurjuit-troncanit intre 1000 si 2000 rpm (prin zona relantiului) asa cam de "tractor", vorba ta. Am mai conversat noi pe tema asta fiindca si motorul celalalt avea niste zgomote asemanatoare si am discutat de problema "hy-vo chain rattle". Cel care mi-a dat motorul a zis clar: "man, e lantul primar de transmisie (hy-vo chain) care ar trebui schimbat fiindca e uzat si hurducane prin burta motorului si asta se aude". Buun am luat-o ca atare.

De ce dupa servisarea jocurilor la supape cu pastile corecte si corectarea pozitiei axei cu came nu se mai aude absolut NIMIC?

Pentru ca probabil in cazul motocicletei mele (si banuiesc ca si a altora care au avut zgomote similare) nu se auzea lantul ala de fapt ci erau "dezechilibrele" de functionare ale motorului care mergea oricum numai rotund nu (desi dadea impresia).

Ma mai gandesc al jocul pe care zici ca il are - nu ar trebui sa aiba joc din moment ce nu are intinzator? Asta e o intrebare ne-retorica, ci "pe bune". :) O sa desfac motorul vechi sa vad ce troncanea prin el si de curiozitate o sa pipai si chainu'.

 

Si ca PS - acum motocicleta merge foarte bine, trage considerabil mai tare - inainte avea o usoara ezitare in prima parte a plajei de turatie dar acum pleaca "ca din pusca" cum s-ar spune si se tureaza ca nebuna, sa n-o mai recunosc nu alta! Plus ca au disparut toate zgomotele suspecte si acum toarce ca o pisica (ma rog, in limitele bunului simt ale unui motor de 17 ani :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un singur lucru ai facut prost: pasuirea! nu se face asa, motorul tau are aproape sigur 3 unghiuri la scaune pe care le-ai distrus. jocul in ghiduri cum era?

 

Pasta de pasuit nu "distruge" unghiurile scaunelor... asta daca nu cumva sunt compromise deja. Cat priveste jocul in ghiduri nu stiu cum s'ar putea verifica.

 

@yo4hgx - nu stiu exact cat a costat, din spusele omului de la care am luat motorul au fost cateva sute bune de euro.

Ce seamana motoarele noastre, arata 99% la fel pe dinauntru :)

Ah si inca ceva - motorul asta "nou" avea un mic hurjuit-troncanit intre 1000 si 2000 rpm (prin zona relantiului) asa cam de "tractor", vorba ta. Am mai conversat noi pe tema asta fiindca si motorul celalalt avea niste zgomote asemanatoare si am discutat de problema "hy-vo chain rattle". Cel care mi-a dat motorul a zis clar: "man, e lantul primar de transmisie (hy-vo chain) care ar trebui schimbat fiindca e uzat si hurducane prin burta motorului si asta se aude". Buun am luat-o ca atare.

De ce dupa servisarea jocurilor la supape cu pastile corecte si corectarea pozitiei axei cu came nu se mai aude absolut NIMIC?

Pentru ca probabil in cazul motocicletei mele (si banuiesc ca si a altora care au avut zgomote similare) nu se auzea lantul ala de fapt ci erau "dezechilibrele" de functionare ale motorului care mergea oricum numai rotund nu (desi dadea impresia).

Ma mai gandesc al jocul pe care zici ca il are - nu ar trebui sa aiba joc din moment ce nu are intinzator? Asta e o intrebare ne-retorica, ci "pe bune". :) O sa desfac motorul vechi sa vad ce troncanea prin el si de curiozitate o sa pipai si chainu'.

 

Si ca PS - acum motocicleta merge foarte bine, trage considerabil mai tare - inainte avea o usoara ezitare in prima parte a plajei de turatie dar acum pleaca "ca din pusca" cum s-ar spune si se tureaza ca nebuna, sa n-o mai recunosc nu alta! Plus ca au disparut toate zgomotele suspecte si acum toarce ca o pisica (ma rog, in limitele bunului simt ale unui motor de 17 ani :lol: )

 

Da, numai piesele mentionate anterior costa cateva sute bune de euro... tocmai de aceea am intrebat.

 

Nu stiu cati kilometri are motorul tau si ce inseamna ca "nu se mai aude absolut NIMIC", la mine zgomotul despre care vorbeam e mai greu de descris. La relanti suna asa, ca un clantanit si numai cu motorul cald si daca relantiul este la 1000rpm, daca il ridic la 1100-1200 dispare. In mers se simte doar pe deceleratii puternice, ca un troncanit care se propaga cam peste tot.

 

Cum ziceam, inca nu am dat motorul pe din doua insa cu siguranta lantul hi-vo este uzat. Am tras de el cu un carlig de sarma si are joc vertical de cca 2cm si mai mult, cca 5mm lateral. Lantul nou e foarte rigid, pe laterala practic nu are pic de joc. Voi sti insa cu siguranta cat joc vertical ar trebui sa abia abia dupa ce'l voi monta pe cel nou. Voi face niste poze cu jocurile inainte si dupa.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55.000 de km are motorul. Dar, intr-adevar la tine se aude cam altfel. Deci sunt sanse mari sa fie de-acolo. Nu vazusem aia "2cm" de joc... Citisem si am citit prost fiindca aveam impresia ca-s "2mm" si normal ca nu mi se parea mare :lol:

Eu cand zic ca nu se mai aude absolut nimic la motorul meu vreau sa spun ca acum doar fluiera/fashaie asa, cum ar trebui sa se auda un motor, iar inainte avea intre 1000 si 2000 rpm o horcaiala/zdranganeala crr-crr-crr-crrr asa semiregulat.

E bine ca te-ai apucat de ea, e bun si un overhaul de-asta la anii lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Cat priveste jocul in ghiduri nu stiu cum s'ar putea verifica.

 

Se verifica "la mana", supapele nu au voie sa aiba joc in ghid. Poate ca exista o metoda de verificat jocul dar nici nu am auzit de ea si nici nu m-a interesat sa caut. Chiar si strungarii am vazut ca le verifica la mana.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atitudinea "ce sa ma bag eu in motor cind pot sa fac in timpul ala schimburi de ulei" mi se pare emblematica pt. multe service-uri. sincer cred ca treaba faci doar la vreunu' care-si deschide din pasiune, altfel e o afacere ca oricare alta.

pasuit supape :) vreau sa vad eu service care face asta si mai ales as fi curios cit costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atitudinea "ce sa ma bag eu in motor cind pot sa fac in timpul ala schimburi de ulei" mi se pare emblematica pt. multe service-uri. sincer cred ca treaba faci doar la vreunu' care-si deschide din pasiune, altfel e o afacere ca oricare alta.

pasuit supape :) vreau sa vad eu service care face asta si mai ales as fi curios cit costa.

 

 

pasuire? aproape orice atelier care se ocupa de chiulase.

 

@yo4: ba da... daca vrei sa intram in detalii intram. si asta o zic fara sa "te iau pe sus" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yo4: ba da... daca vrei sa intram in detalii intram. si asta o zic fara sa "te iau pe sus" :)

 

Cred ca de fapt vrei sa spui daca vreau sa intram in polemica... raspunsul este - NU, nu vreau!

 

Normal ca mi'as fi dorit sa pot reface unghiurile la paturile supapelor, sa masor jocurile ghidurilor si daca ar fi fost nevoie sa le "bucsez" sau si mai bine, sa le inlocuiesc cu totul, sa fi inlocuit toate supapele si arcurile... Nu intotdeauna poti face lucrurile ca la carte sau macar cum ne'am dori... cateodata, recurgem la "cel mai bun" compromis.

 

Se verifica "la mana", supapele nu au voie sa aiba joc in ghid. Poate ca exista o metoda de verificat jocul dar nici nu am auzit de ea si nici nu m-a interesat sa caut. Chiar si strungarii am vazut ca le verifica la mana.

 

 

Metoda este identica cu cea de la determinarea jocurilor dintre cilindri si pistoane.

 

Normal ca la noi totul se verifica "la mana"... doar romanul s'a nascut cu micrometru intre index si opozabil!

 

Ride Safe!

 

O sa desfac motorul vechi sa vad ce troncanea prin el si de curiozitate o sa pipai si chainu'.

 

Azi am reusit in sfarsit sa ajung la lantul ala buclucas... practic e nevoie sa demontezi aproape toate componentele motorului!!! Diferenta intre cel vechi si cel nou este vizibila cu ochiul liber, cca 5mm lungime.

 

Nu am mai facut poze pentru ca am dat in alta problema care m'a dat peste cap, am gasit 2 cuzineti de pat facuti praf si mai grav, urme destul de serioase in lagarele vibrochenului. Ca sa nu mai pierd timpul cu rectificari... nu vrei te rog sa verifici in ce stare este arborele de la motorul tau mai vechi? Daca ar fi in regula si ai fi dispus sa mi'l vinzi, as da comanda imediat de cuzineti ca sa nu mai stau cu motorul imprastiat peste tot... Multumesc anticipat!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...cu service-urile am patit-o si eu. in urma cu 3 saptamani am avut o problema cu motorul, mi-a pocnit ceva inauntru si nu vroia sa mai porneasca, motorul era blocat, asa ca l-am urcat pe platforma si l-am dus la mymoto service. le-am spus baietilor simptomele si au zis ca se rezolva (asta a fost miercuri). vineri am sunat si i-am intrebat daca au avut timp sa ze uite la el. mi-au raspuns ca saptamana care vine ca sunt cam ocupati momentan.ok, peste o saptamana sun iar, acelasi raspuns. ok, in cele din urma sun iar dupa cateva zile iar baiatul de acolo iki zice ca s-a uitat la ea si ca are motorul blocat, zic, asta stiu si eu ca de aia am adus-o. el zice ca o sa se mai uite la ea odata. bine zic, astept. dupa cateva zile ma suna si imi zice ca ar fi mai bine sa-mi iau un alt motor(ma refer la motor propriu zis) pt ca asta ar fi prea scump de reparat din cate a observat el. il intreb, ai desfacut motorul sa vezi ce are stricat inauntru pt ca am gasit niste piese la cineva, el zice ca nu, ca si-a dat seama din ce i-am zis eu si din cate a observat el nu se merita. il rog sa-l desfaca ca sa stiu ce piese sa caut, el zice ca o sa ma coste cam mult, in jur de 160 de lei doar desfacutul si montatul motorului, fara reparatie ( constatarea). zic ok, fie asa, macar sa stiu ce are, ce-i trebuie si cat ma duce totul. in cele din urma ramane sa-l desfaca si sa ma anunte ce piese imi trebuie...asta se intampla vinerea trecuta. miercuri il sun si-l intreb daca l-a desfacut ...acelasi raspuns "nu am avut timp"! asa ca ii zic ca vin luni sa-l iau inapoi...si asa o sa fac, il duc acasa si ma apuc sa lucrez singur la el.

acum ce pot sa mai zic, la noi service-ul pt motoare se rezuma doar la schimbat uleiul, filtrele, gumele si alte consumabile dar cand vine vorba de o treaba serioasa nu prea gasesti oameni care sa se bage. cum ati spus si voi, e nevoie de pasiune!

eu sper sa-i dau de cap, e un motor simplu, un suzuki volty de 250, cu acelasi motor care e pe gn250 si pe gz250 marauder. daca aveti sfaturi sau idei sunt binevenite!

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Metoda este identica cu cea de la determinarea jocurilor dintre cilindri si pistoane.

 

Normal ca la noi totul se verifica "la mana"... doar romanul s'a nascut cu micrometru intre index si opozabil!

 

Ride Safe!

 

Am vazut eu ca ma jeneaza ceva sub piele dar nu mi-am dat seama ce e, acum ca mi-ai zis mi-am dat seama ca de fapt am un micrometru intre index si opozabil. :makeout:

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasuire? aproape orice atelier care se ocupa de chiulase.

 

@yo4: ba da... daca vrei sa intram in detalii intram. si asta o zic fara sa "te iau pe sus" :)

pe mine m-ar interesa cum e cu unghiurile.

 

am dat in alta problema care m'a dat peste cap, am gasit 2 cuzineti de pat facuti praf si mai grav, urme destul de serioase in lagarele vibrochenului.

poti sa pui niste poze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai pierd timpul cu rectificari... nu vrei te rog sa verifici in ce stare este arborele de la motorul tau mai vechi? Daca ar fi in regula si ai fi dispus sa mi'l vinzi, as da comanda imediat de cuzineti ca sa nu mai stau cu motorul imprastiat peste tot... Multumesc anticipat!

 

Man, imi pare rau si te-as ajuta cu draga inima dar motorul ala o sa il repar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-ar interesa cum e cu unghiurile.

 

Pentru a asigura amprenta optima de etansare a supapelor in paturi sunt practicate 3 alezaje in unghiuri crescatoare. Cand aceasta este prea mare, prea mica sau descentrata paturile trebuiesc refacute. Daca amprenta este insa inca decenta micile neregularitati pot fi rezolvate doar cu pasta de grinduit.

post-11356-0-69521900-1310815664_thumb.jpg

 

poti sa pui niste poze?

 

Ce rost mai are, unul dintre lagare este evident uzat, canalul central de ungere a cuzinetului se observa cu ochiul liber pe lagarul vibrochenului iar cuzinetii sunt portocalii...

 

Man, imi pare rau si te-as ajuta cu draga inima dar motorul ala o sa il repar.

 

Nici o problema, cred ca am gasit deja ce'mi trebuie, multumesc!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut eu ca ma jeneaza ceva sub piele dar nu mi-am dat seama ce e, acum ca mi-ai zis mi-am dat seama ca de fapt am un micrometru intre index si opozabil. :makeout:

vezi ca de pleci in america aia au alte unitati de masura !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am reusit sa scot lantul hi-vo, se vede cu ochiul liber uzura celui vechi. Cel nou vine bine pe pozitie, fara joc, cu un pic de tensiune pe patina...

 

post-11356-0-52627400-1312877464_thumb.jpg

 

Ride Safe!

 

Da, e clar acum. Se vede "din avion". Chestia care ma framanta e faptul ca ei sustin ca astea-s lanturi foarte "fortzabile" care suporta rulaje mari fara intindere suplimentara. De exemplu BMW foloseste la X-DRIVE lanturi d-astea hy-vo. Eh de ce p..da ma-sii se uzeaza totusi asa repede. Acum nu stiu nici cati km are motorul tau dar banuiesc ca n-ai sarit de 100.000.

 

P.S.: cum merge cu "revigorarea" motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...