RaduI Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 (editat) Istoric: In urma cu aproape un an, am descoperit forumul de fatza, dintr-ul link dat de prietenul mihaiachi. Citind topicurile, m-a captivat.... mai ales cele din acest subforum, eu fiind un mare iubitor al fiarelor vechi (vezi masina din avatar, fab. 1964, folosita zilnic) . Incet-incet a inceput sa se infiripe ideea: imi trebuie neaparat o motocicleta cat mai veche, s-o restaurez ! Am inceput sa caut, m-am uitat prin anunturi. Fratele mihaiachi chiar m-a dus sa-mi arate un IJ; avea ceva bube si proprietar nehotarat , asa ca a cazut afacerea. Asta era in primavara. Intre timp am cam renuntat la idee...pana acum 2 saptamani cand un var mi-a spus ca s-ar gasi undeva de vanzare un MZ.....din 1960 cu toate actele in regula, CIV, numere noi....si la un pret modic. Vechea obsesie a revenit in forta. Am vorbit cu omu: jucaria nu mai fusese folosita din '99, drept care fusese pusa la conservat. Demontata, motorul pus la vaselina. (putin inainte de conservare motorul suferise un RK) drept care....vineri 20 octombrie, VAZUT, PLACUT, LUAT!!! Prima impresie: Aspect exterior...acceptabil. Straturi de vopsea suprapuse fara a curata in prealabil. Motorul in schimb arata aproape ca nou. I-a dat omu o pedala, apoi a doua: a pornit si a ramas mergand frumos la ralanti . Ce mai, nu m-a mintit . Oprit motor, mers sa bem o cafea, taclale, aia, aia. Dupa o ora dat iar pedala: pornit la prima . Am demontat furca si ghidonul, am urcat-o intr-un break si a luat drumul Bucurestiului. Eu pe ea, in break (pot spune ca am parcurs primii mei 200 km pe motor ) Urmeaza imagini...incerc sa pun si filmul de la cumparare, cand inca era intreaga (acum e deja bucati) Later edit: mda, n-a mers filmul, se pare ca e prea mare PS2: am gresit titlul topicului.... e din 1960 nu 64, ma poate ajuta un moderator cu modificarea titlului ? Cateva poze.... ... ... ... Editat Octombrie 23, 2006 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 MZ-ul ES imi place pentru fiabilitatea exceptionala mecanica si pentru silentiozitate. Practic este o culme a tehnologiei in domeniu, erau expertii 2T inginerii de la DKW. Daca motorul a pornit asa de usor inseamna ca ai facut o alegere excelenta. Poate reusesti sa-i salvezi toba, ca geometria ei conteaza foarte mult Fa-o boboc ca pe Kaefer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 23, 2006 Autor Share Postat Octombrie 23, 2006 Toba , in afara de faptul ca e cam ruginita, pare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 23, 2006 Autor Share Postat Octombrie 23, 2006 Am reusit sa incarc filmuletul; schimbatii extensia .doc in .rar apoi dezarhivati video_0001.part1.doc video_0001.part2.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Bafta la restaurare si a mea e desfacuta bucati prin subsol abia m-am apucat de ea si vreau sa o fac cat mai adevarata si originala. Se ne tii la curent cu ce proiectul tau ca din pacate eu nu ma grabesc (faptul ca nu am voie sa o conduc legal .. A1.. ma omoara) Eine gute Reise mit MZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 23, 2006 Autor Share Postat Octombrie 23, 2006 Hehehe..... coane, vineri am adus-o, ieri deja am bucatzit-o, mai am doar sa dau jos motorul. Nici eu n-am A-ul...urmeaza, la primavara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Starea in care este acuma seama cu starea in care se afla a mea cand am cumparat-o doar ca motorul nu fusese pornit de 7 ani, era segmentata si apoi lasata intr-un colt de curte afara... dupa lungi chinuri si 3 mecanici a pornit bestia si pot sa spun ca mi-a intrat in inima zgomotul ei. M-am mai plimbat putin cu ea prin zonele mai nepopulate de prin Iasi si cum am vazut ca vine iarna a intrat ca cosmetica.. cum nu prea le am cu mecanica presimt ca o sa fie o lupta starsnica dar am invatat usor sa schimb una alta si pana la primavara sper sa ma pot mandri cu cel mai tare MZ ES 175 (original din Romania) Titlul de cel mai tare MZ ES 250 vezi sa il iei tu Later edit cateva poze cu ea inainte sa o dezmembrez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 23, 2006 Autor Share Postat Octombrie 23, 2006 O sursa de piese ai aflat ? As vrea sa schimb una-alta pe ea...preferabil noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 O sursa de piese ai aflat ? As vrea sa schimb una-alta pe ea...preferabil noi din pacate nu dar partea buna e ca am ceva ceva piese de la moshu de la care am cumparat-o si sper sa nu am nevoie.. oricum am ramas fara un arc de la kickstarter si mi l-a sudat cineva, si mai nou i-am luat un carburator nou de minsk al iei face mari nazuri.. sper sa nu trebuiasca sa il folosesc pe ala si sa ramana cel original, spui daca ai nevoie de manualul ei sau alte informatii cu care te pot ajuta.. http://www.monstrumecanic-mz.go.ro/Gat%20de%20lup.htm Sau vb cu Andrei_D /index.php?showtopic=66019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 23, 2006 Autor Share Postat Octombrie 23, 2006 Demolarea continua ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 si a mea e desfacuta bucati prin subsol Am o rugaminte...daca zici ca o ai desfacuta, poti trage o poza in zona prinderii amortizoarelor la cadru ? Vreau sa compar cu ce am eu... sunt niste suduri care vreau sa ma lamuresc daca-s cele originale. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 (editat) bravo frate broscar, te-ai apucat de fiare vechi! am shi eu un MZ 125 RT din 58, shi alte vechituri. o sa urmaresc topicul asta! numai bine cosmin aka kerosen! Editat Octombrie 24, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 Mersi fain cosmine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 bafta cu restaurarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 foarte tare frate! e unul din cele mai bune topicuri din ultima perioada. multa bafta si daca te impotmolesti cu ceva, nu ezita sa intrebi. Va salut pe toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Da, sunt curios cum o sa iasa dupa ce termini, sa ne tii la curent, daca iese bine o sa incerc si eu cu unu - am vrut sa il iau da nu prea imi place cum arata, inca il mai are omu si cerea si cam mult pe el. uite si poze sa vedeti cum arata. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 (editat) foarte tare frate! e unul din cele mai bune topicuri din ultima perioada. multa bafta si daca te impotmolesti cu ceva, nu ezita sa intrebi. Va salut pe toti! Multumesc. Am sa tot intreb ptr. ca-s "cui" in materie de motociclete, invat din mers am vrut sa il iau da nu prea imi place cum arata, L-am vazut, in alt topic. Pai...spalat cred ca arata cam cum arata asta pe care l-am luat eu Editat Octombrie 24, 2006 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Ma apuc sa caut cartea tehnica originala a MZ-ului de 175-250, da' daca o gesec merge s-o pun pe forum ? Cartea este in romana, deci nu mai necesita traducere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 Exista respectiva carte intr-un alt topic despre MZ-uri... dar lipsesc cateva foi. Daca o ai completa ar fi minunat s-o pui. Hai mercic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Am o rugaminte...daca zici ca o ai desfacuta, poti trage o poza in zona prinderii amortizoarelor la cadru ? Vreau sa compar cu ce am eu... sunt niste suduri care vreau sa ma lamuresc daca-s cele originale. Mersi fatza sau spate? nu conteaza fac acuma 2-3 poze si le pun imediat.. sa caut aparatu` Sper ca nu am inteles gresit Se pot observa in prima poza bulinele pe care le folosesc sa etichetez diferite piese in caz ca nu o sa mai stiu ce si cum era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 (editat) Pai daca am zis ca prinderea la cadru...de spate. Multumesc Am vazut pozele, exact ce-mi trebuia. Mersi mult Editat Octombrie 24, 2006 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 Hai ca tot sunt aici... unde se gasesc anvelope ptr. "dansa" ? M-ar interesa noi. 3,50x16, preferabil in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 26, 2006 Autor Share Postat Octombrie 26, 2006 (editat) Am terminat de demontat tot , mai putin bratul oscilant (bascula) - nu imi dau seama neam cum se scoate axul basculei. Am inceput examinarea bucatilor rezultate . Cea mai nasoala faza e urmatoarea: "fostul" a customizat-o putin, i-a pus semnale de tractor . Semnalele ptr. fata , n-a gasit alt loc sa le puna decat pe "gatul de lup" - taman pe locul cel mai frumos al masinariei asteia. Le-am dat jos dar am ramas cu niste gauri mari acolo..... Am 2 variante: ori incerc sa il duc la un tinichigiu sa-l carpeasca , sperand ca apoi nu se va mai cunoaste locul unde au fost gaurile, ori sa inlocuiesc gatul cu altul. Asadar: are cineva un "gat de lup" in plus, de vanzare ? Editat Octombrie 26, 2006 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Shi ei am avut 2 gauroaie in farul de la IJ shi le-am dres prin lipire la interior de fibra de sticla shi rashina apoi chituire la ext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 26, 2006 Autor Share Postat Octombrie 26, 2006 Asta e planul B, planul A pare mai simplu... inlocuirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.