Sari la conținut

nu sta la relantiu..


Postări Recomandate

mestere sincronizatoru e ok daca tu ai o parere prosta despre carbtune si al tau era defect asta nu inseamna ca toate sunt defecte ...am facut o sincronizare cu ceasuri astazi si aveam aceleasi vacum care mi-l indica si pe carbtune meu deci buba e din alta parte.. cineva mi-a zis astazi ca fiind bujia afumata inseamna ca nu da scanteie cum trebuie si automat nu lucreaza un cilindru cum trebuie si mergand in 3 ..nu sta la relantiu.. VOI DE CE PARERE SUNTETI?

 

:scratch: :scratch: :scratch:

mestere sincronizatoru e ok daca tu ai o parere prosta despre carbtune si al tau era defect asta nu inseamna ca toate sunt defecte ...am facut o sincronizare cu ceasuri astazi si aveam aceleasi vacum care mi-l indica si pe carbtune meu deci buba e din alta parte.. cineva mi-a zis astazi ca fiind bujia afumata inseamna ca nu da scanteie cum trebuie si automat nu lucreaza un cilindru cum trebuie si mergand in 3 ..nu sta la relantiu.. VOI DE CE PARERE SUNTETI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestere sincronizatoru e ok daca tu ai o parere prosta despre carbtune si al tau era defect asta nu inseamna ca toate sunt defecte ...am facut o sincronizare cu ceasuri astazi si aveam aceleasi vacum care mi-l indica si pe carbtune meu deci buba e din alta parte.. cineva mi-a zis astazi ca fiind bujia afumata inseamna ca nu da scanteie cum trebuie si automat nu lucreaza un cilindru cum trebuie si mergand in 3 ..nu sta la relantiu.. VOI DE CE PARERE SUNTETI?

 

:scratch: :scratch: :scratch:

parerea MEA ie urmatoarele:

1 mergi cu motoreta la un mecanic priceput.

2 ...........................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica pick-up/senzor hall etc. ..... si rotoru de generator. (la rotor de generator are parca 4 bucati de metal, fiecare e pt cilindru) sa verifici daca e in regula... daca nu da scanteia cum trebuie la cilindru 2 (masoara la pick-up cate rezistenta are (vezi la manual service) si verifica si bobina de inductie (tot asa masoara rezistenta si voltajul), verifica cablu pana la fisa.. etc (mama focului....)

 

 

mai bine du-l la un mecanic extrem de priceput (cum e Mao-San, TNG, si alti) du mobra la ei si lasa-i sa gaseasca ei singuri buba. alta solutie nu exista. e mai usor ca mecanici sa pipaie la mobra ta decat sa explici fenomentu pe forum... e prea "subtire" de "informatie".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tu nu iti dai seama daca merge in 3 sau in 4? wacko.gif

Good point! :ok:

 

Omule! Verifica-i naibii compresia aia! E LEGE ca nu faci nimic la carburatie mai ales cand vezi ca NU AI REZULTATE fara sa-i verifici compresia. Fa asta ca si eu m-am fript (desi teoretic stiam) si altii la randul lor.

 

Ai cat de cat idee cum functioneaza un motor in patru timpi? Poti sa futzi carburatia aia cat vrei daca nu inchid supape din varii motive sau mai stiu eu ce...

 

Si a mai dat cineva un sfat pertinent: du-o nene la un mecanic priceput. Cand aud aici de senzorii hall fugiti, de bujii, sau de mai stiu eu ce ma doare mintea. Sunt niste verificari simple care trebuiesc facute fara omisiune.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te doare mintea!

 

Carbtune e foarte bun. Nu l-as schimba pentru nici un sincronizator cu manometre.

 

Legat de problema:

1. imediat dupa ce ai pornit-o spray-aza apa pe evacuari si vezi daca pe una din ele se evapora mai greu. Daca da, acolo ai o problema.

2. verifica bujiile si compresia. Distanta intre electrozi si curata-le (nu are neaparat legatura cu problema dar e bine sa o faci).

Considerand ca ai compresie aproximativ la fel pe fiecare cilindru, ceea ce descri acolo pare a fi problema de pierdere de vaccum

Spray-aza wd40 de exemplu pe carburatoare in mers si vezi daca se modifica mersul motorului. Daca da, trage aer fals pe acolo.

Verifica toate furtunasele sa fie conectate.

Nu incerca sa pornesti motorul fara airbox ca se modifica vacumul si nu rezolvi nimic.

Verifica mansoanele carburatoarelor.

Verifica membranele, pozitia cuisoarelor sa fie la fel toate.

Regleaza aerul la 2.5ture out ca punct de pornire.

Sincronizeaza clapetele in dreptul celei de a doua gaurele toate.

Sincronizeaza la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit totul, din cunostintele mele, carburatorul lucreaza in prima parte, respectiv 1/4, din pilot screw si pilot jet, adica reglajul de "rlanti" sau mers in gol. La deschiderea mai mare a acceleratiei incepe sa lucreze din ac si jiglerul principal, main jet. LA tine e problema cand revine din turatie. Daca ai observat, in momentul in care saracesti amestecul se tureaza (la fel si cand trage aer fals). Parerea mea este ca ai carburatoarele reglate la ralanti pe amestec sarac. Dar carburatorul nr. 2 are bujia neagra. Asta inseamna ca primeste prea mult. La nr. 1,3,4 cred ca ar trebui sa imbogatesti maestecul, in paralel reducand din nr.2. Daca la sincronizare da valori bune in turatie incearca o verificare la ralanti. Compresia este adevarat ca influenteaza amestecul, dar daca faci sincronizare, aceasta automat se face in concordanta si cu compresia. Un cilindru cu compresie mai mare va avea o valoare sincronizare raportata la amestec iar celalalte la fel. Inseamna ca la valoarea de sincronizarea facuta egal la toti cilindrii, vom avea valori diferite ale amestecului la fiecare cilindru in parte. Daca la ralanti da valori diferite la carburatoare, trtebuie sa te joci cu reglajele de amestec, poate sa schimbi si jiglerele. Daca ai reglat nivelul egal la toate carburatoarele si ai un ac care este diferit de celalate ca si lungime, respectiv mai scurt, sa aspire carburatorul pe acolo benzina care se arde la ralanti si sa dea un amestec bogat care innegreste bujia.

Trebuie rabdare multa si poate si piese de schimb (jiglere, ace) pentru a obtine maximum de la motor si sa aiba o functionare perfecta. Mai trebuie tinut cint si de faptul ca nu mai este nou nici el si nici piesele din carburator.

Spor la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit totul, din cunostintele mele, carburatorul lucreaza in prima parte, respectiv 1/4, din pilot screw si pilot jet, adica reglajul de "rlanti" sau mers in gol. La deschiderea mai mare a acceleratiei incepe sa lucreze din ac si jiglerul principal, main jet. LA tine e problema cand revine din turatie. Daca ai observat, in momentul in care saracesti amestecul se tureaza (la fel si cand trage aer fals). Parerea mea este ca ai carburatoarele reglate la ralanti pe amestec sarac. Dar carburatorul nr. 2 are bujia neagra. Asta inseamna ca primeste prea mult. La nr. 1,3,4 cred ca ar trebui sa imbogatesti maestecul, in paralel reducand din nr.2. Daca la sincronizare da valori bune in turatie incearca o verificare la ralanti. Compresia este adevarat ca influenteaza amestecul, dar daca faci sincronizare, aceasta automat se face in concordanta si cu compresia. Un cilindru cu compresie mai mare va avea o valoare sincronizare raportata la amestec iar celalalte la fel. Inseamna ca la valoarea de sincronizarea facuta egal la toti cilindrii, vom avea valori diferite ale amestecului la fiecare cilindru in parte. Daca la ralanti da valori diferite la carburatoare, trtebuie sa te joci cu reglajele de amestec, poate sa schimbi si jiglerele. Daca ai reglat nivelul egal la toate carburatoarele si ai un ac care este diferit de celalate ca si lungime, respectiv mai scurt, sa aspire carburatorul pe acolo benzina care se arde la ralanti si sa dea un amestec bogat care innegreste bujia.

Trebuie rabdare multa si poate si piese de schimb (jiglere, ace) pentru a obtine maximum de la motor si sa aiba o functionare perfecta. Mai trebuie tinut cint si de faptul ca nu mai este nou nici el si nici piesele din carburator.

Spor la munca

piese am suficiente pentru carburator o sa verific acele cu un subler , nu am avut timp sa fc test de compresie momentan dar in ceea ce priveste frana de motor te pune in cap... o sa incerc sa dau la 2,75 pilot screw sa vad daca este vreo diferenta la relantiu dupa sfaturile tale, daca nu inseamna ca e ceva aer fals. MENTIONEZ CA in mers la frana de motor imi da mici rateuri ( borboloseli ) pe toba. Momentan merg cu ea cu relantiul la1500 si cu pornirea la rece e ok fara soc tras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MENTIONEZ CA in mers la frana de motor imi da mici rateuri ( borboloseli ) pe toba. Momentan merg cu ea cu relantiul la1500 si cu pornirea la rece e ok fara soc tras

Simptome: detonatii pe accelerare inseamna amestec sarac iar detonatii pe decelerare (frana de motor) amestec bogat. Daca sunt numai mici "bolboroseli" inseamna ca "esti in zona". Daca la pornirea la rece (sub 15 grade) e ok fara soc tras inseamna deasemenea amestec bogat. Eu sunt de principiul ca mai bine amestec putin imbogatit decat sarac. Mai incearca si ai rabdare ca tot ajungi la rezultatul dorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...