UciUci Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Am fost si eu pana in curmatura Malita in primul weekend din August. Pentru ultimul weekend din August, se baga careva la o treaba de 3 zile (Vineri-Duminica), cu campare la cort? Vom incerca traversarea culmii Mezea-Oticu pe moto. Uite si un link: http://www.facebook.com/event.php?eid=216704798376880 So, mai pleaca cineva in excursia asta? Eu o sa incerc sa fac trecerea, maine, cu un prieten. Sper sa ne iasa. Intalnirea, in jurul orei 9 in Petromul cu MAC-ul de la iesirea spre autostrada spre Pitesti. Daca mai sunt doritori, ne vedem acolo. Uite si un numar de contact in caz ca intarziati sau vreti sa ne vedem mai pe aproape de munte... 0747 079783 - Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 (editat) Eu am ajuns acasa (20:30). Sper sa ajungeti si voi tot azi. Editat August 27, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Varful Lacauti sau "Poarta Vanturilor" intereseaza pe cineva? Nu stiu foarte multe detalii despre drum. Am auzit ca ar fi unul din Comandau jud Covasna. Posibil sa fie si din Vrancea vreun drum. Din ce am mai citit pe net, se poate si inopta la statia meteo de pe varful Lacauti. Eu as vrea sa merg dar parca nu m-as aventura de unul singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 @Marius...ai si o poveste la pozele astea? Traseu? Aventuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Traseul a fost Bucuresti-Pitesti-Campul Lung Muscel-Satic-Lac Pecineagu-Valea Oticului si inapoi Am incercat sa dau de baietii care au plecat de vineri pe acelasi traseu, dar din pacate nu mi-au raspuns la mesaje (probleme cu semnalul, cred) si am mers singuri. Imediat dupa ce am iesit de pe autostrada George cu KTM-ul a facut pana pe fata. Am schimbat camera sub autostrada la umbra si am plecat mai departe. In Campulung am alimentat si George isi pierde cheia de la motor prin benzinarie . Dupa un sfert de ora de cautari si mancat de sandwici-uri, plecam mai departe. Dupa ce am intrat in chei, spre Satic a inceput sa ne omoare praful de pe drum, praf care ne-a urmarit pana dupa coada lacului. Undeva, mult dupa coada lacului, la intalnirea vaii Oticului cu valea Vladului, noi am facut greseala sa o luam pe valea Oticului. La trecerea paraului l-am pierdut pe Maris cu TDM-ul, care a zis ca eu nu poate sa o ia pe acolo. A avut dreptate, pentru ca dupa vreo 50 m a fost o urcare destul de nasoala. Noi am continuat pana la stana de sub Curmatura Batranei (Iezer), dupa care am luat-o inapoi la vale. Pe la 8 am iesit la asfalt, dupa care am tras sa ajungem in bucuresti, prin targoviste. Trebuie mentionat ca noi am luat-o pe un traseu gresit si am pierdut ceva vreme pe acolo. Din cauza asta, ne-am intors pe acelasi drum. Uite si niste poze. Din pacate, telefonul meu nu scoate niste poze asa performante. Dupa baraj, ne-am oprit sa punem niste haine pe noi Pe valea Oticului, George a intrat in rau sa se joace putin si a ramas impotmolit Alex si George s-au jucat putin pe la stana cautand o carare sa urcam spre creasta Motorul lui Alex la iesirea la asfalt Drumul a fost cam lung pentru o zi (~450 Km) si cam prafuit. Pana la baraj se poate ajunge cu orice motor, dar partea fromoasa de abia de acolo incepe. As mai incerca trasee prin zona (chiar trecerea pe care ni-l propusesem initial), dar ar fi de preferat sa fie cu escala pe acolo, cort sau dormit pe la vreo pensiune prin Satic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) @Marius...ai si o poveste la pozele astea? Traseu? Aventuri? Povestea mea a fost asa: Ma trezesc dimineata la 7 cu chef de plimbare. Ma uit pe forum si singura iesire anuntata era asta. Ma intalnesc cu restul grupului la 8:30 in benzinarie. Observ ingrijorat ca sunt singurul care are cauciucuri de strada. Asteptam intarziatii trei sferturi de ora si apoi plecam. Pe autostrada m-am plictisit enorm la 90 Km/h. In sfarsit ajungem la Pitesti unde este iar de asteptat - o pana. Ma si intrebam: daca baietii astia fac pana pe autostrada, cand or ajunge la partea enduro ce mai fac? Indreapta jante? Pana la urma a fost OK; n-a mai facut nimeni pana. Plecam mai departe. La intrare in Campulung iarasi asteptare - pus benzina, chei pierdute. Profit de ocazie si mananc de pranz. Plecam. La Podul Dambovitei iesim de pe drumul asfaltat. Au urmat 50 km pe drum de tara* pana la barajul Pecineagu. Cand am ajuns la baraj eram prafuit tot ca mersesem ultimul 3/4 din drum. Mica pauza poze. Intr-o ora mai facem inca 10 km drum forestier usor** pana la coada lacului. Aici pauza de masa. Constat ora 15:00 si n-au fost decat 200 km pana acolo. Inca jumatate de ora pana la bifurcatia valea Oticului si valea Vladului. Imediat dupa bifurcatie, un nene ne da informatii despre cum NU se poate ajunge pe varf. Un alt nene, cioban, se ofera sa ne arate drumul spre o stana aflata pe valea Oticului. Eu n-am reusit sa ajung la stana. M-am oprit la traversarea Oticului. Drumul de la coada lacului si pana acolo a fost 5 km de forestier mediu*** iar de acolo inainte era forestier greu****. Baietii cu enduro n-aveau probleme. Cat timp eu ma chinuisem cu portiunile mai grele ei s-au oprit la mancat zmeura, balacit in rau, etc. Evident, s-au dus mai departe spre stana. Eu m-am intors ca deja era tarziu: 16:00. Pe drumul de intoarcere am mai oprit sa fac niste poze si cam atat. Ce inteleg eu prin: * Drum de tara = drum neasfaltat dar bine nivelat unde se poate merge lejer cu 30-50 Km/h. ** Forestier usor = drum cu denivelari unde trebuie mers incet si cu atentie. *** Forestier mediu = drum cu portiuni mai grele (noroi, fagase, bolovani, pante abrupte) unde a trebuit sa ma opresc sa decid pe unde/cum le traversez. **** Forestier greu = drum de unde nu stii daca mai iesi cu moto intreaga. Editat August 30, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Salut, Eu pusesem anuntul initial cu tura pe la obarsia Dambovitei. Sa va povestesc... Ne-am strans la Agip Grivita/1Mai pe la 9 in loc de 8:30 trei motoare, LupulGri cu un BMW G650 XCountry, Nico, sotia lui cu un BMW F650 Funduro, si cu mine, cu un BMW F650GS monocilindru. Dupa ce si-au facut plinurile, am reusit sa ne urnim pe la 9 si jumatate. Am ajuns in Targoviste, de unde ei si-au facut cumparaturile (eu le aveam facute deja); ne-am mai invartit si pe centura sa gasim un Dedeman de unde sa luam compresor (aveam leviere, camere de schimb, dar nu si pompa sau compresor), apoi am pornit spre Campulung. Ajunsi acolo am facut plinurile, am fumat, am dezumflat partial rotile si am asteptat niste prieteni cu un Matiz, vehicul de suport si bagaje pentru Lupu si Nico. Am pornit spre Rucar, Podu Dambovitei, apoi pe drumul de tara spre barajul Pecineagu. Lacul fusese golit asa ca drumul pe malul lui a fost mai putin pitoresc decat ne-am asteptat, plus ca ne opream destul de des sa asteptam Matizul, care nu putea merge prea repede prin hartoapele de acolo. Pana la urma am gasit un loc bun de instalat tabara la 100 de metri de drum, la inceputul unui drum forestier, langa o cabanuta nelocuita (locatia: http://g.co/maps/g6cv ) Era deja cam 6-7 seara, asa ca am plecat intr-o scurta recunoastere pana la coada lacului, si m-am intors la tabara pentru o sesiune zdravana de gratare si bere racita in paraiasul de langa poiana. A doua zi, trezirea a fost mai tarziu decat ne planificasem, pana am mancat, pana am mai bricolat la mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) A doua zi, trezirea a fost mai tarziu decat ne planificasem, pana am mancat, pana am mai bricolat la mobre s-a facut aproape de pranz. Eu cu pasager si cu Lupu am plecat spre coada lacului si apoi spre nord pe valea Vladului, in cautarea trecerii spre creasta Fagarasului. Am ajuns la capatul vaii, unde niste localnici ne-au spus ca se continua drumul pe un podet pe langa o stana si ca mai multi motociclisti au reusit sa urce in creasta, asa ca am luat-o si noi pe acolo. Din pacate drumul/poteca ncepea cu o bucata prin iarba mare pe unde Tourance-urile noastre derapau serios, asa ca am decis sa lasam urcarea pentru alta data, cand om veni mai echipati. Ne-am intors in tabara, am strans repede corturile si bagajele si am luat-o inapoi spre Campulung. Am facut din nou plinurile la Lukoil-ul de dinainte de intrarea in oras, mi-am luat un incarcator de bricheta pentru telefon, si am citit in momentul ala mesajul de la voi. Nu aveati semnal, ca am incercat sa va sun. Era aproape 6 seara. Ne-am hotarat sa urcam pe Iezer prin Leresti, apoi sa coboram pe piciorul vestic, spre Slatina/ valea Doamnei. Urcarea a fost mai inceata decat am preconizat asa ca ne-a prins inserarea pe creasta, iar coborarea am facut-o pe intuneric. La 12 noaptea eram inca in padure pe forestier, dar aproape terminasem coborarea mai abrupta, iar abia la 2 noaptea am ajuns in tabara instalata de prietenii cu Matiz-ul pe valea Doamnei. In mod normal ar fi trebuit sa gasim coborarea de pe Iezer care da direct in valea Doamnei, dar avand in vedere ca mergeam la lumina farurilor, probabil am ratat o bifurcatie si am coborat pe firul vaii pana in drumul national dintre Campulung si Curtea de Arges, am luat-o la dreapta spre Domnesti, si apoi am urcat spre Corbi si satul Slatina pe valea Doamnei. In tabara focul era deja facut cand am ajuns, mancarea sfaraia, dar fiind obositi rupti nu a mai fost acelasi chef ca in seara precedenta. A doua zi nu prea mai aveam chef de forestiere, chiar daca locul e unul ideal de plecare in ture de cateva ore pe firul vailor sau pe muchii pana la gol alpin, asa ca ne-am dedicat mancarii si bauturii. Pe la 7 seara am plecat inapoi spre Bucuresti, prin Domnesti, Merisani, Pitesti si autostrada. Editat August 30, 2011 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.