Sari la conținut

DRZ 400 SM


Angi
 Share

Postări Recomandate

S-a dat careva cu modelul SM pe coclauri? Stiu ca nu e enduro dar asta am gasit. Cum presteaza motoreta dar mai ales furca in teren? E cumva prea tare suspensia?

Daca v-ati plimbat off road cu modelul SM, va rog dati-mi niste sfaturi si opinii.

 

ps- Precizez ca este un SM cu roata enduro, de 21.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps- Precizez ca este un SM cu roata enduro, de 21.

Ala nu e SM. SMul are roti de 17-17, guma subtire pe fata si groasa pe spate. Stii si tu astea.

 

In principiu e ca si cum te-ai da cu un Hornet pe coclau, doar ca pozitia in sa e mai adecvata terenului accidentat.

 

Experienta de la un SM veritabil bagat pe coclau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e SM. SMul are roti de 17-17, guma subtire pe fata si groasa pe spate. Stii si tu astea.

Aici ti-a raspuns deja colegul de forum. Nu mai trebuie sa-mi bat eu capul ca sa intelegi despre ce e vorba.

 

In principiu e ca si cum te-ai da cu un Hornet pe coclau....

Cred ca habar n-ai despre ce vorbesti. Aici discutam despre un monocilindru de 400 cu vreo 40 de cai si roti enduro.

 

Hai sa-i lasam pe cei cu mai multa experienta sa ne vorbeasca. De bagatori in seama care-si dau cu parerea in fasole sunt satul.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-i lasam pe cei cu mai multa experienta sa ne vorbeasca. De bagatori in seama care-si dau cu parerea in fasole sunt satul.

Hai sa nu mai fim nesimtiti, domnul Angelo.

 

Simt nevoia sa ma repet, pentru cei mai tari de cap care nu stiu sau nu vor sa citeasca: sa te dai cu un DRZ-400 SM, indiferent ca are 17-17 sau 21-17, din punct de vedere al suspensiei, e cam tot una cu a te da cu un hornet pe coclau. Suspensiile, ca setari, sunt cam acolo. Ce-i drept, cursa e mai lunga la un SM insa duritatea tinde spre naked-uri. Am mers cu hornet-uri, cu bandit-uri si cu harley naked (nu cruiser). Am mers cu DRZu tau SM, cu un BMW xmoto (SM) si cu un Husaberg supermoto (kit complet nu doar roti). Cred ca stiu despre ce vorbesc.

 

Alta data sa nu te mai ia gura pe dinainte.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu mai fim nesimtiti, domnul Angelo.

 

Simt nevoia sa ma repet, pentru cei mai tari de cap care nu stiu sau nu vor sa citeasca: sa te dai cu un DRZ-400 SM, indiferent ca are 17-17 sau 21-17, din punct de vedere al suspensiei, e cam tot una cu a te da cu un hornet pe coclau. Suspensiile, ca setari, sunt cam acolo. Ce-i drept, cursa e mai lunga la un SM insa duritatea tinde spre naked-uri. Am mers cu hornet-uri, cu bandit-uri si cu harley naked (nu cruiser). Am mers cu DRZu tau SM, cu un BMW xmoto (SM) si cu un Husaberg supermoto (kit complet nu doar roti). Cred ca stiu despre ce vorbesc.

 

Alta data sa nu te mai ia gura pe dinainte.

 

In primul rand, masoara-ti cuvintele cand vorbesti cu mine! Nu sti cand dai de mine pe strada si s-ar putea sa-ti para foarte rau! Si ia-o p-asta ca pe o amenintare directa!

 

In al 2-lea rand, orice suspensie are setari! De asta ai auzit, de setari?

Un DRZ SM are 260mm cursa pe fata si 276 pe spate, mai mult decat Dakarul meu care cica e enduro-touring.

Ca sa compari suspensia unui Hornet cu suspensia unui DRZ SM (suspensie reglabila si cursa 260mm) mi se pare cel putin deplasat.

 

In continuare cred ca esti varza si vorbesti numai tampenii! Nu te mai baga in seama ca.....

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, masoara-ti cuvintele cand vorbesti cu mine! Nu sti cand dai de mine pe strada si s-ar putea sa-ti para foarte rau! Si ia-o p-asta ca pe o amenintare directa!

 

In al 2-lea rand, orice suspensie are setari! De asta ai auzit, de setari?

Un DRZ SM are 260mm cursa pe fata si 276 pe spate, mai mult decat Dakarul meu care cica e enduro-touring.

Ca sa compari suspensia unui Hornet cu suspensia unui DRZ SM (suspensie reglabila si cursa 260mm) mi se pare cel putin deplasat.

 

In continuare cred ca esti varza si vorbesti numai tampenii! Nu te mai baga in seama ca.....

 

Am mers pe coclauri cu un DRZ400 supermoto modificat cu roata de 21 pe fata si cu anvelope cu crampoane. Nu e tare de loc suspensia doar ca e bun pt forestiere. Este o motocicleta destul de grea pt gustul meu, este mult mai multa munca cu ea pe drumuri proaste decat cu una dedicata WR,EXC etc. Prefer sa ma distrez pe coclauri nu sa ma lupt cu kg. Deci suspensia mi s-a parut mai moale decat a EXC-ului pe care il aveam dar moale era si motorul DRZ-ului.

Nu vreau sa pornesc discutii DRZ-EXC, am zis doar ce am simtit eu cand le-am comparat in teren.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe coclauri cu un DRZ400 supermoto modificat cu roata de 21 pe fata si cu anvelope cu crampoane. Nu e tare de loc suspensia doar ca e bun pt forestiere. Este o motocicleta destul de grea pt gustul meu, este mult mai multa munca cu ea pe drumuri proaste decat cu una dedicata WR,EXC etc. Prefer sa ma distrez pe coclauri nu sa ma lupt cu kg. Deci suspensia mi s-a parut mai moale decat a EXC-ului pe care il aveam dar moale era si motorul DRZ-ului.

Nu vreau sa pornesc discutii DRZ-EXC, am zis doar ce am simtit eu cand le-am comparat in teren.

 

Pe langa cele 177kg la gol ale Dakarului meu, cele 134 la gol ale DRZ-ului ar insemna un mare pas inainte pentru mine. Eu nu merg "hard". Ma multumesc cu ceva drumuri forestiere si ceva noroiala. Nu am pretentii enduro si conteaza foarte mult sa ajung calare din buc. pana la munte, ca nu am bani sa mai dau si pe remorca.

Initial am mers pe ideea de a cumpara un DRZ-S dar am gasit doar la bani prea multi sau motoarele nu erau in stare buna.

Acum ar fi oferta asta de SM cu roti enduro. Nu sunt inca foarte sigur ca e ceea ce-mi trebuie dar ma mai gandesc. Probabil ca m-am obisnuit prea mult cu "vaci" enduro-touring care ofera si ceva confort la drum.

 

Multumesc pentru raspuns si mai astept si alte opinii, daca exista.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel gandeam si eu acum 2 ani, ca-mi iau ceva cu care merg la munte calare si ma si dau cu ea pe coclauri. Dar....dupa ce am facut praf crampoanele de la cauciucul spate in aproximativ 6-700km pe asfalt, plus ca am simtit cum te zguduie asfaltul, am luat un jaf de remorca cu 500 ron, i-am confectionat singur o sina din cornier si tabla, si ajung la destinatie linistit.

In cazul in care ai si roti SM, si le pui pe cele enduro pe portbagaj, atunci gandeste-te cand ajungi pe munte unde le lasi pe alea SM, ca sigur nu le poti pune in spate (mai si cazi pe off-road).

Deci solutia e o remorca, asa ca poti sa-ti iei si un 2 timpi si sa te distrezi, in loc de a trage de mobra pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are un prieten un DRZ SM cu roti enduro, si m-am dat si eu cu el un pic.

nu am mers cu DRZ S sau E ca sa vad diferenta dar fata de EXC e mai comod pe asfalt, suspensia un pic mai dura dar lucreaza suficient de bine.

 

e nasol ca nu are si kick start, dar nici dakaru' n-are asa ca esti obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Asta cu mersul pana la "locul faptei" pe crampoane este cam nasoala. Are perfecta dreptate asds. Eu am gasit pt mine DRZ 400 E si am si roti SM, dar nu prea poti cara cu tine setul al doilea. Credeam ca numai la mine se "ard" prea repede crampoanele pe asfalt, dar vad ca "asea face la toate".

Apropo, cu cat ai gasit SM-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...