Jump to content

Accident mortal sebastian


BadCbx91
 Share

Recommended Posts

Io am zis ca a avut viteza, nu cine stie ce viteza. Dar daca la impact, pe trecere, ai 60 cred ca se poate considera ca ai avut cine stie ce viteza, care, oricine stie, nu-i aia legala de 30.

 

legal e 50 nu 30 ( asta daca nu e vreun semn de limitare la 30 inainte de poza ).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici eu nu agreez viteza in oras si ii condamn de fiecare data pe "raceri" (se poate verifica din posturile mele, unele chiar foarte inversunate) si NU iau apararea riderului, dar vad ca daca pana acum daca in orice accident era soferul de vina, acum deja se cade in latura cealalta in care ORICE accident se produce este vina motociclistului. Nu pune la zid nimeni pietonul, cum am mai zis toti suntem pietoni, si , DA, la noi NU este respect pentru pietoni,si DA, la trecere TREBUIE sa incetinesti indiferent de situatie, dar ce am vrut sa subliniez a fost ca daca riderul a fost inconstient si a tras de gaz aiurea, fara sa il intereseze de trecere, pietonul trebuia sa dea el dovada de putina precautie, ca pana la urma si el are niste obligatii ca participant la trafic si el trebuie sa dea dovada de conduita preventiva, ca oricine dealtfel.

 

Eu zic ca nu ar trebui sa ne bazam pe experienta si decizia altuia, ci doar pe a noastra, ca doar asa ne mai salvam pielea (si cred ca e valabil si ca rider, si ca sofer si ca pieton) :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Exact acum la ora 10:40 a dat pe RTV un reportaj de la locul accidentului..incaltamintea pietonului sus pe cablurile electrice la cel putin 6 m inaltime...viteza estimata a motociclistului cel putin 100 km/h....din ce se vedea in reportaj motoristul vinovat 100%..viteza excesiva la trecerea de pietoni(chiar daca nu a fost exact 100...)

 

A ucis un om nevinovat(mortul as fi putut fi eu, sau altcineva din familia mea)....sper ca "motociclistu adevarat" sa ia maximum de ani de inchisoare, si sa nu mai incalice niciodata o motocicleta!

Link to comment
Share on other sites

Bun, inseamna ca asta reduce ecuatia, pe motor era un maimutoi...ca va ziceam ca zona e plina de astfel de fenomene..si nici carnete nu prea au.

 

Astea snt strazile din Romanita, nu mai esti sigur in nici o situatie, poate in TAB!

Link to comment
Share on other sites

Despre pietoni, din vremuri demult apuse, de cind au aparut in Bucuresti primele "zebre" si semafoare (sa ne spuna un istoric ..)..exista cutuma ca "pe zebra pietonul e rege"....si asa a ramas si azi...insa cresterea traficului si a vitezelor utilizate azi, a facut ca sa apara multi morti in regatul de pe zebra....

 

Locul autovehiculelor este pe carosabil, al pietonilor pe trotuar..dar sint zone care trebuie sa le utilizeze ambii...intermitent, reglementate de semafoar sau reguli de prioritate sau parcare...azi trotuarele sint pline de masini si pietonii circula pe strazi...

 

Totusi nu poti sa vanezi pietoni pe stada pe motiv ca locul lor nu e acolo....pietonul nu e protejat decat de hainele de pe el...

 

Daca pietonul era pe zebra nu are motoristul nici o scuza pentru accident. Oricat de incet, sau zeflemitor, sau indecis se folosesti pietonul de trecere trebuie sa fim rabdatori, si sa nu-i acordam mai mult de o eventuala injuratura in gand...eu asa fac...am vazut ca altii coboara si-i iau la bataie si apoi ii vad la PROTV cu catuse la maini...sa avem grija si de pietoni si de noi.

Link to comment
Share on other sites

Totusi nu poti sa vanezi pietoni pe stada pe motiv ca locul lor nu e acolo....pietonul nu e protejat decat de hainele de pe el...

 

Daca pietonul era pe zebra nu are motoristul nici o scuza pentru accident. Oricat de incet, sau zeflemitor, sau indecis se folosesti pietonul de trecere trebuie sa fim rabdatori, si sa nu-i acordam mai mult de o eventuala injuratura in gand...eu asa fac...am vazut ca altii coboara si-i iau la bataie si apoi ii vad la PROTV cu catuse la maini...sa avem grija si de pietoni si de noi.

AMIN! DAR eu ca sa fiu sigur nu ma incred in trecere de pietoni,iar pe strada cand ma duc la piata pe jos...ma uit de cateva opri si ma asigur ca se opresc cei de pe sosea..ca sa fiu eu sigur...ca la cum se respecta legea la noi..ai toate sansele sa zbori fara "Haripi"!

Edited by filip_rus
Link to comment
Share on other sites

legal e 50 nu 30 ( asta daca nu e vreun semn de limitare la 30 inainte de poza ).

Si io credeam ca stie oricine.

Art. 123

Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h în localitati sau 50 km/h în afara localitatilor, în urmatoarele situatii:

a)la trecerea prin intersectiile cu circulatie nedirijata;

B)în curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mica de 50 m;

d)la trecerea pe lânga grupuri organizate, coloane militare sau cortegii, indiferent daca acestea se afla în mers sau stationeaza pe partea carosabila a drumurilor cu o singura banda de circulatie pe sens;

e)la trecerea pe lânga animale care sunt conduse pe partea carosabila sau pe acostament;

f)când partea carosabila este acoperita cu polei, gheata, zapada batatorita, mâzga sau piatra cubica umeda;

g)pe drumuri cu denivelari, semnalizate ca atare;

h)în zona de actiune a indicatorului de avertizare "Copii" în intervalul orar 7,00-22,00, precum si a indicatorului "Accident";

i)la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare si marcaje, când drumul public are cel mult o banda pe sens, iar pietonii aflati pe trotuar, în imediata apropiere a partii carosabile, intentioneaza sa se angajeze în traversare;

j)la schimbarea directiei de mers prin viraje;

k)când vizibilitatea este sub 100 m în conditii de ceata, ploi torentiale, ninsori abundente.

Link to comment
Share on other sites

Ce bine ar fi daca ar stii macar 80% din ei jumatate din ce scrie mai sus...

 

Eu unul am recitit de curand legislatia ca face bine la "ficat"..si va recomand si voua...mai aduce aminte lucruri probabil uitate in coltul capului :D

Link to comment
Share on other sites

Ipocrizia asta e scarboasa.

 

Daca un motociclist circula in oras cu 90-150 kmh, este accidentat de catre un sofer care nu l-a vazut/apreciat distanta/etc si moare cu prioritatea in brate, se vrea cruciada pentru rezbunarea bravului coleg care avea dreptate.

 

Daca un motociclist circula in oras cu viteza (sa fim seriosi, daca avea 50-70 ora nu prea avea cum sa se intample accidentul) si loveste un pieton pe trecere, tot pietonul este de vina cu tot cu prioritatea lui.

 

 

Interesant acest punct de vedere.

 

Varianta A : un motociclisti circula prin Bucuresti noaptea cu 100 de km/h pe un drum cu prioritate, de pe un drum secundar ii iese in fata o masina, fac poc, cine e de vina? Conservarul, binenteles, de ce nu da prioritate bolidului pe 2 roti? Mama lui de nenorocit, sa plateasca !!! 90% din forumisti sunt de partea motociclistului, ai dreq conservari, bla, bla ...

 

Varianta B : un motociclist circula prin Bucuresti noaptea cu 100 de km/h pe un drum cu prioritate, dar la o trecere de pietoni ii 'sare' in fata un pieton, fac poc, pietonul moare, cine e de vina? Pietonul, binenteles, cine il pune sa traverseze fara sa se asigure ca nu vine nici un bolid la 100 de km/h. Trebuia sa il vada din timp, nu?

 

Motociclistii, toti niste ingeri, nu? :disappointed:

 

Si mie imi place sa circul noaptea, mai putin trafic, etc. dar limitele legale trebuiesc respectate (catusi de putin) si noaptea, nu numai ziua. Apropo, in Italia au introdus o lege de putina vreme conform careia infractiunile rutiere pe timp de noapte au un +33% de pedeapsa (amenda, puncte sau inchisoare). Tocmai ca sa contrasteze 'zmeii' care circula noaptea bauti, drogati sau cu viteza. Ah, sunt destui si pe aici dar e si destula politie ...

Edited by Mario MT 03
Link to comment
Share on other sites

Demult nu se mai pune problema folosirii limitelor legale...s-a constatat ca circuland exact in limitele legale tot se produc accidente rele.....deci trebuie folosite valori mult mai mici decat cele legale..daca vrei sa ajungi acasa fara probleme...va mai amintiti cati ani au trecut pina sa se schimbe limita de oras de la 60 la 50 km/h?

 

Si sa ne mai gandim ca sa consideram trecerea aia de pietoni nefasta de la Sebastian...sa zicem ca functioneaza semaforul, ca nu e nimeni vizibil, si ca am verde....pai credeti ca eu o frig pe acolo cu 100?...niciodata!..sau cu 50 km/h?....nu!...merg cu 30-40 km/h sau mai putin, pt ca ma gandesc paranoic ca daca dinspre trotuar imi sare in viteza un "motociclist adevarat", un "racer" care isi incepe plimbarea in forta si habar nu are sa se asigura la iesire...mai bine imi adaptez viteza la eventuale pericole si dorm pe perna mea decat pe a spitalului...

 

Deci imi stapanesc viteza unde pot fi pericole si o cresc cu cat creste nivelul de siguranta al zonei in care ma aflu...nu degeaba se spune ca "viteza ucide"...vreau viteza?...platesc citeva ture pe circuit la Tunari, sau merg prin zone pustii, pe la Casa Scanteii prin spate sau pe unde or mai fi...sa mearga tare poate oricine...sa mearga incet nu toti pot, ca nu-i duce mintea...iti trebuies mult mai multe calitati, si mai ales din acelea care tin de creier si nu de muschi...

Link to comment
Share on other sites

Nu mai e de trait in tara asta de rahat.

 

Coruptie, furt, prostie, toate ca toate, da' nu mai poti trece nici macar strada pe trecere?

Pana cand toate astea, pana iti omoara un dement copilul sau nevasta? Sau te pune intr-un scaun cu rotile?

 

Tara kurului in care toti descreieratii umbla liberi si nimeni nu face nimic. Poti sa o arzi in Bucuresti cu 150/h 10 ani la rand, cu putin noroc nu iei o singura amenda. Ce a facut politia ca sa ii opreasca inainte de a omora pe cineva? Nimic!

 

Aici se discuta ca pantoful pietonului avea aripi de a ajuns pe cablul electric... dupa cum spuneam, o tara de rahat.

Link to comment
Share on other sites

Art. 123

Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h în localitati sau 50 km/h în afara localitatilor, în urmatoarele situatii:

i)la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare si marcaje, când drumul public are cel mult o banda pe sens, iar pietonii aflati pe trotuar, în imediata apropiere a partii carosabile, intentioneaza sa se angajeze în traversare;

Cu siguranta motociclistul a avut viteza, dar ce scrie in art. 123 nu se aplica aici pt. ca drumul are doo benzi pe sensul de mers. :grinbandit:
Link to comment
Share on other sites

 

Si sa ne mai gandim ca sa consideram trecerea aia de pietoni nefasta de la Sebastian...sa zicem ca functioneaza semaforul, ca nu e nimeni vizibil, si ca am verde....pai credeti ca eu o frig pe acolo cu 100?...niciodata!..sau cu 50 km/h?....nu!...merg cu 30-40 km/h sau mai putin, pt ca ma gandesc paranoic ca daca dinspre trotuar imi sare in viteza un "motociclist adevarat", un "racer" care isi incepe plimbarea in forta si habar nu are sa se asigura la iesire...mai bine imi adaptez viteza la eventuale pericole si dorm pe perna mea decat pe a spitalului...

 

Deci imi stapanesc viteza unde pot fi pericole si o cresc cu cat creste nivelul de siguranta al zonei in care ma aflu...nu degeaba se spune ca "viteza ucide"...vreau viteza?...platesc citeva ture pe circuit la Tunari, sau merg prin zone pustii, pe la Casa Scanteii prin spate sau pe unde or mai fi...sa mearga tare poate oricine...sa mearga incet nu toti pot, ca nu-i duce mintea...iti trebuies mult mai multe calitati, si mai ales din acelea care tin de creier si nu de muschi...

 

Vrei sa numaram pe degetele de la o mana cati iti vor da dreptate ? (daca sunt multi, mult mai multi atunci imi cer scuze si totodata m-as bucura) Sau cati abordeaza conduita preventiva precum o faci tu? tu ai 100% dreptate, si te sustin, dar multi te vor ignora, iar genul asta de gandire il catalogheaza cel putin ca "las".(oricat de stupid ar suna) De aia tragediile continua si nu invatam nimic din ce se petrece! Pacat!

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut la RTV filmat la fata locului, si din declaratia politistului de acolo, parerea mea e clara:motociclistul , subiectul acestui topic, prin ce a facut, (chiar daca a avut ghinion, dar daca nu avea acolo, sigur si-l atragea in alt loc) este o rusine si o noua palma data data celor care circula corect; inca odata vom fi blamati si considerati nebuni, criminali, descreierati, producatori siguri de accidente, spaima soferilor, ucigasi in trafic, etc...

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut la RTV filmat la fata locului, si din declaratia politistului de acolo, parerea mea e clara:motociclistul , subiectul acestui topic, prin ce a facut, (chiar daca a avut ghinion, dar daca nu avea acolo, sigur si-l atragea in alt loc) este o rusine si o noua palma data data celor care circula corect; inca odata vom fi blamati si considerati nebuni, criminali, descreierati, producatori siguri de accidente, spaima soferilor, ucigasi in trafic, etc...

 

:ok: :baldy:

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa numaram pe degetele de la o mana cati iti vor da dreptate ? (daca sunt multi, mult mai multi atunci imi cer scuze si totodata m-as bucura) Sau cati abordeaza conduita preventiva precum o faci tu? tu ai 100% dreptate, si te sustin, dar multi te vor ignora, iar genul asta de gandire il catalogheaza cel putin ca "las".(oricat de stupid ar suna) De aia tragediile continua si nu invatam nimic din ce se petrece! Pacat!

 

Mare dreptate ai.....si desi nu pare a exista nici o legatura, cred ca problema generala a fost evidentiata de la BAC(criza bacalaureatilor...)...invatamantul, familia, societatea care a inceput sa se cladeasca dupa 1989 a dus ca partea ei de "reproducere" sa produca tot mai mult "spam" uman....peste 70% din cei cu care relationez vrand-nevrand, in diferite situatii, nu nmai de trafic, sint produse ale societatii "capitaliste de jupuit" sint persoane de tot dispretul...spam...de la care nu poti avea pretentii...asa si in motociclism, aceasta microsocietate...cred ca tot numai 30% dintre motociclisti au calitate, restul se concureaza in cocalarism...

Link to comment
Share on other sites

..pare totusi ca majoritatea respecta prioritatile...iar altii se baga la mica intelegere, pe care chiar o primesc...

Link to comment
Share on other sites

daca a omorat pietonul pe trecere nesemaforizata cu cele 3 culori(rosu , galben, verde) chiar si daca a avut 1 km/h este vinovat...trebuia sa-i dea prioritate, si daca ala dormea pe jos pe trecere...cred ca si daca pietonul ar fi fost pe trecere si motociclistul trecea binisor prin fata lui , la pas, iar pietonul beat ar fi sarit pe el sa-l impinga si sa-l darame de pe motor(si ar fi reusit), cred ca tot pietonul ar fi primit dreptate...ca nu i s-a dat prioritate...

Stiu pe cineva care angajat in traversare ca pieton, i-a fost taiata fatza de o masina pe trecere, cit pe ce sa fie spulberat si de furie a tras un picior si a spart un stop de spate la masina...i s-a dat dreptate...asa ca...

 

Si sa nu uitam care este viteza legala de circulat in localitate!

Link to comment
Share on other sites

Eu tot nu inteleg, ce mai discutati aici? Unu' a omorat un pieton pe trecere. Daca nu cumva apar probe sau martori care sa dovedeasca faptul ca pietonul a traversat neregulamentar (in fuga, de exemplu) cazul este simplu si nu mai e nimic de discutat.

Are cineva informatii cum ca ar exista ceva marturii sau probe in sensul de care zic? Deocamdata nu. Atunci la ce mai bateti apa in piua?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...