dan1el_san1 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Salutare, am un Gsx-r din 1997, problema e ca intra apa in baia de ulei, unii mecanici mi-au spus ca ar fi garnitura de chiulasa arsa, am inlocuit-o, si dupa 5 minute de mers am observat aceeasi problema. Mai exista o alta posibilitate a apei de a intra in ulei in afara de asta? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) La pompa aia de apa ce face lichidu sa circule? Editat August 30, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1el_san1 Postat August 30, 2011 Autor Share Postat August 30, 2011 Eu am intrebat aici ca sa primesc niste explicatii mai clare,daca sti ceva te rog sa ma ajuti. Mai exact? Pompa de apa pierde si baga apa in ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 ponpa de ulei e separata de motor cu nise semeringuri, ca axu care invarte ponpa iese din motor. ei, daca se fute semeringurile alea, asta se intanpla, motoru o sa suga apa din ponpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1el_san1 Postat August 30, 2011 Autor Share Postat August 30, 2011 am inteles, deci asta e problema,simeringurile de la pompa de apa. O sa incerc si varianta asta, Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 ponpa de apa, am gresit, cer iertare, da, semeringurile de la ponpa de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1el_san1 Postat Septembrie 2, 2011 Autor Share Postat Septembrie 2, 2011 Revin, pompa de apa schimbata si aceeasi problema, alta posibilitate?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Un vecin netrebnic care iti baga apa pe la busonul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1el_san1 Postat Septembrie 3, 2011 Autor Share Postat Septembrie 3, 2011 Spre surprinderea ta motocicleta e tinuta in garaj, deci nici vorba de vr-un vecin... Ma lamureste cineva ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Spre surprinderea ta motocicleta e tinuta in garaj, deci nici vorba de vr-un vecin... Ma lamureste cineva ...? buuun, am intrebare la tine : ai decat apa in ulei ( cum iti dai seama de prezenta apei in ulei??) sau ai si ulei in apa?? la gixxer in afara de "garnitura de chiulasa" si "pompa de apa" mai ai un element, si anume "racitorul de ulei" e posibil sa ai acolo problema atasez un desen, piesa o gasesti intre filtrul de ulei si blocul motor. Editat Septembrie 3, 2011 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1el_san1 Postat Septembrie 4, 2011 Autor Share Postat Septembrie 4, 2011 Din cate am observat eu, apa e prezenta in ulei, nu si uleiul in apa. Imi dau seama ca e apa in ulei pentru ca uleiul se albeste si in loc de 3 litri de ulei, eu scot 5... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Din cate am observat eu, apa e prezenta in ulei, nu si uleiul in apa. Imi dau seama ca e apa in ulei pentru ca uleiul se albeste si in loc de 3 litri de ulei, eu scot 5... verifica ce ti-am spus dai piesa jos, mergi la un nene de repara radiatoare, o sa astupe un capat, pe partea alalta baga presiune si scufunda piesa in apa 100% e de acolo problema . tu faci schimbul de ulei, pleci cu mobra, apa se incalzeste, se dilata ,si iese pe unde poate. daca la poveste mai adaugi si busonul de la circuit intepenit... asta e reteta de succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1el_san1 Postat Septembrie 7, 2011 Autor Share Postat Septembrie 7, 2011 ok,multumesc frumos pentru sfat, o sa incerc si varianta asta. Dau o bere daca se rezolva asa. Problema rezolvata, chiulasa stransa prost... Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 ok,multumesc frumos pentru sfat, o sa incerc si varianta asta. Dau o bere daca se rezolva asa. Problema rezolvata, chiulasa stransa prost... Multumesc pentru ajutor. Meserias mecanicul ala!!! Vrem sa aflam si noi numele si adresa lui,nu de altceva dar poate vrem si noi sa schimbam garnitura de chiulasa!!! Oricum,bine ca ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 daca problema revine va trebui sa refaci planeitatea chiulasei. De obicei se strica atunci cand se arde garnitura de chiulasa sau cand mergi cu ea stransa prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.