mircea.cazachevici Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 NU am suit-o pe cantar, dar, conform bikez.com si cartii tehnice de pe maualedereparatie.info, varianta TE610/1995 are 117kg la gol. Dat fiind 2 surse diferite, nu m-am obosit sa caut cantar. Si nu sunt ingrozit de kilogramele multe, ci mi-e frica de faptul ca trec de la 117kg la 113kg, si nu simt nici o diferenta. Revenind: Cross-uri de 400-450? Recomandate sau nu? Motoare 250 2T, e dispusa cumva altfel greutatea si nu mai e senzatia de "tractor" pe care o am la utilajul actual? Ceva enduro fara electrostarter si baterie? Ca nu mi-e frica sa dau la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 In situatia ta as incerca, fara indoiala, un 2T. D-ala sub 100 kg la gol. Cross pt pista sau enduro pt coclau. Si nu m-as da cu cross pe coclau. Dar, pe pista, nu se pune problema de cate ori ridici motoreta de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Motocicleta ta are mai mult de 117 Kg clar. A mea, cu plinul facut, cred ca are vreo 115-117, si e diferenta de la cer la pamant intre ele. Cauta un 250 4T generatie cat mai noua, si o sa te descurci de minune cu el. De lipsa de putere la 250 4T nu duce grija, ai vazut ca urca peste tot, acolo unde 610-le ajunge greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) NU era vorba de lipsa de putere, dar, avand un buget limitat, imi sar in ochi o multime de YZF-uri si RMZ-uri (si sunt si foarte usoare) , si ma intrebam daca un motocross mare, 450cmc, prin faptul ca nu e dus in limita la urcari, ca un 250, m-ar mai ierta de motoare fierte, ar fi eventual si mentenanta mai ieftina prin faptul ca, probabil, s-ar schimba pistonul mai rar, etc... M-am urcat odata pe un Husa FE390, si mi s-a parut extraordinara, de-aia tot insist pe 400-450 Editat Octombrie 12, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 ti a placut pentru ca FE este varianta de enduro. un 450 de cross este si mai dispus la a opri motorul in portiunile grele, pentru ca prin puterea sporita te intinde si mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) NU era vorba de lipsa de putere, dar, avand un buget limitat, imi sar in ochi o multime de YZF-uri si RMZ-uri (si sunt si foarte usoare) , si ma intrebam daca un motocross mare, 450cmc, prin faptul ca nu e dus in limita la urcari, ca un 250, m-ar mai ierta de motoare fierte, ar fi eventual si mentenanta mai ieftina prin faptul ca, probabil, s-ar schimba pistonul mai rar, etc... M-am urcat odata pe un Husa FE390, si mi s-a parut extraordinara, de-aia tot insist pe 400-450 Sfatul meu: 250 sau 300/2T. Mai buna ca ciclistica si mai usor de intretinut fata de un 4t. Daca treci la 2t necesita o perioada de acomodare, dar dupa aceea totul va fi mai usor Editat Octombrie 18, 2011 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Sfatul meu: 250 sau 300/2T. Mai buna ca ciclistica si mai usor de intretinut fata de un 4t. Daca treci la 2t necesita o perioada de acomodare, dar dupa aceea totul va fi mai usor de ce zici ca e mai usor de intretinut un 2T ca si eu vreau sa schimb 450-ul cu un 200? nu fac caterinca, chiar vreau sa aflu mai multe. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Da, domnu', am vazut eu ca cine s-a urcat odata pe un 2T nu se mai da jos. Ne mai gandim, nu promitem nimic. Cat despre cross, m-am lamurit, suspensiile rigide incat orice pietricica/buturuga te arunca cat colo, faci bataturi in palma instant, nu poti sa o dai pe a doua pe urcari ca o subturezi, iar in treapta 1, chiar daca e lunga, nu ai forta... Vedem dupa ce imi vand tractorasul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 de ce zici ca e mai usor de intretinut un 2T ca si eu vreau sa schimb 450-ul cu un 200? nu fac caterinca, chiar vreau sa aflu mai multe. merci Pentru ca ai mult mai putine piese in miscare in motor. De aici rezulta mult mai putine sanse se sa se strice ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 avantaje 2t cost achizitie mai mic (nu foarte relevant in cazul tau) cost detinere pe termen mediu usor mai mic cost la "catastrofic failure" sensibil mai mic greutate mai mica la bugetul tau nu m-as uita la 4t, si cu siguranta, nu la 250 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Vreu sa trec si eu la urmatorul nivel.Ultima motocicleta un DR350 S care mi-a ramas mica.Mergeam cu ea exclusiv in teren.Am pus ochi pe doua motciclete diferite Yamaha WR 400 sau Suzuki DRZ400 E.Ma intereseaza in primul rand fiabilitatea lor.Cu DRZ400E am avut ocazia sa ma dau asa ca mi-am facut o parere dar WR400 nu cunosc pe nimeni cu asa ceva.Vreu sa stiu parerea detinatoriilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 ce te face sa crezi ca un drz e atit de diferit de un dr350? Iti spun eu ca nu e, nici macar modelul E. WR-ul e cu totul altceva, daca dr350 "ti-a ramas mic" nu te complica cu DRZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 La ce nivel de fiabilitate a motorului se afla WR400 f? Comparabil cu EXC-uri,CRF-uri,etc. sau cu XR,DR etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 La ce nivel de fiabilitate a motorului se afla WR400 f? Comparabil cu EXC-uri,CRF-uri,etc. sau cu XR,DR etc ? EXC si CRF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 prietene ... incearca un exc 400 sau 250 exc-f astea pt inceput ... pt hard ... exc in 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 uitati-va si la un aspect FFFimportant pentru ENDURO,butonul magic!!!!!care poate fii factorul hotarator. umblaresc mult prin padure cu gasca ,eu personal am avut si kick si buton...acuma doar buton pe Husa 450,dar amicii mei au de toate natiile,si le-am testat intre noi(kawa,wr,dr,drz,exc/2t/4t,crf/r/x)si eu sunt deja la a doua HUsa...(cea noua)oare de ce??? in orice caz: kawa,yz,drz,crf-r usoare,suspensii rigide,450 bun si la hard,daca nu esti la inceput.250 (1,2 ani)indicat pana prinzi miscarea de la nivelul 2.. exc,crf-x,wr(dr-in ultima instanta) putin mai grele,cu "buton magic" suspensiile mai moi(nu foarte)(cele mai ok sunt de pe exc).mai bune pentru endureala .aceeasi pledoarie ptr 450/250. 2t-alta mancare de peste:f usor 95-100kg,mai greu de controlat din cauza powerValv-(ktm si husa)insa consumul aproape dublat fata de 4t+uleiul aferent.Neaparat rezervor marit sau sticle dupa tine. Husgvarna am avut-o mai demult:mai moale la gaz,grea,dar foarte fiabila. HusaBerg:modelul FE anii 2006-2008 sunt cele mai usoare din clasa lor(109)ciclistica si suspensii excelente,pornire usoara in orice conditii,fiabilitate maxima(un sezon plin fara probleme) HusaBerg FE 2009 in sus,ciclistica si centru de greutate de exceptie,suspensie fara egal(incercate si de amicii mei)vreo 3-4kg in plus,neincercata inca la hard sau in zona fiabilitatii... good luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 HusaBerg:modelul FE anii 2006-2008 sunt cele mai usoare din clasa lor(109)ciclistica si suspensii excelente,pornire usoara in orice conditii,fiabilitate maxima(un sezon plin fara probleme) Nu mai baga gogosi dinasta pe aici, ca aia care nu stiu poate te iau in serios.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 uitati-va si la un aspect FFFimportant pentru ENDURO,butonul magic!!!!!care poate fii factorul hotarator. umblaresc mult prin padure cu gasca ,eu personal am avut si kick si buton...acuma doar buton pe Husa 450,dar amicii mei au de toate natiile,si le-am testat intre noi(kawa,wr,dr,drz,exc/2t/4t,crf/r/x)si eu sunt deja la a doua HUsa...(cea noua)oare de ce??? in orice caz: kawa,yz,drz,crf-r usoare,suspensii rigide,450 bun si la hard,daca nu esti la inceput.250 (1,2 ani)indicat pana prinzi miscarea de la nivelul 2.. exc,crf-x,wr(dr-in ultima instanta) putin mai grele,cu "buton magic" suspensiile mai moi(nu foarte)(cele mai ok sunt de pe exc).mai bune pentru endureala .aceeasi pledoarie ptr 450/250. 2t-alta mancare de peste:f usor 95-100kg,mai greu de controlat din cauza powerValv-(ktm si husa)insa consumul aproape dublat fata de 4t+uleiul aferent.Neaparat rezervor marit sau sticle dupa tine. Husgvarna am avut-o mai demult:mai moale la gaz,grea,dar foarte fiabila. HusaBerg:modelul FE anii 2006-2008 sunt cele mai usoare din clasa lor(109)ciclistica si suspensii excelente,pornire usoara in orice conditii,fiabilitate maxima(un sezon plin fara probleme) HusaBerg FE 2009 in sus,ciclistica si centru de greutate de exceptie,suspensie fara egal(incercate si de amicii mei)vreo 3-4kg in plus,neincercata inca la hard sau in zona fiabilitatii... good luck :lol: gata, acum stiu ce imi doresc de craciun! BUTONUL MAGIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Nu mai baga gogosi dinasta pe aici, ca aia care nu stiu poate te iau in serios.. F....Off.vino cu argumente... Editat Decembrie 22, 2011 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 F....Off.vino cu argumente... Respect! Replay-ul tau nu avea nicio valoare fara introducerea de "F...Off". Mai ales ca este pentru o persoana care saracul habar nu are de motociclit,motoare,etc. E un simplu brutar,iar in timpul liber ia lectii de balet,asa ca nu il mai baga in seama. Fii rau,nu ii lasa sa te contrazica,si cand mai ai timp,mai povesteste-ne din experientele tale despre Husa aceea usoara si fiabiala,ca ne place sa ne radem citindu-te. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 rea+mark=..... lai craciun fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 deja se deviaza de la subiect,ca de obicei. cele spuse mai sus,sunt pe scurt,de fapt ar fii mult mai multe,dar sunt parerea MEA si experienta MEA! ceea ce,banuiesc ca-si dorea si initiatorul(pareri,impresii,sfaturi etc) eu,si asa ma hotarasc greu sa scriu pe cate un topic...dar nu va bateti capul,sa...(VA).. radeti.. ptr mine acest topic este un capitol inchis. Bafta cumparatorului... si Sarbatori(ti) felice la restu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 deja se deviaza de la subiect,ca de obicei. cele spuse mai sus,sunt pe scurt,de fapt ar fii mult mai multe,dar sunt parerea MEA si experienta MEA! ceea ce,banuiesc ca-si dorea si initiatorul(pareri,impresii,sfaturi etc) eu,si asa ma hotarasc greu sa scriu pe cate un topic...dar nu va bateti capul,sa...(VA).. radeti.. ptr mine acest topic este un capitol inchis. Bafta cumparatorului... si Sarbatori(ti) felice la restu'. No bineee...acum te-ai suparat. Nu asta a fost intentia mea. Ideea era alta,si anume ca te-ai atacat cand un alt user te-a contrazis sublim,si l-ai si trimis sa "faca off",cand puteai foarte simplu sa vii cu argumente care sa iti sustina parerea. Nu ma intelege gresit,nu sunt Gigi Contra,dar in momentul in care dai sfaturi la unii mai nepriceputi in domeniu, asigura-te ca prin ceea ce ai tastat nu induci lumea in eroare.Sau precizeaza-parerea mea. Daca promiti ca nu te mai superi si nu ma trimiti si pe mine la un loc cu colegul Mark,iata niste contraargumente vis-a-vis de ce ai scris cu cateva post-uri mai sus. "kawa,yz,drz,crf-r usoare,suspensii rigide,450 bun si la hard,daca nu esti la inceput.250 (1,2 ani)indicat pana prinzi miscarea de la nivelul 2.." -In tara asta exista maxim 10 piloti care sa poata duce un 450 ENDURO,la adevarata lui valoare,mai ales in conditii hard.Daca tu sustii ca un 450 CROSS e ok pentru asa ceva,inseamna ca cel putin una dintre notiunile de mai jos nu o cunosti. Bifeaza tu varianta corecta ca eu nu vreau sa te jignesc dandu-mi cu parerea: 1.hard enduro; 2.motor 450 cross "exc,crf-x,wr(dr-in ultima instanta) putin mai grele,cu "buton magic" suspensiile mai moi(nu foarte)(cele mai ok sunt de pe exc).mai bune pentru endureala .aceeasi pledoarie ptr 450/250" -Ai uitat sa scrii ca la 450 schimbi ambreiajul foarte des, deoarece daca nu esti vreun Ervin Kovacs sau Paul Fratila, il duci patinat pe orice portiune mai tehnica,ca daca i-ai dat drumul la maneta de ambreiaj te duce drapel motorul. Puterea mare al motorului nu te ajuta intotdeauna,aceasta poate sa fie si un minus. "2t-alta mancare de peste:f usor 95-100kg,mai greu de controlat din cauza powerValv-(ktm si husa)insa consumul aproape dublat fata de 4t+uleiul aferent.Neaparat rezervor marit sau sticle dupa tine." Nu sunt de acord. In primul rand,motorul il controlezi din gaz,la 2 T foarte mult din ambreiaj,dar in niciun caz powervalve-ul nu are legatura cu cat de controlabila este o motocicleta. Acesta are rolul de a se deschide la turatii mari,astfel dand un plus de putere prin marirea sectiunii de evacuare.2 T este intr-adevar mai nervos,dar nu pt ca are powervalve,ci pt ca avand mai putine componente in miscare,comprima cei 4 pasi de lucru al motorului in 2 pasi,si anume admisia facandu-se in acelasi timp cu compresia si explozia cu evacuarea,de aici rezulta o putere sporita al motorului,data instant. In al doilea rand,da,2 timpi consuma mai mult decat 4 timpi,dar totusi,sa nu exageram cu cifre gen "aproape dublu".Eu in ritm de concurs,cu un EXC de 125 bag benzina la aceleasi puncte de realimentare la care baga colegii cu 4 T,nu am niciun punct de realimentare in plus,nu car sticle cu benzina dupa mine,am rezervorul stock,si totusi nu raman fara benzina. Si asta in conditiile in care motorul fiind mic,il duc in ture destul de mari. "Husgvarna am avut-o mai demult:mai moale la gaz,grea,dar foarte fiabila." Conteaza foarte mult si ce an,model,cmc.Eu am avut ocazia sa ma dau la un concurs pe o Husqvarna TE 250 din 2010,pe injectie. Bomba motorul,dar pana la sfarsitul zilei l-am impachetat. Deci motorul nu a fost lesinat,dar nici fiabil.A se nota ca nu m-am dat decat vreo 120 de km cu el. Nu stiu in timp cat rezista,dar comparandu-l cu alte motoare pe care le-am avut,la simple bufe gen "poseta" eu nu mi-as asuma credit pt el. "HusaBerg:modelul FE anii 2006-2008 sunt cele mai usoare din clasa lor(109)ciclistica si suspensii excelente,pornire usoara in orice conditii,fiabilitate maxima(un sezon plin fara probleme)" Modelul acesta are intre 114-117 kg la gol. Pe pariu. Parerea mea: Cand vine vorba de "next level",consider ca se subantelege 2 T (KTM,bineinteles) . Vrei mai mult,mai greu,mai tehnic,dar folosind aceeasi cantitate de energie pe care o foloseai cu 4 timpi la mai putin,mai usor,mai enduro. Acestea sunt parerile si impresiile mele,traite si nu doar auzite sau vazute. Si nu te mai supara ca "ne" place sa radem...asa suntem noi,mai veseli de fel. Sarbatori Fericite! Andrea rea+mark=..... lai craciun fericit Soso,nu mai fi rau ca se supara Mosu' si nu iti mai aduce "Butonul Magic". Sarbatori Fericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 se vede ca ls bv s-a inrautatit vremea cau oameni timp de forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Asa e Mark, mai acid de felul lui. Totusi, daca separi acidul de vorbe, de cele mai multe ori are dreptate. Referitor la greutatea motocicletei, eu cred totusi ca producatorul arunca o vorba mai mult sau mai putin adevarata, si 10 site-uri de "specialitate" o preiau si o fac cifra oficiala. Aici, cel mai bun exemplu sunt eu, am avut o Husky TE610, pe care o gasisem si pe site-uri si in cartea ei tehnica de la 117kg la gol(si eram tare mandru de asta), iar acum am un EXC250 2T, pe care toate site-urile il dau la 109kg gol. Dar.....diferenta e ENORMA, eu apreciez cel putin 25kg reali. Husqvarna ma rupea, veneam inapoi cu febra musculara, iar acum totul e mai usor. Totusi, cu trecerea la 2T, nu e chiar floare la ureche, iti trebuie o perioada de acomodare. Am doar 3 iesiri cu KTM-ul, dar am descoperit ca, urcari pe care le faceam fluierand cu "tractorasul", imi pun probleme serioase acum, ori rup aderenta, ori opresc motorul. Totusi, cand reusesc sa mentin echilibrul perfect intre acceleratie si ambreiaj si sa urc, imi dau seama de potentialul enorm al unui 2T in comparatie cu ce am avut eu. Plus fun-factorul. P.S. Eu nu as baga in discutie YZ-uri si alte motocross-uri. Nu am avut niciodata asa ceva, dar am intalnit oameni care aveau si voiau sa le vanda tocmai pentru ca le faceau bataturi in palma, pentru ca ii oboseau foarte repede din cauza suspensiilor rigide, si unde mai e distractia daca tu cazi lat dupa 10 minute? Plus ca nu as cuteza sa trec peste vreun ciot in viteza cu asa ceva. Editat Decembrie 24, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.