Alex_reg Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Buna . Eu am o problema mai neobisnuita cu lantul meu. Pun motorul pe suport ,invart roata de 3-4 ori dupa care lantul se intareste foarte tare timp de o rotatie dupa care revine la normal (adica la toleranta de 2-3 cm ) De unde provine problema ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Probabil s-a deformat neuniform. poate ar trebui sa-l schimbi. Risti sa se rupa sau sa sara. Verifica dintii de la pinioane, daca-s mancati rau (o sa-i vezi pe aia mancati ochiometric, in comparatie cu restul) trebuie schimbat tot kitul. Editat Septembrie 19, 2011 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 Cred ca asa ii cel mai bine ca sa schimb tot kit-ul . Poti sa imi spui ceva marci bune de lant ? Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Eu am avut pt enduro si am in continuare D.I.D., luat de la Louis de., cu tot cu foi in pachet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Grija mare la ce iei sa se potriveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 Am sa trec pe la louis si pe la polo sa vad ce au pt motorul meu . Mersi la toti pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_honda Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Iti recomand EK de la Motonetro, lantul e facut in japonia iar pinioanele sunt JT, la fel ca la kit-ul de lant DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Pe site direct la Louis ai configurator la modelul tau de moto si iti arata direct si pretul. La fel si la Polo. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Pana ajungi sa-l schimbi, iti recomand o curatare meticuloasa folosind motorina si o perie.Ca si colegii de mai sus, iti recomand sa-l schimbi cat mai repede, totusi, daca mai trebuie sa faci un drum doua pana il schimbi, poti incerca sa-l cureti foarte bine, apoi sa-l stergi si sa-l ungi. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Buna . Eu am o problema mai neobisnuita cu lantul meu. Pun motorul pe suport ,invart roata de 3-4 ori dupa care lantul se intareste foarte tare timp de o rotatie dupa care revine la normal (adica la toleranta de 2-3 cm ) De unde provine problema ? Va multumesc ! Lantul tau are "burta" sau uzura inegala. Se poate face reglaj si pentru lantul tau dar cel mai sigur este ca la primavara sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Dap, lantul tau e uzat neuniform, ca oricare alt lantz ... e o problema foarte comuna la multi, dar habar nu au. Orice lant are un loose spot sau tight spot. Se poate intampla sa fie asa de nou, asta pentru ca inele din interior nu sunt perfect rotunde. La sarcini foarte mari (plecari rapide, frane de motor puternice, etc) tensiunile dintre pinioane/lantz deformeaza inelele cateva zecimi de mm ... si creste o data cu vremea. Trebuie sa-l reglezi cand e in tight spot. Atunci cand e intins la maxim, sa reglezi roata spate astfel incat sa ai jocul specificat in manualul mobrei (probabil 1-1.5 cm) si te va duce linistit tot sezonul asta ... L.E. Mai probeaza ceva ... Trage de zala din mijloc de pe pinionul spate (mijloc = zaua din mijlocul foii din totalul de zale care sunt asezate pe dintii pinionului) Daca poti sa o tragi astfel incat se vede dintele din ea mai mult de jumate, poti sa incepi sa strangi bani de lantz nou. Editat Septembrie 19, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 Va mulmuesc la toti ! In cateva ore am ajuns sa obtin destule informati in cat sa stiu ce sa fac si toata lumea ii super kalumea aiceea . ceau ceau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) am postat gresit! cum sterg post-ul? Editat Martie 15, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.