Mihai G Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Tocmai mi-am luat si eu BMW-ul F650 si dupa ce am muncit cateva zile la el sa-i curat carburatorul de pamant, schimbat 2 o-ring-uri si am scurs jumatate de litru de apa din rezervor am avut surpriza sa vad ca fierbe. Am demontat ventilatorul si dupa ce i-am uns motorasul cu putin ulei am vazut ca porneste daca e pus direct pe baterie, dar nu intotdeauna. Asta e prima problema. A doua e ca dupa ce il montez la loc pe radiator si il cuplez la termostat nu mai vrea deloc sa porneasca, nici ajutat cu degetul, din cauza termostatului banuiesc. Cine ma ajuta si pe mine cu un sfat de unde sa imi gasesc piesele astea doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Termocupla cred ca e, nu termostat. Termocupla parca e cea care da comanda la ventilator, iar termostatul cel care inchide/deschide traseul pana la radiator. Ia manualul si gasesti ce iti trebuie. Legat de piese, vezi parca romi-moto pe google. Editat Octombrie 10, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Daca nu porneste intotdeauna, probabil nu mai ating bine periile.Mai intinde putin arcurile, sa apese mai tare, sau schimba-le.De la termocupla nu poate porni decat cand ajunge apa la vreo 90 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Octombrie 10, 2011 Autor Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Nu pot sa desfac motorasul pt ca e capsulat. Cred ca a ajuns si la mai mult de 90 de grade, imi e si frica sa nu se fi dus garnitura de chiuloasa. L-am tinut sa se incalzeasca cam 5-10 minute si am mai dat si o tura de 3-4 km si tot nu a pornit ventilatorul, asta dupa ce am uns motorasul. Problema e ca la dezmembrari nu am gasit piese nicaieri...Am sunat la romimoto si astept o cotatie Mersi mult! L.E.: Termocupla e 139 si motorasul 1015 lei...imi cam trebuie alta solutie pt motoras. Sa pun motoras de altceva? Editat Octombrie 10, 2011 de Mihai G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Pune ventilator de altceva. Cred ca asta iti trebuie http://www.tipmoto.com/dily-moto/chlazeni/ventilator/35977-ventilator.html - e 20 euro. Daca te intereseaza kip in taci with me. Sau aici mai multe optiuni: http://www.tipmoto.com/dily-moto/chlazeni/ventilator/?znacka=bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 SJJ dezmembreaza un f650, te-ar putea ajuta daca le mai are /index.php?/user/57922-sjj/ Daca nu dai de el, da-mi pm sa-ti dau telefonul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Octombrie 10, 2011 Autor Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Am gasit mai devreme pe cineva pe la Hunedoara care dezmembreaza un F650 ST si a zis ca imi trimite termocupla cu tot cu ventilator la 100 lei. Sper sa fie ok, daca nu, baza sta in voi ! Multumesc mult! Editat Octombrie 10, 2011 de Mihai G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Mi se pare improbabil ca la un motoras electric sa nu se fi gandit BMW-ul ca trebuie sa-i lase o modalitate de desfacere, ca doar carbunii se schimba periodic la orice motor. Mai uita-te odata la el. Daca gasesti cum se desface, schimbi carbunii si-l mai incerci odata. Verifica si termocupla: bag-o in apa clocotita, si dupa un timp incearca cu un aparat de masura daca are rezistenta intre cele doua lamele electrice. Daca are, pune-l si pe motor, si vezi daca are rezistenta atunci cand crezi tu ca s-a incalzit bine motorul si ar trebui sa-ti porneasca electroventilatorul, sa nu fie pana la urma si o problema din radiator, direct. P.S. Daca mie mi-ar face asa un electroventilator, m-as gandi in primul rand la fire retezate in interiorul camasii. Un motor cu carbunii dusi ar trebui sa-ti porneasca daca s-a oprit intr-o anumita pozitie si sa nu-ti mai porneasca deloc daca s-a oprit in alta pozitie, si sa trebuiasca sa-l invarti tu cu mana pana il aduci iar in pozitia unde face contact si porneste. Si, per total, sa invarta mai incet decat un motor cu carbunii buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Eu cred ca nu l-a testat el cum trebuie sau nu a avut rabdare. Termometrul care indica temperatura nu e tocmai precis, iar motorul trebuie incins un pic ca sa porneasca ventilatorul. Si garnitura de chiulasa nu se arde asa usor, mai ales daca motorul merge cu apa. La un motor fara apa deloc tre sa-l chinui putin ca sa arzi garnitura. El zice ca a lasat pana la 90 de grade si apoi a oprit de frica sa nu arda garnitura.. eu nu cred ca e un test relevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Octombrie 11, 2011 Autor Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) Ok, o sa testez termocupla cum spuneti voi. Motorul ventilatorului este japonez, Mitsumi sau ceva de genul asta, o sa-i fac o poza sa vedeti ca este capsulat, facut din 2 bucati stranse la mijloc si au un fel de pasta galbena intre ele. Am tot incercat sa-l desfac dar n-am reusit, mai mult il indoi... S-o fi gandit neamtul sa-i lase o modalitate de desfacere dar japonezul cred ca s-a gandit ca mai bine vinde inca un motoras... Am fost la un electrician care mi-a zis ca are carbunii dusi si n-a reusit nici el sa-l desfaca... Asds - motorul are exact simptomele pe care le-ai descris tu! Testat direct pe baterie! Ar mai fi o chestie care s-ar putea sa aibe legatura: nu merge indicatorul de temperatura.Sper sa am putin timp zilele astea sa ii dau de cap pt ca e o nebunie totala cu firele... Eu l-am tinut pornit pana cand am simtit miros de ars. Si l-am tinut in jur de 15 minute. Editat Octombrie 11, 2011 de Mihai G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Daca se comporta cum zice asds atunci n-are rost, e clar. Cumpara alt ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) Nu pot sa desfac motorasul pt ca e capsulat. Cred ca a ajuns si la mai mult de 90 de grade, imi e si frica sa nu se fi dus garnitura de chiuloasa. L-am tinut sa se incalzeasca cam 5-10 minute si am mai dat si o tura de 3-4 km si tot nu a pornit ventilatorul, asta dupa ce am uns motorasul. Problema e ca la dezmembrari nu am gasit piese nicaieri...Am sunat la romimoto si astept o cotatie Mersi mult! L.E.: Termocupla e 139 si motorasul 1015 lei...imi cam trebuie alta solutie pt motoras. Sa pun motoras de altceva? dacat sa arzi garnitura de chiulasa mai bine pui sonda(legata la ventilator) alimentata la baterie intr-o oala cua pa fierband pe aragaz...sau direct flacara de la bricheta dar nu cred ca e prea indicat. Oricum, eu ma indoiesc ca s-au stricat concomitent 2 piese Motorul ventilatorului este japonez, Mitsumi sau ceva de genul asta, o sa-i fac o poza sa vedeti ca este capsulat, facut din 2 bucati stranse la mijloc si au un fel de pasta galbena intre ele. Am tot incercat sa-l desfac dar n-am reusit, mai mult il indoi... S-o fi gandit neamtul sa-i lase o modalitate de desfacere dar japonezul cred ca s-a gandit ca mai bine vinde inca un motoras... Am fost la un electrician care mi-a zis ca are carbunii dusi si n-a reusit nici el sa-l desfaca... probabil ventilatorul "original" italienesc (nemtesc cum zici tu )a fost inlocuit cu unul japonez care a cedat pt ca era subdimensiunat sau pozitionat gresit Editat Octombrie 11, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Octombrie 11, 2011 Autor Share Postat Octombrie 11, 2011 Daca se comporta cum zice asds atunci n-are rost, e clar. Cumpara alt ventilator. Sunt amandoua pe drum, si termocupla si ventilatorul, maine imi ajung! De-abia astept, le pun cum ajung ca m-am saturat sa ma uit la el! probabil ventilatorul "original" italienesc (nemtesc cum zici tu )a fost inlocuit cu unul japonez care a cedat pt ca era subdimensiunat sau pozitionat gresit Cel mai probabil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 probabil ventilatorul "original" italienesc (nemtesc cum zici tu )a fost inlocuit cu unul japonez care a cedat pt ca era subdimensiunat sau pozitionat gresit Chiar daca ar fi cum zici tu, nu are nici un sens: provine tot de pe o motocicleta si nu are cum sa fie subdimensionat, ventilatorul nu lucreaza cu o sarcina specifica unei motociclete anume, el se invarte si trage aer din radiator. Indiferent unde il montezi o sa aiba aceeasi sarcina - aer. Nu am pomenit inca de ventilator japonez stricat, cel pe care il are el sigur nu e japonez, japonezii fac motoare "flat", groase de cativa cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Salutare, Verifică Âşi pe aici. E un site foarte tare. Aici găseÂşti cam tot ce vrei referitor la F650 -> http://faq.f650.com/FAQs/ http://faq.f650.com/FAQs/CoolingFanFAQ.htm#FANally%20Fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Octombrie 12, 2011 Autor Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Nu am pomenit inca de ventilator japonez stricat, cel pe care il are el sigur nu e japonez, japonezii fac motoare "flat", groase de cativa cm. Am vazut cu ochii mei, scrie pe el '' Mitsuba PM-3 Made in Japan''! Din pacate ajung maine piesele, ca le desfaceam la loc si puneam poza cu el din seara asta! Maine seara fac lucrarea si pun si pozele ca sa va conving de japonezi. Salutare, Verifică Âşi pe aici. E un site foarte tare. Aici găseÂşti cam tot ce vrei referitor la F650 -> http://faq.f650.com/FAQs/ http://faq.f650.com/FAQs/CoolingFanFAQ.htm#FANally%20Fixed Multumesc mult! Chiar de mare ajutor!E pus la favourites Editat Octombrie 12, 2011 de Mihai G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Atunci e japonez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Salut, Daca nu ai rezolvat problema, contacteaza-ma te rog pe unul din numerele de telefon din semnatura. La cate piese de BMW am se rezolva sigur. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.