alex_dr Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Rusii ne invata cum sa faci rodajul ieftin si simplu. o noua viata masinii de spalat automate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Rodaj rece.Batranii stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 care-i faza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Povesti... rodajul se face cu motorul fuctionand si ventilat normal, cu carburatorul montat, in sarcina usoara, cu benzina ce contine uleiul de amestec, ce raceste si unge in acelasi timp... in fine, voi credeti ce vreti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Sau asa: http://www.youtube.com/watch?v=8wspRS-iYFs&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Asa ceva nu se face unui motor decat/doar daca vrei sa-ti bati joc de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Asa ceva nu se face unui motor decat/doar daca vrei sa-ti bati joc de el. cine ti a zis ca asemenea rodaj nu se face.il faceau mai demult aproape orice fabricant de motoare si se numeste rodaj la rece.in acest tip de rodaj se observa eventualele uzuri ale pieselor care nu pasuiesc bine.acest tip de rodaj poti sa il faci la orice componenta moto(motor cutie de viteza sau chiar si la telescoape).ce dezavantaj are acest tip de rodaj ii ca trebuie multa munca in a monta si demonta componenta la care faci asemenea rodaj.plus ca iti mai trebuie si ochi de meserias in a vedea unde calca si unde nu calca cum trebuie piesele supuse unui asfel de rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Ai incercat sa faci asa ceva unei comuniste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Ai incercat sa faci asa ceva unei comuniste ? chiar daca nu crezi iti spun ca DA si merge.acum depinde cum stai cu nervii sau daca esti in toate mintile sa te apuci de asa ceva.eu am incercat si merge GARANTAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) la fabrica KMZ si IMZ sunt bancuri de rodaj cu ventilatie fortata unde motorul arde combustibil. Posibil ca instalatia de la M72 sa fie totusi originala sau asemantaoare cu una originala: daca are ulei in baie isi va face ungerea cat de cat prin stropire. Editat Octombrie 30, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Ai incercat sa faci asa ceva unei comuniste ? asta asa e ...mare pierdere de timp. nu apuci bine sa faci rodajul ca si tre sa si schimbi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 ASTA E. UNGEREA. la fabrica KMZ si IMZ sunt bancuri de rodaj cu ventilatie fortata unde motorul arde combustibil. Posibil ca instalatia de la M72 sa fie totusi originala sau asemantaoare cu una originala: daca are ulei in baie isi va face ungerea cat de cat prin stropire. ASTA E. UNGEREA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 la fabrica KMZ si IMZ sunt bancuri de rodaj cu ventilatie fortata unde motorul arde combustibil. Posibil ca instalatia de la M72 sa fie totusi originala sau asemantaoare cu una originala: daca are ulei in baie isi va face ungerea cat de cat prin stropire. ma bucur sa vad ca mai sunt meseriasi printre noi pe care ii intereseaza si cum sau construit anumite tipuri de motociclete.cinste tie Alecule iti meriti laudele.si pentru"BABE"vorbiti in continuare fara rost si cu vorbele ramaneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 S-ar putea ca "BABELE" sa-ti dea peste nas cu argumente solide nu cu vorbe sau un film pe youtube. Ia spune .... ce s-a intamplat cu segmentii si cilindrul dupa ce ai experimentat rodajul la rece ? Sa mai intreb de rulmenti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 S-ar putea ca "BABELE" sa-ti dea peste nas cu argumente solide nu cu vorbe sau un film pe youtube. Ia spune .... ce s-a intamplat cu segmentii si cilindrul dupa ce ai experimentat rodajul la rece ? Sa mai intreb de rulmenti ? au avut ulei suficient si nu s aintamplat nimic grav.sa nu crezi ca nu am habar de mecanica si motorasul pe care l am rodat nu a avut ulei.daca dumneata ai facut treaba asta fara ulei cinste tie.eu nu am vrut sa jignesc pe nimeni numai vad ca unii vorbesc fara ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 dark_ule vezi ca cam intinzi coarda si nu e tocmai ok. nu santem chiar asa de tampiti cum ne crezi tu ok? si daca tu ai descoperit tocmai acum cum sta treaba cu unele lucruri asta nu inseamna ca altii nu le stiu....motoare se tot fabrica de vreo 150 de ani incoa' si vii tu acu sa ne inveti principiul de functionare al motorului in 4 si 2 T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 dark_ule vezi ca cam intinzi coarda si nu e tocmai ok. nu santem chiar asa de tampiti cum ne crezi tu ok? si daca tu ai descoperit tocmai acum cum sta treaba cu unele lucruri asta nu inseamna ca altii nu le stiu....motoare se tot fabrica de vreo 150 de ani incoa' si vii tu acu sa ne inveti principiul de functionare al motorului in 4 si 2 T. am spus si ma repet"NU VREAU SA JIGNESC PE NIMENI CA NU CUNOASTE MESERIE SAU CA NU ARE HABAR DE CE SE VORBESTE AICI"scuze pt cei care i am facut sa se simta prost.uitate si dumneata pe alte posturi si ai sa vezi ca sunt un vagon de oameni care nu au habar de principiul de functionare la un motor in 2 sau 4 timpi.treba cu functionarea nu am descoperito acum o stiu mai de mult.inca o data SCUZE DACA AM JIGNIT PE CINEVA SAU L AM FACUT SA SE SIMTA PROST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Ce topic interesant Âşi câtă beligeranță aiurea! Cât de bine sau cât de rău se rodează, de pildă, segmenții în felul ăsta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 la fabrica KMZ si IMZ sunt bancuri de rodaj cu ventilatie fortata unde motorul arde combustibil... Asta spune tot, restul nu mai conteaza... ma bucur sa vad ca mai sunt meseriasi printre noi pe care ii intereseaza si cum sau construit anumite tipuri de motociclete.cinste tie Alecule iti meriti laudele.si pentru"BABE"vorbiti in continuare fara rost si cu vorbele ramaneti. Sefu', atunci cand faci un motor de la "0" intr-un institut de cercetare, poti aplica orice metoda pentru teste(inclusiv cea din filmulet)... Industrial nu se lucreaza cu acel cadru asezat pe scaunel, cu galeata... nu ar fi economic si nici rentabil! Intamplator am vazut un stand de rodaj la o fabrica de motoare... Asa cum am mai scris, voi credeti ce vreti... a crede este una, a sti inseamna altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Motorul ala din filmul de pe youtube este unul 2T. Nu contest faptul ca ai fi pus sau nu ulei in motor in timpul rodajului la rece ci doar iti zic ca ar trebui sa fi constient de faptul ca motorul, in rodaj, trebuie sa aiba o anumita cantitate de ulei (fierbinte - deoarece uleiul de amestec contine un anumit tip de grafit care isi face treaba doar la o anumita temperatura) la fiecare detonatie din camera de ardere nicidecum un pahar plin de ulei turnat in capul pistonului sau mai stiu eu ce inventie de injectat ulei in timpul rodajului. Editat Octombrie 30, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 eu inteleg ca singurul avantaj care ar putea sa existe este ca nu se mai intrunesc(poate) conditiile glazurarii cilindrului. Sa preintampini glazurarea se poate face si in mers. Segmentii in mod clar nu pasuiesc asa la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Asta spune tot, restul nu mai conteaza... Sefu', atunci cand faci un motor de la "0" intr-un institut de cercetare, poti aplica orice metoda pentru teste(inclusiv cea din filmulet)... Industrial nu se lucreaza cu acel cadru asezat pe scaunel, cu galeata... nu ar fi economic si nici rentabil! Intamplator am vazut un stand de rodaj la o fabrica de motoare... Asa cum am mai scris, voi credeti ce vreti... a crede este una, a sti inseamna altceva... DA sunt de acord cu spusele tale dar una ii sa faci o reparatie capitala normala si alta ii sa iei fiecare pisa in parte si sa vezi ce uzuri poate sa faca piesa respectiva.eu sunt perfect de acord cu rodajul la rece care nu ii treba lui.fiecare isi repara motorul cum doreste.eu nu oblig pe nimeni s a foloseasca aceasta metoda.fiecare cum ii place.standul pe care zici ca l ai vazut de care era:pt rodare in sarcina sau la rece?te intreb asa de curios nu de altceva asta daca nu te superi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 ...pt rodare in sarcina sau la rece?te intreb asa de curios nu de altceva asta daca nu te superi. Nu-i suparare ,insa industrial nu se face la rece. De ce? Probabil ca sunt argumente serioase din moment ce fabricantul de motoare o face la cald, cu o instalatie sofisticata de alimentare si racire. Motorul electric ce actioneaza simultan mai multe motoare fiind o solutie mai ieftina... nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 sa nu uitam ca segmentii nu se rodeaza de nici o culoare la rece. la rece se face doar uzura inutila. segmentii nu etanseaza pe cilindru pentru ca sunt ei elasctici ci din cauza gazelor de ardere care intra in spatele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 la fabrica KMZ si IMZ sunt bancuri de rodaj cu ventilatie fortata unde motorul arde combustibil. Si strssesul tocmai a spus si care e motivul pentru chestia asta PUNCT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.