Sari la conținut

Probleme tehnice la conserve


Dan Cata
 Share

Postări Recomandate

Eu am dat pe google MK2, acu daca ala e contour sau mk2, asta e :D Oricum, de cand am schimbat O2 sensor, o scazut consumul. Acu pot sa vad si temp la apa :D Ce mai am de schimbat la el e DPFE sensor si gata hibele(aparent, nimeni in cluj nu stie ce e ala si nimeni nu o reusit sa imi faca un pret la el; ramane varianta ebay). Consider ca am facut bine, altfel bagam bani in benzina de-a (cuvant urat) degeaba.

 

Pica pe nas sau tremura la mers constant la viteze si turatii mici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pica pe nas sau tremura la mers constant la viteze si turatii mici?

Deloc! Merge bine. Dar daca zice diagnoza ca e futut, io il inlocuiesc. Are si ala de-a face cu consumul cica si cu cat polueaza. Poate ca, consumul nu se modifica daca il inlocuiesc, dar macar sa nu polueze mai mult decat prevede legea.

 

Oricum, partea buna e ca se poate testa, timp nu am numai pentru ea, numa in weekend :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am montat senzorul nou de oxigen, o fost o pozitie mai incomoda dar s-o desfacut ala vechi.

cat de greu s-a desfacut? ai folosit degripant? unii spun ca nu se mai poate desface,ca e prea intepenit. tre' sa umblu si eu la el,(skoda) si n-am chef sa am suprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Falkenberg - nu ma prind daca esti ironic

Da, ironic. Dar e o greseala destul de des intalnit. Vezi link..

 

La mine la masina sa aude o bataie din motor la cam 3.000rpm. Este si in functie de sarcina, adica, la accelerare mica sau frana de motor nu prea sa aude, la accelerare medie sa aude, la accelerare tare nu sa mai aude la fel de tare. Ce o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ironic. Dar e o greseala destul de des intalnit. Vezi link..

 

La mine la masina sa aude o bataie din motor la cam 3.000rpm. Este si in functie de sarcina, adica, la accelerare mica sau frana de motor nu prea sa aude, la accelerare medie sa aude, la accelerare tare nu sa mai aude la fel de tare. Ce o fi?

ce masina ai???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de greu s-a desfacut? ai folosit degripant? unii spun ca nu se mai poate desface,ca e prea intepenit. tre' sa umblu si eu la el,(skoda) si n-am chef sa am suprize.

Destul de usor, era pe cheie de 22 si aveam ceva cuplu acolo, deci aveam de ce trage. Senzorii astia au loctite pe ei, de asta e bine sa ii dai jos cu motoru cald. Ar fi mai usor daca ai avea groapa dar cum noi nu am avut, ne-am chinuit pe deasupra. Am dat cu wd40 insa nush ce rost o avut ca s-o evaporat instant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma omori cu zile.

am avut e12 520 din 79.

a fost prima mea masina si imi pare rau dupa ea si acum. la mine batea un pic linia. dar 6 in linie alea nu prea au moarte, mai ales ca tu ai distributia parca pe lant. eu am avut pe curea si mi-a fost lene sa o schimb asa ca al meu a avut si moarte.

baga poze cu rechinul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e si mine, doar la o plaja de turatie, cam intre 2700 - 3500rpm. Cuzineti de biele sunt schimbate deja, dar nu a rezolvat prea multe.

Masina are inca 2 bucati de Zenith 35/40 Inat. Consuma cam 18% in oras cred, dar merg distante scurte. La 120km/ora consuma cam 10%.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te referi la termoflot ?

S-a strigat BINGO !!!

Merci :friends:

 

RADIATOR de ulei :D

ce ai in poza este flansa cu mufele la care se leaga furtunele ce duc la radiatorul de ulei

se gaseste de cumparat pentru orice masina, daca se doreste adaptarea unui radiator de ulei.

Ca principiu, ambele au acelasi scop, doar ca ''seamana, da'nu rasare ''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cu lux de amanunt, dar dupa umila mea parere, radiatorul raceste doar prin trecerea aerului prin fagure, iar termoflotul este ceva care face racirea mai rapida cu ajutorul antigelului/ apei, a uleiului.

Cum arata termoflotul pe dinauntru...habar nu am :unsure:

Nu l-am dat jos, dar din primele cercetari, se pare ca e dusa ceva garnitura dintre termoflot si filtrul de ulei.

Riscul fiind aparitia uleiului in sistemul de racire.

VW Transporter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cu lux de amanunt, dar dupa umila mea parere, radiatorul raceste doar prin trecerea aerului prin fagure, iar termoflotul este ceva care face racirea mai rapida cu ajutorul antigelului/ apei, a uleiului.

hmm

ar avea o logica, ma gandesc la ceva, dar mai astept si alte opinii. daca imi aduc aminte intreb si in service la mine poate stiu baietii ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Nu stiu cu lux de amanunt, dar dupa umila mea parere, radiatorul raceste doar prin trecerea aerului prin fagure, iar termoflotul este ceva care face racirea mai rapida cu ajutorul antigelului/ apei, a uleiului.

Cum arata termoflotul pe dinauntru...habar nu am :unsure:

Nu l-am dat jos, dar din primele cercetari, se pare ca e dusa ceva garnitura dintre termoflot si filtrul de ulei.

Riscul fiind aparitia uleiului in sistemul de racire.

VW Transporter.

 

Daca sunt suspiciuni schimba-l preventiv, astea cedeaza dupa un anumit numar de km, se intampla frecvent la dube Mercedes.

 

Masina are inca 2 bucati de Zenith 35/40 Inat. Consuma cam 18% in oras cred, dar merg distante scurte. La 120km/ora consuma cam 10%.

 

In oras nu o sa scada consumul mai jos de 16%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Legat tot de probleme dubioase...IAC valve, adica motorasul pas cu pas care regleaza relantiul , functioneaza si in sarcina? Adica ele isi modifica pozitia, cand accelerezi ?

La Saab am o lipsa de putere intre 2000 rpm si 4000, si suspectez motorasul respectiv.

2. Cum se traduce corect surging and stalling ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Legat tot de probleme dubioase...IAC valve, adica motorasul pas cu pas care regleaza relantiul , functioneaza si in sarcina? Adica ele isi modifica pozitia, cand accelerezi ?

La Saab am o lipsa de putere intre 2000 rpm si 4000, si suspectez motorasul respectiv.

2. Cum se traduce corect surging and stalling ?

1. Nu functioneaza in sarcina, poate favoriza lipsa aia de putere. Curata-l cu wd40. Ii cu turbo sau fara ? 900? sau 9-3?

2. surging and stalling = un fel de "se zbate si moare" (motorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

900 SE cabrio (cred ca piesele nu difera de la cabrio la berlina), 2.0L, 131 cp., aspirat.

Fluctuaza rpm, nu are putere,pana la 4k rpm e ca o dacia 1100, ajunge greu ( ca timp vorbesc) la 4k rpm.

Am inlocuit: tot ce tine de consmabile, filtre, senzor O2, debitmetru, buji, fise,IAC valve (asta cu unu' second ),i-am sters erorile si...plm, ca m-a dispera deja :angryfire:

Am dus-o la Saab Cluj si degeaba, la Proton auto (Bosch epinvest) idem....mai ramane sa o decapotez si sa ii dau foc.

De 3 luni, oarecum m-am impacat cu ideea ca nu gasesc un dibaci care sa ii dea de capat :(

post-36079-0-10475100-1321730558_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...