Sari la conținut

Probleme tehnice la conserve


Dan Cata
 Share

Postări Recomandate

Da, va trebui sa ma asigur ca antena nu se atinge de caroseria masinii, ca nu face contact adica. Apoi sa o ridic mai sus. Daca nici asa nu merge, oi da banu pe un dispozitiv dinala de antenna booster si vad atunci ce si cum. Teoretic, ar trebui sa iti transforme toata masina intr-o antena mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema la conserva, un c180 din 95.

Cand l-am parcat ultima data am uitat comanda de la stergator pe intermitent. Intre timp a nins si s-a pus gheata pe toata masina. Cand m-am apucat sa o dezapezesc am si pornit motoru fara sa-mi dau seama ca stergatorul e pornit, el fiind mecanic blocat de gheata. Cand am ajuns cu dezapezitul la stergator a inceput sa se miste apoi l-am oprit imediat. Totusi a stat mult timp asa blocat si pornit( pe intermitent). Acum nu mai vrea sa mearga deloc pe intermitent si nu mai porneste nici atunci cand

cand actionez pompa de spalat parbrizul cum facea inainte. De mers merge doar in ultimele 2 trepte de viteza insa nu se mai opreste in pozitia care trebuie, se opreste instant in momentul in care-l opresc din buton, trebuie sa am eu grija sa-l opresc cand ajunge in pozitia lui de stationare.

 

Dupa simptome presupun ca s-a ars vreun tranzistor final din modulul de temporizare , problema e ca nu am schema si habar n-am unde este modulul asta. Deasemenea nu stiu cum se facea "parcarea" automata a stergatorului in pozitia de repaus indiferent de momentul in care-l opream eu din buton. Presupun ca are pe undeva vreun intrerupator cap de cursa dar nu vad ce treaba ar avea asta cu modulul de temporizare....

 

Are cineva idee macar in principiu cam cum e realizata instalatia asta de stergator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca n-am verificat sigurantele dar o sa o fac. Ma gandeam ca doar nu o avea 2 sigurante diferite pentru stergator... dar mai stii?

Apa tasneste doar ca nu mai pleaca automat stergatorul la tasnirea apei cum facea inainte, si se oprea singur dupa un anumit timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca s-or gandit proiectantii la situatii de genul. Sa dai de maner si stergatorul sa fie blocat, din diferite motive. Ce ar ceda mai intai? Eu zic ca ceva sifuranta. Apoi motorasul. Mecanic nu cred ca ar fi stricat, ca s-ar invarti in gol si l-ai auzi, si nu e cazu acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanic nu e stricat pt ca functioneaza in treptele superioare, chiar daca ar fi semiblocat sa zicem macar ar incerca sa mearga si in pozitiile temporizate,dar nu da nici un semn deci clar ceva legat de partea cu temporizarea nu functioneaza.

O sa-i iau la verificat sigurantele, poate am noroc si scap usor.

 

Am verificat sigurantele, totul ok, exact cum ma asteptam, este doar o singura siguranta prin care se alimenteaza stergatoarele, pompa de parbriz si flashurile cu faza lunga. E de 40A deci sigur daca se blocheaza stergatorul mai degraba se arde motorul inaintea sigurantei asta daca nu cumva mai are vreo protectie de alt soi prin alta parte.

 

Intre timp cautand pe forumul marcii am gasit pe cineva care avea fix aceleasi simptome cum am eu la acelasi tip de masina si la el problema a fost din maneta de comanda, ceva contacte care nu lucrau cum trebuie.

O sa incerc si abordarea asta sa vad daca e si la mine la fel. Ar avea un pic de logica tinand cont de gerurile din ultima perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanic nu e stricat pt ca functioneaza in treptele superioare, chiar daca ar fi semiblocat sa zicem macar ar incerca sa mearga si in pozitiile temporizate,dar nu da nici un semn deci clar ceva legat de partea cu temporizarea nu functioneaza.

O sa-i iau la verificat sigurantele, poate am noroc si scap usor.

 

Am verificat sigurantele, totul ok, exact cum ma asteptam, este doar o singura siguranta prin care se alimenteaza stergatoarele, pompa de parbriz si flashurile cu faza lunga. E de 40A deci sigur daca se blocheaza stergatorul mai degraba se arde motorul inaintea sigurantei asta daca nu cumva mai are vreo protectie de alt soi prin alta parte.

 

Intre timp cautand pe forumul marcii am gasit pe cineva care avea fix aceleasi simptome cum am eu la acelasi tip de masina si la el problema a fost din maneta de comanda, ceva contacte care nu lucrau cum trebuie.

O sa incerc si abordarea asta sa vad daca e si la mine la fel. Ar avea un pic de logica tinand cont de gerurile din ultima perioada.

eu am patit ceva foarte asemanator la un M Actros. camionul a stat mult timp.stergatoarele au ruginit complect si erau intepenite.dupa ce le-am degripat , curatat si gresat, am constatat ca porneau si se opreau exact in locul in care se aflau in momentul in care le opream, intr-o parte sau alta sau pe mijlocul parbrizului. a durat ceva pana mi-am dat seama si problema era de la blocul de comanda.problema e ca la Actros blocul de comanda e si pt stergator si pt faza lunga/scurta si pt semnalizari.l-am schimbat (150euro sh)si merge perfect. cine a cumparat camionul a venit cu el asa cam 200 km fara sa isi dea seama ca stergatoarele erau pornite, dar blocate de rugina.parerea mea e ca blocul de comanda e stricat.Bafta! :cheers:

 

Eu zic ca s-or gandit proiectantii la situatii de genul. Sa dai de maner si stergatorul sa fie blocat, din diferite motive. Ce ar ceda mai intai? Eu zic ca ceva sifuranta. Apoi motorasul. Mecanic nu cred ca ar fi stricat, ca s-ar invarti in gol si l-ai auzi, si nu e cazu acum :)

si eu zic ca s-au gandit pt situatii de genul...dar nu s-au gandit destul. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antena conservei e mica, sub 50 de cm.

alo, ala este desfacator.

 

nu mai stiti cum sa va grozaviti, cu conserva asa, conserva pe dincolo...dar acu pe zapada ce bine va prinde caldurica si confortul din MASINA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alo, ala este desfacator.

 

nu mai stiti cum sa va grozaviti, cu conserva asa, conserva pe dincolo...dar acu pe zapada ce bine va prinde caldurica si confortul din MASINA!

Clar!!

ca si vorba aia, "honda-i honda"....si masina ii MASINA!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de cr3tin (ce sunt) .. daca am pus cam 50-75ml lichid de parbriz de iarna in butoiasul "Brake/clutch fluid reservoir" la un VOlvo C30.. ce se intampla ? :kick: Tre sa ajung la service sa schimbe aia tot maclavaitul sau .. :unsure: ?

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichid de parbriz de iarna in butoiasul "Brake/clutch fluid reservoir"

DA!

O sa constati ca nu te mai tine frana asa cum stiai. Lichidul de frana isi va pierde din proprietati.

 

 

La moto tu pui apa in lichidul de frana? ..ai pus din greseala, dar sigur esti "inginer" si nu citesti nici macar pe capac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fi surprins sa afli, de fapt, in ce loc are masina aia locul de alimentare cu apa pt stergatoare. In nici un caz nu e acolo unde te'ai astepta .. si eu,pana sa realizez, am varsat un pic de apa peste uleiu sufletului..

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut blocul de comanda. Intr-adevar candva au fost niste probleme acolo pt ca mai fusese desfacut si sunt urme de plastic topit probabil din cauza unor contacte imperfecte. Totusi blocul de comanda functioneaza. Are 5 fire dintre care unul e plusul care in functie de pozitia manetei este conectat cu unul din celelalte 4 fire: pompa, treapta 2 de la stergator,treapta 3 si treapta 1 (tempomatul).

Pompa, treapta 2 si treapta 3 sunt pe direct adica alimenteaza direct consumatorii respectivi.

Modulul de tempomat este bagat intr-o cutie cu 3 relee: unul pt stergator, unul pt semnalizare si unul pt dezaburire ( este temporizata, se opreste dupa un anumit timp)

Modulul de tempomat pare sa functioneze ok pt ca in momentul in care cuplez treapta 1 a stergatorului, cea care nu merge, se aude cum cupleaza regulat releul din modulul tempomat; la fel se aude si cand actionez pompa. Am verificat contactele releului si sunt ok.

Deci comanda pare sa fie ok doar ca nu pleaca motorul atunci cand e comandat de tempomat. Pe direct , in treptele 2 si 3 functioneaza normal doar ca nu se mai opreste unde trebuie ci se opreste instant cand il opresc eu din comanda.

 

Aveti idee cum e realizata partea asta de oprire a stergatorului in pozitia de repaus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fi surprins sa afli, de fapt, in ce loc are masina aia locul de alimentare cu apa pt stergatoare. In nici un caz nu e acolo unde te'ai astepta .. si eu,pana sa realizez, am varsat un pic de apa peste uleiu sufletului..

 

Nu-i de glumit, du-te neaparat la un servis si spune-le sa-ti curete sistemul de franare , chiar si cateva picaturi de apa iti scad foarte mult punctul de fierbere al lichidului de frana.

Editat de bec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cum e realizata partea asta de oprire a stergatorului in pozitia de repaus?

Eu am impresie ca problema nu e la mechanismul de oprire, pare sa fie ceva cu motoras sau alimentarea ei pe treapta cea mai mica de ziteza sau circuitul care e folosit in treapta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problema si cu partea de oprire pentru ca nu mai functioneaza in nici o treapta, daca as sti cam cum functioneaza partea asta de oprire in pozitia de repaus poate m-ar ajuta cu restrangerea locurilor in care sa caut problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate 'partea de oprire' foloseste circuit de alimentare de motor care e folosit si in treapta 1 ;)

Adica, nu oprire e problea, ci miscare de stergatoare pana la punct de oprire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cum e realizata partea asta de oprire a stergatorului in pozitia de repaus?

Daca nu ti se opreste pe pozitie cum trebuie, verifica releul. La mine tot asa o luase razna la un cielo; am avut stergatoarele inghetate pe parbriz si cand am iesit din masina sa sterg geamurile m-am agatat probabil de manetica pt stergatoare si le-am pornit. Asta e problema cea mai lejera care se putea intampla...

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...