mistery Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Eu am dat pe google MK2, acu daca ala e contour sau mk2, asta e Oricum, de cand am schimbat O2 sensor, o scazut consumul. Acu pot sa vad si temp la apa Ce mai am de schimbat la el e DPFE sensor si gata hibele(aparent, nimeni in cluj nu stie ce e ala si nimeni nu o reusit sa imi faca un pret la el; ramane varianta ebay). Consider ca am facut bine, altfel bagam bani in benzina de-a (cuvant urat) degeaba. Pica pe nas sau tremura la mers constant la viteze si turatii mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 lasa asa ca e bine. debitmetrul masoara volumul de aer in admisie nu de oxigen. lambda chiar se numeste si senzor de oxigen. Unii zic debilmetru. Oare ce masoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2011 Pica pe nas sau tremura la mers constant la viteze si turatii mici? Deloc! Merge bine. Dar daca zice diagnoza ca e futut, io il inlocuiesc. Are si ala de-a face cu consumul cica si cu cat polueaza. Poate ca, consumul nu se modifica daca il inlocuiesc, dar macar sa nu polueze mai mult decat prevede legea. Oricum, partea buna e ca se poate testa, timp nu am numai pentru ea, numa in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 @Falkenberg - nu ma prind daca esti ironic, sau chiar vrei sa iti raspund pe bune. nu de alta dar dabiLmetru nu prea exista si ai scris si un pic anagramat. sunt cam obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Bun, am montat senzorul nou de oxigen, o fost o pozitie mai incomoda dar s-o desfacut ala vechi. cat de greu s-a desfacut? ai folosit degripant? unii spun ca nu se mai poate desface,ca e prea intepenit. tre' sa umblu si eu la el,(skoda) si n-am chef sa am suprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 @Falkenberg - nu ma prind daca esti ironic Da, ironic. Dar e o greseala destul de des intalnit. Vezi link.. La mine la masina sa aude o bataie din motor la cam 3.000rpm. Este si in functie de sarcina, adica, la accelerare mica sau frana de motor nu prea sa aude, la accelerare medie sa aude, la accelerare tare nu sa mai aude la fel de tare. Ce o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Da, ironic. Dar e o greseala destul de des intalnit. Vezi link.. La mine la masina sa aude o bataie din motor la cam 3.000rpm. Este si in functie de sarcina, adica, la accelerare mica sau frana de motor nu prea sa aude, la accelerare medie sa aude, la accelerare tare nu sa mai aude la fel de tare. Ce o fi? ce masina ai??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2011 cat de greu s-a desfacut? ai folosit degripant? unii spun ca nu se mai poate desface,ca e prea intepenit. tre' sa umblu si eu la el,(skoda) si n-am chef sa am suprize. Destul de usor, era pe cheie de 22 si aveam ceva cuplu acolo, deci aveam de ce trage. Senzorii astia au loctite pe ei, de asta e bine sa ii dai jos cu motoru cald. Ar fi mai usor daca ai avea groapa dar cum noi nu am avut, ne-am chinuit pe deasupra. Am dat cu wd40 insa nush ce rost o avut ca s-o evaporat instant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 ce masina ai??? BMW E12 528 din 1976 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 ma omori cu zile. am avut e12 520 din 79. a fost prima mea masina si imi pare rau dupa ea si acum. la mine batea un pic linia. dar 6 in linie alea nu prea au moarte, mai ales ca tu ai distributia parca pe lant. eu am avut pe curea si mi-a fost lene sa o schimb asa ca al meu a avut si moarte. baga poze cu rechinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Bataia la linia cum s-a manifestat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 se aude in anumite plaje de turatii, in sarcina si nu dadea semne ca moare. dar cand am desfacut, aveam niste cuzineti cam rosii. apropo....daca nu ma insel ai carburator un solex 4a1. cum e consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) Asa e si mine, doar la o plaja de turatie, cam intre 2700 - 3500rpm. Cuzineti de biele sunt schimbate deja, dar nu a rezolvat prea multe. Masina are inca 2 bucati de Zenith 35/40 Inat. Consuma cam 18% in oras cred, dar merg distante scurte. La 120km/ora consuma cam 10%. Editat Noiembrie 9, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Cum se numeste piesa dintr-un motor, care raceste uleiul ? La VW si nu numai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 RADIATOR de ulei ce ai in poza este flansa cu mufele la care se leaga furtunele ce duc la radiatorul de ulei se gaseste de cumparat pentru orice masina, daca se doreste adaptarea unui radiator de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Te referi la termoflot ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Te referi la termoflot ? S-a strigat BINGO !!! Merci RADIATOR de ulei ce ai in poza este flansa cu mufele la care se leaga furtunele ce duc la radiatorul de ulei se gaseste de cumparat pentru orice masina, daca se doreste adaptarea unui radiator de ulei. Ca principiu, ambele au acelasi scop, doar ca ''seamana, da'nu rasare '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 care-s diferentele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Nu stiu cu lux de amanunt, dar dupa umila mea parere, radiatorul raceste doar prin trecerea aerului prin fagure, iar termoflotul este ceva care face racirea mai rapida cu ajutorul antigelului/ apei, a uleiului. Cum arata termoflotul pe dinauntru...habar nu am Nu l-am dat jos, dar din primele cercetari, se pare ca e dusa ceva garnitura dintre termoflot si filtrul de ulei. Riscul fiind aparitia uleiului in sistemul de racire. VW Transporter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Nu stiu cu lux de amanunt, dar dupa umila mea parere, radiatorul raceste doar prin trecerea aerului prin fagure, iar termoflotul este ceva care face racirea mai rapida cu ajutorul antigelului/ apei, a uleiului. hmm ar avea o logica, ma gandesc la ceva, dar mai astept si alte opinii. daca imi aduc aminte intreb si in service la mine poate stiu baietii ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Nu stiu cu lux de amanunt, dar dupa umila mea parere, radiatorul raceste doar prin trecerea aerului prin fagure, iar termoflotul este ceva care face racirea mai rapida cu ajutorul antigelului/ apei, a uleiului. Cum arata termoflotul pe dinauntru...habar nu am Nu l-am dat jos, dar din primele cercetari, se pare ca e dusa ceva garnitura dintre termoflot si filtrul de ulei. Riscul fiind aparitia uleiului in sistemul de racire. VW Transporter. Daca sunt suspiciuni schimba-l preventiv, astea cedeaza dupa un anumit numar de km, se intampla frecvent la dube Mercedes. Masina are inca 2 bucati de Zenith 35/40 Inat. Consuma cam 18% in oras cred, dar merg distante scurte. La 120km/ora consuma cam 10%. In oras nu o sa scada consumul mai jos de 16%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 In oras nu o sa scada consumul mai jos de 16%. Nici nu am pretentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 1.Legat tot de probleme dubioase...IAC valve, adica motorasul pas cu pas care regleaza relantiul , functioneaza si in sarcina? Adica ele isi modifica pozitia, cand accelerezi ? La Saab am o lipsa de putere intre 2000 rpm si 4000, si suspectez motorasul respectiv. 2. Cum se traduce corect surging and stalling ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 1.Legat tot de probleme dubioase...IAC valve, adica motorasul pas cu pas care regleaza relantiul , functioneaza si in sarcina? Adica ele isi modifica pozitia, cand accelerezi ? La Saab am o lipsa de putere intre 2000 rpm si 4000, si suspectez motorasul respectiv. 2. Cum se traduce corect surging and stalling ? 1. Nu functioneaza in sarcina, poate favoriza lipsa aia de putere. Curata-l cu wd40. Ii cu turbo sau fara ? 900? sau 9-3? 2. surging and stalling = un fel de "se zbate si moare" (motorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 900 SE cabrio (cred ca piesele nu difera de la cabrio la berlina), 2.0L, 131 cp., aspirat. Fluctuaza rpm, nu are putere,pana la 4k rpm e ca o dacia 1100, ajunge greu ( ca timp vorbesc) la 4k rpm. Am inlocuit: tot ce tine de consmabile, filtre, senzor O2, debitmetru, buji, fise,IAC valve (asta cu unu' second ),i-am sters erorile si...plm, ca m-a dispera deja Am dus-o la Saab Cluj si degeaba, la Proton auto (Bosch epinvest) idem....mai ramane sa o decapotez si sa ii dau foc. De 3 luni, oarecum m-am impacat cu ideea ca nu gasesc un dibaci care sa ii dea de capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.