paulchen Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 am si eu o coaja de scuter,care intr-o zi mi sa oprit in mers(inainte de a se opri cu cativa km,am auzit un bazait f ciudat),l-am dus la mecanic,care mi-a zis ca nici setu nu ii foarte bun,asa ca am decis sa pun un kit de 70cc.Toate bune si frumoase,am pus kitu sus,am dat sal pornesc,si facea la fel ca inainte,adica pornea,si dupa 2-3 secunde se oprea,iar daca acceleram putin,murea.Am incercat sa punem si cdi nou,crezand ca ala e de vina,dar nici gand,nu mai stiu ce sa ma fac cu el.Si mecanicu o zis ca no mai vazut asa ceva..... .Nu va dati o parerea cu ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 am si eu o coaja de scuter,care intr-o zi mi sa oprit in mers(inainte de a se opri cu cativa km,am auzit un bazait f ciudat),l-am dus la mecanic,care mi-a zis ca nici setu nu ii foarte bun,asa ca am decis sa pun un kit de 70cc.Toate bune si frumoase,am pus kitu sus,am dat sal pornesc,si facea la fel ca inainte,adica pornea,si dupa 2-3 secunde se oprea,iar daca acceleram putin,murea.Am incercat sa punem si cdi nou,crezand ca ala e de vina,dar nici gand,nu mai stiu ce sa ma fac cu el.Si mecanicu o zis ca no mai vazut asa ceva..... .Nu va dati o parerea cu ce ar putea fi? si carb l`ai curatat ???? bagati bani aiurea .cdi molozuri din astea..asigurativa ca` carb e curat si reglat calumea..dupa aia bagati altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) nu am cumparat cdi...il avea mecanicu acolo,de proba.L-am desfacut bucata cu bucata.....si tot asa face.ma gandesc sa nu fie ceva electric .Daca as gasi un carburator in imprumut .carburatoru mai mult ca sigur nu e reglat cum trebe,ca bujia o scot uda f tare.Da mecanicu asta face ca asa trebuie,ca motoru nu merge si nu se arde benzina.... Editat Iulie 16, 2008 de paulchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Mecanicu tau pare nitel aerian sau obosit. Eu raman la parerea ca e de la carburator. Daca amestecul are benzina in draci, de unde naiba sa se aprinda? Logic ca este uda bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 obosit mai degraba.Are vreo 70-80 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 socul este manual si merge bine.. adik il ridic se tureaza, il las jos scade relanti-ul.. iar din amestec cum sa fie problema ca nu inteleg? adik baga prea mult ulei sau nu baga mai deloc?? nu dai ma t-max`ul?ti`l iau eu cu tot cu probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 nu dai ma t-max`ul?ti`l iau eu cu tot cu probleme nu e vb de t-max.. de o honda dio zx. ala merge brici da nu p unde merg cu honda adik la tara pe drum de pietris. cu t-maxul pierd imediat aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Dacă n-are scânteie sau din alte motive nu se aprinde amestecul e normal să scoată bujia udă cred eu. Verifică dacă ai scânteie. Nu sunt expert dar eu cred că e un contact imperfect la circuitul electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 nu e vb de t-max.. de o honda dio zx. ala merge brici da nu p unde merg cu honda adik la tara pe drum de pietris. cu t-maxul pierd imediat aderenta. deci nu il dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 o scanteie ff mica,deabea se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 deci nu il dai? nop.. cauta-ti si u... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Respect pt voi dar vreau sa stiu cum desfac si eu piulita de 17 mm de la cureaua de transimie?Cat am incercat sa o desfac nu am reusit poate careva sa-mi arate o poza la o cheie de impact de 17 ca sa stiu ce tre sa cumpar,ca cu o cheie normala se invarte cu tot cu roata zimtata.MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costitaz Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 salut! stiti cumva un cdi pt un eliseo de 100 an 99......nou sau sh unde pot gasi:(....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 o scanteie ff mica,deabea se vede schimba bobina de inductie si o sa aiba scanteie foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asasinw Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 :laugh: nebunesc daca nu se strica una sa strica alta... in fine uite care e problema mea fratilor..am un piaggio zip si am o ditamai gaura in cauciuc pe spate.. cauciuc nu stiu de unde sa iau si si daca gasesc pe net gasesc tot cu camera e model din 94 cu genti fara camere si intrebarea mea este oare daca pun cauciuc cu camera se poate pe geanta asta? am pus si o poza sa aveti idee despre ce vorbesc.. nu stiu sunt total pe langa la chestiile astea poate stiti voi a mai patit cineva poate am poate ajuta cineva.. multumesc sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 mi-a aparut o problema.... cand il pornesc dimineata,porneste frumos la prima pedala si cand il accelerez se opreste si dupa vreo 20 de incercari merge. imi spune cineva care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asasinw Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 mi-a aparut o problema.... cand il pornesc dimineata,porneste frumos la prima pedala si cand il accelerez se opreste si dupa vreo 20 de incercari merge. imi spune cineva care ar putea fi problema? si eu patesc asa dar il las 1 minut la relanti si dupaia nu are nici o poblema nici nu ma pot misca cu el de pe loc macar daca nu il las un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 mi-a aparut o problema.... cand il pornesc dimineata,porneste frumos la prima pedala si cand il accelerez se opreste si dupa vreo 20 de incercari merge. imi spune cineva care ar putea fi problema? carburator infundat cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 carburator infundat cel mai probabil daca ar fi infundat nu mi-ar merge bine....dupa ce isi revine merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 daca ar fi infundat nu mi-ar merge bine....dupa ce isi revine merge brici asa face si a meu(Ovetto mbk).Porneste la prima pedala si cand accelerez se opreste.Dupa cateva incercari(10 15) porneste. Incearca sa`l pornesti in panta.Rota fata sa fie ridicata oleaca.Cand il pornesc pe al meu in panta se simte cum face treaba socu. Cand il pornesc pe drept se tureaza oleaca si apoi daca accelerez moare iar daca nu`l accelerez si`l las vreo 30 40 secunde merge brici. Cred ca problema ar fi socu. Sper ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 asa face si a meu(Ovetto mbk).Porneste la prima pedala si cand accelerez se opreste.Dupa cateva incercari(10 15) porneste. Incearca sa`l pornesti in panta.Rota fata sa fie ridicata oleaca.Cand il pornesc pe al meu in panta se simte cum face treaba socu. Cand il pornesc pe drept se tureaza oleaca si apoi daca accelerez moare iar daca nu`l accelerez si`l las vreo 30 40 secunde merge brici. Cred ca problema ar fi socu. Sper ca ai inteles. ms pentru sfat pana acuma nu mi-a mai facut de astea pana la urma am sa il duc la mecanic sa il faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Daca face asa in panta, poate fi si de la camera de nivel constant in carburator... Mutati saiba pe cuiul pontou si vedeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 am si eu o problema . . . de cateva zile deabia imi pornea scooterul, astazi cand am desfacut sa vad ce are , am gasit cotul acela unde intra carburatorul rupt , este din cauciuc , cam cat costa un cot ( sau cum ii zice ) ? se poate lipi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 am si eu o problema . . . de cateva zile deabia imi pornea scooterul, astazi cand am desfacut sa vad ce are , am gasit cotul acela unde intra carburatorul rupt , este din cauciuc , cam cat costa un cot ( sau cum ii zice ) ? se poate lipi? daca este doar crapat pune niste silicon din ala rosu,de temperatura...daca este rupt de-a binelea repara-l prin......schimbare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.