ZICKU Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit . Stie cineva ce as putea face ? bate cu o daltita ceva in el din lateral sa ii faci socuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 o sa incerc maine . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Salutare la toti.Sunt mai nou pe aici...am un piaggio super bravo luat din piata...mi-am pus piston sport si segmenti noi pe motor de 49cc si i-am facut putin rodajul...treaba e ca nu sta la relanti din cauza cablului si i-am facut doar jumatate de ora rodajul cum trebuie,asa mai "neturat"...cat trebe facut?am auzit d la cineva ca doar un rezervor de benzina.Si am o probl cu consumul,consuma cat o masina,cam 6 sau 7%....sa fie oare de la toba?ca am 2 tevi la final(in loc de una doar jos),una fiind pe mijloc.knd pun un surub la aceea din mijloc se aude doar motorul asa mai zgomotos,dar asa zici ca e o drujba.Lamuriti-ma si pe mine.ceau ceau App:acesta mie si id de mess Editat Ianuarie 18, 2009 de NIK_NEK2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) iti consuma mult pentru ca nu i-ai facut rodajul cum trebuie rodajul trebuie facut 500 de km Editat Ianuarie 18, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Salutare la toti.Sunt mai nou pe aici...am un piaggio super bravo luat din piata...mi-am pus piston sport si segmenti noi pe motor de 49cc si i-am facut putin rodajul...treaba e ca nu sta la relanti din cauza cablului si i-am facut doar jumatate de ora rodajul cum trebuie,asa mai "neturat"...cat trebe facut?am auzit d la cineva ca doar un rezervor de benzina.Si am o probl cu consumul,consuma cat o masina,cam 6 sau 7%....sa fie oare de la toba?ca am 2 tevi la final(in loc de una doar jos),una fiind pe mijloc.knd pun un surub la aceea din mijloc se aude doar motorul asa mai zgomotos,dar asa zici ca e o drujba.Lamuriti-ma si pe mine.ceau ceau App:acesta mie si id de mess nu mai stiu exact cat timp se face rodajul, o sa il intreb pe taicamio ca a mai facut motorul de vreo 3 ori la un piaggio si. despre toba eu zic sa o lasi cu o singura tzeava, cum a fost ea proiectata, conteaza destul de mult toba la 2t. Editat Ianuarie 18, 2009 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 nu mai stiu exact cat timp se face rodajul, o sa il intreb pe taicamio ca a mai facut motorul de vreo 3 ori la un piaggio si. despre toba eu zic sa o lasi cu o singura tzeava, cum a fost ea proiectata, conteaza destul de mult toba la 2t. ok atunci,o sa tai teava din mijloc si o sa sudez ceva acolo sa arate ca inainte.astept raspunsul pentru chestia cu rodajul.papa iti consuma mult pentru ca nu i-ai facut rodajul cum trebuie rodajul trebuie facut 500 de km atat consuma si cu pistonul si segmentii de dinainte,si cu astia noi.jetul de benzina nu il are ca lumea de la robinet,voiam sa cumpar altul,dar nu gasesc pentru super bravo.acum sunt la tm si mopedul nu mi-e aici ca sa vad cum e piulita ce insurubeaza robinetul la rezervor.mi se pare ca e mai mare ca la celelalte.stie cineva daca e vreo diferenta intre super bravo si bravo normal?ma refer la robinet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) ok atunci,o sa tai teava din mijloc si o sa sudez ceva acolo sa arate ca inainte.astept raspunsul pentru chestia cu rodajul.papa atat consuma si cu pistonul si segmentii de dinainte,si cu astia noi.jetul de benzina nu il are ca lumea de la robinet,voiam sa cumpar altul,dar nu gasesc pentru super bravo.acum sunt la tm si mopedul nu mi-e aici ca sa vad cum e piulita ce insurubeaza robinetul la rezervor.mi se pare ca e mai mare ca la celelalte.stie cineva daca e vreo diferenta intre super bravo si bravo normal?ma refer la robinet nu prea cred ca exista super bravo, dar daca tu zici ca ai asa ceva... o fi ) unul dintre si-urile mele a stat la rodaj 2 ore, si merge perfect si acum(kit de 80cmc) celalalt si nu prea a vazut rodaj si inca mai merge fara probleme ) Editat Ianuarie 18, 2009 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit . Stie cineva ce as putea face ? ia o tubulara buna cu o tzeava sa ai parghie si vezi,ai grija sa nu se rupa surubu:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 ia o tubulara buna cu o tzeava sa ai parghie si vezi,ai grija sa nu se rupa surubu:)) nu pot cu tubulara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 nu prea cred ca exista super bravo, dar daca tu zici ca ai asa ceva... o fi ) unul dintre si-urile mele a stat la rodaj 2 ore, si merge perfect si acum(kit de 80cmc) celalalt si nu prea a vazut rodaj si inca mai merge fara probleme ) Uita chivule asa arata "super bravo".poti sa cauti si pe net dar nu prea gasesti decat pe youtube si imaginea asta,mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Uita chivule asa arata "super bravo".poti sa cauti si pe net dar nu prea gasesti decat pe youtube si imaginea asta,mai greu. posibil sa fie.. nu le stiu pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 salut.am cateva intrebari in legatura cu 2 variatoare si cu 2 ambreiaje. ce sa aleg intre : - malossi multivar - hebo racing sport ? Costa cam la fel,doar ca hebo are mai multe incluse,3 arcuri, 6 seturi de role.. ce sa aleg intre : - malossi delta clutch - stage 6 racing clutch ? Aici chiar nu stiu care ii mai bun intre cele 2 . Stiu ca malossi ii reglabil,dar nu stiu in ce consta acel reglaj. Ambele costa cam 65 euro. Imi schimb variatorul si ambreiajul la yamaha aerox, 13.000 km . Modificari aduse : toba leovince zx , carburator 17,5 , filtru sport. Fuge cam 100-105 ,doar ca rapoartele nu lucreaza super bine,adica din arcul gros din spate de la ambreiaj, nu se intinde cureaua la timp si nu am destula forta,la o anumita viteza, intre 40-60 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rombaer Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 CunoaÂşteți o firma ca vine la mine acasa sa-m repara scuter ? Un service mobil ? Mersi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 CunoaÂşteți o firma ca vine la mine acasa sa-m repara scuter ? Un service mobil ? Mersi... daca ziceai si de unde esti poate gaseai mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxpro Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Salutare.... Am si eu o problema cu scuterul am un peugeot elyseo 50 si de la un timp nu mai vroia sa traga .. asa ca l-am desfacut si cand m-am uitat la ambreiaj era blocat... era ceva spart ! Va pun o poza sa vedeti si voi.. ca nu prea ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rombaer Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 daca ziceai si de unde esti poate gaseai mai usor. Ai perfect dreptate. Sorry. Bucuresti (sector 5) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit . Stie cineva ce as putea face ? in sfarsit am reusit sa desfac surubul acela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 in sfarsit am reusit sa desfac surubul acela spune-ne si noua cum ai reusit, cine stie poate mai pateste si altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) cheia inelara , surubelnita si forta Editat Ianuarie 19, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Am si eu o problema cu scuterul, am un scuter chinezesc 4T, am pus de curand un kit de 80cc, merge bine, are vlaga in el, am cam 1000 km facuti cu setul, rodaj facut. Dar problema este, daca il tin la turatii mici, tin gazu putin deschis imi merge inabusit, prost, bolboroseste (nu stiu cum sa explic), la turati mari nu am probleme, numai la inceput putin. Am incercat tot felul de raglaje la carburator, daca scot filtru merge mai bine, trebuie neaparat filtru sport ? Si nici viteza nu e asa buna, max 65 km/h si cam greu. Role de 7gr si jiglorul putin marit, restul la scuter e stok. Cu setul de 50cc prindeam si 70km/h cateodata. Ia repede 50km/h, dar de la 55km/h in sus mai greu. Va rog mullt daca poate careva sa imi dea o explicatie ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tica Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Salut. Am un rex rs450 din germania, am 11.500km cu el, nu-mi sta la relantiu la rece, dupa ce se incalzeste numai are nici o problema. Daca il opresc 20-30 min iar nu sta la relantiu trebuie sa-l tin 1-3min turat. Ma poate ajuta careva? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 ai probleme cu socul. Verifca socul si vezi daca mai face asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Socul este automat sau manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 si eu am aceias problema cu socu automat, cum il verific? sa vad ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 si eu am aceias problema cu socu automat, cum il verific? sa vad ce are? il dai jos de pe carb,si il "legi" la o baterie,si vezi daca misca ceva,daca nu inseamna ca e ars;) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.