Sari la conținut

Postări Recomandate

azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos :lol: , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit :P . Stie cineva ce as putea face ? :crack:

bate cu o daltita ceva in el din lateral sa ii faci socuri.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la toti.Sunt mai nou pe aici...am un piaggio super bravo luat din piata...mi-am pus piston sport si segmenti noi pe motor de 49cc si i-am facut putin rodajul...treaba e ca nu sta la relanti din cauza cablului si i-am facut doar jumatate de ora rodajul cum trebuie,asa mai "neturat"...cat trebe facut?am auzit d la cineva ca doar un rezervor de benzina.Si am o probl cu consumul,consuma cat o masina,cam 6 sau 7%....sa fie oare de la toba?ca am 2 tevi la final(in loc de una doar jos),una fiind pe mijloc.knd pun un surub la aceea din mijloc se aude doar motorul asa mai zgomotos,dar asa zici ca e o drujba.Lamuriti-ma si pe mine.ceau ceau :lol:

 

App:acesta mie si id de mess

Editat de NIK_NEK2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti.Sunt mai nou pe aici...am un piaggio super bravo luat din piata...mi-am pus piston sport si segmenti noi pe motor de 49cc si i-am facut putin rodajul...treaba e ca nu sta la relanti din cauza cablului si i-am facut doar jumatate de ora rodajul cum trebuie,asa mai "neturat"...cat trebe facut?am auzit d la cineva ca doar un rezervor de benzina.Si am o probl cu consumul,consuma cat o masina,cam 6 sau 7%....sa fie oare de la toba?ca am 2 tevi la final(in loc de una doar jos),una fiind pe mijloc.knd pun un surub la aceea din mijloc se aude doar motorul asa mai zgomotos,dar asa zici ca e o drujba.Lamuriti-ma si pe mine.ceau ceau :lol:

 

App:acesta mie si id de mess

nu mai stiu exact cat timp se face rodajul, o sa il intreb pe taicamio ca a mai facut motorul de vreo 3 ori la un piaggio si.

despre toba eu zic sa o lasi cu o singura tzeava, cum a fost ea proiectata, conteaza destul de mult toba la 2t.

Editat de chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai stiu exact cat timp se face rodajul, o sa il intreb pe taicamio ca a mai facut motorul de vreo 3 ori la un piaggio si.

despre toba eu zic sa o lasi cu o singura tzeava, cum a fost ea proiectata, conteaza destul de mult toba la 2t.

 

ok atunci,o sa tai teava din mijloc si o sa sudez ceva acolo sa arate ca inainte.astept raspunsul pentru chestia cu rodajul.papa

 

iti consuma mult pentru ca nu i-ai facut rodajul cum trebuie

 

rodajul trebuie facut 500 de km

atat consuma si cu pistonul si segmentii de dinainte,si cu astia noi.jetul de benzina nu il are ca lumea de la robinet,voiam sa cumpar altul,dar nu gasesc pentru super bravo.acum sunt la tm si mopedul nu mi-e aici ca sa vad cum e piulita ce insurubeaza robinetul la rezervor.mi se pare ca e mai mare ca la celelalte.stie cineva daca e vreo diferenta intre super bravo si bravo normal?ma refer la robinet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok atunci,o sa tai teava din mijloc si o sa sudez ceva acolo sa arate ca inainte.astept raspunsul pentru chestia cu rodajul.papa

 

 

atat consuma si cu pistonul si segmentii de dinainte,si cu astia noi.jetul de benzina nu il are ca lumea de la robinet,voiam sa cumpar altul,dar nu gasesc pentru super bravo.acum sunt la tm si mopedul nu mi-e aici ca sa vad cum e piulita ce insurubeaza robinetul la rezervor.mi se pare ca e mai mare ca la celelalte.stie cineva daca e vreo diferenta intre super bravo si bravo normal?ma refer la robinet

nu prea cred ca exista super bravo, dar daca tu zici ca ai asa ceva... o fi :lol:)

 

unul dintre si-urile mele a stat la rodaj 2 ore, si merge perfect si acum(kit de 80cmc)

celalalt si nu prea a vazut rodaj si inca mai merge fara probleme :crack:)

Editat de chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos :yikes: , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit :kiss: . Stie cineva ce as putea face ? :yikes:

ia o tubulara buna cu o tzeava sa ai parghie si vezi,ai grija sa nu se rupa surubu:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea cred ca exista super bravo, dar daca tu zici ca ai asa ceva... o fi :yikes:)

 

unul dintre si-urile mele a stat la rodaj 2 ore, si merge perfect si acum(kit de 80cmc)

celalalt si nu prea a vazut rodaj si inca mai merge fara probleme :yikes:)

Uita chivule asa arata "super bravo".poti sa cauti si pe net dar nu prea gasesti decat pe youtube si imaginea asta,mai greu.

post-44524-1232306774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am cateva intrebari in legatura cu 2 variatoare si cu 2 ambreiaje.

ce sa aleg intre : - malossi multivar

- hebo racing sport ? Costa cam la fel,doar ca hebo are mai multe incluse,3 arcuri, 6 seturi de role..

 

ce sa aleg intre : - malossi delta clutch

- stage 6 racing clutch ? Aici chiar nu stiu care ii mai bun intre cele 2 . Stiu ca malossi ii reglabil,dar nu stiu in ce consta acel reglaj. Ambele costa cam 65 euro.

 

Imi schimb variatorul si ambreiajul la yamaha aerox, 13.000 km . Modificari aduse : toba leovince zx , carburator 17,5 , filtru sport. Fuge cam 100-105 ,doar ca rapoartele nu lucreaza super bine,adica din arcul gros din spate de la ambreiaj, nu se intinde cureaua la timp si nu am destula forta,la o anumita viteza, intre 40-60 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos :yikes: , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit :eek: . Stie cineva ce as putea face ? :yikes:

 

in sfarsit am reusit sa desfac surubul acela :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu scuterul, am un scuter chinezesc 4T, am pus de curand un kit de 80cc, merge bine, are vlaga in el, am cam 1000 km facuti cu setul, rodaj facut. Dar problema este, daca il tin la turatii mici, tin gazu putin deschis imi merge inabusit, prost, bolboroseste (nu stiu cum sa explic), la turati mari nu am probleme, numai la inceput putin. Am incercat tot felul de raglaje la carburator, daca scot filtru merge mai bine, trebuie neaparat filtru sport ?

Si nici viteza nu e asa buna, max 65 km/h si cam greu. Role de 7gr si jiglorul putin marit, restul la scuter e stok. Cu setul de 50cc prindeam si 70km/h cateodata. Ia repede 50km/h, dar de la 55km/h in sus mai greu.

Va rog mullt daca poate careva sa imi dea o explicatie ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un rex rs450 din germania, am 11.500km cu el, nu-mi sta la relantiu la rece, dupa ce se incalzeste numai are nici o problema. Daca il opresc 20-30 min iar nu sta la relantiu trebuie sa-l tin 1-3min turat. Ma poate ajuta careva? merci :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...