VladuL Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 sorin daca imi zici si diferenta care o sa o simt cu un kit de 70 ,role de 6 si toba sport (gianelli) esti profesor O sa fie diferenta ca intre first bike tornado si yamaha aerox Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 ...Salut am si eu un Gilera Runner din 2004......si nush ce are de merge numa 75....plm.....am cdi nou,demarou nou,role bune,variator bun,ambreiaj bun,recent segmentat,cica setu ii bun si mai tine cam 6000de km,carb. de 17,5,am toba sito plus,si probleme am numa ca mi se misca axu de la ambreiaj si imi bate in rulmentii de pe cutia de la transmisie....atata...nush ce ar putea fii altceva......vreau si eu niste pareri.........................Altceva........Daca imi pun o alta toba dar nu dinaia sport..oare cum va merge????si daca imi schimb arcu si arculetele de la ambreiaj?????Ms mult..... ...Haideti ma nu imi rasp nimeni........:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 si probleme am numa ca mi se misca axu de la ambreiaj normal n-ar avea voie sa joace cred ca ambielajul ii problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nibaserv Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 salut!imi poate spune cineva de unde cumpar set motor (cil+pist+seg) pentru un scuter peugeot ludix? multam. www.niba-scutere.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 normal n-ar avea voie sa joace cred ca ambielajul ii problema Ce ambielaj????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Ce ambielaj????? scuze....acuma am vazut ce ai scris ..... nush dc eu m-am gandit la variator scuze inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 salut...cum reglez si eu un carburator...am un sr si merge ca uin....cum se regleaza cel mai bine,motoru e marit,de 80 cmc si carburatoru e de 12,trebuie mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kallatis Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Intrebare: Care pot fi cauzele nefunctionarii semnalizatoarelor? Bateria e nou-nouta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Intrebare:Care pot fi cauzele nefunctionarii semnalizatoarelor? Bateria e nou-nouta. releul de semnalizare sau arse becurile ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 (editat) Salut cum se skimba lichidul de racire la un aprilia sr 50??,k nu am mai facut asta pana acum. acesta este scuterul Editat Noiembrie 1, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kallatis Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Unde este releul la un Piaggio NRG MC3? Am desfacut tot scuterul , a ramas doar scheletul si tot nu l-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Unde este releul la un Piaggio NRG MC3?Am desfacut tot scuterul , a ramas doar scheletul si tot nu l-am gasit. este unul mic cu 2 sau 3 fire care intra in el. daca nu il gasesti...si ai numa un singur releu(intra mai multe fire in ele) atuncea el este de vina. ce scuter ai ? 2T sau 4T? Salut cum se skimba lichidul de racire la un aprilia sr 50??,k nu am mai facut asta pana acum.acesta este scuterul foarte simplu. dai drumu la lichid(in partea dreapta-unde`i magnetou-ai 2 furtune..scoti unu si il lasi sa curga) apoi sus langa claxon ai un bidonash.. desfaci capacu si torini lichidu nou. 50%-50% apa si antigel. Torni intr-o sticla de 2l..1l de apa distilata si 1l de antigel. Cred ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kallatis Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 ce scuter ai ? 2T sau 4T? 2T Inca o intrebare: pe bord sunt aprinse mereu cele 2 leduri cu semnul uleiului si cu semnul benzinei, desi benzina este si uleiul a fost schimbat nu de mult. Sau asa tre sa fie? Ca in rest totul functioneaza ok pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 2T Inca o intrebare: pe bord sunt aprinse mereu cele 2 leduri cu semnul uleiului si cu semnul benzinei, desi benzina este si uleiul a fost schimbat nu de mult. Sau asa tre sa fie? Ca in rest totul functioneaza ok pe bord. de schimbat ai schimbat uleiul....dar ai mai completat ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Dak schmb vechiul variator cu unlul nou vor disparea acele trepidatzii la plecarea de pe lok?? Am intrebat pe cineva kre se ocupa cu piese pt scutere si mia zis k variatorul ar fi problema. Astept si parerea voastra. Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Dak schmb vechiul variator cu unlul nou vor disparea acele trepidatzii la plecarea de pe lok??Am intrebat pe cineva kre se ocupa cu piese pt scutere si mia zis k variatorul ar fi problema. Astept si parerea voastra. Asfalt Uscat! creca da. Cel mai bine fa o proba cu alt variator si vezi daca mai exista trepidatiile alea. Am schimbat ambreiajul si tot imi scartaie ceve pe la transmisie.Ce ar pute fi ? Ma gandeam ca rolele ar fi..am pus de 5gr si tot asa.Variatorul ar putea sa fie devina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 creca da. Cel mai bine fa o proba cu alt variator si vezi daca mai exista trepidatiile alea. Am schimbat ambreiajul si tot imi scartaie ceve pe la transmisie.Ce ar pute fi ? Ma gandeam ca rolele ar fi..am pus de 5gr si tot asa.Variatorul ar putea sa fie devina? Cureaua Dak schmb vechiul variator cu unlul nou vor disparea acele trepidatzii la plecarea de pe lok??Am intrebat pe cineva kre se ocupa cu piese pt scutere si mia zis k variatorul ar fi problema. Astept si parerea voastra. Asfalt Uscat! Nu o fi din cutie de la pinioane :-? poate ai vreun dinte rupt sau io stiu..poate nai ulei verifica si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Cureaua cureaua are 19.000 de km. Nu am schimbat-o de cand ii scuteru. Am sa schimb cureaua sa vad daca mai face asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pwr Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare, O intrebare legata de consumul de combustibil. Am un Kymco People S50. Cand l-am cumparat, facea cam 3l/100Km. Dupa 1 an jumatate, si ~6000Km, trage cam spre 4l/100Km . Carburatorul a fost curatat si reglat de curand. Ce pot sa-i mai fac, ca sa scad consumul ? Cheers, -pwr P.S. E delimitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare, O intrebare legata de consumul de combustibil. Am un Kymco People S50. Cand l-am cumparat, facea cam 3l/100Km. Dupa 1 an jumatate, si ~6000Km, trage cam spre 4l/100Km . Carburatorul a fost curatat si reglat de curand. Ce pot sa-i mai fac, ca sa scad consumul ? Cheers, -pwr P.S. E delimitat. ti sa mai uzat motoru(piston,segmenti,cilindru).Daca iti meerge bine(daca porneste bine dimineata) nu-i schimba setu..doar daca vrei consum mia mic schimba-l. Eu as sugera asa-l lasi asa. Nu i-ai facut modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pwr Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 ti sa mai uzat motoru(piston,segmenti,cilindru).Daca iti meerge bine(daca porneste bine dimineata) nu-i schimba setu..doar daca vrei consum mia mic schimba-l.Eu as sugera asa-l lasi asa. Nu i-ai facut modificari? In afara de scos limitorul din CVT, nu. M-am gandit si eu ca ar putea fi setul motor, dar nu ma asteptam sa se simta "oboseala" pana pe la 10.000 Km... . Cheers, -pwr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Apropo de "oboseala" motorului ... Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ] ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior. (chinezeriile nu se pun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Dimineața nu porneÂşte la pedală. Dau Âşi 20 pedale dar degeaba.Apăs pe buton Âşi în 4-5 secunde porneÂşte. După ce s-a încălzit, în timpul zilei porneÂşte fără probleme la pedală sau buton din prima încercare. Menționez că pentru a porni țin accelerat cam la 20% Âşi imediat după ce a pornit îl las la ralanti. Doar aÂşa porneÂşte. AÂşa trebuia să țin Âşi în timpul verii. În rest, după ce-a pornit nu sunt probleme, merge bine. Probleme mai apar dacă-l las o săptămână nepornit. Atunci porneÂşte greu Âşi de la buton. Dau cam 5 reprize de 5 secunde (cu pauză între ele) la automat până să pornească. Filtrul de aer e curat, benzină are, bujia e ok, baterie are. Din cate tin eu minte ai un Peugeut V-clic,motor in 4T.Cred ca ar trebuie reglate supapele(tachetii). Apropo de "oboseala" motorului ... Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ] ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior. (chinezeriile nu se pun ) depinde cum mergi si ce ulei,benzina pui. Eu la ovetto mbk am facut 20.000 cu setu original(forjeala numai la maxim si cu 2) Ulei semi-sintetic sau mineral si benzina 95 de la pretom . Nu prea am compresie acum..porneeste la 3 4 pedala dimineata si la automat in timpul zilei cand are el chef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Apropo de "oboseala" motorului ... Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ] ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior. (chinezeriile nu se pun ) pai lasand deoparte setul original de segmenti care trebuie schimbat pe la 5000km, un set nou ar trebui sa te tzina cam 20mii. daca ii dai ulei bun. dar sunt multe scutere care au vazut si mai multi km cu aceias segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 si eu am rex e la fel vclic (qm50qt-6)nici al meu nu porneste la pedala decat cand temp scade de la 12 grade in jos sau cand e fff cald la 2 min dupa ce l-am oprit chestia asta o face de cand l-am cumparat cand e racoare o ia din maxim 2 pedale la buton o ia bine cand e fff frig ma mai chinui de mai multe ori socul automat se opreste dupa 30-40 sec si cand e frig rau nu ajunge si se opreste nu pot atinge acceleratia cand e frig ca se ineaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.