black_prince Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Asta o sa fac , incercasem de 3-4 ori si dupa aia imi era frica sa nu se innece:) :-" uitete la carburator in partea de jos are un surubel de langa care iasa un furtunas mic care nu intra nici unde doar merge in jos deschide surubelul acela si o sa iasa toata benzina veche din carb ........si mai bagai la bujie de cateva ori........... din moment ce se opreste se opreste k nu mai are benzina ...... daca ii bagi din nou benzina in cap la piston o sa porneasca iar cand benzina se termina se opreste.............. deci repeta procesul de cate ori trebuie .......in timp ce motorul porneste tine acceleratia trasa la maxim.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 salut! am un kimco dink de 125 si am niste probleme cum ar fii: segmenti de ungere sunt km si simeringurile de la supape...unde pot gasii? in afara de cei de la Kimco...aia o sa imi ceara...:-j scoate mult fum albastru...deci,unde pot gasii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 nu se merita sa schimbi doar segmentul de ungere ....................pt ce?? in 2 luni sa il desfaci iarasi???????? cumparai alt piston dul la alezat si nu o sa ai treaba cu el is motoare foarte foarte bune Kymco (in special Dink) si semeringi de la supape (nu imi amintesc acu cum se numesc) iai in mana si dute la un magazin de rulmenti/semeringi tre sa gasesti.............. io am avut unu avea 66.000km si mergea ca ceasul nu consuma un gram de ulei si nici un fum nu scotea de mers nu mergea prea tare cam 100 dar ajungea chiar repede la 70-80km/h io am gasit in piata de cumparat setul intreg pt Dink 150 (cilindru+piston+segmenti+bolt si sigurante la 200 Ron) sa iti mai zic o chestie poti sa ii pui set de 150 nu tre sa ii schimbi nimik in afara de: set (bineinteles) si garnitura de chiuluasa ..... cu setul de 150cmc o sa iti mearga cam 130-140km/h , la consum nu o sa se simta de loc aproape la zgomot nici atat ... daca vreodata mi-as lua scuter Dink ar fi alegerea mea (chiar daca nu arata ca Aprilia Leonardo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 nu se merita sa schimbi doar segmentul de ungere ....................pt ce?? in 2 luni sa il desfaci iarasi????????cumparai alt piston dul la alezat si nu o sa ai treaba cu el is motoare foarte foarte bune Kymco (in special Dink) si semeringi de la supape (nu imi amintesc acu cum se numesc) iai in mana si dute la un magazin de rulmenti/semeringi tre sa gasesti.............. io am avut unu avea 66.000km si mergea ca ceasul nu consuma un gram de ulei si nici un fum nu scotea de mers nu mergea prea tare cam 100 dar ajungea chiar repede la 70-80km/h io am gasit in piata de cumparat setul intreg pt Dink 150 (cilindru+piston+segmenti+bolt si sigurante la 200 Ron) sa iti mai zic o chestie poti sa ii pui set de 150 nu tre sa ii schimbi nimik in afara de: set (bineinteles) si garnitura de chiuluasa ..... cu setul de 150cmc o sa iti mearga cam 130-140km/h , la consum nu o sa se simta de loc aproape la zgomot nici atat ... daca vreodata mi-as lua scuter Dink ar fi alegerea mea (chiar daca nu arata ca Aprilia Leonardo ) mersi mult,unde as putea gasi piese mai usor? mi-e frica sa intreb la kimco:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 @tmrcosti: ia contactu, da-i vreo 20-30 de pedale, dupa care ii pui contactu si ar trebui sa porneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-=DnY=- Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 salut la toti! Am si eu un malaguti f12 si in timp ce merg se aude un fluierat in zona curelei,in zona pedalei...ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 iti patineaza cureaua. Ar fi timpu sa o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Schimbo cu una din kevlar de la malossi/polini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) am o problema cu un piaggio typhoon...cand accelerez se aude un zgomot ciudat la transmisie,zici ca se freaca fier pe fier.Se aude tare ...Credeam k e de la rulmenti...am schimbat rulmentii dar tot la fel face...ce ar putea fi?are cineva idee?o fi variatorul?sau ce poate fi?este deranjant zgomotul,m-a oprit si politia din cauza asta... imi puteti da detalii pe id vali_stil...multumesc Editat Decembrie 9, 2008 de vali_tl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 schimba rolele din variator si vezi daca mai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 este deranjant zgomotul,m-a oprit si politia din cauza asta... M-a luat si pe mine politia pe motiv de zgomot , de la toba sport , care face mare mare galagie Mi-au zis ca de ce merg tare ... si i-am zis , cum poate el sa imi demonstreze ca am mers tare doar pe motiv de zgomot . Apoi i-am zis ca toba nu are nici o problema , e omologata si l-am lasat fara cuvinte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 M-a luat si pe mine politia pe motiv de zgomot , de la toba sport , care face mare mare galagie Mi-au zis ca de ce merg tare ... si i-am zis , cum poate el sa imi demonstreze ca am mers tare doar pe motiv de zgomot . Apoi i-am zis ca toba nu are nici o problema , e omologata si l-am lasat fara cuvinte ... ultima data cand m-au oprit pe mine ma-au intrebat cat fuge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 ultima data cand m-au oprit pe mine ma-au intrebat cat fuge cat i-ai zis ?suta nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 cat i-ai zis ?suta nu ? neah.... i-am zis ca fuge destul, dupa care a inceput sa imi puna alte intrebari dinastea garcesti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Asta mi se pare prea de tot ... sa te intrebe cat prinde Daca ma intreaba, eu ii zic ca prind 45 in blana , la vale , si lasat in jos ca sa fiu aerodinamic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 salut la toti! Am si eu un malaguti f12 si in timp ce merg se aude un fluierat in zona curelei,in zona pedalei...ce poate fi? salut,fluieratu ala e transmisia! nu e nici-o curea;) conteaza si tipu de ulei...la orice scuter fluiera asa,..unele mai tare unele mai incet,eu am kymco dink de 125 si fluiera la fel;) vezi paote trebuie schimbat uleiu,stai linistit ca nu e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-=DnY=- Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 salut,fluieratu ala e transmisia! nu e nici-o curea;) conteaza si tipu de ulei...la orice scuter fluiera asa,..unele mai tare unele mai incet,eu am kymco dink de 125 si fluiera la fel;) vezi paote trebuie schimbat uleiu,stai linistit ca nu e problema uleiul de transmisie nu demult l-am schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 iti patineaza cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 la mine fluieratul s-a transformat intr-un zgomot deranjant...mai multi baieti mi-au spus ca ar fi de vina ambreiajul....ce ziceti?sa il schimb sau se poate face ceva sa il repar...orice sfat e binevenit...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 la mine fluieratul s-a transformat intr-un zgomot deranjant...mai multi baieti mi-au spus ca ar fi de vina ambreiajul....ce ziceti?sa il schimb sau se poate face ceva sa il repar...orice sfat e binevenit...multumesc pai conteaza ce zgomot! daca harcaie asa sunt rulmentzii,alt zgomot nush:)) vezi si tu,da-l jos si verificai daca au joc daca rontzaie cand ii invarti,nush ce sa zic...sau rulmentii din transmisie!bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-=DnY=- Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Are un preten de-al meu un Aprilia SR 50 si i se tot ineca....l-o dus la mecanic , mecanicu l-o reparat si nu se mai ineca...azi am iesit afara si sa dam o tura cu scuterele...a lui iar se ineca si mai mult de 50 nu mergea...numa cu soc...am dat jos filtru de aer si era umed...cred ca era amestec de benzina cu ulei......astept sa vad ce ziceti si voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 am schimbat si rulmentii,am desfacut si transmisia si nu pare sa aiba probleme....dar zgomotul persista...,ieri am desfacut variatorul si am observat ca rolele sunt putin deformate dar acolo unde stau rolele este deformat metalul,,,are niste santuri..cred k de la frecare...nu mai stiu ce sa mai fac sa scap de zgomotul acela,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Are un preten de-al meu un Aprilia SR 50 si i se tot ineca....l-o dus la mecanic , mecanicu l-o reparat si nu se mai ineca...azi am iesit afara si sa dam o tura cu scuterele...a lui iar se ineca si mai mult de 50 nu mergea...numa cu soc...am dat jos filtru de aer si era umed...cred ca era amestec de benzina cu ulei......astept sa vad ce ziceti si voi... dereglat carburatorul.............buretele de la filtru de aer de obicei tre sa fie imbibat in ulei ca sa retina praful mai bine............. deci mergi cu scooterul la cineva care stie sau sfatuiestel pe '"mecanic" sa verifice muzicuta......... de obicei cand muzicuta ii obosita.... in timp ce motorul merge scuipa benzina afara din carburator si clar consuma mai mult............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Imi puteti atasa o poza va rog,cu un carburator de Aprilia SR,cu inscriptia locului unde trebuie pus furtunul prin care vine uleiul? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Imi puteti atasa o poza va rog,cu un carburator de Aprilia SR,cu inscriptia locului unde trebuie pus furtunul prin care vine uleiul? Multumesc anticipat. Vezi ca e stutzul cel mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.