yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 ok. incerc maine sa vad. merci de raspunsuri. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 te astept cu noutati si sper sa iti rezolvi problema.Si eu am avut problema asta si am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 nu promit nimic, ca nu sunt prea priceput in chestii de-astea, am sa dau carena jos si ma uit pe la fire pe acolo sa vad daca e careva in situatia descrisa de tine. la mai multe nu ma prea bag, las specialistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 am la xor cureaua cam slaba, cu motorul oprit eu stiu ca trebuia sa fie intinsa, dar e parca cu cativa cm mai lunga, in mers nu face figuri de niciunfel. ia doar vro 70, daca ii pun curea mai scurta s-o duce mai tare? sau pleaca la turatie mai mica? are variator mallosi si e diferit fata de cel original, se poate si din cauza asta sa fie larga. nu stiu sigur daca e originala sau nu cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 cand ai luat variator malossi...nu ai luat si o curea malossi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Nu am luat eu variatorul, primul proprietar l-a luat, dar cred ca nu a schimbat cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Cum se poate demonta o furca de Piaggio nrg ? Este identic cu cel de typhon.Am introdus petrol in el si a inceput sa culiseze,dar vreau sa-l desfac sa il ung cu vaselina grafiata.Eu asa am observat ca ar fii in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Cum se poate demonta o furca de Piaggio nrg ? Este identic cu cel de typhon.Am introdus petrol in el si a inceput sa culiseze,dar vreau sa-l desfac sa il ung cu vaselina grafiata.Eu asa am observat ca ar fii in el. sa ungi furca cu vaselina? ce furca e asta? deobicei sunt cu ulei+arcuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Am chiar si un desen luat de pe un site specializat cu toate componentele din interior,arcuri,bucse etc.si pot spune ca nu e cu ulei ,ci vaselina.Intrebarea ramane valabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Am si eu o intrebare!! Kare este compozitia amestecului de benzina/ulei in caz k nu mai merge pompa de ulei???adik cat ulei se pune la un litru de benzina?? Momentan imi functioneaza pompa , dar vreau sa stiu! Scuterul este Aprilia sr50 `97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Am si eu o intrebare!! Kare este compozitia amestecului de benzina/ulei in caz k nu mai merge pompa de ulei???adik cat ulei se pune la un litru de benzina??Momentan imi functioneaza pompa , dar vreau sa stiu! Scuterul este Aprilia sr50 `97 20-25g..adica vreo 5 capacele din sticla de plastic(alea mici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 20-25g..adica vreo 5 capacele din sticla de plastic(alea mici) e valabil dozajul asta si daca cilindrul e mai mare, 80cmc 125cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Sal ma cheama Tavi si sunt din Cluj si am de aproape 2 ani un rex 450 qingqi sau vclic ca e acelasi lucru si ma confrunt cu urmatoarea problema la pornirea pe frig temp aproape de 0 sau negative imi porneste intra socul automat si dupa 30 sec socul se retrage si imi moare motorul nu pot sa accelerez deloc la inceput pana nu se incalzeste putin ca imediat moare chiar daca misc de acceleratia 1 mm daca reusesc sa depasesc 1 min sau 2 pot sa-l accel si e ok dar pe frig nu prea reusesc desi nu circul cand e foarte frig as vrea daca e uscat pe jos sa-l mai misc dar iarna nu prea pot sa-l pornesc mentionez ca face asa de cand l-am cumparat in rest la temp pozitive de la 5 grade in sus nu am nici o problema si va rog pe cei care va pricepeti sa-mi dati un sfat pt stiu ca nu e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Are ceva dak fac rodajul la scuter pe zapada???? nu ma refer sa il omor pe zapada ci dak o sa aibe ceva motorul din cauza frigului???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 e valabil dozajul asta si daca cilindrul e mai mare, 80cmc 125cmc? nu..doar pt 50cc. -pt 80cc... 35-40g -pt 125cc... vreo 60g. Are ceva dak fac rodajul la scuter pe zapada???? nu ma refer sa il omor pe zapada ci dak o sa aibe ceva motorul din cauza frigului???? nu are nimic..conteaza doar sa-l incalzesti bine inainte sa-l pornesti. faci in felul urmator: pornesti motoru fara acceleratie si il lasi vreo 4 5 minute sa sa incalzeasca la relantii. apoi il iei usor cu acceleratia si faci rodajul! EVITA ACCELERARILE AGRESIVE!! FARA BLANA IN RODAJ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit . Stie cineva ce as putea face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit . Stie cineva ce as putea face ? bate cu o daltita ceva in el din lateral sa ii faci socuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 o sa incerc maine . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Salutare la toti.Sunt mai nou pe aici...am un piaggio super bravo luat din piata...mi-am pus piston sport si segmenti noi pe motor de 49cc si i-am facut putin rodajul...treaba e ca nu sta la relanti din cauza cablului si i-am facut doar jumatate de ora rodajul cum trebuie,asa mai "neturat"...cat trebe facut?am auzit d la cineva ca doar un rezervor de benzina.Si am o probl cu consumul,consuma cat o masina,cam 6 sau 7%....sa fie oare de la toba?ca am 2 tevi la final(in loc de una doar jos),una fiind pe mijloc.knd pun un surub la aceea din mijloc se aude doar motorul asa mai zgomotos,dar asa zici ca e o drujba.Lamuriti-ma si pe mine.ceau ceau App:acesta mie si id de mess Editat Ianuarie 18, 2009 de NIK_NEK2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) iti consuma mult pentru ca nu i-ai facut rodajul cum trebuie rodajul trebuie facut 500 de km Editat Ianuarie 18, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Salutare la toti.Sunt mai nou pe aici...am un piaggio super bravo luat din piata...mi-am pus piston sport si segmenti noi pe motor de 49cc si i-am facut putin rodajul...treaba e ca nu sta la relanti din cauza cablului si i-am facut doar jumatate de ora rodajul cum trebuie,asa mai "neturat"...cat trebe facut?am auzit d la cineva ca doar un rezervor de benzina.Si am o probl cu consumul,consuma cat o masina,cam 6 sau 7%....sa fie oare de la toba?ca am 2 tevi la final(in loc de una doar jos),una fiind pe mijloc.knd pun un surub la aceea din mijloc se aude doar motorul asa mai zgomotos,dar asa zici ca e o drujba.Lamuriti-ma si pe mine.ceau ceau App:acesta mie si id de mess nu mai stiu exact cat timp se face rodajul, o sa il intreb pe taicamio ca a mai facut motorul de vreo 3 ori la un piaggio si. despre toba eu zic sa o lasi cu o singura tzeava, cum a fost ea proiectata, conteaza destul de mult toba la 2t. Editat Ianuarie 18, 2009 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 nu mai stiu exact cat timp se face rodajul, o sa il intreb pe taicamio ca a mai facut motorul de vreo 3 ori la un piaggio si. despre toba eu zic sa o lasi cu o singura tzeava, cum a fost ea proiectata, conteaza destul de mult toba la 2t. ok atunci,o sa tai teava din mijloc si o sa sudez ceva acolo sa arate ca inainte.astept raspunsul pentru chestia cu rodajul.papa iti consuma mult pentru ca nu i-ai facut rodajul cum trebuie rodajul trebuie facut 500 de km atat consuma si cu pistonul si segmentii de dinainte,si cu astia noi.jetul de benzina nu il are ca lumea de la robinet,voiam sa cumpar altul,dar nu gasesc pentru super bravo.acum sunt la tm si mopedul nu mi-e aici ca sa vad cum e piulita ce insurubeaza robinetul la rezervor.mi se pare ca e mai mare ca la celelalte.stie cineva daca e vreo diferenta intre super bravo si bravo normal?ma refer la robinet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) ok atunci,o sa tai teava din mijloc si o sa sudez ceva acolo sa arate ca inainte.astept raspunsul pentru chestia cu rodajul.papa atat consuma si cu pistonul si segmentii de dinainte,si cu astia noi.jetul de benzina nu il are ca lumea de la robinet,voiam sa cumpar altul,dar nu gasesc pentru super bravo.acum sunt la tm si mopedul nu mi-e aici ca sa vad cum e piulita ce insurubeaza robinetul la rezervor.mi se pare ca e mai mare ca la celelalte.stie cineva daca e vreo diferenta intre super bravo si bravo normal?ma refer la robinet nu prea cred ca exista super bravo, dar daca tu zici ca ai asa ceva... o fi ) unul dintre si-urile mele a stat la rodaj 2 ore, si merge perfect si acum(kit de 80cmc) celalalt si nu prea a vazut rodaj si inca mai merge fara probleme ) Editat Ianuarie 18, 2009 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit . Stie cineva ce as putea face ? ia o tubulara buna cu o tzeava sa ai parghie si vezi,ai grija sa nu se rupa surubu:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 ia o tubulara buna cu o tzeava sa ai parghie si vezi,ai grija sa nu se rupa surubu:)) nu pot cu tubulara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.