Rareshamico Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 need help,ieri mi-am facut si eu franele,le-am aerisit tot,dar nu am mai iesit,doar am pornit motoru de vreo 2 ori si l-am lasat la relanti 10-15min maxim.Dupa asta l-am dus in garaj si l-am lasat acolo.Peste 4 ore cand m-am uitat la el in garaj era o pata mare de benzina subt el in dreptu carbului.Am vazut azi ca filtru de aer era tot ud de benzina,l-am scos si am observat ca imi curge benzina prin gura aia a carbului de care se conecteaza gatu filtrului de aer.CE-I de facut,am pierdut o multime de benzina pana acum.astept niste raspunsuri cat mai urgent,da-ti o idee cva.MS eu zic ca este cuishoru ala care inchide benzina in carb,care e legat de plutitor,ca normal orice carb are supraplin,si odata ce ala nu inchide bine da pe afara,cam asa a patit un prieten de-al meu cu mbk,a mers ce a mers si sa oprit,tot dadea la peda,si ne-am trezit cu o pata mare de benzina pe jos,am desfacut carburatoru,am suflat cuishoru la-m "plimbat" inchide deschide si a mers,a pornit imediat etc,incearca asa si vezi;) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 SAlut Cum ar trebui sa porneasca un scuter proaspat segmentat?? k lam segmentat si eu pe al meu si nu vrea sa porneasca. Sa fie din benzina pt. k mai era putina pe fundeul rezervorului si aceea era de mai mult de o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 ar trebuii sa porneasca dupa 3 4 pedale daca ai pus piesele corect. Incearca sa-i dai benzina in capu pistonului(desfaci bujia si ii dai oleaca de benzina cu seringa, dar nu prea mult si sa ai toba pusa daca nu o ai o sa te trezesti cu o flacara la avecaurie si poti sa aprinzi ce ai in jur..cum era sa patesc eu ) si ar trebuie sa porneasca daca inainte de segmentare pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 am la xor cureaua cam slaba, cu motorul oprit eu stiu ca trebuia sa fie intinsa, dar e parca cu cativa cm mai lunga, in mers nu face figuri de niciunfel. ia doar vro 70, daca ii pun curea mai scurta s-o duce mai tare? sau pleaca la turatie mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 o sa iti fortezi cureaua si viteza nu prea castigi. pune una originala(marimea) si o sa fie totul ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 am o intrebare pt voi. la un maxiscuter de 150 se poate sa mi se descarce bateria cand e oprit scuterul din cauza releului de incarcare? am descoperit ca am un consum de 1 amper cand e oprit motorul si ca nu functioneaza releul de incarcare. e coincidenta sau...?? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 cand scuteru este oprit si este luat contactu nu ar trebuie sa se descare bateria, doar daca este veche bateria si pierde curent peste noapte. daca zici ca iti consuma un 1amper inseamna c aai un consumator pe circuit.Verifica instalatia si sa nu ai aprins vreun bec sau mai stiu eu ce. iti incarca releu bateria? ai verificat? pt a verifica daca incarca bateria, porneste motoru si lasa-l la raelanti apoi scoate borna + sau - si atingeo de borna bateriei..daca iese flama atunci iti incarca altfel nu. Cred ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) cand scuteru este oprit si este luat contactu nu ar trebuie sa se descare bateria, doar daca este veche bateria si pierde curent peste noapte.daca zici ca iti consuma un 1amper inseamna c aai un consumator pe circuit.Verifica instalatia si sa nu ai aprins vreun bec sau mai stiu eu ce. iti incarca releu bateria? ai verificat? pt a verifica daca incarca bateria, porneste motoru si lasa-l la raelanti apoi scoate borna + sau - si atingeo de borna bateriei..daca iese flama atunci iti incarca altfel nu. Cred ca ai inteles. bateria e nou nouta. am pus-o seara si a doua zi dimineata era goala. Am adus un redresor, am incarcat-o si azi am mers la un electrician care a verificat si curentul care il consuma cu contactul oprit *(1 amper) precum si incarcarea care nu functiona. din pacate era electrician auto si nu mi-a putut spune mai multe, el zicea ca de la releul de incarcare s-ar putea sa fie problema, insa nu stiu in ce fel ar putea consuma asa mult curent . De asemenea langa baterie am 2 sigurante, cea mai mica din ele, de 7A e cea prin care trece curentul cand e oprit scuterul, daca o scot e 0 curentul. insa fara ea nu porneste scuterul. Cand se mai incalzeste il duc undeva la cineva specializat, ca azi am inghetat de frig pe el. Are rost sa ma uit pe la instalatia electrica, daca fac scurt 2 fire ar fi logic sa se descarce asa repede? Merci mult de raspuns. Editat Ianuarie 12, 2009 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 daca baterie este noua inseamna ca ai probleme cu releu de incarcare sau chiar statoru` ar putea fi de vina daca releu de incarcare este functional. inainte de toate iti recomand sa te uiti peste instalatie..poate vreun papucas este iesit sau nu face contact calumea..sau masa(de obicei firu negru) nu face contact bun cu, cadru`.Daca toate sunt la locul lor verifca releu de incarce(el poate sa fie de vina)..incearca faza cu bornele si ai sa stii daca releu de incarcare esti functional sau nu.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 ok. incerc maine sa vad. merci de raspunsuri. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 te astept cu noutati si sper sa iti rezolvi problema.Si eu am avut problema asta si am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 nu promit nimic, ca nu sunt prea priceput in chestii de-astea, am sa dau carena jos si ma uit pe la fire pe acolo sa vad daca e careva in situatia descrisa de tine. la mai multe nu ma prea bag, las specialistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 am la xor cureaua cam slaba, cu motorul oprit eu stiu ca trebuia sa fie intinsa, dar e parca cu cativa cm mai lunga, in mers nu face figuri de niciunfel. ia doar vro 70, daca ii pun curea mai scurta s-o duce mai tare? sau pleaca la turatie mai mica? are variator mallosi si e diferit fata de cel original, se poate si din cauza asta sa fie larga. nu stiu sigur daca e originala sau nu cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 cand ai luat variator malossi...nu ai luat si o curea malossi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Nu am luat eu variatorul, primul proprietar l-a luat, dar cred ca nu a schimbat cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Cum se poate demonta o furca de Piaggio nrg ? Este identic cu cel de typhon.Am introdus petrol in el si a inceput sa culiseze,dar vreau sa-l desfac sa il ung cu vaselina grafiata.Eu asa am observat ca ar fii in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Cum se poate demonta o furca de Piaggio nrg ? Este identic cu cel de typhon.Am introdus petrol in el si a inceput sa culiseze,dar vreau sa-l desfac sa il ung cu vaselina grafiata.Eu asa am observat ca ar fii in el. sa ungi furca cu vaselina? ce furca e asta? deobicei sunt cu ulei+arcuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Am chiar si un desen luat de pe un site specializat cu toate componentele din interior,arcuri,bucse etc.si pot spune ca nu e cu ulei ,ci vaselina.Intrebarea ramane valabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Am si eu o intrebare!! Kare este compozitia amestecului de benzina/ulei in caz k nu mai merge pompa de ulei???adik cat ulei se pune la un litru de benzina?? Momentan imi functioneaza pompa , dar vreau sa stiu! Scuterul este Aprilia sr50 `97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Am si eu o intrebare!! Kare este compozitia amestecului de benzina/ulei in caz k nu mai merge pompa de ulei???adik cat ulei se pune la un litru de benzina??Momentan imi functioneaza pompa , dar vreau sa stiu! Scuterul este Aprilia sr50 `97 20-25g..adica vreo 5 capacele din sticla de plastic(alea mici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 20-25g..adica vreo 5 capacele din sticla de plastic(alea mici) e valabil dozajul asta si daca cilindrul e mai mare, 80cmc 125cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Sal ma cheama Tavi si sunt din Cluj si am de aproape 2 ani un rex 450 qingqi sau vclic ca e acelasi lucru si ma confrunt cu urmatoarea problema la pornirea pe frig temp aproape de 0 sau negative imi porneste intra socul automat si dupa 30 sec socul se retrage si imi moare motorul nu pot sa accelerez deloc la inceput pana nu se incalzeste putin ca imediat moare chiar daca misc de acceleratia 1 mm daca reusesc sa depasesc 1 min sau 2 pot sa-l accel si e ok dar pe frig nu prea reusesc desi nu circul cand e foarte frig as vrea daca e uscat pe jos sa-l mai misc dar iarna nu prea pot sa-l pornesc mentionez ca face asa de cand l-am cumparat in rest la temp pozitive de la 5 grade in sus nu am nici o problema si va rog pe cei care va pricepeti sa-mi dati un sfat pt stiu ca nu e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Are ceva dak fac rodajul la scuter pe zapada???? nu ma refer sa il omor pe zapada ci dak o sa aibe ceva motorul din cauza frigului???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 e valabil dozajul asta si daca cilindrul e mai mare, 80cmc 125cmc? nu..doar pt 50cc. -pt 80cc... 35-40g -pt 125cc... vreo 60g. Are ceva dak fac rodajul la scuter pe zapada???? nu ma refer sa il omor pe zapada ci dak o sa aibe ceva motorul din cauza frigului???? nu are nimic..conteaza doar sa-l incalzesti bine inainte sa-l pornesti. faci in felul urmator: pornesti motoru fara acceleratie si il lasi vreo 4 5 minute sa sa incalzeasca la relantii. apoi il iei usor cu acceleratia si faci rodajul! EVITA ACCELERARILE AGRESIVE!! FARA BLANA IN RODAJ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 azi m-am pus sa imi vopsesc amortizorul de pe spate si cand sa il dau jos....ii ruginit surubul din varful amortizorului si nu pot sa il dau jos , m-am chinuit toata ziua sa il desfac si nu am reusit.L-am dat si cu solutie de aia speciala si tot nu am reusit . Stie cineva ce as putea face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.