*adytza* Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? Normal trebuie 0.05 admisie si 0.08 evacuare, cea de evacuare e mai mare, nu prea mare ca iti iesa fum si nu se inchide bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Daca pun pe un scuter XOR 50cc un carb de 17.5 castig ceva ?? are toba sport si variator mallossi. Sau se poate sa nu mearga bine cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Normal trebuie 0.05 admisie si 0.08 evacuare, cea de evacuare e mai mare, nu prea mare ca iti iesa fum si nu se inchide bine. La zipu` meu 4T(vezi in profil) am facut la admisie 0.10 si evacuare 0.15. Imi scoate mult fum..din cauza ca am evacuarea prea mare? si nu prea trage motoru`. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 amandoua sunt prea mari! 0.8 e maximu. eu asa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) mersi. o sa le reglez cum o spus laur. mai astept pareri despre reglarea supapelor. Editat Ianuarie 26, 2009 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Eu asa stiu ca se regleaza la chinezarii, asa am eu, cred ca la toate scuterele 4T e la fel. Dar daca ai motorul mai uzat, segmenti cam dusi, am auzit ca mai trebuie putin mai mare jocul, alfel nu mai porneste. Nici cum ai tu 0.10 si 0.15 e prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Eu asa stiu ca se regleaza la chinezarii, asa am eu, cred ca la toate scuterele 4T e la fel. Dar daca ai motorul mai uzat, segmenti cam dusi, am auzit ca mai trebuie putin mai mare jocul, alfel nu mai porneste. Nici cum ai tu 0.10 si 0.15 e prea mare. eu pana acum atat am avut si imi mergea bine pana in vara trecuta cand am curatat filtru de aer si cand am pornit nu a mai vrut sa traga si scotea fum mult. la chinezaria ta..nu sa intamplat sa ti se stranga supapa de admisie? eu am patit de 2 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 eu pana acum atat am avut si imi mergea bine pana in vara trecuta cand am curatat filtru de aer si cand am pornit nu a mai vrut sa traga si scotea fum mult.la chinezaria ta..nu sa intamplat sa ti se stranga supapa de admisie? eu am patit de 2 ori. Da cand era nou dupa 1000 km dupa rodaj, era putin stransa. Si am reglat acum cand am pus set de 80cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Intr-o carte de mecanica scrie clar ca admisia trebuie sa aibe jocul mai mare,nu retin procentajul pt ca numai am cartea la indemana.De exemplu 0.25(pe lera) admisie si 0.20(pe lera) evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salut.Un prieten are o problema la scuter...nu mai are putere(nu mai trage)si suna ceva(ca si un lant...nu stiu cum as putea explica in cuvinte,insa suna destul de tare).Ce parere aveti,problema poate fi de la piston sau la transmisie(variator,ceva)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Cred ca e de la variator sa nu fie role sparte sau alceva tot de la transmisie, daca era pistonul sau segmenti nu mai pornea se bloca motorul. Sa desfaca cat mai are timp sa nu mearga asa, cine stie ce se poate intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut.Un prieten are o problema la scuter...nu mai are putere(nu mai trage)si suna ceva(ca si un lant...nu stiu cum as putea explica in cuvinte,insa suna destul de tare).Ce parere aveti,problema poate fi de la piston sau la transmisie(variator,ceva)? suna "a lant" si in timpul mersului? sau doar la relanti? 2t sau 4t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladsr Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 salutare, mi-am cumparat un kit d 70 cmc ptr motorasul meu in 2T , am carb din fabrik d 17,5 si ma gandeam k ar trebui sa imi schimb jiglorul tinand cont si de faptul k imi pun filtru sport...acu din cate stiu joglorul e de 54...ce marime ar fi bn sa imi pun ? sau sa il las asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 suna "a lant" si in timpul mersului? sau doar la relanti? 2t sau 4t? Exact.Suna a lant.Este in 2t.La relanti suna destul de incet,nesemnificativ,insa cand accelereaza suna tare.Stii care ar putea fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc pai nush cum sa iti explicam,e destul de greu...eu bagam mai intai rulmenti in cartere,dup luam ambielaju,cu un ciocan mic de cauciuc si bateam pana intra in prima carte "oricare ar fii aia,stanga dreapta" dup,luam jumatea cealalta,si fixam pe rulment,bateam usor pana se apropria dupa,bagam suruburile si strangeam pe diagonale cate putin...daca gresesc,spuneti-mi,eu asa am facut s a mers perfect! vezi si u...bafta a da si ai grija sa nu lashi ceva prin motor,ma refer la mizerie etc! si ca sa fi sigur,dai cu un pic de mastic pe la imbinarile carterelor! Editat Ianuarie 30, 2009 de Rareshamico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 pai nush cum sa iti explicam,e destul de greu...eu bagam mai intai rulmenti in cartere,dup luam ambielaju,cu un ciocan mic de cauciuc si bateam pana intra in prima carte "oricare ar fii aia,stanga dreapta" dup,luam jumatea cealalta,si fixam pe rulment,bateam usor pana se apropriadupa,bagam suruburile si strangeam pe diagonale cate putin...daca gresesc,spuneti-mi,eu asa am facut s a mers perfect! vezi si u...bafta a da si ai grija sa nu lashi ceva prin motor,ma refer la mizerie etc! si ca sa fi sigur,dai cu un pic de mastic pe la imbinarile carterelor! Mersi mult ....peste vreo 3 -4 saptamani intru cu el in operatie ...daca mai aveti sfaturi va rog sa-mi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Cel mai bine te bazezi pe instructiunile care ti le dau ei acolo. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 salut.am o aprilia sr din 2000 si am probleme cu instalatia electrica.Problema este urmatoarea:Pozitia nu imi merge dar in schimb semnalizarile si stopul(cand pun frana) merg.Am schimbat becurile de la far si de la stop dar tot nu functioneaza.Care ar fi problema?Ce as putea sa ii fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Du-te la un service , noi nu prea putem sa te ajutam cu nimic in privinta acestui lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) salut.am o aprilia sr din 2000 si am probleme cu instalatia electrica.Problema este urmatoarea:Pozitia nu imi merge dar in schimb semnalizarile si stopul(cand pun frana) merg.Am schimbat becurile de la far si de la stop dar tot nu functioneaza.Care ar fi problema?Ce as putea sa ii fac ? Vezi sa nu ai un fir rupt, sau sa faca scurt, ceva de genu, sau unde intra becu nu face atingere bine Stopul si semnalizarile sunt legate la baterie, farul si pozitia nu, vezi sa nu fie alceva mai grav... Editat Ianuarie 31, 2009 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 iti incarca bateria? daca nu insemna ca-i ars releu de incarcare.Vezi toate papucasele sa fie prinse bine, sa ai contact calumea.Cum o zis si laur..verifica firele poate sunt rupte sau topite si fac masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 iti incarca bateria? daca nu insemna ca-i ars releu de incarcare.Vezi toate papucasele sa fie prinse bine, sa ai contact calumea.Cum o zis si laur..verifica firele poate sunt rupte sau topite si fac masa. bateria n-are treaba ... poate sa fie un fir rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 bateria n-are treaba ... poate sa fie un fir rupt. Cu bateria n`are treaba dar daca nu ii incarca inseamna ca are probleme cu releu de incarcare si nu ii merge pozitia.Nu are curent in instalatie de la motor.Aceeasi problema am avut si eu si am rezolvat asa ca nu mai vorbi fara sa stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.