Sari la conținut

Postări Recomandate

salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul :laugh: ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc :laugh:

pai nush cum sa iti explicam,e destul de greu...eu bagam mai intai rulmenti in cartere,dup luam ambielaju,cu un ciocan mic de cauciuc si bateam pana intra in prima carte "oricare ar fii aia,stanga dreapta" dup,luam jumatea cealalta,si fixam pe rulment,bateam usor pana se apropria

dupa,bagam suruburile si strangeam pe diagonale cate putin...daca gresesc,spuneti-mi,eu asa am facut s a mers perfect! vezi si u...bafta a da si ai grija sa nu lashi ceva prin motor,ma refer la mizerie etc! si ca sa fi sigur,dai cu un pic de mastic pe la imbinarile carterelor!

Editat de Rareshamico
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai nush cum sa iti explicam,e destul de greu...eu bagam mai intai rulmenti in cartere,dup luam ambielaju,cu un ciocan mic de cauciuc si bateam pana intra in prima carte "oricare ar fii aia,stanga dreapta" dup,luam jumatea cealalta,si fixam pe rulment,bateam usor pana se apropria

dupa,bagam suruburile si strangeam pe diagonale cate putin...daca gresesc,spuneti-mi,eu asa am facut s a mers perfect! vezi si u...bafta a da si ai grija sa nu lashi ceva prin motor,ma refer la mizerie etc! si ca sa fi sigur,dai cu un pic de mastic pe la imbinarile carterelor!

 

 

Mersi mult ....peste vreo 3 -4 saptamani intru cu el in operatie ...daca mai aveti sfaturi va rog sa-mi spuneti :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am o aprilia sr din 2000 si am probleme cu instalatia electrica.Problema este urmatoarea:Pozitia nu imi merge dar in schimb semnalizarile si stopul(cand pun frana) merg.Am schimbat becurile de la far si de la stop dar tot nu functioneaza.Care ar fi problema?Ce as putea sa ii fac ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am o aprilia sr din 2000 si am probleme cu instalatia electrica.Problema este urmatoarea:Pozitia nu imi merge dar in schimb semnalizarile si stopul(cand pun frana) merg.Am schimbat becurile de la far si de la stop dar tot nu functioneaza.Care ar fi problema?Ce as putea sa ii fac ?

 

Vezi sa nu ai un fir rupt, sau sa faca scurt, ceva de genu, sau unde intra becu nu face atingere bine :laugh:

Stopul si semnalizarile sunt legate la baterie, farul si pozitia nu, vezi sa nu fie alceva mai grav...

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti incarca bateria? daca nu insemna ca-i ars releu de incarcare.Vezi toate papucasele sa fie prinse bine, sa ai contact calumea.Cum o zis si laur..verifica firele poate sunt rupte sau topite si fac masa.

bateria n-are treaba ... poate sa fie un fir rupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria n-are treaba ... poate sa fie un fir rupt.

Cu bateria n`are treaba dar daca nu ii incarca inseamna ca are probleme cu releu de incarcare si nu ii merge pozitia.Nu are curent in instalatie de la motor.Aceeasi problema am avut si eu si am rezolvat asa ca nu mai vorbi fara sa stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul :laugh: ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc :laugh:

Schimbare ambielajului: La desfacut nu iti trebuie decat un ciocan de cauciuc sa scoti ambielajul din rulmenti, si rulmentii din carter.

La montare trebuie sa incalzesti carterul cu o lampa pe gaz(de preferat) pana sfaraie apa pe el daca pui o picatura.( sa nu il incalzesti mai mult ca apoi risti sa o bele$ti) Cand s-a incalzit bagi frumos rulmentul care v-a intra usor cu mana, apoi ambielajul la fel in rulment. E foarte simpla operatia dar trebuie sa ai multa grija. Sa fii atent sa nu iti cada ceva mizerie, in carter inainte sa lipesti cele doua jumatati ale motorului. strangi suruburile si gata. Acum ambielajul trebuie sa se invarta usor in locasul sau. E recomandat sa ii faci 20minute rodaj, il lasi pornit. sau in mers dar foarte usor. Nu e necesar mai mult.

Lucrurile astea tzi le spun din experienta, am schimbat ambielaje si rulmenti la mai multe motoare: Aerox, CZ 175, alt CZ. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbare ambielajului: La desfacut nu iti trebuie decat un ciocan de cauciuc sa scoti ambielajul din rulmenti, si rulmentii din carter.

La montare trebuie sa incalzesti carterul cu o lampa pe gaz(de preferat) pana sfaraie apa pe el daca pui o picatura.( sa nu il incalzesti mai mult ca apoi risti sa o bele$ti) Cand s-a incalzit bagi frumos rulmentul care v-a intra usor cu mana, apoi ambielajul la fel in rulment. E foarte simpla operatia dar trebuie sa ai multa grija. Sa fii atent sa nu iti cada ceva mizerie, in carter inainte sa lipesti cele doua jumatati ale motorului. strangi suruburile si gata. Acum ambielajul trebuie sa se invarta usor in locasul sau. E recomandat sa ii faci 20minute rodaj, il lasi pornit. sau in mers dar foarte usor. Nu e necesar mai mult.

Lucrurile astea tzi le spun din experienta, am schimbat ambielaje si rulmenti la mai multe motoare: Aerox, CZ 175, alt CZ. Bafta!

 

 

Mersi ...dar mai am o intrebare ....automat cand schimb ambielajul trebuie sa schimb si rulmentul :-ss ?

 

P.S. sunt cam necunoscator :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el....

 

schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie...

 

poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el....

 

schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie...

 

poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui?

 

Eu am un zip fast rider si sincer nu am probleme......poate cine il repara pune piese sh sau nu stie sa repare

 

Cine stie de unde sa cumpar un cauciuc bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un zip fast rider si sincer nu am probleme......poate cine il repara pune piese sh sau nu stie sa repare

 

Cine stie de unde sa cumpar un cauciuc bun?

Da, bine zis! Am si eu un prieten care are aprilia sr(model vechi) si tot asa face.Schimba si schimba. :crack:

Editat de ionel_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el....

 

schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie...

 

poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui?

O fi schimbat el pistonu, dar daca era si cilindrul dus de atunci, trebuia sa bage direct un set motor nou. Lasa ca asa se invata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma ajuta si pe mine ? Am incercat astazi sa desfac chilloasa sa imi schimb segmentii, dar n`am mai reusit din cauza ca nam putut desface piulitele de la prezoane (2 erau tocite tare ) :blink: cum ma sfatuiti sa le desfac :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma ajuta si pe mine ? Am incercat astazi sa desfac chilloasa sa imi schimb segmentii, dar n`am mai reusit din cauza ca nam putut desface piulitele de la prezoane (2 erau tocite tare ) :blink: cum ma sfatuiti sa le desfac :crack:

 

Foloseste o tubulara, nu mai folositi chei fixe :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste o tubulara, nu mai folositi chei fixe :crack:

 

 

 

 

 

tubulara am folosit ..dar data trecuta cand am mai umblat .erau deja uzate piulitele alea si m`am incapatanat tot pe alea sa le pun ...de lene ce`mi era sa merg pana la magazin sa iau altele :blink:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede ca :crack: . tu esti destept tare. ai desfacut o gramada de cilindrii la viata ta.(dar poate nici cum functioneaza nu stii) si pana la urma ce legatura are postul tau cu topicul??

 

Nici piulitele alea noi si lucioase de la magazin nu sunt bune, daca le fortezi se duce filetul imediat. Eu folosesc cu mai multa incredere piulite ruginite ramase de pe la motocicleta sau alte tampenii mai vechi. alea macar sunt calite si nu se duc repede.

La astfel de operatii trebui sa fii super atent. Montare si demontare motor.

Editat de TheIceman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...