anybody Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 salutare baieti! Am o mica problema cu un scuter, yamaha majesty de 250...nu am putut sa-l pornesc dupa 3luni de stat pe loc! Am benzina, bateria incarcata, invarte, buje curatata si reglata, buja da scantei, compresie buna, da benzina, adica uda bujia si nu vrea sa o ia. Ce sa fie? Poate fi benzina prea veche?Merita sa cumpar un litru de benzina si sa pun peste? Sa schimb bujia? sa iau una noua? Sau sa pun niste ulei in capatul pistonului? Astept un raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thel3g3nd Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 buna ... asa o intrebare pt cei cu piaggio zip care iau desfacut motoru... voi ati avut garnitura de chiuloasa :-?? ... ca zip'u meu nu o avut si ma intrebam daca normal are sau nu ... astept raspuns si multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 buna ... asa o intrebare pt cei cu piaggio zip care iau desfacut motoru... voi ati avut garnitura de chiuloasa :-?? ... ca zip'u meu nu o avut si ma intrebam daca normal are sau nu ... astept raspuns si multumesc Nu conteaza ce scuter e. Trebuie sa aive garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 un prieten de`al meu are un aprilia sr model '97. Sa blocat pedala.. a desfacut magnetou si la pus la loc si o revenit. o pornit o mers o zi apoi iar i sa blocat.Nu mai putea sa dea la pedala era intepenita si a procedat la fel cu scotarea magnetoului.Acum nu se mai blocheaza dar se aude ceva la motor huruie si nu porneste. Stie careva de ce sa blocat pedala? Poate sa fie din cauza rulmentilor de la ambielaj, probleme la magnetou ? Eu maine ma bag in el si poate rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bllueus Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 LUME LUMEEEEEEEEEEEEEEEEEE SCUTERISTA!!! Atelier reparatii mecanica, electrica, carene, vopsitorie pentru scuterele voastre. Apelati cu incredere ori de cate ori aveti problema. Sunteti bineveniti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 o mica problema...cand plec de pe loc se aude un scartait de la transmisie , ce poate fi ? posibil sa fie de la ambreiaj ? am vrut azi sa il schimb dar nu am avut scule si la vulcanizare era inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 o mica problema...cand plec de pe loc se aude un scartait de la transmisie , ce poate fi ? posibil sa fie de la ambreiaj ? am vrut azi sa il schimb dar nu am avut scule si la vulcanizare era inchis ambreajul. am mers astazi cu o aprilia guliver, care facea la fel. la pornirea de pe loc, se auzea o scartaiala subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ambreajul. am mers astazi cu o aprilia guliver, care facea la fel. la pornirea de pe loc, se auzea o scartaiala subtire. mersi , luni ma duc sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) daca schimb rolele si pun role de 6 sau 7g fata de cele originale (10 g), se va simti la demaraj sau la "top speed" ? ca nu gasesc nicaieri role de 10 grame si dimensiunea necesara. RMS sunt bune ? Editat Februarie 9, 2009 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 daca schimb rolele si pun role de 6 sau 7g fata de cele originale (10 g), se va simti la demaraj sau la "top speed" ? ca nu gasesc nicaieri role de 10 grame si dimensiunea necesara. RMS sunt bune ? iti ofera un mic demaraj si la top speed..cam acelasi. RMS sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut.Am si eu o rugaminte.Acum cateva luni mi s-a calat motorul si am gasit sa imi iau un set de 80 cmc undeva la 190 de euro.Nu mai imi raman bani si de mecanic deci o sa il montez singur,deoarece,in mare stiu despre ce este vorba.Am un typhoon din 94 de in 2 timpi racire aer deci nu ar trebui sa fie complicat.Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont si daca se poate pasii pe care trebuie sa ii urmez in demontarea-montarea noului motor.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) De ce kit de 80 ? Un kit de 50 normal ce are? Adica.. nu are rost , banuiesc ca scuterul tau are si o anumita uzura , are 15 ani totusi.. si daca o sa pui kit mai puternic , mai rau faci ! Ai grija ! Bafta ! Editat Februarie 9, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salut.Am si eu o rugaminte.Acum cateva luni mi s-a calat motorul si am gasit sa imi iau un set de 80 cmc undeva la 190 de euro.Nu mai imi raman bani si de mecanic deci o sa il montez singur,deoarece,in mare stiu despre ce este vorba.Am un typhoon din 94 de in 2 timpi racire aer deci nu ar trebui sa fie complicat.Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont si daca se poate pasii pe care trebuie sa ii urmez in demontarea-montarea noului motor.Multumesc ...spala sau curata bine motorul inainte de demontare , -nu bate cu ciocanul daca nu e nevoie foloseste o presa chiar si improvizata, -toate garniturile tre schimbate cele unde ai demontat ceva -uita-te bine la piston in ce pozitie se afla niturile pt segmenti ca sa stii cum al pui pe celalalt -nu demonta ceva daca nu e necesar -marcheaza sau semneaza cu ceva piesele inainte de demontare ca sa stii ordinea sau locul unde si cum tre pozitionate si multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 nu mai da scantei aeroxu. bobina e buna, fisa la fel. e din cdi?? unde gasesc cdi pt el? dar nu pe site-uri straine ca n-am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 nu mai da scantei aeroxu. bobina e buna, fisa la fel. e din cdi?? unde gasesc cdi pt el? dar nu pe site-uri straine ca n-am timp. vezi daca vine curent din motor. Daca vine curentul inseamna ca sa ars CDI, daca nu vine inseamna ca sa ars statorul sau cititoru`. www.piese-scutere.ro sau www.scuter-centre.ro Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 pai are 4 fire care ies din motor. am incercat sa masor si pe o singura combinatie de 2 fire dadea putin curent. M-am gandit si eu la cititor dar nu stiu cum sa il incerc, are 2 fire . cand invart motorul trebuie sa dea ceva curent pe firele alea de la cititor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 pai are 4 fire care ies din motor. am incercat sa masor si pe o singura combinatie de 2 fire dadea putin curent. M-am gandit si eu la cititor dar nu stiu cum sa il incerc, are 2 fire . cand invart motorul trebuie sa dea ceva curent pe firele alea de la cititor?? Incearca sa pui unul de la alt aerox si daca da scanteie inseamna ca e stricat cdi`u tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 da, ar fi fost super daca mai era vreunul prin apropiere.. dar nu e niciunul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 daca iti da curent din motor inseamna ca statoru` este bun. CDI este problema la tine. Imprumuta de la cineva si vezi daca ai scanteie. Cauta un MBK yamaha prin oras la tine si verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Multumesc ... insa .. are cineva vre-un manual de reparatie pentru gilera typhoon din 94? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 cititorul ala de la aprindere nu trebuie sa dea si el niste impulsuri cand invart motorul>??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Incearca sa pui unul de la alt aerox si daca da scanteie inseamna ca e stricat cdi`u tau. N-ar fi mai simplu sa incerce CDI-ul lui pe alt aerox? Mai putina munca! cititorul ala de la aprindere nu trebuie sa dea si el niste impulsuri cand invart motorul>??? E pe principiul vitezometrului de bicicleta, variatii in campul magnetic, cand se apropie magnetul lateral de senzor, emite un impuls mic electric. Daca nu emite, senzorul e dus. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 N-ar fi mai simplu sa incerce CDI-ul lui pe alt aerox? Mai putina munca! E pe principiul vitezometrului de bicicleta, variatii in campul magnetic, cand se apropie magnetul lateral de senzor, emite un impuls mic electric. Daca nu emite, senzorul e dus. Bafta! Si mai putina munca e sa masori cdi`u.. Incearca si cu alta bujie poate nu e problema de la cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Si mai putina munca e sa masori cdi`u.. Incearca si cu alta bujie poate nu e problema de la cdi. cu alta bujie am incercat, nu merge. si bobina e buna. Cum sa incerc CDI-ul ?? ca nu stiu nici un scuter prin apropiere ca al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 am si eu o intrebare in legatura cu farul la o Aprilia Sr , parca din 2002, se poate schimba becul sau facut ceva sa vada mai bine?am vazut ca are bulb si inca nu l-am desfacut sa vad ce e inuntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.