Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai daca nu faci schimbu de ulei la transmisie se uzeaza mai repede pinioanele din cutie pt ca uleiul ala de la atata frecare isi pierde din proprietati si nu mai face ungerea bine... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nu faci schimbu de ulei la transmisie se uzeaza mai repede pinioanele din cutie pt ca uleiul ala de la atata frecare isi pierde din proprietati si nu mai face ungerea bine... :D

....corect....

schimbul uleiului de la transmisie se face odata cu schimbul uleiului din motor....

si stiu ca se pune cam acelasi tip de ulei....cel putin asa e la scuterul meu...

....bafta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am facut segmentarea la chinezarie (Grand Dink 250). Am schimbat uleiul la 500 km. Cat mai trebuie facut rodajul?

Pana la 1000, 1500 sau 2000 km?

 

 

 

 

kymko nu e chinezerie:P

 

e facut in taiwan ceea ce e alceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o problema cu aerox'ul meu. de cand am schimbat toba si carburatorul nu schimba bine rapoartele,adica nu intinde indeajuns cureaua. acuma o luna am schimbat si ambreiajul(original) si arcul gros de la ambreiaj(tot original). acum cateva zile am calculat bine si,daca nu gresesc, datorita arcului intinde sau nu cureaua. adica datorita arcului original(mai moale) nu intinde indeajuns cureaua,ceea ce face scuterul sa mearga bine doar de la pornire de pe loc sau de la 60km/h in sus..

 

acuma am nevoie de un arc ceva mai tare,si am mai intrebat pe aici,in speranta ca gasesc pe undeva. stie cineva un magazin online,care sa imi trimita acasa, si sa aiba ce caut eu?

sper , cu un arc mai tare,sa rezolv problema, ca deja mai am un pic si il stropesc cu benzina si ii dau foc :laugh: . .

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am facut segmentarea la chinezarie (Grand Dink 250). Am schimbat uleiul la 500 km. Cat mai trebuie facut rodajul?

Pana la 1000, 1500 sau 2000 km?

 

i-am dat de cap. mi-au raspuns cei de la euromotor; le-a zis nushce-mecanic din austria ca rodajul se face 1000 km.

@daddyf12 - stiu ca nu e chinezarie, dar imi place s-o alint asa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu un Pegasso GTR50, sunt destul de multumit de el, mai ales de demaraj - e un scuter sprinten. As vrea sa ii fac schimbul de ulei de la cutia de viteze, dar din manual nu se intelege cum se face, adica nu gasesc locul prin care evacuez si celalalt prin care alimentez cu ulei. Mi-ati putea pune o poza din care sa imi dau seama de zona in care sa caut? Cu uleiul de motor m-am prins dar cu celalalt numa nu-i dau de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul se face astfel

1.Daca schimbi jiglerul principal atunci incepi cu valoarea cea mai mare,adik pe un carb de 12 pui jigler de 90 si tot asa scazi pana motorul nu mai da rateuri in turatii ridicate

2.Rgelajul la benzina nu e standard 2 si jumate,acesta depinde de marimea jiglerului,de ex la un jigler de 84 reglarea la benzina e 3,5 ture iar la jiglor de 74 de 2,5 ture.

3. 1 data se regleaza benzina dupa valorile pe care le-am scris mai sus,se inchide aerul la maxim dupa care se deschide pana cand scuterul sta la relanti fara sa dea semne ca se opreste motorul...turatia in jur de 1800 rpm

4.Reglajul aerului depinde de sezon,umiditate,altitudine....

iarna-aerul fiind mai rece,e mai comprimat deci contine mai mult oxigen/volum deci nu e nevoie sa fie asa tare deschis reglajul de aer

vara-aerul bla bla mai cald,e mai rarefiat deci surubul de aer se deschide mai tare

altitudine--cu cat altitudinea creste ,cantitatea de oxigen din aer scade deci surubul se desch mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot desface piulita de la roata spate? ca trebuie sa schimb cauciucul. Am incercat cu tubulara, cu cheie de desfacut roata la masina. Nu a mers. Doar la vulcanizare mere?

la zip nu poti desface nu ?

si eu m-am chinut sa desfac si nu am putut apoi peste 2 sapt l-am vandut.

Poti desface la vulcanizare...cu pistol. Inainte sa il dai spray pt degripare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o problema cu aerox'ul meu. de cand am schimbat toba si carburatorul nu schimba bine rapoartele,adica nu intinde indeajuns cureaua. acuma o luna am schimbat si ambreiajul(original) si arcul gros de la ambreiaj(tot original). acum cateva zile am calculat bine si,daca nu gresesc, datorita arcului intinde sau nu cureaua. adica datorita arcului original(mai moale) nu intinde indeajuns cureaua,ceea ce face scuterul sa mearga bine doar de la pornire de pe loc sau de la 60km/h in sus..

 

acuma am nevoie de un arc ceva mai tare,si am mai intrebat pe aici,in speranta ca gasesc pe undeva. stie cineva un magazin online,care sa imi trimita acasa, si sa aiba ce caut eu?

sper , cu un arc mai tare,sa rezolv problema, ca deja mai am un pic si il stropesc cu benzina si ii dau foc :lol: . .

 

multumesc.

 

 

 

 

Salut prietene , nu stiu cum sa incep sa ma intelegi,acolo unde ai umblat adica peste tot trebue o armonie perfecta ,dar pentru inceput incepe cu arcul principal pune-l pe cel mai tare ,pentru ca arcul ala blestemat are rolul de a tine cureaua foarte intinsa adica tensionata sau cum vrei tu si totodata sa ma exprim asa variatorul invige arcul dar vezi tu ca toata smecheria asta trebue sa se petreaca in turatie optima adica cacatele alea de arculetele sa cupleze cand trebue ca altfel te uiti ca nebunu la el si nu sti ce are dar toate astea le faci atunci cand sti cu certitudine ca motorul desigur are putina putere .Motorul este alta nebunie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la zip nu poti desface nu ?

si eu m-am chinut sa desfac si nu am putut apoi peste 2 sapt l-am vandut.

Poti desface la vulcanizare...cu pistol. Inainte sa il dai spray pt degripare.

 

am rezolvat. La vulcanizare mi=au si schimbat cauciucul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul se face astfel

1.Daca schimbi jiglerul principal atunci incepi cu valoarea cea mai mare,adik pe un carb de 12 pui jigler de 90 si tot asa scazi pana motorul nu mai da rateuri in turatii ridicate

2.Rgelajul la benzina nu e standard 2 si jumate,acesta depinde de marimea jiglerului,de ex la un jigler de 84 reglarea la benzina e 3,5 ture iar la jiglor de 74 de 2,5 ture.

3. 1 data se regleaza benzina dupa valorile pe care le-am scris mai sus,se inchide aerul la maxim dupa care se deschide pana cand scuterul sta la relanti fara sa dea semne ca se opreste motorul...turatia in jur de 1800 rpm

4.Reglajul aerului depinde de sezon,umiditate,altitudine....

iarna-aerul fiind mai rece,e mai comprimat deci contine mai mult oxigen/volum deci nu e nevoie sa fie asa tare deschis reglajul de aer

vara-aerul bla bla mai cald,e mai rarefiat deci surubul de aer se deschide mai tare

altitudine--cu cat altitudinea creste ,cantitatea de oxigen din aer scade deci surubul se desch mai tare

 

1. Motorul poate sa nu dea rateuri dar in acelasi timp jiclorul sa fie "gresit". acesta nu e unicul indicator al corectitudinii amestecului.

2. incepind cu prima virgula e BULLSHIT!!! In primul rand exista 2 reglaje a amestecului: unul la mersul in gol si altul la mersul in sarcina. La mersul in gol sunt doua tipuri de reglaje: a aerului ( NU CLAPETA!!!) si a benzinei. IN al doilea rand reglajul la care te referi, adica cu surubul, nu are absolut nici o tangentsa cu jiclorul principal.

3. NU SE REGLEAZA dupa valorile spuse de tine mai sus.

4. Aici per total ai dreptate. nu te pot contrazice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . De curand mi-am montat xenon pe faza scurta la scuterul meu si deja incepe sa imi faca probleme....am fost la un electrician sa mi-l faca . Pana la urma mi-a montat un releu de masina si o dioda si mi-a mers. Apoi dintr-odata a inceput sa faca blituri . Opresc motorul si cand sa il pornesc , bateria zero... Am mers din nou la electrician , a luat totul de la inceput si l-a facut din nou , de data asta mergeau si semnalizarile odata cu xenonul (inainte nu imi mergeau) . Cand a sosit seara am mers sa il testez si dupa vreo 20 de minute de plimbat iar a inceput sa imi faca blituri. Imi tot descarca bateria , oare de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa imi fac reglarile si merge scuterul ffff bine si are un consum maxim de 4 l in oras si 3 in afara,la capatul bujiei culoarea e standard,deci nu am amestec nici bogat nici prea sarac...fiecare stie procedeurile lui si confunzi un carburator simplu de scuter cu unul mai complicat (de dacie) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...