johnny_danut Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Nu te mai obosi sa intrebi ca pe aici sunt numai figuranti ce nu-si obosesc degetele pentru a da raspunsuri ci doar pentru a-si lauda sculele si a face misto de cei care sunt "necunoscatori" . Daca ar fi asa bazati ar avea habar de ceeace mai intreaba unul sau altul ca noi care incearcam sa intelegem "fenomenul" moto . . Eu nu stiu ,caci ti-as raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felipe67 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 cumva axa cu came de la kymco grand dink de 125cmc se potriveste si la kymco grand dink de 150? ca am si eu un grand dink de 150 si nu gasesc ax cu acme...unde sa caut??? (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_leulet Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Imi cer scuze daca a mai fost postata aceasta problema, dar nu am gasit pe aici nici un raspuns. Am un scuter FB sprinter, acum 2 saptamani i-am scos limitatorul. Toate bune si frumoase pana acum 2 zile , de cand a inceput sa huruie. Azi l-am pornit si huruia urat rau de tot , nu puteai sa mergi cu el. Stie cineva de la ce ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Imi cer scuze daca a mai fost postata aceasta problema, dar nu am gasit pe aici nici un raspuns. Am un scuter FB sprinter, acum 2 saptamani i-am scos limitatorul. Toate bune si frumoase pana acum 2 zile , de cand a inceput sa huruie. Azi l-am pornit si huruia urat rau de tot , nu puteai sa mergi cu el. Stie cineva de la ce ar putea fi ? l.ai forjat prea tare. Pune.i iar limitatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_leulet Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Am avut limitator in CDI , daca ii prind firul acela la loc sunt sanse sa-si revina? Multumesc de promptitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Imi cer scuze daca a mai fost postata aceasta problema, dar nu am gasit pe aici nici un raspuns. Am un scuter FB sprinter, acum 2 saptamani i-am scos limitatorul. Toate bune si frumoase pana acum 2 zile , de cand a inceput sa huruie. Azi l-am pornit si huruia urat rau de tot , nu puteai sa mergi cu el. Stie cineva de la ce ar putea fi ? imi pare rau ptr tine , dar cred ca se face , nu ma pricep dar iti urez bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_leulet Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 imi pare rau ptr tine , dar cred ca se face , nu ma pricep dar iti urez bafta . Mersi mult de sprijin Andrew, dar totusi , nimeni nu stie ce o avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 din ce zona huruie? nu de la transmisie? verifica daca nu so desfacut variatoru si freaca de carcasa transmisiei ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 stie cineva unde ii surubul de golire a uleiului din transmisie la gilera runner? eu nu il gasesc nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Eu l-am intors ca pe bicla )) Da ziceti-mi si mie oleaca , de ce imi vibreaza tot carterul la plecare.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 l-am gasit pana la urma si surpriza , aveam doar umpicut de ulei in el .... acuma i-am pus ulei de transmisie Motul Scooter Gear 80w90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Eu l-am intors ca pe bicla )) Da ziceti-mi si mie oleaca , de ce imi vibreaza tot carterul la plecare.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 o noua problema , cand pornesc de pe loc se tureaza la maxim si porneste foarte bine de pe loc pana pe la vreo 20-25 km/h (de la 0 la 25 ajunge instant) dupa aia dintr-odata scade turatia mult si merge constant la turatie mica pana pe la vreo 40-45 km/h (pana la 45 ii trebuie vreo 3-4 secunde) si dupa aia incepe sa se tureze cum trebuie pana la maxim. Ce trebuie sa schimb la transmisie sa nu imi mai faca asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 o noua problema , cand pornesc de pe loc se tureaza la maxim si porneste foarte bine de pe loc pana pe la vreo 20-25 km/h (de la 0 la 25 ajunge instant) dupa aia dintr-odata scade turatia mult si merge constant la turatie mica pana pe la vreo 40-45 km/h (pana la 45 ii trebuie vreo 3-4 secunde) si dupa aia incepe sa se tureze cum trebuie pana la maxim. Ce trebuie sa schimb la transmisie sa nu imi mai faca asa? 99%rolele de la variator sau ovalizat/patratit etc nu mai au forma lor originala..verificale si daca nu sunt alea mai vedem... bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 ok , am sa le verific . Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Da la mine aveti vreo idee? Deci il accelerez slabut asa .. si pe la 5000 rpm , unde cupleaza , trepideaza asa , ca si cum ar cupla , ba nu cupleaza , Gen. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Da la mine aveti vreo idee? Deci il accelerez slabut asa .. si pe la 5000 rpm , unde cupleaza , trepideaza asa , ca si cum ar cupla , ba nu cupleaza , Gen. Aveti vreo idee? am patit asa la un scooter avea unul din arcurile de la ambrej rupt.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Sau se poate , din cauza unei sigurante de-aia , care e pe ambreiaj ? Imi lipseste o siguranta din aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 o noua problema , cand pornesc de pe loc se tureaza la maxim si porneste foarte bine de pe loc pana pe la vreo 20-25 km/h (de la 0 la 25 ajunge instant) dupa aia dintr-odata scade turatia mult si merge constant la turatie mica pana pe la vreo 40-45 km/h (pana la 45 ii trebuie vreo 3-4 secunde) si dupa aia incepe sa se tureze cum trebuie pana la maxim. Ce trebuie sa schimb la transmisie sa nu imi mai faca asa? rolele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Am un scuter al unui prieten, first bike moped dala cu viteze. trebuie sa ii montez cilindru si chiulasa... supapele sunt montate la locul lor dar nu stiu cum sa aliniez lantul ala de se duce la pinionul de pe axul cu came ca sa deschida si sa inchida cand trebuie supapele. Au vreun semn ceva? El mi l-a adus ca altcineva i-a montat supapele si pistonul dar nu stia dece loveste supapa in piston, acum eu trebuie sa il montez dar nu stiu cum aflu pozitia in care trebuie pus axu cu came fata de piston... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Are pe volanta litera T, si T-ul ala trebuie sa se vada pe gaura aia care are un surub acolo, are o linie langa T si linia trebuie aliniata cu linia de pe filet. Asa e la mine si asa cred ca e si la ala ca e cam aceasi motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Salut De 1 luna am un johnway jj50qt-11 luat din targ de la vitan Cand l-am luat mi-au spus ca are set de 80 din fabrica....????,intr-adevar are demaraj bunicel fata de ce am mai probat la ei,iar viteza maxima este de 85-90 Intrebarea este: Nu stiu daca si chiulasa este de 80--dupa ce imi dau seama? Vreau sa o schimb sa fiu sigur ca este de 80 pt. un demaraj mai bun Intrebarea 2)--Pe carburator scrie pe capac PD18J si nu stiu de cat este , de 12 original sau mai mare? Multumesc si astept raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 SalutDe 1 luna am un johnway jj50qt-11 luat din targ de la vitan Cand l-am luat mi-au spus ca are set de 80 din fabrica....????,intr-adevar are demaraj bunicel fata de ce am mai probat la ei,iar viteza maxima este de 85-90 Intrebarea este: Nu stiu daca si chiulasa este de 80--dupa ce imi dau seama? Vreau sa o schimb sa fiu sigur ca este de 80 pt. un demaraj mai bun Intrebarea 2)--Pe carburator scrie pe capac PD18J si nu stiu de cat este , de 12 original sau mai mare? Multumesc si astept raspunsuri. nu prea ai cum sa iti dai seama numa daca o dai jos si o compari cu una de 50 daca ii de 80 ar trebui sa aiba supapele mai mari..........logik nuh??? si la carburator la fel..... si totusi pt ce frane are ii cam mult 90km/h........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Are pe volanta litera T, si T-ul ala trebuie sa se vada pe gaura aia care are un surub acolo, are o linie langa T si linia trebuie aliniata cu linia de pe filet. Asa e la mine si asa cred ca e si la ala ca e cam aceasi motor L-am facut. La aerox am pus role de 4 grame si arcuri mai tari decat originalele, la plecare se tureaza motorul trage bine dar la 50 la ora cupleaza dintr-o data prea mult si de la 50 in sus parca e cuplat mereu , Ce poate sa fie? Role sau arcuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Opreste bine si la 80-90 Mi-au zis si vecinii care au motoare ca deocamdata sunt bune franele Cu amortizorul ala tare nu stiu ce sa fac......? Ma gandeam sa-i mai tai o spira 2 sa nu mai fie asaq rigid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.