bebiy Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 salatare am si eu o problema, am un piaggio zip si cand pornesc de pe loc si accelerez incet, ma scutura, parca vrea sa sara de sub mine, si acuma o saptamina am schimbat variatorul ,cureava si bujia tote noi. sint deja disperat nu mai stiu ce sa fac,puteti sa ma ajutati cu vreun sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) salatare am si eu o problema, am un piaggio zip si cand pornesc de pe loc si accelerez incet, ma scutura, parca vrea sa sara de sub mine, si acuma o saptamina am schimbat variatorul ,cureava si bujia tote noi. sint deja disperat nu mai stiu ce sa fac,puteti sa ma ajutati cu vreun sfat? aa am patit asa la un scooter si sti ce era???? cam sigur si la tine asta ee unul din cele trei arcuri de la ambreajul centrifugal din spate era rupt ........ Editat Iunie 26, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miami Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 sal all , am si eu o aprilia rs 50 din 2005 ...am o problema la cutia de viteze cred.sa va explic cum sta treaba......deci viteza 1 , 2 le ia perfect ...eh problema intervine cand tre sa i dau a 3 a....ori imi intra in viteza imi trage ...dar dupa ce ajunge peste 6000 de ture ..imi iese din viteza....ori imi intra foarte greu ...iar dupa aceea numai are nicio problema merge si a 4 a si a 5 a perfect....problema e de la a 2 a la a 3 a ....se mai intampla sa imi ia si din prima a 3 a ...dar in proportie mica. spune-ti mi si mie de la ce e sau ce trebuie sa fac va rog mult . ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 sal all , am si eu o aprilia rs 50 din 2005 ...am o problema la cutia de viteze cred.sa va explic cum sta treaba......deci viteza 1 , 2 le ia perfect ...eh problema intervine cand tre sa i dau a 3 a....ori imi intra in viteza imi trage ...dar dupa ce ajunge peste 6000 de ture ..imi iese din viteza....ori imi intra foarte greu ...iar dupa aceea numai are nicio problema merge si a 4 a si a 5 a perfect....problema e de la a 2 a la a 3 a ....se mai intampla sa imi ia si din prima a 3 a ...dar in proportie mica. spune-ti mi si mie de la ce e sau ce trebuie sa fac va rog mult . ?? in primul rand ..ai ulei in cutie ???destul?? daca il schimbi vezi daca ii si pilitura in el...... dopul pe care il desfaci sa scoti uleiul are magnet pe el............acolo se aduna tot... in rest ce sa spun nu are rost pt ca s-ar putea sa nu intelegi bine si sa o dai in bara......... mai bine cauta un mecanic bun....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 un mecanic foarte bun, ca sunt putini aia care stiu sa repare o cutia de viteze;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebiy Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 aa am patit asa la un scootersi sti ce era???? cam sigur si la tine asta ee unul din cele trei arcuri de la ambreajul centrifugal din spate era rupt ........ oke multiumesc si sper sa fie asa si nu ceva mai serios.intre timp am fost la un mecanic, si el a zis ca este uzat o bucsa nu mai stiu unde, parca ceva la mijloc undeva,ca are cauciucul uzat si sa mai adaug niste cauciuc acolo.ori cum nu am inteles eu mare lucru dar nu prea im venea sa cred pentru ca dupa ce am schimbat variatorul cateva zile mergea foarte bine si se simte ca e de la roata de undeva .om trai si om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladsr Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 salutare...am o mare problema...mi-am cumparat o aprindere mvt millenium ...acolo pe site zicea ca se potriveste si ptr scuterul meu(aprilia sr r) ... aprinderea e ptr motoare piaggio si al meu are motor piaggio...am primit-o ieri...am desfacut-o si am incercat s vad daca se potrivesc mufele si am observat ca nu se potrivesc :| am pus niste poze...sper sa intelegeti ce e acolo si sa imi dati niste sfaturi ...multumesc f mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 va salut! am o mare problema la un scuter piaggio hexagon de 150 cm3 si anume: nu porneste decat daca ii dau la pedala iar apoi merg cu motorul si 20-30 km(timp in care in mod normal ar trebui sa se incarce bateria nu?)dar cand il opresc si ii dau la buton..nu porneste...(uneori o ia dar o data la...nu stiu cat timp) baterie are ca am lumini la el...si merge claxonul ... cineva a zis ca nu incarca bateria,dar la bord nu indica ca nu se incarca bateria sau ca e slaba(nu mi se aprinde beculetul ala) si nu stiu ce are... am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza asa ca va rog mult sa ma ajutati si pe mine. astept sfaturile si solutiile din partea voastra. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 va salut!am o mare problema la un scuter piaggio hexagon de 150 cm3 si anume: nu porneste decat daca ii dau la pedala iar apoi merg cu motorul si 20-30 km(timp in care in mod normal ar trebui sa se incarce bateria nu?)dar cand il opresc si ii dau la buton..nu porneste...(uneori o ia dar o data la...nu stiu cat timp) baterie are ca am lumini la el...si merge claxonul ... cineva a zis ca nu incarca bateria,dar la bord nu indica ca nu se incarca bateria sau ca e slaba(nu mi se aprinde beculetul ala) si nu stiu ce are... am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza asa ca va rog mult sa ma ajutati si pe mine. astept sfaturile si solutiile din partea voastra. multumesc anticipat. da jos electromotorul si schimba periile:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_fasie Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 stie cineva cat o sa ma tina setu motor ,la-am schimbat recent(pistonu,segmentii,) scuterul cam a fost "forjalit" si cred ca mi-a intrat cam mult praf in motor ca filtru de aer nu sta la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 salutare. Ce ulei de transmisie trebuie sa pun la scuter? dupa cati km se schimba? Scuterul e Piaggio zip 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 80w90 schimbul se face cam din 5000 in 5000 da parerea mea ii ca sa il faci mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 si daca nu schimbi uleiul , ce se intampla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 si daca nu schimbi uleiul , ce se intampla ? eu nu l-am schimbat de 8000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 eu nu l-am schimbat niciodata si am 17000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 eu nu l-am schimbat niciodata si am 17000 km pai nu'i mare lucru sa mai faci inca 17000 tot cu ala....bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladn Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salut. am un scuter aprilia rally 50 si e dereglat carburatorul. Cum sa il reglez? filtrul de aer, carburatorul si toba sunt stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 pai nu'i mare lucru sa mai faci inca 17000 tot cu ala....bafta... am 11000 de km si nici eu nu l am schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 pai daca nu faci schimbu de ulei la transmisie se uzeaza mai repede pinioanele din cutie pt ca uleiul ala de la atata frecare isi pierde din proprietati si nu mai face ungerea bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 pai daca nu faci schimbu de ulei la transmisie se uzeaza mai repede pinioanele din cutie pt ca uleiul ala de la atata frecare isi pierde din proprietati si nu mai face ungerea bine... ....corect.... schimbul uleiului de la transmisie se face odata cu schimbul uleiului din motor.... si stiu ca se pune cam acelasi tip de ulei....cel putin asa e la scuterul meu... ....bafta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salut, Am facut segmentarea la chinezarie (Grand Dink 250). Am schimbat uleiul la 500 km. Cat mai trebuie facut rodajul? Pana la 1000, 1500 sau 2000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salut, Am facut segmentarea la chinezarie (Grand Dink 250). Am schimbat uleiul la 500 km. Cat mai trebuie facut rodajul? Pana la 1000, 1500 sau 2000 km? kymko nu e chinezerie:P e facut in taiwan ceea ce e alceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 salut. am o problema cu aerox'ul meu. de cand am schimbat toba si carburatorul nu schimba bine rapoartele,adica nu intinde indeajuns cureaua. acuma o luna am schimbat si ambreiajul(original) si arcul gros de la ambreiaj(tot original). acum cateva zile am calculat bine si,daca nu gresesc, datorita arcului intinde sau nu cureaua. adica datorita arcului original(mai moale) nu intinde indeajuns cureaua,ceea ce face scuterul sa mearga bine doar de la pornire de pe loc sau de la 60km/h in sus.. acuma am nevoie de un arc ceva mai tare,si am mai intrebat pe aici,in speranta ca gasesc pe undeva. stie cineva un magazin online,care sa imi trimita acasa, si sa aiba ce caut eu? sper , cu un arc mai tare,sa rezolv problema, ca deja mai am un pic si il stropesc cu benzina si ii dau foc . . multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salut, Am facut segmentarea la chinezarie (Grand Dink 250). Am schimbat uleiul la 500 km. Cat mai trebuie facut rodajul? Pana la 1000, 1500 sau 2000 km? i-am dat de cap. mi-au raspuns cei de la euromotor; le-a zis nushce-mecanic din austria ca rodajul se face 1000 km. @daddyf12 - stiu ca nu e chinezarie, dar imi place s-o alint asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 cum pot desface piulita de la roata spate? ca trebuie sa schimb cauciucul. Am incercat cu tubulara, cu cheie de desfacut roata la masina. Nu a mers. Doar la vulcanizare mere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.