EVO MOTORS.RO Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Si a mele scartiau pe spate , au scartait vreo saptamana.. Si m-am enervat intr-o zi si acceleram si cu frana trasa mergeam usor , am mers asa 100 metri si nu mai scartie. Trebuie sa se duca stratu ala de pe placute cand sunt noi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 de cand am scuterul scartaie placutele , si am schimbat vreo 4 seturi fata/spate si tot scartaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Azi îmi soseste scuterul de la service, mi-a schimbat ambielaju stie careva daca se face rodaj si daca da, cati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Eu stiu ca un prieten cand si-a pus ambielaj nou . A lasat scuterul pornit cam o ora.. ca cica is face el rodaju , ambielaju , singur .. Acuma na.. el nu a facut nici un rodaj. Dar era tuning ambielajul nu era stock. Acum , tu stii. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 da, la scutere se face rodaj in caz de schimbare kit cilindru si in caz de ambreiaj. la ambreiaj inseamna doar sa mergi mai cuminte 2-3 zile ca sa se aseze ferodourile bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 vezi ca nu ii tot una ambreiaj cu ambielaj. Mai sus este vorba despre ambielaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 vezi ca nu ii tot una ambreiaj cu ambielaj. Mai sus este vorba despre ambielaj Sorry sunt cam obosit si nu am citit corect :lol: Scuzeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 buna baieti cu ulei full sintetic cat se merge (1500?)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tikagnus Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 (editat) Salutare!! Am si eu si un prieten de al meu tocmai si-a cumparat un raptor 660 si am vazut la el ca are 2 carburatoare si ma gandeam daca o merge si la mine sa fac o chestie ca sa ii pun 2 carburatore. galeria de admisie o fac imediat dar nu stiu daca va merge sau nu! Ce ziceti?? Editat August 25, 2009 de tikagnus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Salutare!! Am si eu si un prieten de al meu tocmai si-a cumparat un raptor 660 si am vazut la el ca are 2 carburatoare si ma gandeam daca o merge si la mine sa fac o chestie ca sa ii pun 2 carburatore. galeria de admisie o fac imediat dar nu stiu daca va merge sau nu! Ce ziceti?? salut, da o sa mearga,,,,dar tre sa-i faci reglajul la admisie si cilindrul o sa primeasca tot acelasi debit de amestec aer carburant indiferent de cate carburatoare o sa-i pui tu ,,,,pt ca volumul cilindrului e acelasi,,,mai ai o varianta baga un compresor sa-i bage fortat amestecul si atunci o sa ai intradevar o supraalimentare,daca asta vrei sau,,,schimba cutia de viteze cu una cu mai multe trepte si o sa fii dea dreptul uimit de ce poate sa faca motorasul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tikagnus Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 (editat) Pai si pe unde gasesc o cutie ?si despre motor stiu ca e smecher! si daca e sa ii pun compresorul pe unde sa bag aer fortat pe la filtru de aer sau ..? Editat August 25, 2009 de tikagnus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Pai si pe unde gasesc o cutie ?si despre motor stiu ca e smecher! si daca e sa ii pun compresorul pe unde sa bag aer fortat pe la filtru de aer sau ..? salut,,, pai daca stii ca motorul e bun si isi face treaba destul de bine ,de ce vrei sa-l modifici? si nu nu se pune compresor pur si simplu a fost doar o vorba,,, in loc de compresor incearca injectia electronica micsoreaza consumul si mareste puterea motorului nu cu mult dar totusi e ceva,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tikagnus Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 mai am si eu o problema cu un scooter minelii 125 chinezesc! abia i-am schimbat setul(camasa segmenti piston garnitura de chiuloasa) si am pus si un carburator nou! problema este ca atunci cand este turat in blana nu stiu din ce cauza se intrerupe 2 secunde merge 5 secunde se intrerupe 2sec ... Ce poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 slut!AM o problema cu mbk-ul meu.Curge ulei de amestec prin crburator -filtru de aer-si se prelinge pe carter.Asta cand este in repaos. Stie cineva destre ce este vorba? Sau cauza? lasa-l asa ca nu are nimic (si la mine e la fel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iasibiker Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Seara buna tuturor! Am si eu un scarabeo 50 din 97 racit cu aer proaspat cumparat. Problema lui era urmatoarea, nu mergea prea tare ( vreo 50-60km/h ) , am verificat tot, si problema era la variator, lam desfacut si am descoperit ca rolele era foarte tocite (parca erau puse la polizor ), iar din aceasta cauza cureaua nu urca pana sus. As dori sa cumpar role noi, nu mam hotarat asupra gramajului, as dori niste role de viteza, ce gramaj imi sugerati sa pun ? Scuteru e stock, dar in cateva zile ii pun o toba leo vince zx . Originale erau de 6,7 grame ( cred, nu sunt sigur 100% ). Mesaj completat In iasi am gasit de vanzare doar role de 6g malossi, ce imi puteti spune in privinta lor? Sa le cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Seara buna tuturor!Am si eu un scarabeo 50 din 97 racit cu aer proaspat cumparat. Problema lui era urmatoarea, nu mergea prea tare ( vreo 50-60km/h ) , am verificat tot, si problema era la variator, lam desfacut si am descoperit ca rolele era foarte tocite (parca erau puse la polizor ), iar din aceasta cauza cureaua nu urca pana sus. As dori sa cumpar role noi, nu mam hotarat asupra gramajului, as dori niste role de viteza, ce gramaj imi sugerati sa pun ? Scuteru e stock, dar in cateva zile ii pun o toba leo vince zx . Originale erau de 6,7 grame ( cred, nu sunt sigur 100% ). Mesaj completat In iasi am gasit de vanzare doar role de 6g malossi, ce imi puteti spune in privinta lor? Sa le cumpar? Da. Dupa ce pui toba leo vince zx, vezi cum merge. Daca vrei demaraj mai bun, pui un gramaj mai mic. 4.5g sau chiar 4g. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iasibiker Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Cele de 6 g erau putin uzate asa ca am ajuns la niste role de 5 g top performances. Deabia astept sa fac un test. Miam mai luat un arc pt variator malossi ( este mov), "cica" este mai tare decat cel original si ar fi mai bun pentru role cu un gramaj mai ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizzyk Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 detinator de malaguti f15 an 2004, o mica problema la aprindere, scuterul mentionez este full schimbat(tuning), prima pedala pe zi(bujie uscata totul tipla) porneste, sta la relanti totul ok dar la un moment dat incepe sa moara motorul si cand incerc sa il accelerez ii da in buza, cateodata prinde acceleratia si urca in ture dar cand il las iar subturat si il accelerez din nou ii da iar in buza, mentionez ca dupa vreo 3 min moare singur motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 nu se alimenteaza cum trebuie >>carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 detinator de malaguti f15 an 2004, o mica problema la aprindere, scuterul mentionez este full schimbat(tuning), prima pedala pe zi(bujie uscata totul tipla) porneste, sta la relanti totul ok dar la un moment dat incepe sa moara motorul si cand incerc sa il accelerez ii da in buza, cateodata prinde acceleratia si urca in ture dar cand il las iar subturat si il accelerez din nou ii da iar in buza, mentionez ca dupa vreo 3 min moare singur motorul Ai un carburator prea mare.(ii da prea multa benzina motorului si acesta nu dovedeste sa o arda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Am gasit niste poze pe net cu o toba ca a mea gianelli reverse.Dupa cum vedeti toba are un amortizor de sunet in interior ,asadar nu e chiar goala pe interior.Ce ma sfatuiti sau care e trecut prin asta , sa o tai cu flexu si sa ii tai conu ala , astfel incat sa evacueze mai repede si ..probabil mai galagioasa ? Sau ma mai gandesc sa nu fie o treaba calculata de gianelli si sa ii dau peste cap performantele ori sa nu mai urce in ture . Voi ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Am gasit niste poze pe net cu o toba ca a mea gianelli reverse.Dupa cum vedeti toba are un amortizor de sunet in interior ,asadar nu e chiar goala pe interior.Ce ma sfatuiti sau care e trecut prin asta , sa o tai cu flexu si sa ii tai conu ala , astfel incat sa evacueze mai repede si ..probabil mai galagioasa ? Sau ma mai gandesc sa nu fie o treaba calculata de gianelli si sa ii dau peste cap performantele ori sa nu mai urce in ture . Voi ce parere aveti ? parerea mea e ca poti sa-i scoti sitele alea si o sa ai o evacuare mai rapida si ceva zgomot mai mare,,, si de urcat in ture o sa urce ceva mai repede fara site motorul o sa se uzeze putin mai repede,sitele alea au rostul lor acolo dar poti sa circuli linistit si fara nu'i bai numa sa nu te dea vecini la politie ca le tulburi somnul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 problema cu scuterul. nu porneste. mi-a cazut pompa de benzina, am prins-o la loc , am bagat benzina si am incercat sa pornesc... nu a mers asa ca am bagat benzina in carburator.a mers 10 secunde..si acuma tot nu mai porneste. pe langa asta ... galeria de admisie e fisurata, trage aer fals, dar totusi scuterul mergea inainte. un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Ce pompa de benzina? Poate pompa de vacum. Vezi daca curge benzina cand faci vacum.Scoti furtunu ala mai subtire(care merge la galeria de admisie) si ala gros care intra in carburator...acum trage aer(in tine ) de cel subtire si vezi daca curge benzina. Dupa umple carbu` cu benzina si da`i cateva stritzuri(vezi la carb daca spritzuieste ) Galeria lipste cu scoch sau bana izoliera fisura. Daca ii crapata tare..lipeste cu picatura si dai cu banda deasupra. Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 sunt scutere cu pompa de benzina . De exemplu runnerul meu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.