unudoitrei Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sal. Am un piaggio nrg mc2 lc si problema e urmatoarea:imi curge lichid de racire printr-o gaurica aflata in spatele blocului motor. nu curge in valuri ca sa zic asa ci mai degraba se preling cativa picuri prin gaurica aia. Mi-a zis un amic scuterist ca pe acolo e posibil sa curga lichidul de racire in cazul in care pun prea mult in rezervorul lichidului de racire(un fel supraplin) Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 trebuie sa curga printr-un furtun care vine de la vasul de expansiune. sa nu curga chiar pe la cilindru,sa se fi dus garniturile de la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicithekid Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 am o yamaha x max din dec 2007 din Italia,are cip si nu am cheie.cum pot sa rezolv problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex24_bv Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 cine stie un meserias bun in Brasov, nu foarte scump, sa se ocupe un pic si de trotineta mea? problema: motor innecat, si cand reusesc sa-l pornesc cu greu, deabia trece de 2000 ture la acceleratie, se aude parca ar fi la relantiu si imi scapa benzina pe furtunul din "fundul" carburatorului :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 stie cineva un service autorizat pentru o revizie ? in Bucuresti - Militari !!! Sa fie autorizat sa nu pierd garantia ... help me Mesaj completat ????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:| din pacate,raspunsul este DA. segmentii....motoarele mici de 50cc crapa repede, nu te mira... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 am o yamaha x max din dec 2007 din Italia,are cip si nu am cheie.cum pot sa rezolv problema? Sa intelegem ca ai ,,imprumutat'' scuterul fara cheie? Mesaj completat am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:| Verifica compresia ca sa fii sigur ca trebuie sa desfaci motorul si din alt motiv nu iti porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 da.am verificat cu degetu..compresie mai deloc.deci asta este cauza.am sa cumpar eu noi si piston si tot.mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expertxyz Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salut, Ma ajuta/lamureste cineva, va rog ? Am un Peugeot Zenith 2T. Daca este rece ii sta relantiul, insa...daca se incalzeste nu mai sta (!!) si chiar se si opreste. I-am curatat, rezervorul, i-am schimbat carburatorul (care era ancrasat(apa in benzina)) cu unul echivalent italienesc.... Ce sa aiva ? Poate fi CDI-ul sau tot carburatorul (care repet este nou, nu ai ce curata) sau shocul electric sau....ce ? In rest fuge de rupe, chiar are un "demaraj de necontrolat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 trebuie reglat carbul. baga aer mai mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expertxyz Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 trebuie reglat carbul. baga aer mai mult.... Adica, sa traga aer fals pe undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 sau jiglerul de aer prea deschis.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 brisk super N15YC merge pe un sr lichid? presimt ca o sa le fac scandal la niste electricieni deoarece am mers cu scuterul ca imi tot dadea rateuri, mi-au reparat instalatia electrica si azi am observat ca mi-au schimbat si bujia( NGK br8hs) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virtualsound Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 am si eu o intrebare ..cat m-ar costa un kit de 80 full(adica roti ambreaj sau ce mai trebuie..sa nu fie SH) pt un aprilia rs 49 din 2008..? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 am oproblema cu scuterul. nu a fost pornit de prin toamna. Acuma nu merge mai tare de 30. parca s-ar ineca. si moare motorul daca nu il accelerez. Care ar fi problema? E motor in 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 pot fi multe cauze. curata filtrul de aer, bujia, da cu spray de curatat carbul, eventual jocul la supape...chiar si benzina daca e din toamna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expertxyz Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Salut,Ma ajuta/lamureste cineva, va rog ? Am un Peugeot Zenith 2T. Daca este rece ii sta relantiul, insa...daca se incalzeste nu mai sta (!!) si chiar se si opreste. I-am curatat, rezervorul, i-am schimbat carburatorul (care era ancrasat(apa in benzina)) cu unul echivalent italienesc.... Ce sa aiva ? Poate fi CDI-ul sau tot carburatorul (care repet este nou, nu ai ce curata) sau shocul electric sau....ce ? In rest fuge de rupe, chiar are un "demaraj de necontrolat". Platesc oricat, celui care mi-l repara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 pun o intrebare stupida: cum se maresc jiglerele astea pentru ca la mine la runner cand ajung la o anumita turatie da un fel de rateuri :-??...[un prieten de al meu are un fiat si cand ajunge la 7000 rpm ii sare automat la 6500 ...cam asa se intampla si la mn ...] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 buna !am un chinez in 4 timpi si as dori sa-mi spuneti daca pornirea la pedala se face de pe cric sau cu rotile pe pamant(in cartea de utilizare nu scrie ca tre sa-l pun pe cricul central)merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 nu are importanta daca este sau nu pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 buna baieti!sunt Tavi din Cluj am un chinez 4 timpi de 3 ani 7000 km nu am avut probleme pana azi l-am pornit dimineata la pedala totul ok am mers vreo 3 km la un prieten si cand sa vin de acolo am vrut sa-l pornesc din nou la pedala surpriza pedala blocata in pozitia de sus normala m-am gandit la motor dar l-am pornit usor la automat si l-am adus acasa merge bine nu am avut vreo problema cu pedala pana azi sa caraie s-au ceva semne ca ar fi uzata e blocata in pozitia de sus normala.daca stiti careva ce ar putea fi va multumasc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 semiluna rupta sau din dintii rupti. Dai capacul jos si uite`te. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 nu a fost rupt nimic semiluna data peste cap am rezolvat-o merci oricum pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorceror Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Salut. ! Am un CBR 600 f4 si mai nou un scuterini aprilia amico 50. Intreb si eu, poate stie cineva, daca nu-mi licare semnalele pe partea stanga e dus releul de semnalizare? Dreapta merge inpecabil. Salut cu farul si asfalt uscat sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.