Speech Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Ce ulei sa folosesc pentru Malaguti F12? (2T) Eu am zis: Motul Scooter Expert.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu. Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gupinio Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu. Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact Am inlocuit cdi-ul meu (e cu tot cu bobina) cu al unui prieten, si tot asa facea, pana la urma lam dus la oradea la un service si au mai gasit si un fir intrerupt, acum merge.Multumesc oricum pentru pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ? poarte ca e limitat electronic. nu inteleg de ce ai schimbat atatea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu_s Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 deci caut ptr. un unchi de al meu un etrier spate Brembo ptr o Yamaha xc300 Versity din 2004.intrebarea mea si rugamintea este daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie de magazin(ptr ca il doreste nou) caci eu personal nu am gasit nicaieri.multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ? poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ? am gasit , tensiunea este de 25-30 v curent alternativ cu regulatorul decuplat, n-am avut scanteie pentru ca nu a avut motorul masa la cadru, al meu e montat pe bucse de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 pai toate motoarele sunt montate pe bucse de cauciuc,si la auto-moto la fel. ai pe acolo un fir de masa, pus pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 pai toate motoarele sunt montate pe bucse de cauciuc,si la auto-moto la fel. ai pe acolo un fir de masa, pus pe cadru. completare : tensiunea este de 25-30 V la 2000rpm, am omis sa spun ca eu am montat instalatia pe un Simson awo sport din 1960, si pana in 58 motoarele erau fixate pe cadru fara bucse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 stie careva daca din variatorul asta de piaggio SI lipseste ceva?(cum ar fi... un arc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Cum se face reglajul unui carburator de peugeot 2t model gurtner pa nu am gasit pe el decat 1 singur surub cu arc pe el Am urmatoarea problema la scuterul peugeot loxoor si anume : cand este pus pe cric si il turez destul de tare cand revine la turatie de ralanti si vreau din nou sa il accelerez da sa se opreasca (are simptom ca si cum nu are benzina suficienta in carburator ) Care ar fi cauzele acestui defect ? 1.posibil membrana pompei de benzina sa nu isi mai faca treaba si sa ramana pe inchis ? cum se poate verifica daca pompa vacumatica este ok? 2.Posibil ceva gunoaie la cuiul pontou implicit gunoie la jiglerul principal de aici si nivel insuficient de benzina? desi motorul functioneaza la ralanti Multumesc anticipat pentru raspuns si ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 trebuie desfacut carbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salut Incerc sa ajut un prieten si problema suna asa: Generator Piaggio de 50, 2t, pe parte a de aprindere totul e ok, aprinderea merge (azi am inlocuit modulul de aprindere ca era busit). Pe partea de incarcare, exista 4 fire 2 cate 2 asa: albastru + galben, masurat tensiune in alternativ - este. (25-30Vca ar trebui sa fie la 2000rpm dar nu am avut aprindere, am putea reface testele dar nu aici e intrebarea) A doua pereche este galben-banana + verde, am masurat si aici in alternativ, este tensiune. In toate schemele gasite aveam galben+albastru si gri+masa. Intrebarea este: Ce rectifier uzual as putea folosi pentru acest tip de incarcare, vad ca original exista 5-pin rectifier(vechi) si 8-pin rectifier. Gasesc ceva prin magazinele de scutere? Sau trebuie neaparat Piaggio? Ar fi asta? http://piesepiaggio.ro/releu-incarcare/1240-releu-incarcare-piaggio-vespa-5-pini.html Nu stie nimeni nimic? Poate are cineva Piaggio 50cc 2T si pune o poza cu rectifierul. Multam,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Buna ziua Am schimbat uleiul de la transmisia finala la un chinez 4T 125 cmc. In carte lui scrie ca trebuie 90 ml la inlocuire si 100 ml la demontarea ansamblului. Surubul de umplere este lateral. Problema e ca am turnat 110 ml (msaurati cu seringa) si punanad scuterul pe suportul principal, nu curge inapoi nimic, cred ca mai intra. Sa mai pun? Cat? Ce parere au cei care stiu ce vorbesc? Ii rog respectuos pe cei car NU stiu, sa se abtina de la sugestii. Multumesc mult pentru intelegere. Cu stima Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Cred ca intra mai mult de 90 ml pt ca intra 100ml la al meu de 50cc. Torni ulei pana incepe sa dea usor pe dinafara ,exact cum e la cutiile de viteze manuale de la masini. P.S. Manualul acela nu e sfant,cel putin prin al meu sunt destule aberatii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Pana la urma, ca sa inchidem problema: Pornind de la postul anterior precum si de la faptul ca, atunci cand am scos busonul de umplere, a iesit nitel ulei, am pus pana la nivelul busonului de umplere. Cantitatea admisa: 120 ml. Cred ca e valabil pentru mai multe scutere chinezesti de 125 cmc. ATENTIE: Busoanele sunt dintr-un metal(!) extrem de prost. Si mai sunt si ciudate, M8 cu hexagon de 10. La desfacerea busonului de golire s-a deteriorat hexagonul. Nu am gasit repede busoane asa ca le-am inlocuit cu suruburi normale M8 de aceiasi lungime (cu cap pentru cheie de 13) folosind garniturile originale. S-a etansat bine, nu curge nimic. S-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Pana la refuz se baga si la mine. Nu te teme, ca nu-i bai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salut!! Am si eu o problema cu un Piaggio Liberty 2t set 80cc , doar atat modificat la el , are un consum exagerat , pun 2l benzina si fac 40 km , daca ii fac si pe aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scr33ky2000 Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 sa Salut!! Am si eu o problema cu un Piaggio Liberty 2t set 80cc , doar atat modificat la el , are un consum exagerat , pun 2l benzina si fac 40 km , daca ii fac si pe aia ... salut ... e posibil sa ai probleme cu nivelul de benzina sau vrun furtun de vacuum cum am patit eu de tragea benzina direct din rezervor .....daca nu te descurci nu ezita sa ne contactezi servicemotociclete.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 am un scuter gilera stalker si brusc nu a mai pornit. am verificat bujia si am vazut ca nu mai am scanteie, am inlocuit bujia, fisa, CDI-ul (unul nou) si tot lipseste scanteia. la un moment dat am cuplat iarasi CDI-ul original si am avut scanteie, l-am prins in suruburi si a disparut scanteia. ce sa mai verific ? magnetoul da curent deoarece cand dau la pedala se aprind farul si stopul. poate sa fie defect acel senzor cititor de pe magnetou ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Am si eu o intrebare , am un Vinci Apache RX-8 iar de la carburator are un furtunas pe langa filtrul de aer , m-am apucam de am curatat una alta pe sub el , am uns filtrul de aer cu ulei . Acum curge benzina pe la acel furtun cand stau cu el pe loc / la relanti , iar cand merge nu picura . Ce poate fi ?> De mentionat ca am dat filtrul de aer jos si m-am chinuit ceva(nu aveam cum sa ii dau clema de la furtunul de cauciuc /maini mari ,spatiu mic) , dar nu am atins suruburile de la carburator , reglaje , etc.... S-a rezolvat , fu bujia de vina + mizerie la carburator(cui pontou). Editat August 12, 2013 de Nimeni Altu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 am un scuter gilera stalker si brusc nu a mai pornit. am verificat bujia si am vazut ca nu mai am scanteie, am inlocuit bujia, fisa, CDI-ul (unul nou) si tot lipseste scanteia. la un moment dat am cuplat iarasi CDI-ul original si am avut scanteie, l-am prins in suruburi si a disparut scanteia. ce sa mai verific ? magnetoul da curent deoarece cand dau la pedala se aprind farul si stopul. poate sa fie defect acel senzor cititor de pe magnetou ? multumesc nu am rezolvat problema, am schimbat si statorul de la magnetou + senzor cu unele noi si tot nu am scanteie. contactul l-am eliminat...........pe firul verde care intra in CDI am aprox 60 V, pe cel rosu si alb ar trebui sa am tensiune ? ce sa mai masor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 sa fie cdi-ul ars? de unde 60 volti? nu trec prin releu si ii transforma la 13-15? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) sa fie cdi-ul ars? de unde 60 volti? nu trec prin releu si ii transforma la 13-15? 60 v alternativ scoate magnetoul cand dau la pedala pe un fir de culoare verde care se bifurca unul intra in CDI , celalalt merge la contact...un alt fir alb merge la releu, albastru la baterie... Editat August 31, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_aol Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 salut, am un peugeot jetforce c-tech 50 cmc si bateria pe acid e pe duca (o am din 2008, cea originala dotata pe scuter din fabrica), nustiu exact ce marca si ce amperaj are dar am o intrebare... cand am desfacut sa curat pe acolo scuteru am observat k locu la baterie e mult mai mare, teoretic intra o baterie de motor mai mare, e spatiu suficient si nu incurca la nimic, are ceva dak pun o baterie de putere mai mare, cu amperi mai multi dar tot pe 12V? ce firma de bateri recomandati? am inteles k acu cele pe gel sunt foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.