Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu.

Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu.

Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact

 

Am inlocuit cdi-ul meu (e cu tot cu bobina) cu al unui prieten, si tot asa facea, pana la urma lam dus la oradea la un service si au mai gasit si un fir intrerupt, acum merge.Multumesc oricum pentru pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ?

poarte ca e limitat electronic. nu inteleg de ce ai schimbat atatea...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

deci caut ptr. un unchi de al meu un etrier spate Brembo ptr o Yamaha xc300 Versity din 2004.intrebarea mea si rugamintea este daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie de magazin(ptr ca il doreste nou) caci eu personal nu am gasit nicaieri.multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ?



poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ?

am gasit , tensiunea este de 25-30 v curent alternativ cu regulatorul decuplat, n-am avut scanteie pentru ca nu a avut motorul masa la cadru, al meu e montat pe bucse de cauciuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai toate motoarele sunt montate pe bucse de cauciuc,si la auto-moto la fel. ai pe acolo un fir de masa, pus pe cadru.

completare : tensiunea este de 25-30 V la 2000rpm, am omis sa spun ca eu am montat instalatia pe un Simson awo sport din 1960, si pana in 58 motoarele erau fixate pe cadru fara bucse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Cum se face reglajul unui carburator de peugeot 2t model gurtner pa nu am gasit pe el decat 1 singur surub cu arc pe el

 

Am urmatoarea problema la scuterul peugeot loxoor si anume : cand este pus pe cric si il turez destul de tare cand revine la turatie de ralanti si vreau din nou sa il accelerez da sa se opreasca (are simptom ca si cum nu are benzina suficienta in carburator )

 

Care ar fi cauzele acestui defect ?

1.posibil membrana pompei de benzina sa nu isi mai faca treaba si sa ramana pe inchis ? cum se poate verifica daca pompa vacumatica este ok?

2.Posibil ceva gunoaie la cuiul pontou implicit gunoie la jiglerul principal de aici si nivel insuficient de benzina? desi motorul functioneaza la ralanti

 

Multumesc anticipat pentru raspuns si ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut

 

 

Incerc sa ajut un prieten si problema suna asa:

 

Generator Piaggio de 50, 2t, pe parte a de aprindere totul e ok, aprinderea merge (azi am inlocuit modulul de aprindere ca era busit).

 

Pe partea de incarcare, exista 4 fire 2 cate 2 asa: albastru + galben, masurat tensiune in alternativ - este. (25-30Vca ar trebui sa fie la 2000rpm dar nu am avut aprindere, am putea reface testele dar nu aici e intrebarea)

A doua pereche este galben-banana + verde, am masurat si aici in alternativ, este tensiune.

 

In toate schemele gasite aveam galben+albastru si gri+masa.

 

Intrebarea este:

 

Ce rectifier uzual as putea folosi pentru acest tip de incarcare, vad ca original exista 5-pin rectifier(vechi) si 8-pin rectifier. Gasesc ceva prin magazinele de scutere? Sau trebuie neaparat Piaggio?

Ar fi asta?

http://piesepiaggio.ro/releu-incarcare/1240-releu-incarcare-piaggio-vespa-5-pini.html



Nu stie nimeni nimic?



Poate are cineva Piaggio 50cc 2T si pune o poza cu rectifierul. Multam,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua

 

Am schimbat uleiul de la transmisia finala la un chinez 4T 125 cmc. In carte lui scrie ca trebuie 90 ml la inlocuire si 100 ml la demontarea ansamblului. Surubul de umplere este lateral. Problema e ca am turnat 110 ml (msaurati cu seringa) si punanad scuterul pe suportul principal, nu curge inapoi nimic, cred ca mai intra. Sa mai pun? Cat? Ce parere au cei care stiu ce vorbesc?

 

Ii rog respectuos pe cei car NU stiu, sa se abtina de la sugestii. Multumesc mult pentru intelegere.

 

Cu stima

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca intra mai mult de 90 ml pt ca intra 100ml la al meu de 50cc. Torni ulei pana incepe sa dea usor pe dinafara ,exact cum e la cutiile de viteze manuale de la masini.

 

P.S. Manualul acela nu e sfant,cel putin prin al meu sunt destule aberatii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, ca sa inchidem problema:

Pornind de la postul anterior precum si de la faptul ca, atunci cand am scos busonul de umplere, a iesit nitel ulei, am pus pana la nivelul busonului de umplere. Cantitatea admisa: 120 ml. Cred ca e valabil pentru mai multe scutere chinezesti de 125 cmc.

 

ATENTIE: Busoanele sunt dintr-un metal(!) extrem de prost. Si mai sunt si ciudate, M8 cu hexagon de 10. La desfacerea busonului de golire s-a deteriorat hexagonul. Nu am gasit repede busoane asa ca le-am inlocuit cu suruburi normale M8 de aceiasi lungime (cu cap pentru cheie de 13) folosind garniturile originale. S-a etansat bine, nu curge nimic.

 

S-auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

sa

 

Salut!! Am si eu o problema cu un Piaggio Liberty 2t set 80cc , doar atat modificat la el , are un consum exagerat , pun 2l benzina si fac 40 km , daca ii fac si pe aia ...

salut ... e posibil sa ai probleme cu nivelul de benzina sau vrun furtun de vacuum cum am patit eu de tragea benzina direct din rezervor .....daca nu te descurci nu ezita sa ne contactezi servicemotociclete.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am un scuter gilera stalker si brusc nu a mai pornit. am verificat bujia si am vazut ca nu mai am scanteie, am inlocuit bujia, fisa, CDI-ul (unul nou) si tot lipseste scanteia. la un moment dat am cuplat iarasi CDI-ul original si am avut scanteie, l-am prins in suruburi si a disparut scanteia. ce sa mai verific ? magnetoul da curent deoarece cand dau la pedala se aprind farul si stopul. poate sa fie defect acel senzor cititor de pe magnetou ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare , am un Vinci Apache RX-8 iar de la carburator are un furtunas pe langa filtrul de aer , m-am apucam de am curatat una alta pe sub el , am uns filtrul de aer cu ulei . Acum curge benzina pe la acel furtun cand stau cu el pe loc / la relanti , iar cand merge nu picura . Ce poate fi ?>

De mentionat ca am dat filtrul de aer jos si m-am chinuit ceva(nu aveam cum sa ii dau clema de la furtunul de cauciuc /maini mari ,spatiu mic) , dar nu am atins suruburile de la carburator , reglaje , etc....



S-a rezolvat , fu bujia de vina + mizerie la carburator(cui pontou).

Editat de Nimeni Altu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un scuter gilera stalker si brusc nu a mai pornit. am verificat bujia si am vazut ca nu mai am scanteie, am inlocuit bujia, fisa, CDI-ul (unul nou) si tot lipseste scanteia. la un moment dat am cuplat iarasi CDI-ul original si am avut scanteie, l-am prins in suruburi si a disparut scanteia. ce sa mai verific ? magnetoul da curent deoarece cand dau la pedala se aprind farul si stopul. poate sa fie defect acel senzor cititor de pe magnetou ? multumesc

nu am rezolvat problema, am schimbat si statorul de la magnetou + senzor cu unele noi si tot nu am scanteie. contactul l-am eliminat...........pe firul verde care intra in CDI am aprox 60 V, pe cel rosu si alb ar trebui sa am tensiune ? ce sa mai masor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie cdi-ul ars? de unde 60 volti? nu trec prin releu si ii transforma la 13-15?

60 v alternativ scoate magnetoul cand dau la pedala pe un fir de culoare verde care se bifurca unul intra in CDI , celalalt merge la contact...un alt fir alb merge la releu, albastru la baterie...

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut, am un peugeot jetforce c-tech 50 cmc si bateria pe acid e pe duca (o am din 2008, cea originala dotata pe scuter din fabrica), nustiu exact ce marca si ce amperaj are dar am o intrebare... cand am desfacut sa curat pe acolo scuteru am observat k locu la baterie e mult mai mare, teoretic intra o baterie de motor mai mare, e spatiu suficient si nu incurca la nimic, are ceva dak pun o baterie de putere mai mare, cu amperi mai multi dar tot pe 12V? ce firma de bateri recomandati? am inteles k acu cele pe gel sunt foarte bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...