Maximo74 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 ....evaporarea benzinei din corp-carb. este mai mare acum cu vremea rece,da-i cateva pedale fara contact pus,2-3 sprituri din acc. apoi o pornesti normal,socul functioneaza? numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) Socul o ia dupa ce merg putin cu el, il opresc si cand il pornesc din nou atunci intra socul. Am uitat sa precizez ca are 14000km ulei schimbat la timp, se aude foarte bine motorul doar ca numai cand vrea el porneste la rece. Am incercat si cu pedale fara contact si 2-3sprituri dar tot cand vrea porneste. Ideea e ca in fiecare zi parca o ia din ce in ce mai greu. I-am explicat mecanicului de la scutercentre si mi-a zis ca nu e de la bujie sau alte piese, este din faptul ca nu sunt reglati tachetii si ca dupa reglaj o v-a lua la prima pedala.. Nu au fost reglati pana acum tachetii, de fapt nu s-a umblat deloc la motor doar l-am delimitat si schimburi de ulei. Editat Octombrie 8, 2014 de fricu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) ....probabil( nu bag mana-n foc) ca asta sa fie prob,...la 14k n-ar trebui sa ai astfel de prob,incearca sa-i faci o curatare a carb.(spalat ,suflat)apoi mai vezi ce si cum,spor la treaba! daca are pompa cu vaccum...sa nu uiti s-o amorsezi!(la benzina) Editat Octombrie 8, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 A fost curatat acum un an de catre cel care l-a avut inainte. O sa vad. Daca tot greu porneste si maine, vineri ma duc cu el la scutercentre. Multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 ....evaporarea benzinei din corp-carb. este mai mare acum cu vremea rece,da-i cateva pedale fara contact pus,2-3 sprituri din acc. apoi o pornesti normal,socul functioneaza? numai bine! Evaporare mare este vara, acum ai condensarea benzinei pe peretii galeriei, majoritatea carburatoarelor de moto nu au pompa de sprit degeaba tragi de bat. Faptul ca motorul porneste din ce in ce mai greu cu cat se face frig denota o saracire a amestecului de mers in gol sau functionarea defectuoasa a socului. Din "tacheti" nu prea poate sa fie problema pentru ca jocul la coada supapei deobicei creste nu scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Evaporare mare este vara, acum ai condensarea benzinei pe peretii galeriei, majoritatea carburatoarelor de moto nu au pompa de sprit degeaba tragi de bat. Faptul ca motorul porneste din ce in ce mai greu cu cat se face frig denota o saracire a amestecului de mers in gol sau functionarea defectuoasa a socului. Din "tacheti" nu prea poate sa fie problema pentru ca jocul la coada supapei deobicei creste nu scade. Inteleg. In cazul asta, care ar fi sfatul tau Vlad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) Operatia normala ar fi asa.Curatare carburator, verificat socul, reglat din surubul de amestec dozajul de ralanti spre partea superioara, adica, se incalzeste mobra se strange la maxim surubul de dozaj (fara a forta ca e fin capatul) dupa care se desface 2 1/2 ture (cam atat e la toate) se porneste motorul eventual daca nu sta se mareste putin ralantiul sau se tine usor din acceleratie dupa gust. Se continuua desurubarea cate 1/2 ture cu pauza de "ureche" .Normal ralantiul ar trebui sa creasca. Cand s-a ajuns la un ralati stabil crescut, adica am mai desfacut cu 1/2 ture si nu s-a intamplat nimic, sunt 2 setari una pentru vara si asta consta in insurubarea la loc cu 1/4 ture sau pentru iarna cand avem nevoie de bezina mai multa.Pentru iarna mai continui desfacerea tot as cu 1/2 ture si pauza pana cand motorul incepe sa se balbaie sau sa-i scada ralantiul.Din acest punct te intorci inapoi cu 1/4 sau 1/2 ture( insurubezi la loc), astfel vei avea un amestec mai bogat. Rezumat. surubul de amestec are o plaja in care ralantiul e stabil in extrema de desurubare amestecul e bogat iar la cea de insurubare sarac. Astea sunt tehnici cu surub de amestec ce dozeaza benzina si care sunt cele mai comune. Editat Octombrie 8, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Bun. Am notat. O sa incerc sa fac asta. Ralantiul este oricum scazut de cand il am. Si vara cand il pornesc balbaie pana se incalzeste putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Atentie ca am uitat sa-ti mentionez, ai acolo 2 suruburi de reglaj unul este surubul care-ti stabileste nivelul ralantiului si il depistezi repede ca daca insurubezi ralantiul iti creste si poti chiar s-o duci sus de tot, celalalt e cel de amestec de care vorbiram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 In regula. Sa vad unde sunt plasate suruburile astea la scuter-ul meu. O sa incerc maine. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) ..asta-i carb cu pricina si cum se vede are pompa sprit.....,daca desfaci carb de pe scuter, la remontarea carb. trebuie amorsata pompa de benzina daca este cu vacuum( de asta spuneam ca trebuie amorsata) Editat Octombrie 8, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Ahha. Inteleg. Multumesc Maximo pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) ..asta-i carb cu pricina si cum se vede are pompa sprit....., Daca te referi la chestia aia rotunda de jos m-as cam indoi ca-i pompa de sprit mai degraba un circuit de imbogatire la decelerare ca prea are forma de membrana.Pompa de sprit de obicei este ca un pistonas actionat de acceleratie.Dar daca tu ai desfacut si zici ca pisa cand actionezi acceleratia atunci are. Surubul acceleratiei se vede clar, cel de amestec nu-l vad si sper sa nu fie cumva sigilat ca se mai practica si treaba asta. Editat Octombrie 8, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 da, d-nul Vlad aia-i pompa de sprit,asa e, cel de amestec este sigilat si original costa undeva 300 si ceva de dolari....dar chinezii ne-au " scos la lumina" ,cel china costa undeva la 100 ron si-si face treaba f bine,aproape la toate scuterele cu acest model de carb. le-am schimbat si oamenii au fost multumiti de produs(sau marea majoritate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) salut am si eu o problema cu un moped tomos,de curand l-am primit dar nu a fost pornit de vreo 4 ani si nu reusesc sa-l pornesc decat cu socul tras cand porneste merge ce merge si se opreste ,asta cu socul tras cand trag acceleratia si socul se decupleaza motorul merge ce merge si se opreste asta fara sa trag de maneta de acceleratie,cand trag sa il accelerez moare!tin sa precizez ca am curatat tot ce se putea carburator ,filtre aer,ulei schimbat,bujie .cine imi poate da o indicatie ce sa ii mai fac? am uitat sa spun ca motorul este in 2 timpi ! Editat Noiembrie 26, 2014 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) reglaj carburator necorespunzator...sau vezi sa n-ai cumva nivelul prea mic Editat Noiembrie 27, 2014 de jordash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) salut am si eu o problema cu un moped tomos,de curand l-am primit dar nu a fost pornit de vreo 4 ani si nu reusesc sa-l pornesc decat cu socul tras cand porneste merge ce merge si se opreste ,asta cu socul tras cand trag acceleratia si socul se decupleaza motorul merge ce merge si se opreste asta fara sa trag de maneta de acceleratie,cand trag sa il accelerez moare!tin sa precizez ca am curatat tot ce se putea carburator ,filtre aer,ulei schimbat,bujie .cine imi poate da o indicatie ce sa ii mai fac? am uitat sa spun ca motorul este in 2 timpi ! verifica muzicuta(valva Reed),toba-i in regula? Verifica aer fals la admisie....,sunt multe " necunoscute"! Editat Noiembrie 27, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 mersi Maximo de vina era muzicuta care se pare ca sa ars sau sa topit nu stiu ce sa intamplat dar nu mai erau acolo nimic decat ceva ars! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 (editat) da,asa se-ntampla,cand nu mai "lucreaza' bine muzicuta, gazele(nearse) tind s-o ia spre admisie....si se topeste lamela de la muzicuta...bine ca s-a rez.,numai bine! Editat Decembrie 9, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Daia Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Salut!In urma cu o luna de zile mi-am cumparat o Yamaha Cygnus de 125.I-am schimbat uleiul,i-am curatat carburatorul,i-am comandat o curea noua si un set de bile pentru ca se auzea un sunet ciudatel la variator.Acel sunet a inceput sa fie din ce in ce mai proeminent pana la o tura de vreo 30 de km cand a devenit foarte insuportabil.Era paleta variatorul care mi-a distrus o mica portiune din axul ambielajul(sau cum se numeste asta).Intrebarea mea este daca se mai poate face ceva inafara de a schimba ambielajul cu totul.Numai bine si asflat intins!Poza nu am reusit sa o pun,am pus-o pe post image aici:http://postimg.org/image/8zzd1venv/b50a7559/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Ma gandesc ca ai putea sa scurtezi din bucsa pe care sta variatorul, si in felul asta deplasezi fulia mai in interior, pui o saiba ca distantier pe zona distrusa si vezi ce si cum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b3rg Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 salut, am luat recent un scuter in 2t de 50 cc, Peugeot Vivacity din 2006. ce ma supara pe mine este carburatorul ca nu stiu cum sa il reglez ...stiu ca are 2 suruburi .....dar nu stiu exact cum si cate ture trebuie date fiecare...nu reusesc nicicum sa il fac....de exemplu il pornesc si sta la relanti ..apoi sa zicem ca merg cativa km cu el...opresc la un semafor sau trecere de pietoni si daca nu il turez nu ramane la relanti ci moare motorul. sau il pornesc si il turez un pic,apoi dau drumul la acceleratie si in loc sa stea la realnti moare ..daca se pricepe cineva si ma poatea ajuta cu un sfat ceva..multumesc. pe carburator scrie PHBG 19...aaa si parca toba se incinge prea repede ...in 2 km frige de iti aprinzi tigara de pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 ...posibil sa se fi infundat toba, fa-i o curatare...dupa mai vezi ce si cum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b3rg Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 ...posibil sa se fi infundat toba, fa-i o curatare...dupa mai vezi ce si cum.... pai si daca s-a infundat toba ....din cauza asta sa nu stea la realanti? are vreo legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.