Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 pe unde gasesc senzorul de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu ți-e ars becul de frână? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu ți-e ars becul de frână? nu» Post actualizat in 22 Sep 2015 12:22 mda,problema era la senzorul de frana.multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Am nevoie de o idee sau doua pentru ca sunt in pana de idei... Am un Burgman AN (sau UH) 150cc, 2003, made in Spain si de cand l-am luat am avut tot felul de probleme cu el, dar acum simt ca ma apropii de final. Vara aceasta am anulat toate planurile, am spart pusculita si m-am pus pe cumparat piese (ambreiaj, role si curea variator, ambielaj si rulmenti, cilindru, piston, segmenti, garnitura chiuloasa si inca vre-o doua garnituri de nu mai stiu care + 2 supape de admisie pentru ca erau cam varza). Totul montat la loc, reglat si verificat, porneste fain si sta la relanti si cand dau sa plec de pe loc o ia foarte incet de obicei si la un sfert de acceleratie stagneaza. Dupa ceva timp, ajung la viteze record de 50km/h dar in rest e cruise cu 30km/h si inebunesc cu viteza asta ca nu pot circula. Ce trebuie sa mai verific? Compresie am (clar), rolele le-am pus mai usoare ca sa o ia mai sprinten din loc, benzina cred ca e buna ca altfel nu-mi pornea la sfert de cheie sau se ineca la relanti (cred eu). Chiar si in toba am dat o gaura in teava ca sa ma asigur ca nu e infundata si nu s-a schimbat situatia cu absolut nimic (decat ca fluiera acum ). E o problema cumva la reglajul carburatorului, la amestec? Mi se pare ca e cam fierbinte destul de repede atat toba cat si fumul. In plus, cand e turata la maxim, parca se scutura putin... Sa fie nevoie de un jigler mai mare? Sa fie de vina rolele mai usoare? Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Vezi membrana carb sparta crapata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 carburatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Azi îmi fac curaj și-l dezbrac din nou ca să ajung la carburator și să reinspectez membrana (1a), eventual schimb cuiul (2) acela de reglare amestec sau ce e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Spalat,suflat,inspectat toate jicloarele,functionarea socului....tot! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Spalat,suflat,inspectat toate jicloarele,functionarea socului....tot! Bafta! Asta am făcut-o deja. Am demontat carbul bucată cu bucată, suflat și spălat cu spray special absolut tot - e lacrimă. Șocul funcționează. Pornește la sfert și stă la relanti, se aude pornirea mai turată apoi scade, deci n-am treabă cu șocul zic eu... Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutumario Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 (editat) Salut..aceleasi prb le-am avut si eu.burg 125cc..am mers cu viteza maxima de 57 km.h..nervi..am verificat daca in timpul mersului pe cricul central, cand accelerez se ridica subarul(membrana carb)..scoate fultunul de legatura intre filtru si carb si verifica ..!! stima.. Editat Septembrie 28, 2015 de mutumario Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 piagio nrg 2005 ,adus din germania 14000km,porneste la sfert ,problema se manifesta astfel: pornesc accelerez sa plec de pe loc scuterul pleaca dar apoi parca patineaza ceva adica scuterul ajunge in 7500 de ture dar are 20 km la ora daca merg in continuare accelerat la maxim usor incepe sa prinda viteza adica trebuie sa merg aprox 200-300 metri sa creasca viteza la un 50 km/h. am desfacut capacul la curea am scos rolele de la prima fulie par ok nu par uzate ,am desfacut si in spate cei trei saboti sunt ca noi ,fulia se departeaza si pare ca lucra ok .. de la ce o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Ai masurat cureaua? Rolele ce greutate au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrc1 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Ceva asemanator am patit si eu in zilele acestea (la First Bike Confort 150cc si in jur de 1600km ), ca si simptom aveam impresia ca nu are benzina suficienta in amestec, deoarece in momentul accelerari reactiona iar dupa 2 secunde cand se termina "spritul" incepea sa smuceasca. In caz ca acceleram lent nu smucea. Dupa ce am desfacut si curatat carburatorul, suflat cu spray (ceva solvent) toate canalele si nu am gasit nimic in neregula tot nu mergea mai bine. Apoi am schimbat pe rand filtru de benzina, CDI, bobina de inductie - nici o reactie. Apoi am schimbat bujia cu una noua a reactionat cu ceva mai bine probat pe cric dar inca nu cum trebuie. Iar am desfacut iar carburatorul am repetat operetiile de curatire, fara sa gasesc nimic murdar, am simulat cu aspiratorul vacumul creat de motor (sa vad daca membrana lucreaza) miscand de clapeta de acceleratie si parea ca functioneaza corect - nici aici nu am gasit nimic in neregula. Dupa montare a mers mai bine decat cand l-am cumparat. Am impresia ca totusi bujia a avut cea mai mare influenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 nu stiu ce greutate au rolele ,sunt cele de fabrica ,cureaua nu am masurato si nu stiu ce latime avea initial , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Se tureaza in gol, puterea motorului nu ajunge la roata,se pierde la transmisie. Ori patineaza ambreiajul, cureaua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 rolele greutate 7gr , cureaua dimensiuni noua 805mm lungime ,latime 8,7mm .masurta in starea actuala latime 7,9mm deci 8mm uzura ...se pare ca e e la curea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 0.8 mm uzura curea, dar rolele nu sunt cam grele? ia pune de 5gr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) scuze latimea curelei este 18,7mm si in prezent 17,9mm voi schimba doar cureaua , rolele sunt cele originale arata f bine nu urmaresc un demaraj puternic dar nici cum merge acum sa am nevoie de juma de km sa ajung la top speed. o alta problema ar fi ca atuci cand e rece si il pornesc se tureaza f tare 5mii ture cam pentru 20-30 secunde apoi usor scade si ajunge la normal ,totusi nu e cam mult sa ajunga la 5mii pe shock? Editat Septembrie 30, 2015 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Salutare, stiti undeva unde gasesc un gat de admisie + garnitura pentru un CF Moto E-Charm 150 ? Este un motor chinezesc copiat dupa Honda SH 150, Phaenton 150,Elite si Helix 250. Orice informatie imi este de folos , mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Vezi la userul Proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 I-am trimis mesaj, mersi de ajutor ! Daca mai stie cineva de la ce anume s-ar potrivi ar fi minunat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Kymco? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 de care kymco ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Kymco au facut piese pt honda, de asta zic, ca daca piesa aia se potriveste la Honda se poate potrivi si la kymco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Mersi, am sa ma interesez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.