Sari la conținut

Postări Recomandate

am comandat de aici http://www.piesescuter.eu/811,en_furtun-hidraulic-frana-fata-cod-e31032.html daca nici cu furtun nou nu se repara atunci schimbare etrier

» Post actualizat in 03 Sep 2015 14:41

problema era la furtunul hidraulic,l-am schimbat apoi am aerisit. topicul se poate inchide.multumesc pentru reply

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Astazi am incercat sa dau jos carenele scuterului si aripa de fata / spate pentru a le vopsi, insa la aripa de fata am intampinat o mica problema.

 

Surubul ce prinde aripa a ruginit foarte tare si nu-l mai pot da jos. L-am uns usor cu o seringa cu ulei, i-am dat cu spray degresant, l-am lovit cu ciocanul dar degeaba, nu se misca deloc. Tin sa mentionez ca surubul s-a tocit foarte tare si acum cheia nu mai prinde foarte bine, ce-i pot face?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Polizeaza-l cu flexul pana la nivelul aripii , scoti aripa si apoi ii faci un profil - patrat - si incerci sa desfaci cu un patent sau cheie ceva...

 

 

Salut! Astazi am incercat sa dau jos carenele scuterului si aripa de fata / spate pentru a le vopsi, insa la aripa de fata am intampinat o mica problema.

 

Surubul ce prinde aripa a ruginit foarte tare si nu-l mai pot da jos. L-am uns usor cu o seringa cu ulei, i-am dat cu spray degresant, l-am lovit cu ciocanul dar degeaba, nu se misca deloc. Tin sa mentionez ca surubul s-a tocit foarte tare si acum cheia nu mai prinde foarte bine, ce-i pot face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice ai face, ai grija sa nu-l rupi si sa-ti ramana o parte in gaura. O sa fie si mai greu de extras.

Poti lua in calcul si urmatoarea idee : il polizezi, scoti aripa si apoi, doar daca temperatura nu poate afecta ceva de prin jur, incerci sa sudezi pe el o tija, ceva de care sa ai prindere mai buna. Dai si cu spray degripant si lasa-l cateva ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice ai face, ai grija sa nu-l rupi si sa-ti ramana o parte in gaura. O sa fie si mai greu de extras.

Poti lua in calcul si urmatoarea idee : il polizezi, scoti aripa si apoi, doar daca temperatura nu poate afecta ceva de prin jur, incerci sa sudezi pe el o tija, ceva de care sa ai prindere mai buna. Dai si cu spray degripant si lasa-l cateva ore.

 

Prea tarziu, s-a rupt in interior deja :)) Maine merg cu el la cineva priceput sa-l scoata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi e foarte simplu. Tot ce trebuie să faci este:

1. Să-ți completezi profilul

2. Să spui despre ce motocicletă e vorba

3. Eventual să pui și o imagine cu ea

 

Doar așa poți primi răspunsul la întrebare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Sigur e vb de un scuter. Am aceeasi chestie cand vreau sa demontez toba. Si ca sa nu dezmembrez juma' de scuter, chem un ajutor, salt scuteru pe roata spate si acel cineva il tine intr o roata 2-3 minute, cu frana spate trasa. E f simplu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am un derbi gp 1 si de cand l-am luat am o problema ma el.

Fuge in jur de 60-70km cu acceleratia la 3 sferturi iar cand vreau sa il accelerez la maxim da sa moara motorul.

La fostul proprietar fugea 85 ca ma tineam cum masina dupa el.

 

 

Saptamana asta am desfacut tot motorul (sunt un incepator mecanic auto ) .

 

Am uitat sa schimb semeringurile la ambielaj ca imi cam umezeste .

A trebuit doar un set complet de garnituri ,segmentii fiind perfecti .Am curatat de calamina tot motorul si am reasamblat la loc totul in cea mai mare igiena (imi place sa lucrez curat)

Am verificat si rolele la variator (sunt de 5.1 malosi si par ok)

Am schimbat cureaua cu una noua ,dar nu era mare diferenta intre ele.

 

Carburatorul l-am facut si pe el bucati ,jiglorul mic e de 32 iar cel mare e de 72.

A mai fost umblat in el .Pana acu 3 luni avea jiglor de 90 dar tot cam acelasi simptom il avea.

 

Sincer chiar nu stiu ce sa ii mai fac...Sa fie probleme cu aprinderea? Am avut parte de un scurt(din cauza spalarii excesive ) si am fost nevoit sa inlocuiesc bobina si cdi-ul cu altele in stare buna.

 

Ps: am verificat muzicuta (cu gura) si cand trag cam scapa putintel aer. Ma gandesc sa fie din cauza semeringurilor uzate + a muzicutei? sa traga aer mai mult decat trebuie?

 

Mentionez ca am gadilat surubelul de amestec de la carburator in sute de combinatii.

 

NU REUSESC! Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Este de 49cc.Cureaua e exact la fel,acelasi cod ,aceeasi lungime .

Am incercat sa reglez carb si cu buretele din filtru pus dar si cu el dat jos.

Totul este montat cum trebuie.

Problema e ca facea asa si inainte de asta l-am si desfacut , sa vad posibilele defecte...dar nu au fost.

 

Oricum merge ceva mai bine acum.Trage mai bine la plecare ,dar tot are plafonarea aia dupa 3sferturi de acceleratie!

Stau cu surubul de la amestec inchis de tot. A fost cea mai buna solutie gasita.Chiar si asa ,tot se plafoneaza.

 

daca schimb semeringurile ,sa ii schimb si muzicuta? Cum ziceam cand trageam cu gura aer parca scapa putin..


» Post actualizat in 14 Sep 2015 17:44

Mi-am dat comanda de semeringuri!.Saptamana asta o sa le montez si vedem pe urma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o idee sau doua pentru ca sunt in pana de idei...


Am un Burgman AN (sau UH) 150cc, 2003, made in Spain si de cand l-am luat am avut tot felul de probleme cu el, dar acum simt ca ma apropii de final.


Vara aceasta am anulat toate planurile, am spart pusculita si m-am pus pe cumparat piese (ambreiaj, role si curea variator, ambielaj si rulmenti, cilindru, piston, segmenti, garnitura chiuloasa si inca vre-o doua garnituri de nu mai stiu care + 2 supape de admisie pentru ca erau cam varza).

Totul montat la loc, reglat si verificat, porneste fain si sta la relanti si cand dau sa plec de pe loc o ia foarte incet de obicei si la un sfert de acceleratie stagneaza. Dupa ceva timp, ajung la viteze record de 50km/h dar in rest e cruise cu 30km/h si inebunesc cu viteza asta ca nu pot circula.

Ce trebuie sa mai verific?

Compresie am (clar), rolele le-am pus mai usoare ca sa o ia mai sprinten din loc, benzina cred ca e buna ca altfel nu-mi pornea la sfert de cheie sau se ineca la relanti (cred eu).

Chiar si in toba am dat o gaura in teava ca sa ma asigur ca nu e infundata si nu s-a schimbat situatia cu absolut nimic (decat ca fluiera acum :) ).


E o problema cumva la reglajul carburatorului, la amestec? Mi se pare ca e cam fierbinte destul de repede atat toba cat si fumul. In plus, cand e turata la maxim, parca se scutura putin... Sa fie nevoie de un jigler mai mare?


Sa fie de vina rolele mai usoare?


Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...