Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Socul o ia dupa ce merg putin cu el, il opresc si cand il pornesc din nou atunci intra socul. Am uitat sa precizez ca are 14000km ulei schimbat la timp, se aude foarte bine motorul doar ca numai cand vrea el porneste la rece. Am incercat si cu pedale fara contact si 2-3sprituri dar tot cand vrea porneste.

Ideea e ca in fiecare zi parca o ia din ce in ce mai greu. I-am explicat mecanicului de la scutercentre si mi-a zis ca nu e de la bujie sau alte piese, este din faptul ca nu sunt reglati tachetii si ca dupa reglaj o v-a lua la prima pedala..

Nu au fost reglati pana acum tachetii, de fapt nu s-a umblat deloc la motor doar l-am delimitat si schimburi de ulei.

Editat de fricu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....probabil( nu bag mana-n foc) ca asta sa fie prob,...la 14k n-ar trebui sa ai astfel de prob,incearca sa-i faci o curatare a carb.(spalat ,suflat)apoi mai vezi ce si cum,spor la treaba!

daca are pompa cu vaccum...sa nu uiti s-o amorsezi!(la benzina)

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....evaporarea benzinei din corp-carb. este mai mare acum cu vremea rece,da-i cateva pedale fara contact pus,2-3 sprituri din acc. apoi o pornesti normal,socul functioneaza? numai bine!

Evaporare mare este vara, acum ai condensarea benzinei pe peretii galeriei, majoritatea carburatoarelor de moto nu au pompa de sprit degeaba tragi de bat.

Faptul ca motorul porneste din ce in ce mai greu cu cat se face frig denota o saracire a amestecului de mers in gol sau functionarea defectuoasa a socului.

Din "tacheti" nu prea poate sa fie problema pentru ca jocul la coada supapei deobicei creste nu scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evaporare mare este vara, acum ai condensarea benzinei pe peretii galeriei, majoritatea carburatoarelor de moto nu au pompa de sprit degeaba tragi de bat.

Faptul ca motorul porneste din ce in ce mai greu cu cat se face frig denota o saracire a amestecului de mers in gol sau functionarea defectuoasa a socului.

Din "tacheti" nu prea poate sa fie problema pentru ca jocul la coada supapei deobicei creste nu scade.

 

Inteleg. In cazul asta, care ar fi sfatul tau Vlad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatia normala ar fi asa.Curatare carburator, verificat socul, reglat din surubul de amestec dozajul de ralanti spre partea superioara, adica, se incalzeste mobra se strange la maxim surubul de dozaj (fara a forta ca e fin capatul) dupa care se desface 2 1/2 ture (cam atat e la toate) se porneste motorul eventual daca nu sta se mareste putin ralantiul sau se tine usor din acceleratie dupa gust. Se continuua desurubarea cate 1/2 ture cu pauza de "ureche" .Normal ralantiul ar trebui sa creasca. Cand s-a ajuns la un ralati stabil crescut, adica am mai desfacut cu 1/2 ture si nu s-a intamplat nimic, sunt 2 setari una pentru vara si asta consta in insurubarea la loc cu 1/4 ture sau pentru iarna cand avem nevoie de bezina mai multa.Pentru iarna mai continui desfacerea tot as cu 1/2 ture si pauza pana cand motorul incepe sa se balbaie sau sa-i scada ralantiul.Din acest punct te intorci inapoi cu 1/4 sau 1/2 ture( insurubezi la loc), astfel vei avea un amestec mai bogat.

 

Rezumat. surubul de amestec are o plaja in care ralantiul e stabil in extrema de desurubare amestecul e bogat iar la cea de insurubare sarac.

Astea sunt tehnici cu surub de amestec ce dozeaza benzina si care sunt cele mai comune.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ca am uitat sa-ti mentionez, ai acolo 2 suruburi de reglaj unul este surubul care-ti stabileste nivelul ralantiului si il depistezi repede ca daca insurubezi ralantiul iti creste si poti chiar s-o duci sus de tot, celalalt e cel de amestec de care vorbiram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asta-i carb cu pricina si cum se vede are pompa sprit.....,daca desfaci carb de pe scuter, la remontarea carb. trebuie amorsata pompa de benzina daca este cu vacuum( de asta spuneam ca trebuie amorsata)

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asta-i carb cu pricina si cum se vede are pompa sprit.....,

Daca te referi la chestia aia rotunda de jos m-as cam indoi ca-i pompa de sprit mai degraba un circuit de imbogatire la decelerare ca prea are forma de membrana.Pompa de sprit de obicei este ca un pistonas actionat de acceleratie.Dar daca tu ai desfacut si zici ca pisa cand actionezi acceleratia atunci are.

 

Surubul acceleratiei se vede clar, cel de amestec nu-l vad si sper sa nu fie cumva sigilat ca se mai practica si treaba asta.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, d-nul Vlad aia-i pompa de sprit,asa e, cel de amestec este sigilat si original costa undeva 300 si ceva de dolari....dar chinezii ne-au " scos la lumina" ,cel china costa undeva la 100 ron si-si face treaba f bine,aproape la toate scuterele cu acest model de carb. le-am schimbat si oamenii au fost multumiti de produs(sau marea majoritate ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema cu un moped tomos,de curand l-am primit dar nu a fost pornit de vreo 4 ani si nu reusesc sa-l pornesc decat cu socul tras cand porneste merge ce merge si se opreste ,asta cu socul tras cand trag acceleratia si socul se decupleaza motorul merge ce merge si se opreste asta fara sa trag de maneta de acceleratie,cand trag sa il accelerez moare!tin sa precizez ca am curatat tot ce se putea carburator ,filtre aer,ulei schimbat,bujie .cine imi poate da o indicatie ce sa ii mai fac? am uitat sa spun ca motorul este in 2 timpi !

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o problema cu un moped tomos,de curand l-am primit dar nu a fost pornit de vreo 4 ani si nu reusesc sa-l pornesc decat cu socul tras cand porneste merge ce merge si se opreste ,asta cu socul tras cand trag acceleratia si socul se decupleaza motorul merge ce merge si se opreste asta fara sa trag de maneta de acceleratie,cand trag sa il accelerez moare!tin sa precizez ca am curatat tot ce se putea carburator ,filtre aer,ulei schimbat,bujie .cine imi poate da o indicatie ce sa ii mai fac? am uitat sa spun ca motorul este in 2 timpi !

verifica muzicuta(valva Reed),toba-i in regula? Verifica aer fals la admisie....,sunt multe " necunoscute"!

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Salut!In urma cu o luna de zile mi-am cumparat o Yamaha Cygnus de 125.I-am schimbat uleiul,i-am curatat carburatorul,i-am comandat o curea noua si un set de bile pentru ca se auzea un sunet ciudatel la variator.Acel sunet a inceput sa fie din ce in ce mai proeminent pana la o tura de vreo 30 de km cand a devenit foarte insuportabil.Era paleta variatorul care mi-a distrus o mica portiune din axul ambielajul(sau cum se numeste asta).Intrebarea mea este daca se mai poate face ceva inafara de a schimba ambielajul cu totul.Numai bine si asflat intins!Poza nu am reusit sa o pun,am pus-o pe post image aici:http://postimg.org/image/8zzd1venv/b50a7559/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma gandesc ca ai putea sa scurtezi din bucsa pe care sta variatorul, si in felul asta deplasezi fulia mai in interior, pui o saiba ca distantier pe zona distrusa si vezi ce si cum....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,



am luat recent un scuter in 2t de 50 cc, Peugeot Vivacity din 2006.


ce ma supara pe mine este carburatorul ca nu stiu cum sa il reglez ...stiu ca are 2 suruburi .....dar nu stiu exact cum si cate ture trebuie date fiecare...nu reusesc nicicum sa il fac....de exemplu il pornesc si sta la relanti ..apoi sa zicem ca merg cativa km cu el...opresc la un semafor sau trecere de pietoni si daca nu il turez nu ramane la relanti ci moare motorul. sau il pornesc si il turez un pic,apoi dau drumul la acceleratie si in loc sa stea la realnti moare ..daca se pricepe cineva si ma poatea ajuta cu un sfat ceva..multumesc. pe carburator scrie PHBG 19...aaa si parca toba se incinge prea repede ...in 2 km frige de iti aprinzi tigara de pe ea


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...