Lifan Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 gasesti piese la noi. dar poate ne spui si ce scuter ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 gasesti piese la noi. dar poate ne spui si ce scuter ai. scrie la descriere...Mbk Booster... ON:mai bine cumpara-ti un cablu de kilometraj nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 sorry ca nu am dat search mai temeinic prin forum, dar imi poate explica cineva cum schimb singur uleiul la un MBK booster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 hmm..din cate stiu mbk booster este in 2timpi si uleiul se consuma o data cu benzina..ce ulei vrei sa schimbi u:-? ..ala de la transmisie doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 hmm..din cate stiu mbk booster este in 2timpi si uleiul se consuma o data cu benzina..ce ulei vrei sa schimbi u:-? ..ala de la transmisie doar da scuterele astea yamaha aerox,mbk booster,gilera runer,gilera dna si toate celelate cu motoare in 2t nu au baie de ulei separata cum au cele in 4t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 da scuterele astea yamaha aerox,mbk booster,gilera runer,gilera dna si toate celelate cu motoare in 2t nu au baie de ulei separata cum au cele in 4t? Nu au baie de ulei. Uleiul se afla intr-un rezervor si este consumat treptat de catre motor... deci uleiul se completeaza, nu se schimba. La 2T ungerea se face prin arderea combinatiei benzina-ulei care se face in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 hmm..cam cat ajunge un injector pt sr ditech model 2000 plz va raman dator dak imi raspundeti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau_89 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 am si eu o prob a un zip si cand se incalzeste nu mai da scantee dupa 1 ora dadea .mi-a facut chiestia asta de vro 2-3 ori si acum nu mai da scanteie deloc ,de la bobina nu e sigur ca am inlocuito --- Mesaj completat în 20 Dec 2007 23:11 ------------- sorry ca nu am dat search mai temeinic prin forum, dar imi poate explica cineva cum schimb singur uleiul la un MBK booster? din cate stiu eu are motor in 2t nu se schimba uleiul se completeaza cu ulei de 2t sau ma rog poate vrei sai schimbi uleiul la gru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 am si eu o prob a un zip si cand se incalzeste nu mai da scantee dupa 1 ora dadea .mi-a facut chiestia asta de vro 2-3 ori si acum nu mai da scanteie deloc ,de la bobina nu e sigur ca am inlocuito <small>--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 23:11 -------------</small><br/> din cate stiu eu are motor in 2t nu se schimba uleiul se completeaza cu ulei de 2t sau ma rog poate vrei sai schimbi uleiul la gru. Aceeashi problema am avut si eu ... Acu nu imi mai da deloc scantei ..sta in garaj acoperit...ultima data am prins o groapa si so oprit de tot. ii 50 de euro bobina ..Ducati Energia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Scuterele au doua locuri unde se pune/schimba uleiul: - La cele in 4 timpi se schimba uleiul in carterul motorului, la cele in 2 timpi fie se pune ulei in amestec cu benzina (la cele mai vechi) fie se pune ulei intr-un rezervor special de ulei si au o pompa care amesteca uleiul cu benzina; - Toate scuterele au nevoie de ulei de trasmisie (de cutie de viteza gen T90) in multiplicatorul de viteza dn spate (o cutie cu pinioane care e situata in butucul rotii din spate). Daca scuterul nu da scanteie sau prezinta alte simptome de genul asta sigur asta nu e de la ulei. Simptomele de la ulei sunt: - Cand nu ai schimbat uleiul de la cutia din spate dupa un timp se aude de acolo un huruit sinistru, urmat tipic de schimbatul pinioanelor din butucul spate; - Cand nu schimbi la timp uleiul la motorul de 4 timpi se duce dracului motorul, probabil incepand cu segmenti si dupa aia cu rulmenti; - Cand nu adaugi suficient ulei la motorul de 2 timpi se termina urgent motorul, probabil incepand cu rulmentii. DISCLAIMER: Nu ofer nici un fel de garantii pentru ordinea descrisa mai sus in care vi se termina motorul daca nu puneti ulei sufiecient sau daca nu schiumbati uleiul la timp, in schimb pot sa va garantez ca intr-un fel sau altul va veti face motorul praf mai repede sau mai tarziu, oricum mai repede decat scrie in manualul de utilizare al motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 salut. scuteru meu il simt subturat , de unde pot sai dau turatie mai mare ? sa scot sitele din toba ? sau de la toba? astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau_89 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Aceeashi problema am avut si eu ... Acu nu imi mai da deloc scantei ..sta in garaj acoperit...ultima data am prins o groapa si so oprit de tot. ii 50 de euro bobina ..Ducati Energia frate eu am schimbat si bobina si buja am dat si ceva banuti pe ele si tot nu merge nu mai spun ca acum 1luna i-am loat si kit nou si toba sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 frate eu am schimbat si bobina si buja am dat si ceva banuti pe ele si tot nu merge nu mai spun ca acum 1luna i-am loat si kit nou si toba sport Voi acolo in Constanta nu aveti un service de scutere? Ca probabil dai banii degeaba pe prostii, daca nu ai scanteie pot sa fie o gramade de chestii gen pana de contact, cablu intrerupt, CDI defect... Eu ultimele lucruri pe care le-as suspecta ar fi bobina si bujia... Cel putin in cazul bujiei, daca e uscata si proasta motorul iti merge neregulat, mai da rateuri, pleaca mai greu, dar e aproape imposibil ca sa nu dea scanteie de loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 e aproape imposibil ca sa nu dea scanteie de loc... am incercat eu asta vara o bujie VECHE , ruginita , vaide mama ei , am curatat-o si ... mergea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 am si eu o prob a un zip si cand se incalzeste nu mai da scantee dupa 1 ora dadea .mi-a facut chiestia asta de vro 2-3 ori si acum nu mai da scanteie deloc ,de la bobina nu e sigur ca am inlocuito Probabilitati (nu neaparat in ordinea scrisa): 1. bobina de inductie pe care ai schimbat`o 2. platina 3. magnetou` (generatoru` de curent, alternatorul) 4. fisha bujiei 5. cablul fishei de bujii 6. CDI incearca sa le iei prin eliminare (de ex. inlocuiesti fisha/cablul cu unul de la un prieten(cea mai ieftina metoda) - daca nu e asta treci mai departe-, inlocuiesti bobina cu cea a prietenului (e foarte probabil sa fie asta cauza mai ales daca nu e originala piaggio), schimbi platina, desfaci magnetoul si te uiti cu atentie la firele alea de cupru sa nu fie arse (probabilitate mica), inlocuiesti CDI`ul cu cel al prietenului). prietenul respectiv tre sa aiba motoreta ca si a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 salut!am si eu un italjet formula 50 full malossi si ma bate gandu sa'i pun kit de 80cmc tot malossi dar am inteles ca se poate mari puterea si fara kit daca puteti sa'mi dati si mie cateva idei.ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 salut!am si eu un italjet formula 50 full malossi si ma bate gandu sa'i pun kit de 80cmc tot malossi dar am inteles ca se poate mari puterea si fara kit daca puteti sa'mi dati si mie cateva idei.ms mult daca e deja FULL MALOSSI .... nu prea mai ai ce sa ii faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 daca e deja FULL MALOSSI .... nu prea mai ai ce sa ii faci pai da dar e din 96 si merge numa 75 si as vrea un 100 sau mai mult ca am inteles ca kitu de 80 mareste puterea panala 170% si daca stiti sa'mi ziceti ce model de carburator sa'mi pun ca al meu e ala original si mi'a zis cineva ca e cam obosit......dealtfel ce alte piese de la alte motoscutere s'ar potrivi la al meu ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 chelone esti tu sigur ca e full malossi? Eu zic ca e coaja malossi. Un scuter stoc delimitat prinde atat, daca nu mai mult. Italjeturile stiu ca se misca destul de bine. Apoi nu prea cred ca iti mareste cu 170%, asta ar insemna puterea motorului + puterea motorului *17/10, deci destul de mult. Daca ne gandim si ca puterea nu-i tot una cu viteza... NOS iti mareste cu 50% puterea motorului. Totusi, poti sa-ti pui un kit...o sa se modifice performantele Nu s-ar potrivi alte piese de la alte motoscutere, se gasesc piese speciale ptr scuterul tau, de la producatori renumiti: malossi, polini, tnt, rms ,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 chelone esti tu sigur ca e full malossi? Eu zic ca e coaja malossi. Un scuter stoc delimitat prinde atat, daca nu mai mult. Italjeturile stiu ca se misca destul de bine. Apoi nu prea cred ca iti mareste cu 170%, asta ar insemna puterea motorului + puterea motorului *17/10, deci destul de mult. Daca ne gandim si ca puterea nu-i tot una cu viteza... NOS iti mareste cu 50% puterea motorului. Totusi, poti sa-ti pui un kit...o sa se modifice performantele Nu s-ar potrivi alte piese de la alte motoscutere, se gasesc piese speciale ptr scuterul tau, de la producatori renumiti: malossi, polini, tnt, rms ,etc. e full malossi ca l'am desfacut cu tata miu care din intamplare e mecanic si sofer de 20 de ani si m'am uitat pe componente si scrie pe toate malossi scuteru e din 96 si in + are in bord 80 deci daca stau sa ma gandesc e bine un 75 la cat pare in bord nu?!pe mine ma intereseaza daca se potrivesc piese de la alte scutere ca ma inteles ca italjetu din italia o dat faliment si nu se mai produc ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 (editat) cum ma full malossi ? daca era full malossi numai vroiai kit...daca era full malossi nu aveai carburatoru original...daca era full malossi nu lua 75 !!! un sr stock delimitat ia 80 :| cum naiba al tau merge pana in 75 ? si kitu...sa mareasca puterea pana la 170 % ...poate un kit de 600 cmc... nu ai nici o sansa....daca un kit de 50 cmc ( 80km/h sa zic... si are 6 cp) unul de 80 cmc are ( 130km/h sa zic...cu modificari facute...role,toba...si fara modificari trece de 100,dar tot nu are peste 12 cp...) ala care ti-a zis te-a mintit.. eu numai inteleg nimic...e full malossi din fabrica sau cum ? inca un edit: daca (virgula) kitu actual este malossi si este in stare buna incearca niste role..arcuri...toba..filtru de aer..poate o sa iti placa si nu mai esti nevoit sa schimbi kitu... Editat Decembrie 23, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 da dar mallosii si pollini in romania se gasesc greu cel putin in zona mea (banat) nu prea is pasionati de motoare mai mult maneaua si geamu deschis aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 (editat) intr-adevar se gasesc greu,ai putea sa dai comanda la....sau lasa...dami un pm sa iti zic niste lucruri interesante...daca chiar vrei sa faci comenzi astea...cu id-ul de messenger(yahoo) Editat Decembrie 23, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 lasati voi mistou ca e coaja malossi eu va zic ce am vazut cu ochii mei malossi poate sa fie din 96 sau 97 si repet intr'un raspuns de al meu am zis ca PANA la 170 % mareste nu 170%.da in fine. eu cand am cumparat scuteru am observat ca e coaja si de aia va intreb daca se potrivesc unele piese de la alte scutere ca nu ma incanta cu nimic ca am full malossi daca imi merge rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Nu conteaza ce scrie pe bord. Poate nu ai motorul bun...si pierde compresie. Daca e full malossi, asta ar trebui sa fie problema. Tine minte, NOS - 50% pana la 170 mai e aproape de 3 ori si jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.