don' juan Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 (editat) Am si eu nevoie de o curea te transmisie pt un first bike champion.. <small>--- Mesaj completat în 30 Mar 2008 19:36 -------------</small><br/>Stie cineva de unde sa iau...am Una de peugeot acum schimbata la 4000 asa zice fostul proprietar..Dar patineaza cand plec.. Am eu una noua... oam purtat 300 km...caci nu imi era buna...eu avand aprilia... Y!M: llg_90 ...adaugama si vb. Editat Martie 30, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosport Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Pompele de vacuum (de benzina) au cv filtru de benzina care se poate imbacsi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Asa tot e vorba de ambreiaje...cam ce inseamna ferodo tocit? Ca al meu nu stiu in ce stare e... o sa fac poze diseara Acum problema principala: pornesc motorul, totul ok. Il tin turat totul ok scot socul...ok. Apoi il las la relanti Ce se intampla? Prin "shtiutzul" ala de la plutitor incepe sa curga bezina...surubul e strans foarte bine, incat de-abia pot sa-l desfac cu surubelnita. Care-i treaba? Pls help, chiar nu stiu Multumesc anticipat Revin cu problema mea...sunt chiar disperat, nu stiu ce sa fac... PLEASE HELP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Pompele de vacuum (de benzina) au cv filtru de benzina care se poate imbacsi? Au filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 cum se poate reduce consumu la un scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 cum se poate reduce consumu la un scuter? Il impingi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 (editat) Il impingi serios stie careva?ca ma omoara consumu asta... Editat Martie 30, 2008 de Razvy17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 serios stie careva?ca ma omoara consumu asta... Carburator de 12 si jiglere mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 nu stie nimeni cat costa un set de 49cc sau de 80cc (mbk nitro, yamaha aerox) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Ala de 49cc undeva pe la 3% . Cel de 80cc, presupunand ca are si restul pieselor modificate pt a scoate din motor tot ce poate... sa zicem ca papa intre 4-6% in functie de cum i dai in blana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Ala de 49cc undeva pe la 3% . Cel de 80cc, presupunand ca are si restul pieselor modificate pt a scoate din motor tot ce poate... sa zicem ca papa intre 4-6% in functie de cum i dai in blana... a zis cat costa nu cat consuma Ala de 80 ( de unde 80 nu stiu , poate 70 ) ... cred ca ia mai mult de 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 nu stie nimeni cat costa un set de 49cc sau de 80cc (mbk nitro, yamaha aerox) cel de 80cc ii undeva pe la 450 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Si al meu este de 80cc si nu cred ca-mi ia mai mult de 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Si al meu este de 80cc si nu cred ca-mi ia mai mult de 3 da a tau ii in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 da a tau ii in 4 timpi Da, unde gasesc si eu un filtru de aer sport si o maneta de frana stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Am citit topicu Fan club girela si tot nu m`am lamurit.....merita sa iau un gilera runner fxr 180cc 2t? puneti sa`mi ziceti ceva despre el....cat consuma,viteza maxima,cum se comporta la curbe cu viteze mari,stabilitatea la viteze mari,etc.. ARE RACIRE PE APA SAU AER? ma scuzati ..era vorba de piaggio hexagon 180cc 2T...am incurcat.... Este bun motoru` ?cat consuma ...cat merge....si daca merita sa`l iau ... ajutati`ma ...ca azi trebe sa ii zic .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Carburator de 12 si jiglere mai mici carburatoru mi de 12 si jiglerele is de 6,8....totusi de unde vine consumu asta mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 (editat) Azi facusi o boacana mare Veni la mine un tip cu 1l de ulei sigilat dara fara actibild pe el...era in cutie de bixxol si zise el ca e in 2t...si e full syntetic...si ca cere 20 ron.. il desfac ma uit la el, si chiar era full syntetic asa ca fac afacerea... Il bag in scuter....si dupa circa 5 km constat ca scuterul tot intrerupe si la un moment dat se opreste si nu mai porneste nici mort...Deci uleiul dupa o examinare mai amanuntita imi dau seama ca uleiul era de 4t. Acuma buba...oare so fi dus setu in 5 km de rulaj cu ulei 4t?? Sau doar uleiul e de vina caci nu arde??? ...................... Cum scot uleiul din scuter in metoda simpla fara sa desfac carenele??? Stiu ca pot sa desfac pompa de apa si sa iau furtunul care intra in pompa de ulei de acolo si sa i dau drum,ul pe acolo uleiului...dar vreau o metoda in care sa nu desfac nimik...este asa ceva?? Si nu metoda clasica ca si la drujba..."Il intorci in cap si cruge pe unde l-ai bagat .................... Si puteti rade cat vreti de boacana ...Toti pretenii mei scuteristi au zis ca nus normal Si scuterul mergea asa de bine...toti ziceau ca are set de 70cc la cum merge, desi nu are... (secretu e ca il tin numai in ulei full syntetic care il gasesc mai bun la magazin..). Editat Martie 31, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Azi facusi o boacana mare Veni la mine un tip cu 1l de ulei sigilat dara fara actibild pe el...era in cutie de bixxol si zise el ca e in 2t...si e full syntetic...si ca cere 20 ron.. il desfac ma uit la el, si chiar era full syntetic asa ca fac afacerea... Il bag in scuter....si dupa circa 5 km constat ca scuterul tot intrerupe si la un moment dat se opreste si nu mai porneste nici mort...Deci uleiul dupa o examinare mai amanuntita imi dau seama ca uleiul era de 4t. Acuma buba...oare so fi dus setu in 5 km de rulaj cu ulei 4t?? Sau doar uleiul e de vina caci nu arde??? ...................... Cum scot uleiul din scuter in metoda simpla fara sa desfac carenele??? Stiu ca pot sa desfac pompa de apa si sa iau furtunul care intra in pompa de ulei de acolo si sa i dau drum,ul pe acolo uleiului...dar vreau o metoda in care sa nu desfac nimik...este asa ceva?? Si nu metoda clasica ca si la drujba..."Il intorci in cap si cruge pe unde l-ai bagat .................... Si puteti rade cat vreti de boacana ...Toti pretenii mei scuteristi au zis ca nus normal Si scuterul mergea asa de bine...toti ziceau ca are set de 70cc la cum merge, desi nu are... (secretu e ca il tin numai in ulei full syntetic care il gasesc mai bun la magazin..). cea mai simpla metoda ar fi sa desfaci furtunul de sub rezervor si sa il lasi sa curga ....eu asa am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Nu cred ca s-a intamplat nimic grav in 5 km.. ca doar ungerea si-a facut-o. Nu stiu daca exista metoda "fara sa desfaci nimic", nu cunosc configuratia scuterului tau dar ce mai sigur ar fi sa desfaci furtunul ce iese din rezervor si sa-l lasi sa curga tot. Ulei 4T tot va mai ramane prin pompa, prin furtune putin si cred ca iti va merge cat de cat prost pana se arde tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Ala de 80 ( de unde 80 nu stiu , poate 70 ) ... cred ca ia mai mult de 6 de 80 nu de 70 da cat costa pana la urma? numa de consum ati vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Ala de 80 ( de unde 80 nu stiu , poate 70 ) ... cred ca ia mai mult de 6 de 80 nu de 70 da cat costa pana la urma? numa de consum ati vb Intre 5 si 10 mil...in functie de firma si tipul de racire... ....................................................... Ms ady4, Razvy17 maine il desfac si dau jos uleiul "buclucas"...ma gandesc sa dau cu putine benzina in rez de ulei sa se spele...banuiesc ca nare nimik ca ramane ceva benzina in rez de ulei. Eu am luat teapa inainte de 1 Aprilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 (editat) carburatoru mi de 12 si jiglerele is de 6,8....totusi de unde vine consumu asta mare? Vezi sa nu fie cuiul ala pus la mai mult 4-5. Eu am jigler de 7.4 si imi ia cam 3%, oare la ce conteaza un jigler mai mare, conteaza numai la consum sau la mai multe, ca eu daca dau brusc pe acc da senzatia de inec dar putin si debitul aer e la 2.3 cam asa daca dau mai mult merge prost nu trage si cuiul e pus la 2 Editat Martie 31, 2008 de cosx25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Azi am desfacut pompa de apa si am scos furtunul de la pompa de ulei ...si i-am dat drumul uleiului. Am pus si ceva benzina in rezervor ca sa se spele bine...si pana maine il las sa tot curga caci curge incet... Maine fac plinu la ulei cu ulei full syntetic si sper sa mearga brici ca si inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Azi am desfacut pompa de apa si am scos furtunul de la pompa de ulei ...si i-am dat drumul uleiului. Am pus si ceva benzina in rezervor ca sa se spele bine...si pana maine il las sa tot curga caci curge incet... Maine fac plinu la ulei cu ulei full syntetic si sper sa mearga brici ca si inainte... sa speram ca a merge bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.