Jump to content

Recommended Posts

salut,am si eu o problema la un geely in 2timpi,merge bine cam 2 min si dupa aia moare si numai porneste deloc,dupa vreo 20min cand se raceste iar mege bine 2 min(in astea 2 min merg turat ca la relanti nu are probleme)

care stiti/s-au ati mai auzit de problema asta :crack: :kick:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un pret orientativ pentrut kit-ul de care ai nevoie: undeva pe la 150 ron. Si-a luat varu-miu de la un tip din Arad la pretul asta. Zicea ca avea foarte multe kit-uri pentru modele diferite de scutere. :cheers:

 

 

Am rezolvat in cele din urma problema cu toba: problema era ca nu era nicio problema. :D :bounce:

Link to post
Share on other sites

salut,am si eu o problema la un geely in 2timpi,merge bine cam 2 min si dupa aia moare si numai porneste deloc,dupa vreo 20min cand se raceste iar mege bine 2 min(in astea 2 min merg turat ca la relanti nu are probleme)

care stiti/s-au ati mai auzit de problema asta :ok: :cheers:

Uita-te, are compresie buna?

daca are, da jos carburatorul, si curata-l(la aeroxu meu, tot timpul am aapa in benzina si tot asa face), dupa ce l-ai curatat, schimba-i bujia, si dai pedala.......o sa mearga sigur :crack: :blink:

 

APROPO....CUM DESFAC SURUBUL DE LA SPEEDFIGHT2, DE LA CENTRUFUGA....E TAPAN :crack:

Link to post
Share on other sites

cu o tubulara buna si iti faci ceva cu care sa tii de clopotul ala sa nu se invarta cand incerci sa desfaci... eu am un fier in forma de L pe care am sudat 2 suruburi de 6 care imi intra in 2 din gaurile de pe clopot si tot ansamblul il proptesc in pamant si dau tare cu tubulara, da am prieteni care pun dalta pe piulita si sare imediat... nu recomand

Link to post
Share on other sites

Sal tuturor!

Nu stiu daca am postat unde trebuie, dar am nevoie de o curea de transmisie pentru Piaggio Hexagon LX 125 cc. Poate sa fie originala, dar nu ma deranjeaza nici Malossi ( cod catalog 6112737, din kevlar ) sau Polini (cod catalog 248.039). Ma poate ajuta cineva? Multumesc mult.

0740349729

Link to post
Share on other sites

Salutare ... cer si eu ajutorul vostru : am un Peugeot XR6 din 2005...din pacate limitat.Daca cineva stie ceva despre aceste modele il rog sa imi spuna si mie...e limitat electronic sau mecanic ? Va trebui sa inlocuiesc ceva piese la el?Care ar fi viteza dupa delimitare ?:ok:

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Salutare ... cer si eu ajutorul vostru : am un Peugeot XR6 din 2005...din pacate limitat.Daca cineva stie ceva despre aceste modele il rog sa imi spuna si mie...e limitat electronic sau mecanic ? Va trebui sa inlocuiesc ceva piese la el?Care ar fi viteza dupa delimitare ?:ok:

Multumesc!

incerca pe topicuri cu delimitare

sau pe siteuri speciale gasesti pt modele noi

Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare: chestia asta http://scooter-center.com/catalog/product_...a613e50b6ef8cbc la ce foloseste? ca am primit-o odata cu scuteru si pana acu am aflat ca se pune la toba in capatul de unde iese din motor. A mea e la fel ca cea din poza numai ca e toata din metal. Daca o pun poate sa modifice performantele? :ok:

Edited by nightmare_cristy
Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare: chestia asta http://scooter-center.com/catalog/product_...a613e50b6ef8cbc la ce foloseste? ca am primit-o odata cu scuteru si pana acu am aflat ca se pune la toba in capatul de unde iese din motor. A mea e la fel ca cea din poza numai ca e toata din metal. Daca o pun poate sa modifice performantele? :ok:

 

omule aia e garnitura de obicei de klingherit sau de aluminiu dintre cilindru si toba... probabil e una de rezerva... ar trebui sa ai una si pe scuter ca altfel e mare riscu sa scoata fum si ulei pe acolo... performante nimic... odar daca e opturata special aia de pe el.... da nu prea cred sa fie delimitat astfel

Link to post
Share on other sites

Poate sa-mi faca si mie cineva rost de asa una? Ca a mea s-a cam bulit. :cheers:

 

a mea s-a rupt cand am dat jos primadata toba... dar mi-am facut alta dintr-un carton deasta de klingherit.

 

primadata trebuie sa desenezi forma ei pe cartonu de klingherit, dupaia o tai cu ciocanu :crack: (pe nicovala, sau pe ceva care sa aiba unghi de 90... si dai cu ciocanu pe colt). gaurile le faci cu o bila de rulment (de diametru umpic mai mare decat gaura). bila o bati pe o teava, care sa aiba interiorul cat iti trebuie tie gaura. :crack:

 

:ok:

Link to post
Share on other sites

SALUT TUTOROR!!!AM SI YO O GILLERA TYPHOON SI MI SA DUS CUREAUA DE TRANSMISIE SA RUPT PUR SI SIMPLU!!!!!sunt din galati.POATE PRIN COMANDA SAU VREUN MAGAZIN DIN BRAILA CEVA DE GENU ASTA??IMI RECOMANDATY???SI DACA POATE CNVA SAMI FACA ROST AR FII BINE!!!!!ms anticipat!!!AST UN RASP PLS PLS PLS

post-17686-1176554456_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

andreas... daca nu ai klingherit... folosesti si carton si pui niste mastic la unele modele e de tabla de aluminiu/cupru dar eu nu agreez tabla pt ca tobele sunt foarte rugoase pe suprafata aia si nu imi place cum se aseaza in special o toba arsa

Link to post
Share on other sites

am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. :cheers: ?

 

am si eu o intrebare !

Mi`am luat d afara o honda bali ! si nu prea merge cum ma asteptam ! knd mergi cu ea mi se pare k e infundata asa face! am toba stock... adik tot e stock !

As vrea si eu niste sugesti ce as putea s ii fac :crack:

PlS :ok:

Link to post
Share on other sites

sal all,

unde gasesc si eu o curea din kevlar pt kymco super9. sunt din ploiesti dar putetzi sa-mi recomandatzi magazine din bucuresti sau brasov. tnx

Vezi ca e in Bucuresti Paneuro . E importator piaggio si malossi . Mi-am luat eu pt nrgu meu curea malossi acum cateva zile . Am dat vreun milion pe ea :ok:

Link to post
Share on other sites

Am o problema cu frana pe spate care este pe tambur, nu prea tine... o strang din piulitza aia...si tine cand pun prima data frana dupa ce am strans-o. dupa aia se slabeste iar.... ce are? tamburii nu sunt uzati, m-am uitat acum cateva saptamani.

Link to post
Share on other sites

Am o problema cu frana pe spate care este pe tambur, nu prea tine... o strang din piulitza aia...si tine cand pun prima data frana dupa ce am strans-o. dupa aia se slabeste iar.... ce are? tamburii nu sunt uzati, m-am uitat acum cateva saptamani.

uita-te la cablu daca se slabeste de pe cablu/tija adica daca aluneca cablul in prindere e cea mai mare probabilitate in situatia asta incerci sa ii dai o forma mai omeneasca la mataua de tabla de pe el ca asa ar trebui sa aiba la capat.... daca nu mai ai mantaua aia de tabla... pune-i niste tabla de cupru subtire(gen staniol.... si incerca sa faci si surubu de prindere mai abraziv la varf cu o pila rugoasa... el e conic de obicei si bontuit la varf

poti sa ai si probleme sa nu poti sa o strangi cum trebuie atunci cand ai joc in axu spate si acolo e mai nasol... trebuie sa schimbi rulmentu de la reductor si abea apoi poti sa faci frana calumea

 

am si eu o intrebare !

Mi`am luat d afara o honda bali ! si nu prea merge cum ma asteptam ! knd mergi cu ea mi se pare k e infundata asa face! am toba stock... adik tot e stock !

As vrea si eu niste sugesti ce as putea s ii fac :what:

PlS :hug:

 

ca sa o desfunzi cea mai buna metoda e sa o arzi.... ca sa nu o tai ca altii(respectiv eu si nu a fost o idee prea buna)... poti sa faci un foc bun de carbuni(daca ai avea carbuni de forja ar fi superb) sub foc bagi o teava de metal cam de 3/4 si pe care o conectezi la un aspiraor care sufla aer(modele mai vechi gen cele folosite la zugravit) ai cea mai tare forja in care poti sa o arzi superb si dupa care o bati cu un lemn dur(de salcam) si o scuturi bine daca nu ai silencer se scutura chiar usor...

tot ce pierzi e vopseaua de pe ea(asta daca o mai ai)

Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare (nu este o problema tehnica)..........vreau sa mi vopsesc jentile la scuter (sunt gri si vreau sa le fac rosii)...cum si unde se face?.....daca imi puteti recomanda si un service care face asa ceva ....si cam cat costa?...va multumesc

Link to post
Share on other sites
se pare ca apar tot mai multi cu simptome destul de asemanatoare, pana si la mine are momente cand sta normal la relanti, ma urc si accelerez cat se poate de usor iar el se opreste, la repornire, aceeasi chestie sta normal dupa care iar moare motorul cand ii dau gaz. Din moment ce nimeni nu gaseste o explicatie destul de logica eu dau vina pe vreme altceva nu stiu ce dumnezeu poate sa fie! So people let's blame the weather!

p.s.: OVK ceva asemanator am observat ieri...daca rotesc brusc de manson...pauza...nimic, dupa ce deccelereaza isi revine, insa toate ambiguitatile astea se petrec cat e rece!

 

Tine frana de spate apasata maxim 1 min dupa ce pornesti motorul si nu o accelera! si o sa vezi ca merge, asa imi facea si mie, si asta erea solutia! Daca nu merge uitate bine la surubul de masa daca e oxidat nu da bine bujia la masa si iti face probleme.

 

bafta, si ochi'n 4 :nono:

Edited by performant
Link to post
Share on other sites

In primul rand vreau sa va salut pe toti sunt nou venit pe acest forum , si detin un scuter honda chaly CF 50 .

 

Problema mea cu acest scuter este ca mi s-a rupt pedala de pornire , cine l-a avut inaintea mea o sudase si desigur s-a rupt , credeti ca as putea sa il repar eventual sa gasesc un kit nou de 80 chiar, pt ca am vazut pe net model de 80 , pt moment ma descurc are si pornire electrica dar fiind un carburator fara soc in zilele reci e mai dificil . Sper ca nu v-am plictisit prea tare si astept un raspuns la problema mea .

Multumesc anticipat . ASFALT USCAT!15_10.jpgpost-18245-1177834141_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Fratilor,

Va adresez si voua o intrebare din partea unui amic:

UNDE SE GASESC IN ROMANICA PIESE PENTRU APRILIA SCARABEO 150? Caut de 2 zile pe acest forum, intreb in stanga, in dreapta, insa nu primesc nici un raspuns. Chiar nimeni sa nu stie?

Amicul meu are nevoie de niste garnituri si niste furtune de la instalatia de racire.

Orice informatie este binevenita, un link, o adresa, un cod postal macar... :ok:

Multumesc anticipat! :duel:

Link to post
Share on other sites

Fratilor,

Va adresez si voua o intrebare din partea unui amic:

UNDE SE GASESC IN ROMANICA PIESE PENTRU APRILIA SCARABEO 150? Caut de 2 zile pe acest forum, intreb in stanga, in dreapta, insa nu primesc nici un raspuns. Chiar nimeni sa nu stie?

Amicul meu are nevoie de niste garnituri si niste furtune de la instalatia de racire.

Orice informatie este binevenita, un link, o adresa, un cod postal macar... :ok:

Multumesc anticipat! :duel:

 

la united motors ai intrebat???dealer Aprilia www.unitedmotors.ro

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...