don' juan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Au la mine la magazin membrana de carb pt chinez 4t, separat...nu mai stiu cat costa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu daca as fi in locul vostru cu motor in 4T as skimba uleiul cat mai des,la maxim 2000 km...cat ulei intra in motor?0,3 L ?0,6 L ?pai un ulei de calitate este cca 30-40 lei litrul,care ajunge la 2 schimburi,asa ca nu vad rostul sa chinuiti motorul lasandu-l cu acelasi ulei 5000km...si mai ales...uleiul se degradeaza kiar daca nu folosesti scuterul,deoarece se descompun aditivii in tot felul de compusi...asa ca...inca o data...daca as avea 4T as schimba uleiul la max 2000 km sau max 6 luni (in cazul in care nu am facut kilometrii)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 VREAU !!!!!! cand intri pe mess da`mi un buzz sa`ti dau adresa .... btw azi am desfacut motoru si pistonu ala e mai mare decat asta de la scuter... nici macar nu intra pe cilindru (fara segmenti) oricum cred ca ma duc la alezat maine o sa vad ce diametre au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 se degradeaza kiar daca nu folosesti scuterul,deoarece se descompun aditivii in tot felul de compusi... asta chiar ca nu stiam...scuteru meu in 4t o pornit la primu buton dupa 1 an in pauza...deci trebe sa schimb uleiu.. ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu daca as fi in locul vostru cu motor in 4T as skimba uleiul cat mai des,la maxim 2000 km...cat ulei intra in motor?0,3 L ?0,6 L ?pai un ulei de calitate este cca 30-40 lei litrul,care ajunge la 2 schimburi,asa ca nu vad rostul sa chinuiti motorul lasandu-l cu acelasi ulei 5000km...si mai ales...uleiul se degradeaza kiar daca nu folosesti scuterul,deoarece se descompun aditivii in tot felul de compusi...asa ca...inca o data...daca as avea 4T as schimba uleiul la max 2000 km sau max 6 luni (in cazul in care nu am facut kilometrii)... ce 0.6 litri ma ??? ca intra 1 litru si la 3-4-5000 km merge ..... moaa cand va aud parca aveti scutere de curse super modificate cu nitro in ele si se duce repede uleiul ..... abia prindeti 8k rpm`uri si gata se degradeaza uleiul de la mega miscare .... asta ar insemna ca si la motoare ar trebuii schimbat uleiul la 1000km ca aia au 16k rpm iti dai seama ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 VREAU !!!!!! cand intri pe mess da`mi un buzz sa`ti dau adresa .... btw azi am desfacut motoru si pistonu ala e mai mare decat asta de la scuter... nici macar nu intra pe cilindru (fara segmenti) oricum cred ca ma duc la alezat maine o sa vad ce diametre au Oare de ce sa fie mai marE??caci cei de la magazin mi-au dat dimensiunea ceruta de mine...asa scria pe ambalaj...cota care mi-ai zis-o. VB pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 ce 0.6 litri ma ??? ca intra 1 litru si la 3-4-5000 km merge ..... moaa cand va aud parca aveti scutere de curse super modificate cu nitro in ele si se duce repede uleiul ..... abia prindeti 8k rpm`uri si gata se degradeaza uleiul de la mega miscare .... asta ar insemna ca si la motoare ar trebuii schimbat uleiul la 1000km ca aia au 16k rpm iti dai seama ... daca vrei sa sti...viata unui motor se lungeste prin intretinerea lui...cu cat skimbi uleiul mai des cu atat te tine motorul mai mult...ori tu daca nu ai skimbi uleiul mai des decat scrie cartea lui si daca nu ai grija de el atunci nu mai mira de ce nu iti merge scuterul.... Apropos...eu merg si cu 9700 rpm pe soseaua Mangaliei...adica cu 1700 peste cei 8 krpm prognozati de tine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanu Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 la scutere in 2T uleiul se schimba la 700-800 km?adica se completeaza nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 la scutere in 2T uleiul se schimba la 700-800 km?adica se completeaza nu? la scuterele in 2T se completeaza uleiu nu se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 la scutere in 2T uleiul se schimba la 700-800 km?adica se completeaza nu? un litru de ulei se duce in jur de 700 800.daca ai ulei full sintetic te tine 1200km un litru. cel mai bine e sa cumperi...si sa completezi cand alimentezi..poti sa uiti..sau mai stiu eu ce...si ti se va duce setu`! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 daca vrei sa sti...viata unui motor se lungeste prin intretinerea lui...cu cat skimbi uleiul mai des cu atat te tine motorul mai mult...ori tu daca nu ai skimbi uleiul mai des decat scrie cartea lui si daca nu ai grija de el atunci nu mai mira de ce nu iti merge scuterul....Apropos...eu merg si cu 9700 rpm pe soseaua Mangaliei...adica cu 1700 peste cei 8 krpm prognozati de tine.... da stiu ca daca nu pui ulei cand treb ca uzezi motoru mai repede decat ar trebuii dar 1000km sau 2000 cum ai zis tu e prea de tot .... mai bine cumperi un 2t care consuma 1l ulei la aprox 1000km si ai alta satisfactie decat un 4t si nu ma refeream la tine cu 8000rpm ... pt ca tu nu ai 4t si eu la asta ma refeam ... si astea daca sar de 9-10000 o fac doar in vale )) si ca o completare stiu ca al tau depaseste 8000 rpm ... sau ai uitat ca i`am dat 9000 pe cric cand ai venit la mine cu uleiul de transmisie Oare de ce sa fie mai marE??caci cei de la magazin mi-au dat dimensiunea ceruta de mine...asa scria pe ambalaj...cota care mi-ai zis-o.VB pe mess mdea ... pai de aia ma zis ca maine am sa masor aman2 pistoane sa vad... probabil pistonu meu e mai mic decat scria in cartea de service... am sa`ti zic eu maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 salut.am o problema.vreau sa imi desfac variatorul sa imi schimb cureaua si rolele.ce instrument sa folosesc pt a-l desface?mentionez ca nu a mai fost umblat acolo si ii lipit bine. cu ce as putea bloca motorul,pt a-l putea desface?in stanga se desface.nu?si daca dau in stanga imi porneste motorul,sau asta incearca sa faca.daca as putea bloca cumva "one-way clutch" , saiba aia cu dinti,cu care pedala porneste motorul, atunci as putea desface si piulita.. ceva idei?ceva piesa de cumparat? va multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu de obicei il blochez cu un "livier"(ranga), sub variator si desfac cu o tubulara...intotdeauna mi-a iesit si nu s-a stricat nimic. Si merge foarte usor...nu te chinui mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 salut.am o problema.vreau sa imi desfac variatorul sa imi schimb cureaua si rolele.ce instrument sa folosesc pt a-l desface? Blocheaza roata dintata cu un lemn , apesi pana intra zimti in lemn o sa tina , dar depinde cat de stransa e piulita , sau daca e data cu vreo solutie... Am desfacut si eu de curand variatoru ... am taiat piluita cu FLEXU ultima solutie , deja ma enervasem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Blocheaza cureaua in spate la ambielaj cu un mox,sau ceva care se blocheaza...sau pui pe cineva sa tina cu patentul....si numai misca,iti faci treaba,sau cum a zis mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 merci mult. eu m'am chinuit sambata seara un pic si am renuntat,eram singur si de aia..nu ma asteptam sa raspundeti asa de repede. o sa incerc sa blochez cureaua, cu livier. . . II dat cu ceva lipici , ca abia am desfacut si suruburile de la cutia. va tin la curent cu ce rezolv,maine..o seara buna la toti;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 deci voi va complicati cand puteti sa va faceti propria cheie care o puteti folosii pt variator si ambreiaj ca sa desfaci variatoru treb scos ventilatoru care raceste motoru din partea dreapta ,dupa ce il scoate`ti aveti 2 gauri unde se baga cheia dupa cum am zis cheia poate fi folosita si pt ambreiaj ( acuma numai stiu daca gaurile de acolo sunt la aceasi distanta fata de gaurile de la aerisire) in fine dar se poate remedia prin 2 chei de dimensiuni diferite (daca sunt diferite) sau o cheie dar in loc sa sudati cele 2 tije bagati un surub si multi functional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 ca sa desfaci variatoru treb scos ventilatoru care raceste motoru din partea dreapta la ce sa mai desfacem si partea cealalta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 la ce sa mai desfacem si partea cealalta ? ca nu te chinui cu alte improvizatii sa scoti piulitza de la variator ... ultima oara cand am desfacut nu am putut cu nimic..si am folosit cheia asta.. si direct ai de scos 4 suruburi de la ventilator si inca 4 de la carcasa... mare scofala... dar nu stai 1 ora sa te chinui cu o piulitza si sa numai zic ca te enervezi ..dar fiecare face cum vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 cel mai usor desfaci piulita de la variator cu un pistol cu aer de au aia la vulcanizari de desfac rotile la masina. ala e pistol cu impact asa se numeste. si nu trebuie blocat motorul. ca ala ii da in socuri si se slabesti singura piulita. io am unu acasa si imediat iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 cel mai usor desfaci piulita de la variator cu un pistol cu aer de au aia la vulcanizari de desfac rotile la masina. ala e pistol cu impact asa se numeste. si nu trebuie blocat motorul. ca ala ii da in socuri si se slabesti singura piulita. io am unu acasa si imediat iese. lol si daca esti acasa si nu ai cum sa muti scuteru ?? ce faci ?? sufli in piulitza ??? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 de ce nu imi merge semnalizarea la ovetto mbk? si stop pe frana(becu ii nou).Ce poate sa fie? Si unde este releu de semnalizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) se poate face cheia aia in"y"cu surub la imbinarea dintr-e parghi si se poate folosi neconditionat de distanta. i-mi consuma mult scooterul . un plin aproape in 100km.De ce stie cineva? Are cineva sau stie cineva de unde pot cumpara semeringuri si rulmenti la distributia de pe spate(mbk booster 1997) ,daca bine zic.Mi se incalzeste grozav roata spate si cred ca este un rulment partial blocat. Editat Mai 20, 2008 de suciucfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 se poate face cheia aia in"y"cu surub la imbinarea dintr-e parghi si se poate folosi neconditionat de distanta.i-mi consuma mult scooterul . un plin aproape in 100km.De ce stie cineva? Are cineva sau stie cineva de unde pot cumpara semeringuri si rulmenti la distributia de pe spate(mbk booster 1997) ,daca bine zic.Mi se incalzeste grozav roata spate si cred ca este un rulment partial blocat. consumul e legat de blocarea rotii spate ...ca si cum ai merge cu frana apasata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 am schimbat rolele si cureaua. cum am desfacut?aruncand un ochi mai atent,am vazut ca am doua gauri in care sunt doua dopuri de cauciuc.am scos dopul de jos si am bagat o surulbelnita,blocand rotirea axului.am desfacut usor.sa fie asa la toate motoarele minarelli?adica sa aiba acelasi sistem(2 gauri..etc). acele gauri sunt langa filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.