haste Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 merci mult chiar de la scootermania.ro l-am luat dar la ei trebuie facuta comanda si trebuie sa astept, vreau ceva de pe stoc, sunt multumit de el carenele sunt dintr-un plastic mai dur ,la ce impact am avut s-a comportat chiar bine daca eram cu cel verde fata si lateral stanga erau facute praf scoteru asta are frana pe disc pe spate ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Pana la urma cat ulei de transmisie trebuie pt un motor in 4T?In manualul de service am gasit: "Filling 0.12 l Replacing: 0.10 l" Clodius nu ai joja de control la motor acolo ? Daca nu ai incearca sa pui 0.11 L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Brick, nu exista joja la ulei de transmisie (gear oil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Stai ca nu vazusem cuvantul "Transmisie" ma gandeam la uleiul pentru motor Incearca sa pui 0.11L,in cel mai rau caz ar putea sa dea pe la prea-plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanu Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 sal. dk ii schimb rolele si toba la scuter afecteaza motorul in timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 nu cred ca afecteaza motorul cu ceva ... nu stiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Cine stie cumva dimensiunile la presa pt. desfacut capacul de la delcou(aprindere).Nu inchide bine garnitura de la pompa de ulei si ca sa ajung la ea trebuie sa dau jos capacul de la delcou(mbk booster ng).Mai exact ce pas are filetul interior . A facut cineva comanda de la deryco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Ehm...am si eu o problema Am cam terminat si eu rodajul sa spunem...si azi m-am dus dupa el sa-i dau sa vad ce poate Pe drum drept...am plecat incet, am ajuns cu usurinta la 70 la ora iar apoi sa-i dau si restul de acceleratie (ultima treime) ...ciu-ciu. Acu a ramas la 70 si se balanganea...apoi am mai mers 3-4 km am prins o panta i-am dat 80(mai mult din inertie fara motor) apoi la intoarcere mi-a prins 80 cu un mic avant dupa un drum putin inclinat si a ramas in 80 pana am vrut eu sa se opreasca. Oare de ce sa ramana la 70? Pentru ca e dupa rodaj si pana se lasa si el? Tin sa mentionez ca asa imi facea si in vara, acum am schimbat rolele (am pus mai usoare) si daca atata ar duce motoru presupun ca mi-ar scadea top speedul. Unde sa fie limitarea - presupun ca asta e- in variator nu e, in carburator nu e, pe cablu de la acceleratie nu e, pe toba nu e. In CDI? Mentionez ca se tureaza motorul destul de bine... astept sa-mi soseasca jigler mai mare la carburator pentru ca umblu cu o improvizatie la filtrul de aer. Poate sa fie si asta? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Deci...in vara aveam filtru stock, totul ok, mergea 70 fix. 70 cu mine, 70 cu inca un pasager. Acum in "ecuatie" a mai intrat inca o variabila: rolele, orice marime ar fi tot 70 merge. Asta ma face sa cred ca e limitat undeva. In toba se poate? pentru ca stiu cum sunt tobele la sr-uri, mai au un gat sudat la cap, la mine se vede clar ca s-a umblat la toba si au taiat gatul, l-au sudat din radacina. Astept bujia noua (asta nu prea mai merge, porneste la a 20-a pedala) si filtru nou + jiglere marite, apoi mai vedem. Poate sa fie insa de la pistonul nou care nu e asezat asa bine inca? Daca mi se oprea acu la 60, 65, 75 era ok, inseamna ca era altceva, dar tot asa face ca anu trecut e enervant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmax Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Salut!!! Sunt nou inregistrat...si am vazut k unii si-au rezolvat prbl q sfaturile voastre!!! Poate puteti sa ma ajutati si p mine!!! Am un benelli 491(2001)....si am o prbl la el q turatiile.......NU se tureaza:((((. Deci...sa o iau cu inceputul......demarajul ...e super...plec p o roata q el......asta din cauza k se tureaza calumea la plecare...dar dak am plecat dupa loc...imediat scad turatiile d parca as frana....abea se accelereaza (. Stie care care o fi prbl??? App...il am d 3 ani....nu mi s-a stricat nici o data motorul!!! L-am segmentat in Noiembrie 2007!!! Eu ma gadeam k ar fi ceva de la variator sau cdi(cdi-ul l-am schimbat acum 2 saptamani...si tot degeaba ...am mai dat si 300 lei p un CDI sport:(( ) Help me!!! (app...are 50cc....2t....si lua o viteza de 110km/h...acum mai mult de 90 km/h nu mai ia!!! Si dak ii i-a....ii i-a destul de greu) Multumesc mult!!! Asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Cine stie cumva dimensiunile la presa pt. desfacut capacul de la delcou(aprindere).Nu inchide bine garnitura de la pompa de ulei si ca sa ajung la ea trebuie sa dau jos capacul de la delcou(mbk booster ng).Mai exact ce pas are filetul interior .A facut cineva comanda de la deryco. eu presa aia am facuto la un strungar priceput...diametru exterior 27 , pas filet 0.8 (are filet foarte fin)...atentie - filetul este pe invers,saracu strungar a facut munca voluntara pina si-a dat seama ca este filet pe invers... p.s. - datele astea sunt pentru un motor minarelli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 daca scade viteza cand urc dealurile pana la 15 20km/h si la drum drept isi da drumu greu .. Demaraj deloc! motoru porneste bine(prima pedala) si la relanti si la turatii mai mici bate motoru ... poate fi setu` dus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) eu presa aia am facuto la un strungar priceput...diametru exterior 27 , pas filet 0.8 (are filet foarte fin)...atentie - filetul este pe invers,saracu strungar a facut munca voluntara pina si-a dat seama ca este filet pe invers...p.s. - datele astea sunt pentru un motor minarelli motorul este MINARELLI meresi mult dar spune-mi te rog daca ai cu ce masura diametrul interior este de 16mm adica" fi 16.Stai 27 are diametrul presei in portiunea cu filet? MERSI MULT motorul este MINARELLI meresi mult dar spune-mi te rog daca ai cu ce masura diametrul interior este de 16mm adica" fi 16.Stai 27 are diametrul presei in portiunea cu filet? MERSI MULT AM MASURAT DIN NOU SI ARE "FI 27. E OK.Nu stiu ce masurasem eu de am vazut 16 . Deci are diametru 27mm cu filet de 0.8mm pe invers SI SURUBULT DE PRESARE BANUIESC DE 10MM.NU? MERSI motorul este MINARELLI meresi mult dar spune-mi te rog daca ai cu ce masura diametrul interior este de 16mm adica" fi 16.Stai 27 are diametrul presei in portiunea cu filet? MERSI MULT AM MASURAT DIN NOU SI ARE "FI 27. E OK.Nu stiu ce masurasem eu de am vazut 16 . Deci are diametru 27mm cu filet de 0.8mm pe invers SI SURUBULT DE PRESARE BANUIESC DE 10MM.NU? MERSI Cum ai facut inainte de a da capacul jos ,ai facut semn pe piese?Ma refer la faptul ca dupa ce l-ai dat jos sa poti sa il puyi in aceeasi pozitie ca daca nu ,nu mai este sincronizata aprinderea si sa vezi reglaje dupa asta motorul este MINARELLI meresi mult dar spune-mi te rog daca ai cu ce masura diametrul interior este de 16mm adica" fi 16.Stai 27 are diametrul presei in portiunea cu filet? MERSI MULT AM MASURAT DIN NOU SI ARE "FI 27. E OK.Nu stiu ce masurasem eu de am vazut 16 . Deci are diametru 27mm cu filet de 0.8mm pe invers SI SURUBULT DE PRESARE BANUIESC DE 10MM.NU? MERSI Cum ai facut inainte de a da capacul jos ,ai facut semn pe piese?Ma refer la faptul ca dupa ce l-ai dat jos sa poti sa il puyi in aceeasi pozitie ca daca nu ,nu mai este sincronizata aprinderea si sa vezi reglaje dupa asta ma refer la magnetou si am gresit exprimarea am vrut sa zic magnetou nu delcou.SCUZE Editat Mai 25, 2008 de suciucfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 am si eu o problema : am un variator TOP si nu mi se tureaza motorul la plecarea de pe loc asa cum as vrea eu, mai exact de la 0 la 20 km/h. cu ce pot sa remediez, arculete mai tari sau arc mare mai tare ?..sau ambele ? eu m`am gandit la culoarea rosie pt arc si galbena pt arculete (am role usoare ~4g pe variator de sprint), insa nush care din ele sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 motorul este MINARELLI meresi mult dar spune-mi te rog daca ai cu ce masura diametrul interior este de 16mm adica" fi 16.Stai 27 are diametrul presei in portiunea cu filet? MERSI MULT AM MASURAT DIN NOU SI ARE "FI 27. E OK.Nu stiu ce masurasem eu de am vazut 16 . Deci are diametru 27mm cu filet de 0.8mm pe invers SI SURUBULT DE PRESARE BANUIESC DE 10MM.NU? MERSI Cum ai facut inainte de a da capacul jos ,ai facut semn pe piese?Ma refer la faptul ca dupa ce l-ai dat jos sa poti sa il puyi in aceeasi pozitie ca daca nu ,nu mai este sincronizata aprinderea si sa vezi reglaje dupa asta ma refer la magnetou si am gresit exprimarea am vrut sa zic magnetou nu delcou.SCUZE - surubul de presare este de 10 mm,eventual cu bila in varf (cum mi-a facut mie strungarul). - Nu trebuie sa faci semn pe piese,volanta cu magneti are un canal de pana,iar pana este pe axul motor...nu ai cum sa gresesti....daca nu ar fi asa atunci s-ar "strica" avansul la aprindere si ar fi grav,deci s-au gandit oamenii inainte sa-l faca.... - da,am inteles despre ce este vb.no problem (delcou,magnetou etc) Za' presa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Va rog frumos sa-mi explicati si mie cum se face ungerea cu ulei la scutere, ca nu am inteles prea bine!Eu imi imaginam ca vine uleiul in carburator ca si benzina, dar se pare ca la mine e un furtun de la rezervorul de ulei la carterul motorului, daca nu ma insel! furtunul de la rezervor care intra in carter este cel prin care uleiul ajunge la pompa de ulei (care`l trage din rezervor). mai este un furtun care iese din carter si intra in carburator unde se amesteca (virgula) cu restul substantelor. ai inteles bine in mare parte, doar ca nu vine direct ca si benzina si cu un intermediar - pompa de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakhy Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Salut ma intereseaza si pe mine cam cat mar duce un tuning cam complect la unapriliars50 motor nu scuter daca aveti ideie careva?Adica ceva de genul kit 80 ambreiaj, cutie,toba,carburator nu stiu cam tot ceas pute aobtine de la ia.Va multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 un calcul poti sa iti faci singur. intri pe www.easyparts.nl Intri pe piese.. ( bla bla ) si la astea mai "populate" [ Tobe , Kit lant , CDI etc. ] poti alege modelul. Selectezi Aprilia si te uiti pana dai de RS 50. Si.. te uiti la ce-ti trebuie tie. Un tuning profesional te poate ajunge departe la 1000-1500 chiar si 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) De unde iau niste role de variator si cat costa? M-am gandit la unele de 4.5 grame. Ce dimensiuni trebuie sa aiba? Editat Mai 25, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) De unde iau niste role de variator si cat costa?M-am gandit la unele de 4.5 grame. Ce dimensiuni trebuie sa aiba? motomania, aia de langa united motors( sos pipera) CPM, langa tineretului (www.scuter-centre.ro) in vitan, la standul sb6 parca. Pret: pana in 50 ron cred. Bafta! Editat Mai 25, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 1. De ce este nevoie de pistol pneumatic? Sa desfac variatorul? Eu am reusit si fara. 2. einstein, unde ai vazut la 30 ron? Eu o sa-mi incerc norocul la tinetretului, pt ca stau relativ in zona. Multumesc VladuL 3. Citisem pe undeva ca rolele standard de pe scuterul meu sunt de 6.7 grame. Este ok sa pun de 4.5 grame? 4. Scuterul meu s-a "blocat" la 60 km/h in linie dreapta si 70 km/h prin pasajul Unirii. Este posibil sa mai aiba vreo limitare? Oare sa mai incerc inc-o data sa scot al 6-lea fir de la CDI, sau atat poate el? Apropo, ieri m-am bagat putin in el si am reglat amestecul carburant + relantiul. Poate este efect placebo sau poate ca n-am mai mers cu el de vineri (in rest cu masina ), dar mi se pare ca se infige mai bine. Amestecul: 2.5 ture de surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 ce 0.6 litri ma ??? ca intra 1 litru si la 3-4-5000 km merge ..... moaa cand va aud parca aveti scutere de curse super modificate cu nitro in ele si se duce repede uleiul ..... abia prindeti 8k rpm`uri si gata se degradeaza uleiul de la mega miscare .... asta ar insemna ca si la motoare ar trebuii schimbat uleiul la 1000km ca aia au 16k rpm iti dai seama ... la 5000 km sa il schimbi tu de fiecare data si sa iti las si un nr de tel poate te va interesa un set nou:)))))))))))))))))))))))))ce idei aveti!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Clodius, e grav daca ai reusit sa desfaci variatorul fara, insemna ca nu era prea bine strans. Pune detalii, ca vreau si eu! (da, pt asta trebuia pistolul). Era un site romanesc de piese scutere unde ziceau ca sunt 30 de ron rolele. Imi scapa linkul acum ,e prin targoviste parca. Pe chinese scooter club de 4,5 g recomanda. Vladul parca zicea ca Vclickurile au limitare de turatie din CDI, deci ai nevoie de unul nelimitat, cum e e al meu. Altfel poti sa scoti si sa bagi la fire pana obosesti. pe piese-scutere.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Clodius, e grav daca ai reusit sa desfaci variatorul fara, insemna ca nu era prea bine strans. Pune detalii, ca vreau si eu! (da, pt asta trebuia pistolul). Era un site romanesc de piese scutere unde ziceau ca sunt 30 de ron rolele. Imi scapa linkul acum ,e prin targoviste parca. Pe chinese scooter club de 4,5 g recomanda. Vladul parca zicea ca Vclickurile au limitare de turatie din CDI, deci ai nevoie de unul nelimitat, cum e e al meu. Altfel poti sa scoti si sa bagi la fire pana obosesti. Nu e nimic grav ca a reusit sa desfaca fara pistol, si eu am reusit(ce-i drept am indoit 2 chei). La scuterul meu schimb rolele din variator la semafor(adica imediat) si nu am patit sa mi se slabeasca piulita. Clodius, pune-l pe cricul central si dai blana. Daca se tureaza de zici ca pocneste nu e limitata aprinderea, daca se opreste la o turatie cu ~jumate de acceleratie, e clar ca trebuie altul nelimitat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Te referi la http://www.piese-scutere.ro/ Sa stii ca nu s-a descfacut atat de usor. M-am chinuit ceva. Am mai povestit parca. Am blocat rotita aceea zimtata cu o cheie fixa (m-a ajutat un vecin) si apoi am folosit o tubulara in capatul unei chei care avea bratul destul de lung (30-40 cm). VladuL, se tureaza normal... pana la maxim. Editat Mai 26, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.