Clodius Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) Am gasit la scootermania unul chinezesc cu 18 ron, dar nu stiu daca va rezolva problema Am gasit ceva pe okazii.ro: Kit de 82 cc care cuprinde ambielaj, piston, segmenti, cilindru, chiulasa, supape, arcuri, ax cu came (cu unghiuri modificate), role variator si jicloare modificate costa cca. 110 Euro, dar nu mai este valabil anuntul. Editat Iunie 3, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Vrajeala...prea ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Tmrcosti, uleiul se schimba la 1000 km, se goleste prin desfacerea unui surub sub motor si se umple pe la joja.Benzina pui de 95, ca mai mult nu are nevoie (efix 95 si putin aditiv de curatat sistemul de alimentare facminuni la mine). victor, nici uleiul nu l-a schimbat in 6000 de km? ca e grav. Ai postat einstein1984 tu mai demult asta ,si in legatura cu asta am fost la un meserias(priceput,o lucrat la inspectii RAR) si mia spus sa schimb uleiu odata la 1 an , nici de gand la 1000 de km .plus ca mi;a spus k uleiu asta s-ar putea sa fie din fabrica asta care il am yo acum si sa il las pana in toamna si dupa aia il schimb.Eu fac zi de zi 60 km nu mi;ar conveni sa schimb la 1000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Am gasit ceva pe okazii.ro:Kit de 82 cc care cuprinde ambielaj, piston, segmenti, cilindru, chiulasa, supape, arcuri, ax cu came (cu unghiuri modificate), role variator si jicloare modificate costa cca. 110 Euro, dar nu mai este valabil anuntul. http://www.freemoto.ro/catalog/product_inf...6dfb4e3e953112b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Da e fara ambielaj care mai e 100 euro, role variator, jiglere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 ma am o problema am pus toba sport si am mblat pe la carburator si lam dereglat plec si imi da suturi , parca ba ii da benzina ba io taie...trage scuteru dupa care se infraneaza (nu mult dar se simte) iar isi da drumu iar se infraneaza...are cineva idee cum il fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) iar am facut`o de oaie, ieri m`am apucat de montat kitu de 80 ...toate bune si frumoase, il asamblez .... cand sa dau la pedala , se blocheaza, mai incerc (fara sa fortez) nimic ...am zis ca s`a blocat pistonu inauntru si se tine in ceva , il desfac si observ ca nu se misca din ambielaj , m`am gandit sa desfac carteru , cand sa desfac suruburile de la ventilator si`a dat drumu .... cand ma uit la alea 4 suruburi , unul dintre ele era mai lung si bloca acolo in fine .... azi l`am asamblat la loc cu suruburile care trebuia sa vina acolo ... dau sa pornesc nimic .... scot bujia nu aveam scantaie.... ma uit la partea electrica desfac fiecare mufa si puna la loc nimic .... deja exasperam ... cand ma uit in roata aia de la ventilator ...acolo am obs ca sunt niste bobine si ca una dintre ele are vre 3-4 fire rupte(?) sau ceva de genu acolo unde surubul s`a oprit ieri de nu se invartea..... acuma intrebarea mea este .... ce e cu bobina aia ce face , e posibil de la aia sa nu`mi dea scanteie deloc ??? costa mult rebobinatul ala sau sa`mi iau alta roata sau ??? imi vine sa`i dau foc la scuter si eu ma dau cu capu de pereti ca nu`s atent Editat Iunie 4, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibilica Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Vreau doar sa va anunt cu amaraciune ca mi s-a furat scuterul pe care il aveam de 1 saptamana. Era un Linhai Prince 50 visiniu. Daca auziti ceva, va rog mult dati-mi un mesaj la tibilica@gmail.com. S-a furat saptamana trecuta, joi spre vineri. Daca il gasesc dau o lada de bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Locuiesti in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 iar am facut`o de oaie, ieri m`am apucat de montat kitu de 80 ...toate bune si frumoase, il asamblez .... cand sa dau la pedala , se blocheaza, mai incerc (fara sa fortez) nimic ...am zis ca s`a blocat pistonu inauntru si se tine in ceva , il desfac si observ ca nu se misca din ambielaj , m`am gandit sa desfac carteru , cand sa desfac suruburile de la ventilator si`a dat drumu .... cand ma uit la alea 4 suruburi , unul dintre ele era mai lung si bloca acolo in fine .... azi l`am asamblat la loc cu suruburile care trebuia sa vina acolo ... dau sa pornesc nimic .... scot bujia nu aveam scantaie.... ma uit la partea electrica desfac fiecare mufa si puna la loc nimic .... deja exasperam ... cand ma uit in roata aia de la ventilator ...acolo am obs ca sunt niste bobine si ca una dintre ele are vre 3-4 fire rupte(?) sau ceva de genu acolo unde surubul s`a oprit ieri de nu se invartea..... acuma intrebarea mea este .... ce e cu bobina aia ce face , e posibil de la aia sa nu`mi dea scanteie deloc ??? costa mult rebobinatul ala sau sa`mi iau alta roata sau ??? imi vine sa`i dau foc la scuter si eu ma dau cu capu de pereti ca nu`s atent Am un preten caruia i sa stricat acea bobina...de aceea nu face curent. Insa el nu a putut sa o rebobineze, pentru ca cica is niste fire f subtiri...si si-a luat una noua care a fost destul de scumpa. 80Eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibilica Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Locuiesti in Bucuresti ? Da, locuiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 aveti idee pe unde se completeaza uleiul de transmisie la un peugeot jet force c-tech? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 aveti idee pe unde se completeaza uleiul de transmisie la un peugeot jet force c-tech? Pe la variator... trebuie sa aiba un buson, un surub ceva. O sa-ti atasez o poza ca sa-ti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 stiu ca pe la variator doh.... dar nu gasesc busonul ala de cacaat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Pe la variator... trebuie sa aiba un buson, un surub ceva. O sa-ti atasez o poza ca sa-ti faci o idee. am vz pe profil ca ai scuter...am niste probleme cu el si as vrea sa stiu. iti las pe pm id meu sa vb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 am o mare nelamurire: capacitatea de filtrare a unui filtru de aer este data de cantitatea de aer pe care o da ? de ex acum am o soseta pe post de filtru si imi da aceeasi cantitate de aer ca si filtrul stock (poate chiar mai putin) cu deosebirea ca suna bestial :X. tin sa mentionez ca un filtru de aer rms baga mult mai mult aer decat soseta magica...oare e bine sa circul asa ? din cate imi amintesc din 'tinerete' mobra are tot un fel de ciorap in loc de filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 am o mare nelamurire: capacitatea de filtrare a unui filtru de aer este data de cantitatea de aer pe care o da ? de ex acum am o soseta pe post de filtru si imi da aceeasi cantitate de aer ca si filtrul stock (poate chiar mai putin) cu deosebirea ca suna bestial :X. tin sa mentionez ca un filtru de aer rms baga mult mai mult aer decat soseta magica...oare e bine sa circul asa ? din cate imi amintesc din 'tinerete' mobra are tot un fel de ciorap in loc de filtru. eu cred ca ar merge..dar nu pt mult timp...pt ca nu reuseste sa filtreze mult soseta "magica" uite...eu am un carb mikuni..daca ii pun filtru nu merge deloc..ii dau acceleratia la maxim si deabia se tureaza...il reglat prin diferite metode si nimic..tot asa. Cand ii scot filtru ...rupe asfaltu! are si un sunet..parca ii motor cand accelerez. Mult nu o mers fara filtru ...1000 de km doar..dupa aia o crapat pistonu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Am si eu o problema mai nou:Mergeam pe un drum in afara localitatii(era noapte)si ma uitam in oglinda dupa un prieten si poc intr-un crater(groapa).In momentul in care am dat in crater mi-a si sarit fisa de la bujie pe jos...De atunci nu mi-a mai stat fisa fixa pe bujie si mi-a tot cazut in timp ce mergeam...Bun,am luat ieri un capat de fisa nou si astazi cand plec in oras imi cade si asta Stiti cumva care e problema si ce pot sa fac??Mentionez ca noul capat de fisa sta destul de fix pe bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 am o mare nelamurire: capacitatea de filtrare a unui filtru de aer este data de cantitatea de aer pe care o da ? de ex acum am o soseta pe post de filtru si imi da aceeasi cantitate de aer ca si filtrul stock (poate chiar mai putin) cu deosebirea ca suna bestial :X. tin sa mentionez ca un filtru de aer rms baga mult mai mult aer decat soseta magica...oare e bine sa circul asa ? din cate imi amintesc din 'tinerete' mobra are tot un fel de ciorap in loc de filtru. Nu.. capacitatea de filtrare este data de natura materialului din care este facut filtrul. Sunt gandite sa fie destul de permisive cu aerul, dar in acelasi timp sa opreasca praful si impuritatile. Iar.. cum la noi, e prafu' de 2 degete pe strazi, "soseta magica" e un fel de a-ti bate joc de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 stie cineva niste preturi si de unde pot gasii un magnetou pt un scuter 4t ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzo Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Sal . Mai fratilor am si eu o problema cu un scooter, care ar putea sa ma ajute cu niste sfaturi as fi recunoscator . De vre-o saptamana incoace am observat ca imi iese benzina prin filtru de aer ,asa ca i-am desfacut carenle si mi-am aruncat o privire sa vad ce se intampla pe acolo ,ce am obeservat eu inainte de carburator am un mic filtru de benzina, e can il opresc de la contact dupa aproximativ 30 sec~ 1 min toata benzina din filtrul acela imi trece prin carburator si se goleste in filtrul de aer nust ce sa ai mai fac ca mesteri priceputi pe aci pe la mine nu prea is .Inca o data mersi si si bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Sal . Mai fratilor am si eu o problema cu un scooter, care ar putea sa ma ajute cu niste sfaturi as fi recunoscator . De vre-o saptamana incoace am observat ca imi iese benzina prin filtru de aer ,asa ca i-am desfacut carenle si mi-am aruncat o privire sa vad ce se intampla pe acolo ,ce am obeservat eu inainte de carburator am un mic filtru de benzina, e can il opresc de la contact dupa aproximativ 30 sec~ 1 min toata benzina din filtrul acela imi trece prin carburator si se goleste in filtrul de aer nust ce sa ai mai fac ca mesteri priceputi pe aci pe la mine nu prea is .Inca o data mersi si si bafta tuturor. prima data invata sa scrii ca sa intelegm si noi ce vrei ! sincer..nimic nu am inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) prima data invata sa scrii ca sa intelegm si noi ce vrei ! sincer..nimic nu am inteles! ce nu ai inteles ca`i curge benzina din rezervor in carb si dupa aia in filtru de aer ???? de pornit iti porneste ??? nu se ineaca ??? problema asta o am si eu la pocket bike ..eu am robinet de benzina ,dar inainte il tineam deschis si nu curgea , acuma curge nu stiu ce sa fac la scuter e alt mecanism si nu te pot ajuta :| Editat Iunie 5, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 incearca sa schimbi pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 de ce ramane roata spate blocata dupa ce pun frana? se blocheaza putin si pe urma trage greu..ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.