Mario_b Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) E posibil sa se duca electromotorul... Verifica si tu carbunii sau starea rotorului ca de obicei ala pica primul! Editat Iunie 8, 2008 de Mario_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 E posibil sa se duca electromotorul...Verifica si tu carbunii sau starea rotorului ca de obicei ala pica primul! Am uitat sa precizez ca invarte la automat,dar nu porneste(cand este rece).Ramane valabila solutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 sa fie bujia veche/dusa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Am uitat sa precizez ca invarte la automat,dar nu porneste(cand este rece).Ramane valabila solutia? nu ai compresia buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 sa fie bujia veche/dusa ? De aprox. 1 luna am schimbat bujia cu una noua(NGK b7hs).E foarte jenant sa opresti scuterul 10 min sa vorbesti cu cineva si cand sa il pornesti...dai la "pedale" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Electromotorul invarte... dar invarte la o turatie destul de mare astfel incat motorul sa poata porni? Ai putea sa incerci sa pui in paralel o baterie de masina, poate e ceva neinregula cu bateria scuterului. Merita sa incerci, ca sa nu afli mai apoi ca ai desfacut jumate de scuter, si bateria era slabita, sau nu mai dadea curent cum trebuie. Ai mai putea incerca urmatorul lucru, sa scoti bujia si sa verifici daca ai aceeasi scanteie si la automat si la pedala. Ma gandesc sa nu fie vreo problema de natura electrica, iar atunci cand actionezi demarolul sa fure curent sau ceva, si sa nu-ti mai dea scanteia cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Electromotorul invarte... dar invarte la o turatie destul de mare astfel incat motorul sa poata porni? Ai putea sa incerci sa pui in paralel o baterie de masina, poate e ceva neinregula cu bateria scuterului. Merita sa incerci, ca sa nu afli mai apoi ca ai desfacut jumate de scuter, si bateria era slabita, sau nu mai dadea curent cum trebuie. Ai mai putea incerca urmatorul lucru, sa scoti bujia si sa verifici daca ai aceeasi scanteie si la automat si la pedala. Ma gandesc sa nu fie vreo problema de natura electrica, iar atunci cand actionezi demarolul sa fure curent sau ceva, si sa nu-ti mai dea scanteia cum trebuie. Merci tuturor de sfaturi.O sa ma duc la un prieten care se pricepe la mecanica,sa verificam daca are aceeasi scanteie bujia la ambele variante,sa curatam carburatorul eventual,sa legam o baterie de masina si sa vedem ce mai spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Stie cineva unde3 as putea sa merg cu variatorul sa mi-l "niveleze", sa mi-l polizeze sau cum s-o zice? Mai nou are niste "santuri" care afecteaza acceleratia pana cand depaseste 10 km/h si se accelereaza normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Stie cineva unde3 as putea sa merg cu variatorul sa mi-l "niveleze", sa mi-l polizeze sau cum s-o zice?Mai nou are niste "santuri" care afecteaza acceleratia pana cand depaseste 10 km/h si se accelereaza normal. poti sa incerci cu flexu. unde anume are santuri? jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Datorita limitarii la variator, cureaua a rulat mai mult timp intr-o anumita zona a variatorului pt ca nu i s-a permis sa urce pana la maxim. Asa ca, suprafata in loc sa fie perfect plana are acele santuri circulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 aia nu e neaparat de la limitare, e in functie de cum s-a mers cu el. Asa se face la toate deoarece nu mergi cu el blana cat mergi cu viteze mici, cat timp mergi mai mult cu viteze mici se accentueaza zona aia. Recomand sa nu il pilesti/polizezi/slefuiesti, il poti descentra si oricum maresti spatiul in care vine cureaua, o sa-ti trebuiasca curea mai lata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Sa inteleg ca pana isi face rodajul o sa mai am problema aceasta de demaraj?Sincer nu mai sunt atat de incantat de rolele mai usoare din cauza "problemei" de demaraj si parca-mi vine sa le dau jos. Nu mai pleaca asa de tare ca nu pleaca in cuplu maxim. Sa nu polizezi santurile ca distrugi variatorul! Nu incurca cu nimic alea demarajul, daca o sa mergi mai tare o sa urce cureaua mai mult si se uniformizeaza. Un remediu pentru demaraj ar fi - arculete putin mai tari la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza sub cuplul maxim(subturat) - arculete putin mai moi la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza peste cuplul maxim(supraturat) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Salut,mi-am schimbat la DNa pistonul,segmentii si mi-am pus role mai usoare.Rodajul l-am facut.Cand motorul e mai rece imi merge perfect,numai cand e cald imi da un fel de rateuri,vine in "nas" cum ar veni.Cineva mi-a spus sa-mi pun un jigler de 70,dar ma gandesc dc sa-mi pun mai mare daca am set normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asasinw Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 am si eu o problema cu un piaggo zip 1-nu sta la relanti' 2-porneste ft greu' 3-consuma foartet mult' 4-motorul se tureaza dar pleaca de pe loc numai la turatii mari' 5-are 80 in bord dar daca i mai dau 30 sunt fericit si nu are putere aproape deloc nu stiu care ar putea fi problema am inteles ca se poate ambreiaju curea de transmisie etc,, vas fi recunoscator daca mati putea ajuta un diagnostic ceva.. nu de alta dar tre sa fac vreo 200km pana la primu mecanic care se pricepe cat de cat la reparatii scutere si nu stiu sa nu fac drumu degeaba am inteles ca si pompa de benzina pioate fi problema.. habar nu am multumesc anticipat! bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Un remediu pentru demaraj ar fi- arculete putin mai tari la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza sub cuplul maxim(subturat) - arculete putin mai moi la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza peste cuplul maxim(supraturat) Nici nu prea stiu ce se intampla, pt ca practic pana la 10 km/h nu prea se tureaza, apoi revine la regimul normal. Cred ca o sa incerc sa pun vechile role sa vad cum se comporta. Multumesc VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 am si eu o problema cu un piaggo zip 1-nu sta la relanti' 2-porneste ft greu' 3-consuma foartet mult' 4-motorul se tureaza dar pleaca de pe loc numai la turatii mari' 5-are 80 in bord dar daca i mai dau 30 sunt fericit si nu are putere aproape deloc nu stiu care ar putea fi problema am inteles ca se poate ambreiaju curea de transmisie etc,, vas fi recunoscator daca mati putea ajuta un diagnostic ceva.. nu de alta dar tre sa fac vreo 200km pana la primu mecanic care se pricepe cat de cat la reparatii scutere si nu stiu sa nu fac drumu degeaba am inteles ca si pompa de benzina pioate fi problema.. habar nu am multumesc anticipat! bye Cred ca este cazul sa schimbi setul. Ce fel de zip ai ? 2T sau 4T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) nevermind... Editat Iunie 9, 2008 de tiptil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Problemă: când e rece porneÂşte la prima cheie Âşi stă la ralanti. Toarce foarte frumos. După ce se încălzeÂşte 30 minute nu mai stă la ralanti deloc iar la semafoare sunt nevoit să-l țin uÂşor turat ca să nu "moară" motorul. Am impresia că se încălzeÂşte Âşi pierde compresia. N-am măsurat, se poate să fie doar o impresie (urcă la deal, porneÂşte la cheie etc.). Am observat că rece motorul toarce mai frumos, e mai stabil Âşi parcă un pic mai puternic, la ralanti stă la o turație oricât de mică fără să se oprească. Când s-a încălzit, la ralanti trebuie să-l țin puțin turat că altfel se opreÂşte. Editat Iunie 9, 2008 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Inseamna ca n-ai reglat ralanti-ul cand era suficient de incalzit motorul. Tie-ti merge frumos cand este rece pt ca intra socul automat si tureaza motorul cat sa nu moara, cand de fapt ar trebui sa-ti mearga putin mai turat. Mai invarte 1/4 sau 1/2 la surubul de ralanti. Editat Iunie 9, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 daca ii crapata(invechita) galeria de admisie...trage aer fals nu? si merge subturat cu acceleratia la maxim m-am uitat ieri si era crapat(cand il ridicam in sus). Inseamna ca n-ai reglat ralanti-ul cand era suficient de incalzit motorul. Tie-ti merge frumos cand este rece pt ca intra socul automat si tureaza motorul cat sa nu moara, cand de fapt ar trebui sa-ti mearga putin mai turat. Mai invarte 1/4 sau 1/2 la surubul de ralanti. surubul de relantii ii acel surub(cu arc in mijlocul carb) care actioneaza subarul..(ala care se ridica cand il accelerezi) nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asasinw Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Cred ca este cazul sa schimbi setul.Ce fel de zip ai ? 2T sau 4T? 2T....( Cred ca este cazul sa schimbi setul.Ce fel de zip ai ? 2T sau 4T? 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Clodius, Âştiu că inițial intră Âşocul. Cam câte minute durează până ce se decuplează Âşocul? Cam ce turație trebuie să aibă la ralanti (cum să se audă, alte elemente ce m-ar putea ajuta)" Nu pot regla ralantiul nici mult prea sus că apoi deranjează la pornire în primă fază, se turează prea mult cred eu (dar nu Âştiu dacă e mult sau nu, spuneți-mi cum îmi dau seama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) Nu exista temporizator la soc. Din cate stiu eu, acesta se decupleaza cand motorul atinge o anumita temperatura. Incearca sa reglezi ralantiul dupa ce ai mers MINIM 10 minute, posibil dupa ce vii de la o plimbare din oras. ... referitor la problema mea. Este posibil ca arcurile de la ambreiaj sa fi fost afectate cand mi-au schimbat cureaua si de aceea se tureaza/accelereaza mai greu pana ajunge la 10 km/h? L-as desface, dar mi-e asa o leneee. Poate in week-end. Editat Iunie 10, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) azi am facut praf ambreajul Editat Iunie 10, 2008 de speedbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Are cineva un CDI Sport de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.