Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Electromotorul invarte... dar invarte la o turatie destul de mare astfel incat motorul sa poata porni? Ai putea sa incerci sa pui in paralel o baterie de masina, poate e ceva neinregula cu bateria scuterului. Merita sa incerci, ca sa nu afli mai apoi ca ai desfacut jumate de scuter, si bateria era slabita, sau nu mai dadea curent cum trebuie. Ai mai putea incerca urmatorul lucru, sa scoti bujia si sa verifici daca ai aceeasi scanteie si la automat si la pedala. Ma gandesc sa nu fie vreo problema de natura electrica, iar atunci cand actionezi demarolul sa fure curent sau ceva, si sa nu-ti mai dea scanteia cum trebuie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotorul invarte... dar invarte la o turatie destul de mare astfel incat motorul sa poata porni? Ai putea sa incerci sa pui in paralel o baterie de masina, poate e ceva neinregula cu bateria scuterului. Merita sa incerci, ca sa nu afli mai apoi ca ai desfacut jumate de scuter, si bateria era slabita, sau nu mai dadea curent cum trebuie. Ai mai putea incerca urmatorul lucru, sa scoti bujia si sa verifici daca ai aceeasi scanteie si la automat si la pedala. Ma gandesc sa nu fie vreo problema de natura electrica, iar atunci cand actionezi demarolul sa fure curent sau ceva, si sa nu-ti mai dea scanteia cum trebuie. :)

 

Merci tuturor de sfaturi.O sa ma duc la un prieten care se pricepe la mecanica,sa verificam daca are aceeasi scanteie bujia la ambele variante,sa curatam carburatorul eventual,sa legam o baterie de masina si sa vedem ce mai spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde3 as putea sa merg cu variatorul sa mi-l "niveleze", sa mi-l polizeze sau cum s-o zice?

Mai nou are niste "santuri" care afecteaza acceleratia pana cand depaseste 10 km/h si se accelereaza normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde3 as putea sa merg cu variatorul sa mi-l "niveleze", sa mi-l polizeze sau cum s-o zice?

Mai nou are niste "santuri" care afecteaza acceleratia pana cand depaseste 10 km/h si se accelereaza normal.

poti sa incerci cu flexu.

unde anume are santuri? jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita limitarii la variator, cureaua a rulat mai mult timp intr-o anumita zona a variatorului pt ca nu i s-a permis sa urce pana la maxim. Asa ca, suprafata in loc sa fie perfect plana are acele santuri circulare.

variatormaxipictureiq1.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia nu e neaparat de la limitare, e in functie de cum s-a mers cu el. Asa se face la toate deoarece nu mergi cu el blana cat mergi cu viteze mici, cat timp mergi mai mult cu viteze mici se accentueaza zona aia. Recomand sa nu il pilesti/polizezi/slefuiesti, il poti descentra si oricum maresti spatiul in care vine cureaua, o sa-ti trebuiasca curea mai lata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca pana isi face rodajul o sa mai am problema aceasta de demaraj?

Sincer nu mai sunt atat de incantat de rolele mai usoare din cauza "problemei" de demaraj si parca-mi vine sa le dau jos.

Nu mai pleaca asa de tare ca nu pleaca in cuplu maxim.

Sa nu polizezi santurile ca distrugi variatorul! Nu incurca cu nimic alea demarajul, daca o sa mergi mai tare o sa urce cureaua mai mult si se uniformizeaza.

Un remediu pentru demaraj ar fi

- arculete putin mai tari la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza sub cuplul maxim(subturat)

- arculete putin mai moi la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza peste cuplul maxim(supraturat)

 

 

Bafta! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,mi-am schimbat la DNa pistonul,segmentii si mi-am pus role mai usoare.Rodajul l-am facut.Cand motorul e mai rece imi merge perfect,numai cand e cald imi da un fel de rateuri,vine in "nas" cum ar veni.Cineva mi-a spus sa-mi pun un jigler de 70,dar ma gandesc dc sa-mi pun mai mare daca am set normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un piaggo zip 1-nu sta la relanti' 2-porneste ft greu' 3-consuma foartet mult' 4-motorul se tureaza dar pleaca de pe loc numai la turatii mari' 5-are 80 in bord dar daca i mai dau 30 sunt fericit si nu are putere aproape deloc nu stiu care ar putea fi problema am inteles ca se poate ambreiaju curea de transmisie etc,, vas fi recunoscator daca mati putea ajuta un diagnostic ceva.. nu de alta dar tre sa fac vreo 200km pana la primu mecanic care se pricepe cat de cat la reparatii scutere si nu stiu sa nu fac drumu degeaba am inteles ca si pompa de benzina pioate fi problema.. habar nu am multumesc anticipat! bye

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un remediu pentru demaraj ar fi

- arculete putin mai tari la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza sub cuplul maxim(subturat)

- arculete putin mai moi la ferodourile ambreiajului daca el cupleaza peste cuplul maxim(supraturat)

Nici nu prea stiu ce se intampla, pt ca practic pana la 10 km/h nu prea se tureaza, apoi revine la regimul normal.

Cred ca o sa incerc sa pun vechile role sa vad cum se comporta.

Multumesc VladuL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un piaggo zip 1-nu sta la relanti' 2-porneste ft greu' 3-consuma foartet mult' 4-motorul se tureaza dar pleaca de pe loc numai la turatii mari' 5-are 80 in bord dar daca i mai dau 30 sunt fericit si nu are putere aproape deloc nu stiu care ar putea fi problema am inteles ca se poate ambreiaju curea de transmisie etc,, vas fi recunoscator daca mati putea ajuta un diagnostic ceva.. nu de alta dar tre sa fac vreo 200km pana la primu mecanic care se pricepe cat de cat la reparatii scutere si nu stiu sa nu fac drumu degeaba am inteles ca si pompa de benzina pioate fi problema.. habar nu am multumesc anticipat! bye

Cred ca este cazul sa schimbi setul.

Ce fel de zip ai ? 2T sau 4T?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problemă: când e rece porneÂşte la prima cheie Âşi stă la ralanti. Toarce foarte frumos.

După ce se încălzeÂşte 30 minute nu mai stă la ralanti deloc iar la semafoare sunt nevoit să-l țin uÂşor turat ca să nu "moară" motorul.

Am impresia că se încălzeÂşte Âşi pierde compresia. N-am măsurat, se poate să fie doar o impresie (urcă la deal, porneÂşte la cheie etc.). Am observat că rece motorul toarce mai frumos, e mai stabil Âşi parcă un pic mai puternic, la ralanti stă la o turație oricât de mică fără să se oprească. Când s-a încălzit, la ralanti trebuie să-l țin puțin turat că altfel se opreÂşte.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca n-ai reglat ralanti-ul cand era suficient de incalzit motorul. Tie-ti merge frumos cand este rece pt ca intra socul automat si tureaza motorul cat sa nu moara, cand de fapt ar trebui sa-ti mearga putin mai turat. Mai invarte 1/4 sau 1/2 la surubul de ralanti.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii crapata(invechita) galeria de admisie...trage aer fals nu? si merge subturat cu acceleratia la maxim

m-am uitat ieri si era crapat(cand il ridicam in sus).

 

Inseamna ca n-ai reglat ralanti-ul cand era suficient de incalzit motorul. Tie-ti merge frumos cand este rece pt ca intra socul automat si tureaza motorul cat sa nu moara, cand de fapt ar trebui sa-ti mearga putin mai turat. Mai invarte 1/4 sau 1/2 la surubul de ralanti.

surubul de relantii ii acel surub(cu arc in mijlocul carb) care actioneaza subarul..(ala care se ridica cand il accelerezi) nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clodius, Âştiu că inițial intră Âşocul. Cam câte minute durează până ce se decuplează Âşocul?

Cam ce turație trebuie să aibă la ralanti (cum să se audă, alte elemente ce m-ar putea ajuta)" Nu pot regla ralantiul nici mult prea sus că apoi deranjează la pornire în primă fază, se turează prea mult cred eu (dar nu Âştiu dacă e mult sau nu, spuneți-mi cum îmi dau seama).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista temporizator la soc. Din cate stiu eu, acesta se decupleaza cand motorul atinge o anumita temperatura.

Incearca sa reglezi ralantiul dupa ce ai mers MINIM 10 minute, posibil dupa ce vii de la o plimbare din oras.

 

 

... referitor la problema mea. Este posibil ca arcurile de la ambreiaj sa fi fost afectate cand mi-au schimbat cureaua si de aceea se tureaza/accelereaza mai greu pana ajunge la 10 km/h?

L-as desface, dar mi-e asa o leneee. Poate in week-end.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...