Sari la conținut

Postări Recomandate

revin cu problema

 

 

azi am curatat toate contactele,cablurile si nimic.Nimic nu merge.

m`am jucat cu soclul care intra in releu principal(semnalizare,lumini.incarcare,curent) il puneam pe o parte si mergea semnalizarea si claxonu.Cand acceleram mai tare(pe la jumate) claxona foarte tare si palpaiau semnalizarile mai tare iar la borne daca atingeam bornele de la baterie iesea scantei foarte mari(fata de alt scuter care ieseau mai putine scantei{chiar si la turatii mai mari} ).

Cred ca atunci cand am pus pe o parte soclul merge pe direct,daca il puneam cum trebuie nu se aprindea nimic si nici claxonu nu mergea.

 

Se poate sa fie de la rotor problema mea?

 

doar un fir dadea curent din cele 5 care intra in releu principal(ala langa claxon).

 

 

pun un PDF sa vedeti si voi magnetoul de pe site`ul ducatienergia

 

PS.Am schimbat CDI si releu ala grii(ma gandeam ca de la el nu imi merge luminile,semnalele,claxonu cu motoru pornit fara baterie)

 

 

 

Ma scuzati de postul lung dar vrea ajutor!!

 

Orice informatie este binevenita.

 

 

chiar nici unu ?

 

ajutati`ma ca maine sa stiu ce sa fac...sa duc statoru la rebobinat sau sa`i dau foc!!

revin din nou cu problema..

 

Saptamana trecuta am dus la verificat statoru si era bun.

 

Din motor ies 2 fire(unul de la cititorul de scanteie si unu de la bobine) si doar unul da curent.Puteti vedea si in PDF de mai jos.

 

Ce poate sa mai fie ?Am verificat tot ce se putea.

 

Cititi cu atentie postul de mai sus si..care se pricepe sa posteze!

Pun cateva poze cu instalatia electrica.

 

Multumesc.

impianto_20di_20accensione_20elettronica_20per_20scooters_swees_20system.pdf

post-32903-1215948286_thumb.jpg

post-32903-1215948314_thumb.jpg

post-32903-1215948346_thumb.jpg

post-32903-1215948370_thumb.jpg

Editat de ro_3x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ro_3x, cred ca problema te depaseste si ne depaseste. Nu cred ca te putem ajuta de aici de pe forum si mai bine mergi la un service cu scuterul. O sa dai bani pe manopera, dar o sa te scuteasca de nervi. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea sunt mecanici sau service pe aicea.Vad eu ce fac.Va tin la curent,si va zic daca rezolv.

 

Va multumesc foarte frumos pt ce ati facut pentru mine.

 

 

Daca nu merge ii dau foc in (cuvant urat).

 

 

 

Poate stie careva daca se poate verifica cu ceva aparate daca releu principal functioneaza(cel nou).

In orasul meu sunt singurul cu piaggio zip 4t 50cc si de aceea nu pot verifica piesele daca functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu caldura... merg cu scuterul in blana si cand opresc rotile trebuie sa il mai las aprox 10 sec sa mearga in relanti si apoi sa il opresc daca vreau sa imi porneasca bine, altfel trebuie sa ii trag socul sa porneasca. asta e de cand s-au pus caldurile.. asta iarna pornea la sfert. am intrebat p cineva si mi-a zis ca se evapora benzina din carburator, dar cred k are si el o protectie ceva sa nu se intample asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas?

 

E greu sa te gandesti daca vrei sa nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas?

 

alege alta toba...gen polini for race :X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu caldura... merg cu scuterul in blana si cand opresc rotile trebuie sa il mai las aprox 10 sec sa mearga in relanti si apoi sa il opresc daca vreau sa imi porneasca bine, altfel trebuie sa ii trag socul sa porneasca. asta e de cand s-au pus caldurile.. asta iarna pornea la sfert. am intrebat p cineva si mi-a zis ca se evapora benzina din carburator, dar cred k are si el o protectie ceva sa nu se intample asta.

deci??? vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas?

 

La un scuter ca ala nu cred ca merita, mai bine ei un F12 Aerox Sr sa bagi atatia bani ca merita, dar in scarabeo... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boditza, tu pari sa ai o problema de amestec... asta daca esti 100% convins ca iti merge socul bine.

socul este manual si merge bine.. adik il ridic se tureaza, il las jos scade relanti-ul.. iar din amestec cum sa fie problema ca nu inteleg? adik baga prea mult ulei sau nu baga mai deloc??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tranteste-i cate va frane tari pe roata spate, sa se aseze sabotii pe rambur. Sper ca si tamburii sunt noi, nu?

da sunt noi RMS.I`am schimbat de anu trecut.I`am trantit frane cu maneta la maxim si tot greu opreste..adica nu o blocheaza pe loc ca sa fluiere.

Cu tamburi vechi aveam frana buna..dar fluierau cand puneam.se auzea un fluierat de la tamburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o coaja de scuter,care intr-o zi mi sa oprit in mers(inainte de a se opri cu cativa km,am auzit un bazait f ciudat),l-am dus la mecanic,care mi-a zis ca nici setu nu ii foarte bun,asa ca am decis sa pun un kit de 70cc.Toate bune si frumoase,am pus kitu sus,am dat sal pornesc,si facea la fel ca inainte,adica pornea,si dupa 2-3 secunde se oprea,iar daca acceleram putin,murea.Am incercat sa punem si cdi nou,crezand ca ala e de vina,dar nici gand,nu mai stiu ce sa ma fac cu el.Si mecanicu o zis ca no mai vazut asa ceva..... :baldy: .Nu va dati o parerea cu ce ar putea fi? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o coaja de scuter,care intr-o zi mi sa oprit in mers(inainte de a se opri cu cativa km,am auzit un bazait f ciudat),l-am dus la mecanic,care mi-a zis ca nici setu nu ii foarte bun,asa ca am decis sa pun un kit de 70cc.Toate bune si frumoase,am pus kitu sus,am dat sal pornesc,si facea la fel ca inainte,adica pornea,si dupa 2-3 secunde se oprea,iar daca acceleram putin,murea.Am incercat sa punem si cdi nou,crezand ca ala e de vina,dar nici gand,nu mai stiu ce sa ma fac cu el.Si mecanicu o zis ca no mai vazut asa ceva..... :baldy: .Nu va dati o parerea cu ce ar putea fi? :blink:

si carb l`ai curatat ???? bagati bani aiurea .cdi molozuri din astea..asigurativa ca` carb e curat si reglat calumea..dupa aia bagati altceva :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am cumparat cdi...il avea mecanicu acolo,de proba.L-am desfacut bucata cu bucata.....si tot asa face.ma gandesc sa nu fie ceva electric :baldy: .Daca as gasi un carburator in imprumut :blink:.carburatoru mai mult ca sigur nu e reglat cum trebe,ca bujia o scot uda f tare.Da mecanicu asta face ca asa trebuie,ca motoru nu merge si nu se arde benzina....

Editat de paulchen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanicu tau pare nitel aerian sau obosit. Eu raman la parerea ca e de la carburator. Daca amestecul are benzina in draci, de unde naiba sa se aprinda? Logic ca este uda bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul este manual si merge bine.. adik il ridic se tureaza, il las jos scade relanti-ul.. iar din amestec cum sa fie problema ca nu inteleg? adik baga prea mult ulei sau nu baga mai deloc??

nu dai ma t-max`ul?ti`l iau eu cu tot cu probleme :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dai ma t-max`ul?ti`l iau eu cu tot cu probleme :baldy:

nu e vb de t-max.. de o honda dio zx. ala merge brici da nu p unde merg cu honda adik la tara pe drum de pietris. cu t-maxul pierd imediat aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vb de t-max.. de o honda dio zx. ala merge brici da nu p unde merg cu honda adik la tara pe drum de pietris. cu t-maxul pierd imediat aderenta.

deci nu il dai? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...