paulchen Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 am si io o problema cu rajnita mea.Am bagat in el kit de 80(nuj de cat ii,stiu doar ca pistonu ii de 47mm),si dau sa il pornesc...porneste,merge 10 secunde,apoi se opreste brusc.Am incercat sa schimb jigleru de la carb cu unu mai mare...tot asa face.Am desfacut la carburator vreo 2 ore,am tot schimbat jiglere,si tot asa face.Daca cumva il accelerez moare .Mecanicu zice ca ar fi de vina cdi,dar nu prea cred.Scanteie este.iar bujia cand o scot,o scot uda....are ceva asta?Acuma mio promis ca saptamana viitoare face rost de un cdi nou,sa vedem cdaca ala e de vina.Voi ce ziceti?ce sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Asa imi facea si mie si este doar de 70cc. vezi ca daca moare asa i trebe aer. nu ajunge doar sa pui jigler mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 AÂş vrea să pun o bujie mai bună pentru v-clic. ÂŞtie cineva ce bujie aÂş putea pune? Îmi puteți spune un model? N-aÂş mai vrea să folosesc chinezăria montată de producător. Vreau ceva sport, care să se aprindă mai uÂşor Âşi să se înece mai greu. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 NGK model CR7HSA sau CR7HIX (cea cu iridium) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Salutare, mi-am cumparat o alarma Phoenix cu pornirea motorului din telecomanda pe care am montato si merge fffoarte bine doar ca nu stiu firele de la pornirea unde sa le conectez,Va rog daca puteti sa-mi explicati mai exact.(Scuterul e Runner gopop Chinezesc ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 NGK model CR7HSA sau CR7HIX (cea cu iridium) CR7HSA este bujia chinezească stock, eu vreau ceva mai bună. Cea cu iridium ce avantaje are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Designed specifically for the performance enthusiast. Iridium IX® offers extreme ignitability, improved throttle response and superior anti fouling * Fine Iridium tip ensures high durability and a consistently stable spark * Iridium alloy has extremely high melting point, perfect for today’s high-tech, high-performance engines * Trivalent Metal Plating - superior anti-corrosion and anti-seizing properties * Outstanding acceleration, high fuel efficiency and durability * Ultimate design, technology and performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 asa suna in reclame mai mult...eu folosesc bujie cu iridium si singurul avantaj vizibil ar fi durata mare de viata....celelate avantaje greu (sau deloc) se pot masura de genu aprindere mai buna etc....mergea foarte bine si batrana BP7HS care am avut-o si am schimbat-o cu un BR7HIX.... acum ramane la latitudinea fiecaruia...oricum si eu daca as recomanda o bujie la cineva tot una cu iridium as recomanda...dar ideea este sa nu te astepti la avantaje majore si foarte vizibile fata de una normala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Salutare, mi-am cumparat o alarma Phoenix cu pornirea motorului din telecomanda pe care am montato si merge fffoarte bine doar ca nu stiu firele de la pornirea unde sa le conectez,Va rog daca puteti sa-mi explicati mai exact.(Scuterul e Runner gopop Chinezesc ). careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Dar, în loc de CR7HIX nu mai pot pune nici o altă bujie? Prin magazine aud: "în 4 timpi?, n-avem ce cauți, da' pune-o p-asta că merge foarte bine". Deci, având în vedere că 80% din scuterele chinezeÂşti au acelaÂşi motor cred că Âşi temperatura de ardere Âşi ceilalți parametrii sunt aproximativ aceeiaÂşi. Pot încerca Âşi alt tip de bujie recomandată pentru scuter chinezesc asemănător ca motorizare Âşi parametri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Victor, poti sa cumperi de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) revin cu problema azi am curatat toate contactele,cablurile si nimic.Nimic nu merge. m`am jucat cu soclul care intra in releu principal(semnalizare,lumini.incarcare,curent) il puneam pe o parte si mergea semnalizarea si claxonu.Cand acceleram mai tare(pe la jumate) claxona foarte tare si palpaiau semnalizarile mai tare iar la borne daca atingeam bornele de la baterie iesea scantei foarte mari(fata de alt scuter care ieseau mai putine scantei{chiar si la turatii mai mari} ). Cred ca atunci cand am pus pe o parte soclul merge pe direct,daca il puneam cum trebuie nu se aprindea nimic si nici claxonu nu mergea. Se poate sa fie de la rotor problema mea? doar un fir dadea curent din cele 5 care intra in releu principal(ala langa claxon). pun un PDF sa vedeti si voi magnetoul de pe site`ul ducatienergia PS.Am schimbat CDI si releu ala grii(ma gandeam ca de la el nu imi merge luminile,semnalele,claxonu cu motoru pornit fara baterie) Ma scuzati de postul lung dar vrea ajutor!! Orice informatie este binevenita. chiar nici unu ? ajutati`ma ca maine sa stiu ce sa fac...sa duc statoru la rebobinat sau sa`i dau foc!! revin din nou cu problema.. Saptamana trecuta am dus la verificat statoru si era bun. Din motor ies 2 fire(unul de la cititorul de scanteie si unu de la bobine) si doar unul da curent.Puteti vedea si in PDF de mai jos. Ce poate sa mai fie ?Am verificat tot ce se putea. Cititi cu atentie postul de mai sus si..care se pricepe sa posteze! Pun cateva poze cu instalatia electrica. Multumesc. impianto_20di_20accensione_20elettronica_20per_20scooters_swees_20system.pdf Editat Iulie 13, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 ro_3x, cred ca problema te depaseste si ne depaseste. Nu cred ca te putem ajuta de aici de pe forum si mai bine mergi la un service cu scuterul. O sa dai bani pe manopera, dar o sa te scuteasca de nervi. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Nu prea sunt mecanici sau service pe aicea.Vad eu ce fac.Va tin la curent,si va zic daca rezolv. Va multumesc foarte frumos pt ce ati facut pentru mine. Daca nu merge ii dau foc in (cuvant urat). Poate stie careva daca se poate verifica cu ceva aparate daca releu principal functioneaza(cel nou). In orasul meu sunt singurul cu piaggio zip 4t 50cc si de aceea nu pot verifica piesele daca functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 am si eu o problema cu caldura... merg cu scuterul in blana si cand opresc rotile trebuie sa il mai las aprox 10 sec sa mearga in relanti si apoi sa il opresc daca vreau sa imi porneasca bine, altfel trebuie sa ii trag socul sa porneasca. asta e de cand s-au pus caldurile.. asta iarna pornea la sfert. am intrebat p cineva si mi-a zis ca se evapora benzina din carburator, dar cred k are si el o protectie ceva sa nu se intample asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scarabeo Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas? E greu sa te gandesti daca vrei sa nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas? alege alta toba...gen polini for race :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scarabeo Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 E greu sa te gandesti daca vrei sa nu... greu nu e da sa stiu macar daca merita sa dau 30 de milioane sau nu de aia am intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 am si eu o problema cu caldura... merg cu scuterul in blana si cand opresc rotile trebuie sa il mai las aprox 10 sec sa mearga in relanti si apoi sa il opresc daca vreau sa imi porneasca bine, altfel trebuie sa ii trag socul sa porneasca. asta e de cand s-au pus caldurile.. asta iarna pornea la sfert. am intrebat p cineva si mi-a zis ca se evapora benzina din carburator, dar cred k are si el o protectie ceva sa nu se intample asta. deci??? vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas? La un scuter ca ala nu cred ca merita, mai bine ei un F12 Aerox Sr sa bagi atatia bani ca merita, dar in scarabeo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 boditza, tu pari sa ai o problema de amestec... asta daca esti 100% convins ca iti merge socul bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 boditza, tu pari sa ai o problema de amestec... asta daca esti 100% convins ca iti merge socul bine. socul este manual si merge bine.. adik il ridic se tureaza, il las jos scade relanti-ul.. iar din amestec cum sa fie problema ca nu inteleg? adik baga prea mult ulei sau nu baga mai deloc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Am schimbat tamburu spate cu unul nou RMS si frana ii mai slaba decat cea veche.Am reglat jos la roata,trag de maneta si opreste greu..nu o blocheaza pe loc. Ce as putea face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Tranteste-i cate va frane tari pe roata spate, sa se aseze sabotii pe rambur. Sper ca si tamburii sunt noi, nu? da sunt noi RMS.I`am schimbat de anu trecut.I`am trantit frane cu maneta la maxim si tot greu opreste..adica nu o blocheaza pe loc ca sa fluiere. Cu tamburi vechi aveam frana buna..dar fluierau cand puneam.se auzea un fluierat de la tamburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.