DjBobo Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Respect pt voi dar vreau sa stiu cum desfac si eu piulita de 17 mm de la cureaua de transimie?Cat am incercat sa o desfac nu am reusit poate careva sa-mi arate o poza la o cheie de impact de 17 ca sa stiu ce tre sa cumpar,ca cu o cheie normala se invarte cu tot cu roata zimtata.MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costitaz Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 salut! stiti cumva un cdi pt un eliseo de 100 an 99......nou sau sh unde pot gasi:(....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 o scanteie ff mica,deabea se vede schimba bobina de inductie si o sa aiba scanteie foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asasinw Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 :laugh: nebunesc daca nu se strica una sa strica alta... in fine uite care e problema mea fratilor..am un piaggio zip si am o ditamai gaura in cauciuc pe spate.. cauciuc nu stiu de unde sa iau si si daca gasesc pe net gasesc tot cu camera e model din 94 cu genti fara camere si intrebarea mea este oare daca pun cauciuc cu camera se poate pe geanta asta? am pus si o poza sa aveti idee despre ce vorbesc.. nu stiu sunt total pe langa la chestiile astea poate stiti voi a mai patit cineva poate am poate ajuta cineva.. multumesc sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 mi-a aparut o problema.... cand il pornesc dimineata,porneste frumos la prima pedala si cand il accelerez se opreste si dupa vreo 20 de incercari merge. imi spune cineva care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asasinw Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 mi-a aparut o problema.... cand il pornesc dimineata,porneste frumos la prima pedala si cand il accelerez se opreste si dupa vreo 20 de incercari merge. imi spune cineva care ar putea fi problema? si eu patesc asa dar il las 1 minut la relanti si dupaia nu are nici o poblema nici nu ma pot misca cu el de pe loc macar daca nu il las un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 mi-a aparut o problema.... cand il pornesc dimineata,porneste frumos la prima pedala si cand il accelerez se opreste si dupa vreo 20 de incercari merge. imi spune cineva care ar putea fi problema? carburator infundat cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 carburator infundat cel mai probabil daca ar fi infundat nu mi-ar merge bine....dupa ce isi revine merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 daca ar fi infundat nu mi-ar merge bine....dupa ce isi revine merge brici asa face si a meu(Ovetto mbk).Porneste la prima pedala si cand accelerez se opreste.Dupa cateva incercari(10 15) porneste. Incearca sa`l pornesti in panta.Rota fata sa fie ridicata oleaca.Cand il pornesc pe al meu in panta se simte cum face treaba socu. Cand il pornesc pe drept se tureaza oleaca si apoi daca accelerez moare iar daca nu`l accelerez si`l las vreo 30 40 secunde merge brici. Cred ca problema ar fi socu. Sper ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 asa face si a meu(Ovetto mbk).Porneste la prima pedala si cand accelerez se opreste.Dupa cateva incercari(10 15) porneste. Incearca sa`l pornesti in panta.Rota fata sa fie ridicata oleaca.Cand il pornesc pe al meu in panta se simte cum face treaba socu. Cand il pornesc pe drept se tureaza oleaca si apoi daca accelerez moare iar daca nu`l accelerez si`l las vreo 30 40 secunde merge brici. Cred ca problema ar fi socu. Sper ca ai inteles. ms pentru sfat pana acuma nu mi-a mai facut de astea pana la urma am sa il duc la mecanic sa il faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Daca face asa in panta, poate fi si de la camera de nivel constant in carburator... Mutati saiba pe cuiul pontou si vedeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 am si eu o problema . . . de cateva zile deabia imi pornea scooterul, astazi cand am desfacut sa vad ce are , am gasit cotul acela unde intra carburatorul rupt , este din cauciuc , cam cat costa un cot ( sau cum ii zice ) ? se poate lipi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 am si eu o problema . . . de cateva zile deabia imi pornea scooterul, astazi cand am desfacut sa vad ce are , am gasit cotul acela unde intra carburatorul rupt , este din cauciuc , cam cat costa un cot ( sau cum ii zice ) ? se poate lipi? daca este doar crapat pune niste silicon din ala rosu,de temperatura...daca este rupt de-a binelea repara-l prin......schimbare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 (editat) Are un prieten un scuter First Bike turbo, e aproape nou, are 2000 si ceva de km, nu la pastarat asa bine dar oricum, problema e ca nu mai trage deloc aproape, in deal se opreste, drum drept pleaca bine de pe loc dar dupa 5 metri nu mai are vlaga merge slab tare, da de deal se opreste, ce poate avea, sunt segmenti, carburatorul, cineva a zis ca de la bobina (nu stiu care), de pornit porneste bine din prima. Si am alta problema la scuterul meu, se descarca bateria dupa ceva timp, cam o zi, si chiar daca o incar cateva minute la scuter dupa cateva ore e descarcata, inainte nu facea asa, e de la baterie, sau ce poate avea ? Ce consumator poate avea ? el are un butot de oprit motorul, trebuie pe off ? Scuterul e gopop zip. Nu ma luati ca sunt chinezari ca sunt jafuri, sunt scutere totusi. Editat Iulie 20, 2008 de cosx25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Intrebare : debitul aer / benzina influenteaza MULT consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Respect pt voi dar vreau sa stiu cum desfac si eu piulita de 17 mm de la cureaua de transimie?Cat am incercat sa o desfac nu am reusit poate careva sa-mi arate o poza la o cheie de impact de 17 ca sa stiu ce tre sa cumpar,ca cu o cheie normala se invarte cu tot cu roata zimtata.MS salut.ce motor ai?daca ai minarelli da un pm si iti explic,poze,tot.. sau mai simplu un mail la ffflorin2004@yahoo.com si iti arat cum se face,fara cheie de impact sau altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 cosx, cred ca este de vina statorul. Nu mai incarca bine. Vezi ca s-a mai discutat problema pe care o ai tu. all3x4cs, nu influenteaza foarte, foarte mult consumul, dar cu siguranta influenteaza comportamentul scuterului (demaraj, viteza maxima, samd). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Intrebare : debitul aer / benzina influenteaza MULT consumul? Si aia, dar si pozitia saibei pe cuiul pontou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 O sa caut, oricum la garantie nu pot sa ma duc ca nu am fost la revizie Dar se poate cumpara alt statorul ? Baiatul cu first bike nu a umblat nicaeri, nici nu prea stie ce e ala scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Si aia, dar si pozitia saibei pe cuiul pontou... nu are nimic cuiul ... eu am modificat doar debitul ieri pentru ca am incercat sa pun un filtru de aer nou la care pana la urma am renuntat deoarece suna prea urat cu el ... parca era un porc care astepta sa fie taiat, guita si asta fara exagerari. Am pus filtrul vechi si am pus debitul aproape ca inainte cand aveam tot filtru "stock" (i-am dat putin mai mult aer). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) pt Razvy si ceilalti, incercati sa ii curatati bine carburatorul, asa am patit si eu odata cand il porneam ii dadeam 15 pedale si pana nu il lasai sa se incalzeasca bine nu pornea, adica murea cand il accelerai, problema era din carburator, era infundat pe acolo + putina rugina de la apa din benzina Editat Iulie 21, 2008 de ZICKU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) pt Razvy si ceilalti, incercati sa ii curatati bine carburatorul, asa am patit si eu odata cand il porneam ii dadeam 15 pedale si pana nu il lasai sa se incalzeasca bine nu pornea, adica murea cand il accelerai, problema era din carburator, era infundat pe acolo + putina rugina de la apa din benzina ms pentru sfat o sa il duc la mecanic sa il curete Editat Iulie 21, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XOR Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salutare la toata lumea! Am un Generic XOR si mi-a aparut o problema la instalatia electrica. Mopedul are 700km, deci nu se pune problema ca a copt instalatia sau mai stiu ce s-a invechit. Semnalizarea merge, la fel si stopul pe frana, claxonul e OK, pornirea din buton functioneaza. Doar pozitiile si farul nu se aprind. Am verificat becurile si sigurantele, mai mult nu stiu unde sa caut. Vreo idee sau trebuie sa ma duc acolo unde urasc cel mai mult...la service? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Verifica mufa (legaturile) electrice ce duc la consola de lumini. Adica cea cu butoanele din dreapta ghidonului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salutare la toata lumea! Am un Generic XOR si mi-a aparut o problema la instalatia electrica. Mopedul are 700km, deci nu se pune problema ca a copt instalatia sau mai stiu ce s-a invechit.Semnalizarea merge, la fel si stopul pe frana, claxonul e OK, pornirea din buton functioneaza. Doar pozitiile si farul nu se aprind. Am verificat becurile si sigurantele, mai mult nu stiu unde sa caut. Vreo idee sau trebuie sa ma duc acolo unde urasc cel mai mult...la service? Merci. vezi ca se mai poate intampla ceva,mai grav...daca se arde releul de incarcare,care este si stabilizator de tensiune din alternator,sau daca nu fac papucii contact bine in el,tensiunea din alternator depaseste cu mult 12 v si se arde tot ce este pe alternator (becuri far faza scurta+lunga,becuri pozitie,becuri bord)..ce este legat pe baterie merge (semnalizari,stop frana,claxon)...sper sa nu fie asta,este posibil sa fie si ce a zis mugurg,o pb de conector,care este cea mai simpla.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.