dezkreator Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 care e cea mai folosita metoda la imbinarea blocului?pasta,sau garnitura de carton? Bineinteles si care ii cea mai buna... garnitura de clingherit se pune acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) care e cea mai folosita metoda la imbinarea blocului?pasta,sau garnitura de carton? Bineinteles si care ii cea mai buna... clingherit+silicon .... eu intre carter si cilindru am garnitura de carton+silicon (special pt asa ceva), intre cil si chiuloasa tablita de cupru+silicon .... Editat Iulie 30, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 deci cel mai bine pun si garnitura si pasta....nu am clingherit dinala,dar cred ca e bun si cartonu.Atunci o sa pun un rand de pasta,un rand de "carton" si apoi iarasi pasta.....sper sa iasa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ajutooooor. mi-am luat toba giannelli extra...am pus-o si trage ca curu. Trage la fel ca si cand e motorul rece(scoate mult fum si paraie asa in gol). Pe cric trage bine dar tot asa parca se ineaca la un prag. Ce sa fac? Carburatorul l-am reglat(i-am dat ba aer mai mult ba mai putin) si nu se observa decat mici imbunatatiri. Am jigleor de 106 si filtru de aer racing...am incercat si cu unul sport cu burete. Acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Rolly,daca toba a fost noua,inseamna ca unde are prinderea pentru motor are un mic con care limiteaza cantitatea de aer care intra in toba.Trebuie sa scoti acel con,este prins doar intr-un aft de sudura.Daca nici asa nu o sa mearga bine toba incearca cu un filtru de aer stock,si daca nici cu filtrul de aer stock nu merge inseamna ca trebuie un jigler si mai mare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ajutooooor. mi-am luat toba giannelli extra...am pus-o si trage ca curu. Trage la fel ca si cand e motorul rece(scoate mult fum si paraie asa in gol). Pe cric trage bine dar tot asa parca se ineaca la un prag. Ce sa fac? Carburatorul l-am reglat(i-am dat ba aer mai mult ba mai putin) si nu se observa decat mici imbunatatiri. Am jigleor de 106 si filtru de aer racing...am incercat si cu unul sport cu burete. Acelasi lucru. schimba-i rolele si eu am patit la fel cand am pus toba arrow pe setu' de 49 nu mergea mai mult de 25-30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 deci eram grabit atunci eram in pana de timp. acum am doar pana maine asa ca va rog sa ma ajutati. am jigleoor de 106 si cred ca asta creeaza probleme. rolele sunt de 4 grame, tocmai am pus de 5.5 grame. inclin sa cred ca este jigleorul pentru ca da prea multa benzina. Pana acu mergea putin inecat cu aer deoarece am filtru gol si era reglat la maxim sa traga aer cat mai putin si benzina mai multa sa mearga amestecul. Cred ca acum circula aerul cum trebuie si e prea multa benzina. Tu ai avut con de-ala cum zice brick? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Tu ai avut con de-ala cum zice brick? brick are dreptate cu acel con Am vazut pe o leo vinci TT Si aceasi problema o avea omu ala Pusese toba nu tragea , in schimb ii pusese rolele Iar daca nu pui rolele date de ei .. alta problema . Isi luase unu o toba si si-o montase , dar fara role. Abia dupa 55-60 incepea sa "traga" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 mihaiand, imi pare rau, dar deocamdata nu mai pot sa te ajut cu toba (prietenii stiu de ce ). Daca totusi o vrei grabeste-te pt ca de luni intra in concediu 2 saptamani (am vorbit astazi cu ei la tel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 mihaiand, imi pare rau, dar deocamdata nu mai pot sa te ajut cu toba (prietenii stiu de ce ). Daca totusi o vrei grabeste-te pt ca de luni intra in concediu 2 saptamani (am vorbit astazi cu ei la tel). nu inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Posibil sa fie de la jigelor prea mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Nu,nu cred ca este prea mare jiglerul.Si incearca sa schimbi arcurile la ambreiaj,daca ti le-a dat cand ai cumparat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 vezi aici am pus eu link-uri catre site-uri cu manuale. in toate linkurile afisate pe aici nu am gasit nici urma de un manual de reparatie ptr un Honda SH 150,este cineva care are si imi poate trimite si mie_? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SethBv Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Am si eu probleme cu neosu meu, deci..i'am schimbat ieri setu (piston, cilindru, segmenti) si muzicuta. Problema e ca..pe cric se tureaza de il iau dracii, cand il pun pe jos deabia pleaca, dupaia are un impuls de 2/3 secunde cand deabia te tii de el, dupaia iar lenes si dupaia incepe si isi ia pana la 100/110. Dar..daca e umpic de panta (de ex daca ma duc in jos pe strada merge destul de ok..adica cum am precizat mai sus, daca urc..deabia isi ia 40..panta e extrem de mica) Am incercat si cu alt ambreiaj ca am zis ca e de la ala si tot asa mergea, am curatat si carburatoru, la fel face. Mi sa spus ca ar putea fii de la toba (geanelli extra) ca evacueaza gazele prea repede. Toba mergea bine cu setu vechi pentru ca scapa compresie peste tot (cel putin asa mi sa zis). Sau..ar putea fii de la carburator ca nu ii da destula benzina..aveti vreo idee ce l'a apucat? (ps: setu nou e tot de 49) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 nu inteleg cum nu intelegi? /index.php?...t&p=1360415 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 cum nu intelegi? /index.php?...t&p=1360415 aa nu stiam ca tu esti ca am vb pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Salut tuturor.De curand am achizitionat un Gilera runner de 50 cmc si am urmatoarele probleme: 1-socul electronic nu este legat de nimic(ii atrna firul)si nu am gasit nici o mufa unde sa-l bag. 2-cand aprind pozitiile e ok dar cand aprind farul imi suge tot curentul din instalatie(celelalte becuri scad in intensitate as de mult incat abia se mai vad),am baterie de 12v-4,5ah. 3-imi scoate fum foarte mult de culoare gri sau ceva de genul asta la plecarea de pe loc. Sper sa ma ajutati si pe mine.Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Am o nelamurire/problema la scuterul meu gopop zip, cand il pornesc la inceput se aude un scartait incet dar cand e pe cric-ul mare nu se aude cand il cobor incepe sa se auda, il aplec intr-o parte spre dreapta (partea tobei) nu se mai adude daca il aplec spre stanga se aude si cand e drept. Atinge ceva e cureaua devina e ceva normal ca inainte nu se auzea, e de rau ? Si cand merg cu el cam scartie cand e drumul mai rau, dar e alfel de scartait cred ca e de la cric. Vream sa stiu daca e ceva rau sau nu, are numai 1850 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 problema mare... imi curge apa de la pompa :| trebuie sa cumpar o garnitura noua sau toata pompa? eu am vorbit cu cineva si mi-a zis ca trebuie cumparatata toata pompa:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Si mai am o problema nu prea imi cupleaza bendixul sau electromotorul, cand dau la buton nu prea mai cupleaza, se invarte in gol parca, se intampla mai rar dar cateodata e mai des cateodata e rar, si treaba asta cam imi duce bateria daca incerc de mai multe ori. Am mai dat fara sa vreau pe buton in timp ce mergea, e asa grav sa rupt un dinti de la bendix ? O sa desfac capacul transmisie sa vad ce e acolo ca cred ca de acolo e beleaua. Daca stie cineva ce sa fac sau ce sa cumpar ca cumpar nu e belea mare dar numai sa stiu ce si daca nu e asa grav Am nevoie de un raspuns va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freddy99 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 salut, am si eu o problema la scuterul meu. Yamaha Aerox 50 am pus pe el de 3 saptamani kit malossi de 70, carb malossi 22,centrifugile malossi ambielaj malossi si o toba leovince zx, dupa ce am terminat rodajul am intampinat urmatoarea problema: Cand il incalzesc mai tare un pic imi baga benzina in filtru de aer, respectiv pe jos, ce as putea sa ii mai fac? am tot reglat la carburator, nivelul nu stiu cum se regleaza la carburatoarele cu plutitoru din plastic... ce as mai putea sa ii fac? va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Daca e filtru original ii trebuie unul sport. Cand carburatorul nu isi trage destul aer arunca pe gura benzina. Apoi cand o trage inapoi se ineaca. Am patit si eu si mult am stat sa-mi dau seama. Are evacuarea prea rapida pentru filtru original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Sper sa nu va stresez insa nu am rezolvat problema cu furca.Tot imi curge ulei din ea pe la garnituri.Am inteles ca sunt 2 garnituri:1 pentru praf si 1 pentru ulei(toate acestea pe o parte a furcii)...Care trebuie sa o schimb din ele?Si nu ati vazut cumva in vreun manual de reparatii procedura detaliata(poze+explicatii) ? L.E.:Ca sa stiu cat ulei trebuie sa bag la loc in furca,fac un semn pe unul din tuburile de inox(?) ?Cu toate ca a curs ceva ulei din ele pana acum... Sper sa ma puteti ajuta.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freddy99 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 filtru e malossi.. si e cel mai mare care se poate pune, eu tind sa cred ca e de la plutitor..dar nu stiu cum se regleaza plutitoarele astea de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Salut tuturor.De curand am achizitionat un Gilera runner de 50 cmc si am urmatoarele probleme:1-socul electronic nu este legat de nimic(ii atrna firul)si nu am gasit nici o mufa unde sa-l bag. 2-cand aprind pozitiile e ok dar cand aprind farul imi suge tot curentul din instalatie(celelalte becuri scad in intensitate as de mult incat abia se mai vad),am baterie de 12v-4,5ah. 3-imi scoate fum foarte mult de culoare gri sau ceva de genul asta la plecarea de pe loc. Sper sa ma ajutati si pe mine.Multumesc frumos Am nevoie de ajutor cat mai repede va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.