Sari la conținut

Postări Recomandate

Are un prieten un scuter First Bike turbo, e aproape nou, are 2000 si ceva de km, nu la pastarat asa bine dar oricum, problema e ca nu mai trage deloc aproape, in deal se opreste, drum drept pleaca bine de pe loc dar dupa 5 metri nu mai are vlaga merge slab tare, da de deal se opreste, ce poate avea, sunt segmenti, carburatorul, cineva a zis ca de la bobina (nu stiu care), de pornit porneste bine din prima.

 

Si am alta problema la scuterul meu, se descarca bateria dupa ceva timp, cam o zi, si chiar daca o incar cateva minute la scuter dupa cateva ore e descarcata, inainte nu facea asa, e de la baterie, sau ce poate avea ? Ce consumator poate avea ? el are un butot de oprit motorul, trebuie pe off ? Scuterul e gopop zip.

 

Nu ma luati ca sunt chinezari ca sunt jafuri, sunt scutere totusi.

Editat de cosx25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Respect pt voi dar vreau sa stiu cum desfac si eu piulita de 17 mm de la cureaua de transimie?Cat am incercat sa o desfac nu am reusit poate careva sa-mi arate o poza la o cheie de impact de 17 ca sa stiu ce tre sa cumpar,ca cu o cheie normala se invarte cu tot cu :crack: roata zimtata.MS :laugh:

salut.ce motor ai?daca ai minarelli da un pm si iti explic,poze,tot.. sau mai simplu un mail la ffflorin2004@yahoo.com si iti arat cum se face,fara cheie de impact sau altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cosx, cred ca este de vina statorul. Nu mai incarca bine. Vezi ca s-a mai discutat problema pe care o ai tu.

all3x4cs, nu influenteaza foarte, foarte mult consumul, dar cu siguranta influenteaza comportamentul scuterului (demaraj, viteza maxima, samd).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si aia, dar si pozitia saibei pe cuiul pontou...

nu are nimic cuiul ... eu am modificat doar debitul ieri pentru ca am incercat sa pun un filtru de aer nou la care pana la urma am renuntat deoarece suna prea urat cu el ... parca era un porc care astepta sa fie taiat, guita si asta fara exagerari. Am pus filtrul vechi si am pus debitul aproape ca inainte cand aveam tot filtru "stock" (i-am dat putin mai mult aer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt Razvy si ceilalti, incercati sa ii curatati bine carburatorul, asa am patit si eu odata cand il porneam ii dadeam 15 pedale si pana nu il lasai sa se incalzeasca bine nu pornea, adica murea cand il accelerai, problema era din carburator, era infundat pe acolo + putina rugina de la apa din benzina :crack:

Editat de ZICKU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt Razvy si ceilalti, incercati sa ii curatati bine carburatorul, asa am patit si eu odata cand il porneam ii dadeam 15 pedale si pana nu il lasai sa se incalzeasca bine nu pornea, adica murea cand il accelerai, problema era din carburator, era infundat pe acolo + putina rugina de la apa din benzina :crack:

 

ms pentru sfat :laugh:

 

o sa il duc la mecanic sa il curete :laugh:

Editat de Razvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Am un Generic XOR si mi-a aparut o problema la instalatia electrica. Mopedul are 700km, deci nu se pune problema ca a copt instalatia sau mai stiu ce s-a invechit.

Semnalizarea merge, la fel si stopul pe frana, claxonul e OK, pornirea din buton functioneaza. Doar pozitiile si farul nu se aprind.

Am verificat becurile si sigurantele, mai mult nu stiu unde sa caut. Vreo idee sau trebuie sa ma duc acolo unde urasc cel mai mult...la service?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Am un Generic XOR si mi-a aparut o problema la instalatia electrica. Mopedul are 700km, deci nu se pune problema ca a copt instalatia sau mai stiu ce s-a invechit.

Semnalizarea merge, la fel si stopul pe frana, claxonul e OK, pornirea din buton functioneaza. Doar pozitiile si farul nu se aprind.

Am verificat becurile si sigurantele, mai mult nu stiu unde sa caut. Vreo idee sau trebuie sa ma duc acolo unde urasc cel mai mult...la service?

 

Merci.

vezi ca se mai poate intampla ceva,mai grav...daca se arde releul de incarcare,care este si stabilizator de tensiune din alternator,sau daca nu fac papucii contact bine in el,tensiunea din alternator depaseste cu mult 12 v si se arde tot ce este pe alternator (becuri far faza scurta+lunga,becuri pozitie,becuri bord)..ce este legat pe baterie merge (semnalizari,stop frana,claxon)...sper sa nu fie asta,este posibil sa fie si ce a zis mugurg,o pb de conector,care este cea mai simpla....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca se mai poate intampla ceva,mai grav...daca se arde releul de incarcare,care este si stabilizator de tensiune din alternator,sau daca nu fac papucii contact bine in el,tensiunea din alternator depaseste cu mult 12 v si se arde tot ce este pe alternator (becuri far faza scurta+lunga,becuri pozitie,becuri bord)..ce este legat pe baterie merge (semnalizari,stop frana,claxon)...sper sa nu fie asta,este posibil sa fie si ce a zis mugurg,o pb de conector,care este cea mai simpla....

 

Hmm, m-ai pus pe ganduri. Inainte sa se intample asta imi amintesc ca am pornit motorul fara sa fie un fir de masa legat la caroserie si l-am ambalat putin. De obicei eu tin butonul de pozitii si faza scurta on tot timpul si exact astea nu mai merg :crack:. Deci, ce anume crezi ca s-a ars? Daca este vorba numai de becuri, le schimb da-le naibii dar m-am uitat la vreo 2 din ele si nu pareau arse filamentele. Releul nu cred ca s-a ars ca am curent in baterie, sau o sa se consume pana la urma? Ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA! Am descoperit problema. Am cautat releul de la lumini si l-am shuntat ca sa vad daca are vreo problema, intr-adevar s-a ars si va trebui sa caut unul bun. Pe la ce magazine sa umblu? Releul arata asa post-39975-1216675605_thumb.jpg si are pe el scris un cod: QJ 125E-2235 080221.

Bine ca nu s-a ars vreun bec :laugh:

Multumiri pentru inspiratie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA! Am descoperit problema. Am cautat releul de la lumini si l-am shuntat ca sa vad daca are vreo problema, intr-adevar s-a ars si va trebui sa caut unul bun. Pe la ce magazine sa umblu? Releul arata asa post-39975-1216675605_thumb.jpg si are pe el scris un cod: QJ 125E-2235 080221.

Bine ca nu s-a ars vreun bec :laugh:

Multumiri pentru inspiratie :crack:

Te pot ajuta eu... ID: llg_90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Revin si eu cu o problema...dupa ce merg un timp cu scuterul,pe telescoapele din fata se prelinge ulei...cred ca iese din ele.Am observat de ceva timp ca nu mai amortizeaza ca inainte.Pot sa mai fac ceva cu ele,sau doar sa cumpar altele noi?In caz ca stiti vreun site unde sunt la niste preturi acceptabile,va rog sa imi spuneti.

 

Bafta&asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ssergiu, s-a mai scris pe aici: trebuie sa schimbi simeringurile si sa incarci telescoapele cu ulei (special pt asa ceva)

 

Clodius,am dat Search de vreo 3 ori.Am incercat majoritatea variantelor de cautare.N-am gasit nici un tutorial despre schimbat simeringuri si incarcare,nimic.Se poate sa nu le am eu foarte bine cu Search-ul...nu stiu.Va rog ajutati-ma cei care cunoasteti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca exista tutoriale, sau nu le stiu eu, doar imi amintesc ca am mai discutat cu putin timp in urma despre asta. Cel mai bine mergi la un service moto si intreaba. La motoare se intampla mai frecvent asa ca ai sanse mai mari sa gasesti pe cineva.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA! Am descoperit problema. Am cautat releul de la lumini si l-am shuntat ca sa vad daca are vreo problema, intr-adevar s-a ars si va trebui sa caut unul bun. Pe la ce magazine sa umblu? Releul arata asa post-39975-1216675605_thumb.jpg si are pe el scris un cod: QJ 125E-2235 080221.

Bine ca nu s-a ars vreun bec :)

Multumiri pentru inspiratie :unsure:

 

Nu era de la releu problema, asa am crezut dar am dat bani pe unul nou degeaba. O sa merg la service :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Âşi eu probleme cu releul de semnalizare. Sunt momente în care se blochează în poziția aprins (rămân becurile de semnalizare aprinse în loc să clipească). Opresc semnalul, apăs din nou pe buton Âşi îÂşi revine pentru moment, începe să clipească. TotuÂşi, în ultimele 2 zile a început să facă din ce în ce mai des aÂşa.

Credeți că pot repara releul sau e cazul să cumpăr altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...