Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

doamna doamna am 2 degete ridicate,vreau sa pun o intrebare

Adi Adrian ce hobiuri ai?ceva diferit de motociclism in care sa te destinzi si sa uiti de el din care sa iesi/evadezi?

 

E un frustrat, se pare.

Daca isi permite sa faca prost si sa ia la pwoola pe toata lumea PE FORUM ... nu inseamna ca e un adevarat. Din contra...da dovada de un nivel f mic de inteligenta.

Se face singur de ras, si nici macar nu isi da seama.

Au mai fost exemplare ca el, de-a lungul timpului pe aici pe forum.

Mai bine sa mearga pe patrutunning. Acolo sunt mai multi looseri cu nivel de inteligenta foarte mic, si se va simti mai in largul lui.

:puke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ AdrianB :

 

Am posturi kilometrice,da,recunosc.Nu cred insa ca m-am dat mare cunoscator in ceva,ca nu sunt.Sunt si aici si pe strada multi altii mult superiori mie.Nu ma dau motociclist,nici nu sunt motociclist,niciodata nu voi fi,motociclismul e doar un hobby.

Ti-am spus ca esti Gica-contra,pt ca ideea de a face pozitie de vitezana pe un naked mi se pare aberanta.Asa mi se pare mie.Este o prostie,scuza-ma ca-ti spun,dar nu am cum sa o spun mai pe ocolite.Motivul?L-am mai explicat odata,nu are sens sa-l mai explic,mai citeste postul dinainte,dar sunt convins ca nici tu nu crezi in ideea ta,e doar de fantezie.

Insasi pozitia aplecata pe vitezane e facuta pt a ajuta la aerodinamica,din aceasta cauza o motocicleta sport "te intinde" pe ea din ghidoane,din saua mai inalta,etc.Saua la 780 sau unde o ai tu normal ca te ridica in cwr.Ori tu daca ai naked,ce aerodinamica draq vrei sa ai pe naked,cu toate componentele iesite?! :moron:

Parerea mea este ca tu vii cu cate o idee din asta nastrusnica numai de dragul discutiei,dai cu bata-n balta sa vezi ce se intampla.Si de abia astepti sa te apostrofeze careva ca sa te iei la hartza cu el.Ma plictisisem sa vad pe cate pagini te-ai tot certat aici cu Crzy-devil,daca ne uitam in spate,cred ca pe 10-15 pagini minim v-ati boscorodit.Acum ala vad ca te cam ignora si probabil te plictisesti si te mananca,nu poti fara scandal.

Cu oricine,nu conteaza motivul,scandal si polemica sa fie.

Deci vrei semighidoane pe sv?Ia-ti tata 2 semighidoane si pune-le,ca e simplu.Si simte-te fericit ca meri cocosat.Vantul tot o sa te bata in dinti ca nu ai carenaj,pozitia o sa fie nici cal nici magar,ca saua si scaritzele sunt jos,nu are nici un sens,dar sunt banii tai,motorul tau,doar nu meri pe banii mei,ti se pare ca te oprim vreunul?Stii reclama aia la Nike : Just do it !

 

Eu de aici incolo nu iti voi da motiv de scandal,deci nu-mi mai citi posturile,sari peste ele,whatever.

Hai sa ne ignoram reciproc intr-o armonie perfecta,ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : la Ducati mai vechi, cu ambreiaj uscat, merge folosit uleiul de masina? Sau e un big NO-NO ?

 

Nu-mi dau seama dacă ești ironic sau într-adevăr interesat.

Chiar dacă ambreiajul e "la aer", cutia e tot în aceeași baie cu motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s ironic breh,de ce? Habar n-aveam ca cutia nu e de tip caseta, deh, am stat mult timp pe boxere. De fapt si asta pe care-l calaresc acum are cutia tot tip caseta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

papuseilor, am revenit si eu dupa atatea zile de concediu.

 

Panigale nu l-am prins la teste, era full. am prins sesiune pe pista, cu a mea, si cu mosterul de 1100 la test drive pe strada. nu mi-ar place monsterul absolut deloc. nu mi se pare motocicleta pt mine.

 

panigale l-am vazut, urcat pe ea, stat, incercat pozitii pe ea. putin ciudata, comparativ cu 1098. am vazut si cum o ia un panigale pe aratura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care asteptau cu nerabdare,dupa 2012 Superbike Smackdown Street Test,unde BMW-ul a iesit (ca de obicei) pe locul 1,cbr-ul pe 2 si Panigale pe 3,iata ca baietii de la Motorcycle US le-au luat pe toate pe pista (+ MVAgusta).

Testul e facut mai mult decat profesionist : pe langa masuratorile pe dyno si timpii pe tur,s-au acumulat toate datele posibile si imposibile : g-ul maxim pe accel/franare,viteza maxima de iesire de pe viraje,motocicleta cu cel mai mare unghi de inclinare (si nu,nu e un V2 subtirel,ci un V4 :ok: ),side to side flick,etc,etc.

Dintre europene RSV4 a performat onorabil,MVAgusta a fost clasata ultima,iar Panigale a iesit cam slabutz pe locul 7,testerii reprosandu-i exact sasiul care nu prea face fata motorului si ca urmare viteze mici pe iesirea din viraje.

 

In urma testului,cred ca pt prima oara de cand a iesit in 2009 pe piata,BMW-ul a fost in sfarsit detronat :grinbandit:

Testul este foarte interesant,asadar luati de cititi full test 2012 Superbike Smackdown TRACK Test: http://www.motorcycle-usa.com/9/13481/Motorcycle-Article/2012-Superbike-Smackdown-IX-Track.aspx

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Foarte tare! De remarcat ca CBR ramane in continuare una dintre preferatele americanilor. Bine ca le-a dat cineva peste bot oleaca la bavarezi, acum se joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare! De remarcat ca CBR ramane in continuare una dintre preferatele americanilor. Bine ca le-a dat cineva peste bot oleaca la bavarezi, acum se joaca.

 

In continuare, R1 a primit calificative mici. Honda, Suzuki si Kawa stau foarte bine, peste Ducati si Aprilia. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Interesant: deci 1199 nu-i bună pe pistă. Nu știu cât de relevant este, având în vedere câte dintre mobrele astea vor vedea pista (mai ales la noi), dar e cam neașteptat. Spun asta având în vedere că în Superstock 1000 (unde diferențele față de motocicleta stock sunt destul de subtile), motoreta asta câștigă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW,cand spui "motoreta asta câștigă in Superstock 1000" cred ca te referi la bmw nu la ducati ,bmw`ul are 3 curse castigate ducatiul una singura si parca un loc 2 ... ,ca aceasta motocicleta "castiga teren" este altceva ,

dupa ultimele statistici frunzarite din toate competitiile parerea mea este ca honda a castigat cel mai mult teren sau se pupa cel mai bine cu pilotii care alearga pe asa ceva ,ducatiul ramane o motocicleta buna oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW,cand spui "motoreta asta câștigă in Superstock 1000" cred ca te referi la bmw nu la ducati ,bmw`ul are 3 curse castigate ducatiul una singura si parca un loc 2 ... ,ca aceasta motocicleta "castiga teren" este altceva ,

dupa ultimele statistici frunzarite din toate competitiile parerea mea este ca honda a castigat cel mai mult teren sau se pupa cel mai bine cu pilotii care alearga pe asa ceva ,ducatiul ramane o motocicleta buna oricum

 

Observ ca posesorilor de Ducati le este greu sa fie obiectivi. :blbl:

Oarecum normal, insa sa nu exageram.

1199 este o mobra buna, dar nu cea mai buna.

S-a facut mare tam-tam pe seama ei, si nu doar pe motociclism.ro :)) insa asta se datoreaza politicii de promovare a celor de la Ducati, nu neaparat performantelor motorului

Editat de MirceaRM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW,cand spui "motoreta asta câștigă in Superstock 1000" cred ca te referi la bmw nu la ducati ,bmw`ul are 3 curse castigate ducatiul una singura si parca un loc 2 ... ,ca aceasta motocicleta "castiga teren" este altceva ,

dupa ultimele statistici frunzarite din toate competitiile parerea mea este ca honda a castigat cel mai mult teren sau se pupa cel mai bine cu pilotii care alearga pe asa ceva ,ducatiul ramane o motocicleta buna oricum

 

Da, "câștigă" în sensul în care este câștigătoare de etapă și că e tot timpul la bătaie sus, cu BMW... În contrast cu ce reiese din testul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Spun asta având în vedere că în Superstock 1000 (unde diferențele față de motocicleta stock sunt destul de subtile), motoreta asta câștigă." se intelege din textul tau ca ea este castigatoarea predominanta ceea ce este un neadevar ,o minciunica ,bmw`ul a castigat 3/4 din curse iar ducatiul 1 loc 1 si un loc 2/4,cum ai dedus tu ca ea castiga eu chiar nu pricep,trebuia sa spui ca ea se bate @varf sau "castiga teren" sau macar sa pui "castiga" ,astea cu locurile e asa pt statistica nu trebuie sa ne batem capu` cu ele noi muritorii de rand ca nu ducatiul asta ne face sa pilotam precum rossi sau hayden,nu cred ca trebuie sa fie un criteriu pt motociclistii de rand cand aleg sa-si cumpere o motocicleta cine castiga in MotoGP,SBK sau BSB chiar daca este o chestie de marketing indirect,ducatiul ramane o motocicleta extraordinara

 

**** citesc posturile tale si am fost pana acum de acord cu ce ai spus ,dar aici te rog frumos sa ma scuzi ca te contrazic

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,fanilor Ducati le e cam greu sa fie obiectivi.Fanii in general nu sunt obiectivi,de aia sunt fani :P

Cum a zis si MirceaRM,s-a facut mult tam-tam cu si despre 1199,dar se vede ca atunci cand a fost aruncata in lupta cu rivalii,si-a cam luat-o din toate pozitiile.

"c-o fi,c-o pati,ca stai sa vezi ca v2,ca progrese tehnice,ca nush ce sasiu",dar pana la urma cand s-a iesit pe strada si-a luat-o,cand s-a iesit pe pista si-a luat-o,cand s-a pus pe dyno si-a luat-o,se inclina mai bine rsv-ul,de pret nici nu mai zic nimic.Dar nici nu conteaza,fanii raman fani,si e si normal pana la urma,cui ii place Ducati,sa-si ia Ducati,lumea motociclismului ar fi foarte saraca fara Ducati,este o motocicleta exceptionala la urma,toate cele prezente in test sunt foarte foarte performante.Acolo e vorba de performanta dusa la extrem.

Doar ca fanii Ducati ar trebui sa stie (privind la aceste teste),ca nu e totul chiar ca in reclame ;)

Motocicletele se cumpara cu inima,masinile cu care te duci la munca se cumpara uitandu-te la cifre pe o foaie.

Ce se arata in testele alea este punctul de vedere matematic,logic,rece : cea mai buna motoreta prin prisma unor oameni cu experienta,calculati,si prin prisma cronometrelor,a datelor,etc.Ei spun ca BMW si Honda sunt cele mai bune la ora actuala (pe strada,respectiv pe circuit),dar unuia care ii place Panigale banuiesc ca i se rupe de cele cateva zecimi sau secunde in plus,un gol de putere sau de o mica tresarire a sasiului,etc.

Aceste "neajunsuri",atunci cand nu sunt foarte mari,dau personalitate unei motociclete in ochii unui iubitor,sunt deranjante doar pt un pilot,pt cineva care vrea sa faca performanta.

 

PzKpfW,in opinia mea,cursele nu au nici o tangenta cu moto stock,chiar daca se numesc "clasa Superstock".Da,moto nu are mari schimbari,dar sunt foarte multe variabile care pot da avantaj unei motociclete/unei echipe.Un strateg/un inginer bun de cursa,un set de cauciucuri ales perfect,niste setari bune si ceau.De piloti nu mai zic,sunt si mai importanti decat la auto.

Uita-te la cursele monomarca,sunt anumite echipe care castiga detasat desi au acelasi material tehnic.Pai cum castiga aia non-stop?Uita-te de ex la auto la WTCC,stiu ca intr-un timp castiga Chevrolet-ul in dauna Bmw-urilor,asta ce inseamna?Dar compara un Chevrolet Aveo cu un BMW 320 amandoua stock si vezi ce-ti da.

Eu nu as spune ca daca o moto se comporta bine la curse e o moto buna pe strada.

Mi se par 2 lumi paralele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,fanilor Ducati le e cam greu sa fie obiectivi.Fanii in general nu sunt obiectivi,de aia sunt fani :P

Cum a zis si MirceaRM,s-a facut mult tam-tam cu si despre 1199,dar se vede ca atunci cand a fost aruncata in lupta cu rivalii,si-a cam luat-o din toate pozitiile.

"c-o fi,c-o pati,ca stai sa vezi ca v2,ca progrese tehnice,ca nush ce sasiu",dar pana la urma cand s-a iesit pe strada si-a luat-o,cand s-a iesit pe pista si-a luat-o,cand s-a pus pe dyno si-a luat-o,se inclina mai bine rsv-ul,de pret nici nu mai zic nimic.Dar nici nu conteaza,fanii raman fani,si e si normal pana la urma,cui ii place Ducati,sa-si ia Ducati,lumea motociclismului ar fi foarte saraca fara Ducati,este o motocicleta exceptionala la urma,toate cele prezente in test sunt foarte foarte performante.Acolo e vorba de performanta dusa la extrem.

Doar ca fanii Ducati ar trebui sa stie (privind la aceste teste),ca nu e totul chiar ca in reclame ;)

Motocicletele se cumpara cu inima,masinile cu care te duci la munca se cumpara uitandu-te la cifre pe o foaie.

Ce se arata in testele alea este punctul de vedere matematic,logic,rece : cea mai buna motoreta prin prisma unor oameni cu experienta,calculati,si prin prisma cronometrelor,a datelor,etc.Ei spun ca BMW si Honda sunt cele mai bune la ora actuala (pe strada,respectiv pe circuit),dar unuia care ii place Panigale banuiesc ca i se rupe de cele cateva zecimi sau secunde in plus,un gol de putere sau de o mica tresarire a sasiului,etc.

Aceste "neajunsuri",atunci cand nu sunt foarte mari,dau personalitate unei motociclete in ochii unui iubitor,sunt deranjante doar pt un pilot,pt cineva care vrea sa faca performanta.

 

+1

 

PzKpfW,in opinia mea,cursele nu au nici o tangenta cu moto stock,chiar daca se numesc "clasa Superstock".Da,moto nu are mari schimbari,dar sunt foarte multe variabile care pot da avantaj unei motociclete/unei echipe.Un strateg/un inginer bun de cursa,un set de cauciucuri ales perfect,niste setari bune si ceau.De piloti nu mai zic,sunt si mai importanti decat la auto.

Uita-te la cursele monomarca,sunt anumite echipe care castiga detasat desi au acelasi material tehnic.Pai cum castiga aia non-stop?Uita-te de ex la auto la WTCC,stiu ca intr-un timp castiga Chevrolet-ul in dauna Bmw-urilor,asta ce inseamna?Dar compara un Chevrolet Aveo cu un BMW 320 amandoua stock si vezi ce-ti da.

 

Ai dreptate într-o oarecare măsură aici, în ceea ce privește setup-ul și inginerii buni. Pe de altă parte, faptul că BMW și Ducati au ocupat masiv podiumurile din SSTK 1000 anul ăsta (doar Kawasaki a mai urcat episodic pe podium), mai reduce numărul variabilelor.

WTCC-ul în schimb e un exemplu prost. Acolo au fost perioade de dominare: Alfa > BMW > Seat > Chevrolet. Organizatorii au încercat tot timpul să evite monotonia, și au penalizat echipa care domina. Fii sigur că la anul sau cel târziu peste doi ani Chevrolet nu va mai câștiga cum câștigă acum. Plus că mașinile de "touring" nu au nimic de-a face cu versiunile lor de stradă. Doar șasiul este într-o oarecare măsură similar.

 

Dar deja deviez.

 

Eu nu as spune ca daca o moto se comporta bine la curse e o moto buna pe strada.

Mi se par 2 lumi paralele.

 

Mă refeream la circuit, la ultimul test, nu la stradă. De-asta am făcut analogia cu SSTK. Sincer mă așteptam de la 1199 să iasă ceva mai prost pe stradă și mai bine pe circuit.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori e greseala ori MV-ul asta sta foarte bine la capitolul "italienii astia ce au fumat?"

http://www.motorcycle-usa.com/84124/Motorcycle-Photo-Gallery-Photo/2012-Kawasaki-Ninja-ZX-10R-Superbike-Smackdown-Track.aspx

Banda de cuplu ii arata la fel de sexy :sicko:

 

Ori e greseala ori MV-ul asta sta foarte bine la capitolul "italienii astia ce au fumat?"

http://www.motorcycle-usa.com/84124/Motorcycle-Photo-Gallery-Photo/2012-Kawasaki-Ninja-ZX-10R-Superbike-Smackdown-Track.aspx

Banda de cuplu ii arata la fel de sexy :sicko:

 

Edit: Astia au punctat Ducatiul mai jos in testul de pista pentru ca nu se comporta bine suspensia. Adica le-a fost greu sa puna mana si sa regleze furca si amortizorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edit: Astia au punctat Ducatiul mai jos in testul de pista pentru ca nu se comporta bine suspensia. Adica le-a fost greu sa puna mana si sa regleze furca si amortizorul...

 

 

poate nu au reusit sa-si dea seama care e treaba cu suspensia electronica :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De parca evacuarea full in loc de sliponurile de la japoneze nu e destul.

Macar am invatat ceva interesant. Quickshifterul OEM nu e la fel de rapid ca aftermarketurile Dynojet si Bazzaz.

 

Nu te mai lega de fanboys. Trebuie sa ramana si Ducati cu ceva la sfarsitul zilei... ca traditia a plecat odata cu japone-izarea :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Macar am invatat ceva interesant. Quickshifterul OEM nu e la fel de rapid ca aftermarketurile Dynojet si Bazzaz. (...)

 

Și... te surprinde? Adică, dacă ar fi la fel sau mai slabe, unde ar mai fi argumentul de vânzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tot timpul piesele OEm sunt la fel de bune ca aftermarketurile...de ex amortizorul de directie al oricarui suzuki nu va depasi niciodata aftermarketul...pe cand uitati-va de ex la amortizorul de directie al unei MV Agusta RR...si aici apare si diferenta de pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...