Method Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Da,si eu sunt foarte curios ce va fi in 2013,atunci vor iesi Honda/Yamaha/Suzy cu noile modele din cate se zvoneste.Erau niste zvonuri ca aceasta innoire in masa era programata pt 2012,dar s-a amanat cu un an tocmai din cauza BMW-ului.Clar modelele 2013 vor bate BMW-ul pe circuit,asta pot sa bag mana-n foc.Kawa e deja pe val cu BMW-ul,e acolo,pe muchie. Sunt de asemenea sigur ca vom vedea inca un crossplane crankshaft cel putin la Suzy,de Honda nu bag mana-n foc.De asemenea,electronica full,quickshifter si suspensie reglabila electronic. Imi place cand se razboiesc astia mari,tot timpul razboiul a dus la progres (uita-te de ex.la avioanele dinainte si de dupa al doilea razboi),si asta e bine pt noi,oamenii de rand,fanii,etc,pt ca astfel putem si noi beneficia de motoare mai bune.(la vreo 4-5 ani dupa ce au aparut ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Eu nu sunt fanul unei anumite marci, insa imi plac Honda, Ducati si Suzuki, de ce, nustiu, dar le am la inima, nu neaparat intr-o ordine anume. Insa nu pot sa nu observ ironia cu Panigale, distributie pe lant, ambreiaj in baie de ulei (...) GoodKat, era un articol acum câteva luni, pe când era vorba că Audi vrea să cumpere Ducati, în care un analist zicea așa: "Ducati is good bikes, not good business". Curelele de distribuție îți aduc clientul la service o dată la câteva mii de km, ceea ce pentru o firmă mică cu un fan-base stabilit e un lucru bun. În schimb, dacă vrei să vinzi mai mult și să câștigi cotă de piață, un interval de service cât mai mare devine un avantaj. De-aici trecerea la distribuția pe lanț. Ambreiajul în baie de ulei urmează aceeași logică: dpdv al performanței, ambreiajul uscat e clar mai bun. Dar e mai puțin durabil și, mai ales, e mai greu de acționat (fără cilindru de presiune schimbat nu poți să mergi cu ambreiaj uscat în oraș de exemplu, crede-mă pe cuvânt). Îți rupe mâna. Deci, dacă vrei să vinzi mai mult, trebuie să faci totul mai accesibil și mai "user friendly". Personal sunt mare fan Monster,mi se pare o moto superba,da,nu mere ca Hornetul,dar la acel gen de moto ma intereseaza cum ma face sa ma simt,nu performantele,pt o plimbare de duminica as alege Monsterul cu ochii inchisi.De asemenea,am mers vreo 50-60 km pe un Brutale,ganguream in casca de fiecare data cand lasam acceleratia si incepea sa scoata acele bolboroseli din toba (stock!),daca as avea banii disponibili,maine as cumpara-o,nici nu ma intereseaza cati cai sau ce suspensii are,eu m-am simtit perfect pe motocicleta aia.Imi place foarte mult Triumph-ul desi nu am avut ocazia sa merg pe unul,sunt pentru motocicletele exclusiviste care te incanta cu tot felul de detalii si de comportamente specifice. De-asta am zis că mă așteptam la ceva mai bun de la tine: ești genul de motociclist care știe să vadă "peste" performanțele teoretice. Caii putere sunt doar un parametru printre multi alții. (...) "Pilotez Ducati " a devenit un cliseu pentru toti cei care dau 4000 de euro pe un motor din 95 la mana a a 17 a si poate de 5 ori tavalit,dar cu toate astea ei se simt speciali. E ca si cum a i spune ca Alfa Romeo e o masina buna. Nu va mai bateti cu pumnul in piept pentru motociclete pe care nu vi le permiteti sau pe care n o sa vi le permiteti niciodata in viata voastra. Multi inca bagati benzina de 50 de lei la pompa si cu chestia asta n-am vrut sa ating doar ducatistii ,ci pe toti. Nu vreau să mă iau de tine, dar... nu știi despre ce vorbești. Nu, serios. Alfa nu vinde mașini susținând că sunt mai bune decât cele de la BMW sau Mercedes. Și totuși vinde. Apoi, cu tot respectul, nu știu despre viața ta dar, personal, deși în momentul de față nu-mi pot permite un Panigale sau un F4, cred cu tărie că la un moment dat va fi cazul. Nu-mi voi trăi toată viața la nivelul la care sunt acum. Ah, și cu 4000 de coco poți să-ți iei un Ducati bun zilele astea, din cauza faptului că la noi mobrele astea nu-și țin prețul. Cu banii ăștia îți iei un 749 de prin 2003-2004 într-o stare bună/foarte bună. Probabil vrei să te referi la cei care își iau un Ducati la pomană cu 1500 de euro, tăvălit pe toate părțile, de care apoi se lamentează: "Ducati e proaste!". Cu cât mai puțini sunt din-ăștia, cu atât mai bine Mai ai de observat și de învățat (...) si parerea mea e ca merita tot respectul fiind cea mai mica si neimportanta fabrica.(sper sa iasa din groapa cu modelul asta) Mă, nu e chiar așa: Kawasaki Heavy Industries (de care aparține și divizia de motociclete) a avut un profit net de 15 miliarde de dolari anul trecut. Ducati Motor Holding, în contrast, a avut profit net de 93 milioane de euro în aceeași perioadă. No comment. (...) P.S. Am Ducati si imi place. Categoric NU este cea mai performanta si fiabila motoreta dar ma simt asa bine cu ea ...... Cea mai relevantă replică de până acum. Same here. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Man, ma refeream strict la departamentul leisure&power products(moto,atv,jets..) care pana sa-i tina pe linia de plutire zx14r,zzr1400 era vb sa intre in faliment,kawa heavy ind ltd are profit din industra aerospatiala,aeronautica,navala,feroviara,hidraulica..etc dar sunt sub manageriat diferit si un manager intodeauana va taia pierderile...a fost si un documentar acum cativa ani despre posibilul faliment al industriei moto la kawa.(nici cei de la bmw nu aloca fonduri din profitul celor de la auto pt dezvoltarea/cercetare la moto...s-a mai discutat pe aici acum ceva ani.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 @ Method Poate in 2013 si bmw va aduce pe piata un S1000R care o sa bata japonezele pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Man, ma refeream strict la departamentul leisure&power products(moto,atv,jets..) care pana sa-i tina pe linia de plutire zx14r,zzr1400 era vb sa intre in faliment,kawa heavy ind ltd are profit din industra aerospatiala,aeronautica,navala,feroviara,hidraulica..etc dar sunt sub manageriat diferit si un manager intodeauana va taia pierderile...a fost si un documentar acum cativa ani despre posibilul faliment al industriei moto la kawa.(nici cei de la bmw nu aloca fonduri din profitul celor de la auto pt dezvoltarea/cercetare la moto...s-a mai discutat pe aici acum ceva ani.) interesant ce zici,mi-ar placea sa stiu mai multe @ Method Poate in 2013 si bmw va aduce pe piata un S1000R care o sa bata japonezele pe circuit. pai deja nu o face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Nu,SBN vorbea probabil de noile modele japoneze,nu de astea actuale,si implicit de urmatorul S 1000rr. Mai,dar Kawa din ce ma gandesc eu a avut un foarte bun succes cu Z1000 si Z750,nu? Adica,deh,dupa cunostintele mele,Z1000 a fost cam primul naked cu performante.A atins nevoile cumparatorilor intr-un punct foarte sensibil,pt ca foarte multa lumea vroia motor de 1000,suspensii si frane de superbike,dar o pozitie mai lejera,nu asa dedicata.Si Kawa mi se pare ca a pus punctul pe i cu Z1000,dupa aia urmand foarte multe naked-uri de forta.Pana sa apara z1000,daca vroiai asa ceva,singurul care se apropia ma gandesc ca era Hornetul de 900,dar cu multe lipsuri. N-au scos niste bani bunisori din treaba asta? @ PzKpfW : Ti-am zis,sunt intru totul de acord cu tine la orice alta clasa in afara de supersport si superbike.La un naked putem vorbi de foarte multe lucruri in afara de cai,kg sau 0-100,la un chopper nu mai zic,la un tourer la fel,chiar si la un sport-tourer,dar la o moto clar orientata pt curse si deci pt a concura cu ceilalti rivali cu performante asemanatoare pe circuit,nu prea ai ddespre ce altceva sa vb.Da,bun look,look si cam atat. Asa e clasa asta,ori intri in hora si joci cu greii,si tre sa te ridici la nivelul lor ca daca nu vei fi calcat grav in picioare,ori daca nu te tine,stai in banca ta si fa moto standard,choppere,tourere (vezi bmw pana acu vreo cativa ani),etc. Uite,mi-a placut foarte mult ce a facut MV Agusta cu F3-ul.Pret f bun,sasiu ff bun,126 de cai,electronica full,plus look-ul superb.Adica ofera performantele unui R6 si are un look mult superior plus aerul rarefiat de la Agusta,dar la banii de japoneza.Asta ma asteptam si de la Panigale,dar nu prea e cazul... Editat Mai 27, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Man, ma refeream strict la departamentul leisure&power products(moto,atv,jets..) care pana sa-i tina pe linia de plutire zx14r,zzr1400 era vb sa intre in faliment,kawa heavy ind ltd are profit din industra aerospatiala,aeronautica,navala,feroviara,hidraulica..etc dar sunt sub manageriat diferit si un manager intodeauana va taia pierderile...a fost si un documentar acum cativa ani despre posibilul faliment al industriei moto la kawa.(nici cei de la bmw nu aloca fonduri din profitul celor de la auto pt dezvoltarea/cercetare la moto...s-a mai discutat pe aici acum ceva ani.) Înțeleg la ce te referi, și știu că uzinele Kawasaki sunt cele mai mici din "cvartetul japonez". Totuși, în 2010 au vândut aproape 400.000 de unități în lume. Asta e de 10 ori mai mult decât ce vinde Ducati... într-un an bun! Din acest motiv, ca să supraviețuiască, Ducati e obligată să vândă produse scumpe, cu valoare adăugata mare. Altfel pur și simplu moare. Apoi mai e un aspect, ceva mai tehnic: una e să ai în spate un uriaș industrial care îți poate garanta împrumuturile și achizițiile față de furnizori, alta e să fii singur pe lume (mă rog, Ducati a fost așa pană acum o lună). Același lucru se aplică și la BMW Motorrad: n-or primi ei fonduri direct de la casa-mamă pentru dezvoltare, dar au ca garant cel mai valoros brand auto din lume! Plus că divizia de mașini de la BMW nu are nici o pretenție de profit de la partea Motorrad... (...) Mai,dar Kawa din ce ma gandesc eu a avut un foarte bun succes cu Z1000 si Z750,nu? Adica,deh,dupa cunostintele mele,Z1000 a fost cam primul naked cu performante.A atins nevoile cumparatorilor intr-un punct foarte sensibil,pt ca foarte multa lumea vroia motor de 1000,suspensii si frane de superbike,dar o pozitie mai lejera,nu asa dedicata.Si Kawa mi se pare ca a pus punctul pe i cu Z1000,dupa aia urmand foarte multe naked-uri de forta.Pana sa apara z1000,daca vroiai asa ceva,singurul care se apropia ma gandesc ca era Hornetul de 900,dar cu multe lipsuri. N-au scos niste bani bunisori din treaba asta? (...) Cam aia a fost perioada în care au apărut toate "superbike-urile naked". Tot prin 2002-2003 au apărut și Tuono, Monster S4, SV1000... Pe piața de motoare în linie, Bandit-ul 1250, GSX-ul, XJR-ul și mai ales Speed Triple-ul erau acolo de ceva timp deja, deci nu cred că Z1000 a rupt gura târgului când a făcut ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) kawasaki z1000 e lider in clasa sa ,nu are rival cel putin acum, cum si zx6r e cea mai agila din clasa sa in prezent...de zx10r nu ma pronunt,e foarte puternica dar nu am mai multe informatii despre ea ca ar fi cea mai buna dintre japoneze in momentul de fata,eu cred ca r1 domina la japoneze,dupa kawa,honda si suzuki,suzuki sunt foarte bune la anduranta Editat Mai 27, 2012 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 kawasaki z1000 e lider in clasa sa ,nu are rival cel putin acum (...) Băieții de la Motorcycle USA nu prea-s de acord cu tine: Întregul articol aici. Nu a apărut încă testul pe 2012, e prea devreme, dar Streetfighter-ul a tot câștigat de când a apărut, în 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 mai lipsea fz1,dar nu cred ca punea probleme,nu mai stiu unde citisem ca a castigat nu stiu cate teste,isi merita pozitia streetfighterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Fain testul cu streetfighterele,dar n-au omis nimic,n-au uitat pe nimeni?Pai unde e Brutale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 nu inteleg de ce nu prea apare agusta in teste ,eu cred ca brutale ar face performante bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 pt ca sunt o marca ce nu o arde in competitii incat sa aiba de unde trage critici sau sa ii influenteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) PzKpfW de acord cu tine mai putin cu testul americanilor(prefer diavel daca se inclina precum zice alex de la ducati),off test as alege b-king sau k1300r. Interesanta si informatia cu marca bmw,nu as fi crezut ca este peste mercedes ca aia produc si dubite si camioane de unde se castiga mai bine(in viziunea mea de necunoscator). Editat Mai 28, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Lipseste din tabelul ala Aprilia Tuono V4R Concurenta serioasa pentru Ducati Streetfighter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 yo as alege o brutale,e mai micuta si mai usoara sau fz1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 ducati 162Hp at 10900rpm bmw 172Hp at 13200rpm aprilia 156Hp at 12600rpm www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-european-literbike-shootout-video-91295.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Lipseste din tabelul ala Aprilia Tuono V4R Concurenta serioasa pentru Ducati Streetfighter. Tuono e pe-acolo, dacă nu peste Streetfighter. E normal, e cu 2 ani mai nou... Dar sfinte sfincter cât e de urat din față. Să vedem în 2013 sau 2014 Streetfighter cu motor Superquadro. Sau măcar 1198. yo as alege o brutale,e mai micuta si mai usoara sau fz1 Uite aici . Sunt destul de diferite, depinde ce urmărești. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Fain mini-reportajul,as mere pe Brutale la orice ora,dar ma mir ca zic ca e soft,pt ca eu am mers pe 910 si mi s-a parut una dintre cele mai hardcore motoare.Poate dupa cum zic si ei,preluarea de catre HD le-a facut mai user friendly.Problema e sa nu le faca prea user friendly,pt ca le ia caracterul. P.S. Cel mai "brutal" Brutale era 1078. Na,ca e topic de Ducati si eu numa despre MV Agusta vorbesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 (...) Si BMW a incercat o ultima resuscitare a boxerului cu BMW HP2 Sport, care tot un pret piperat avea....dar nu i-a facut atata tam tam cum fac cei de la Ducati... (...) HP2 Sport a fost un moft pe care cei de la BMW și l-au permis. Nu au făcut atâta tam-tam pentru că motocicleta aia nu era destinată decât fanilor hardcore ai boxer-ului. Și asta pentru că boxer-ul are o problemă structurala când vine vorba de SBK, if you know what I mean: Ducati vrea să vândă Panigale în numere cât mai mari, de-asta a băgat atâta marketing în mobra asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Iar pentru latraii gen Crazy-Sh|t, care in continuare incearca sa justifice pretul unui cazan gen 916 din 98 cu 5000 de euro, compara direct acel cazan de 916 din 98 cu un ZX10R din 2004, care costa de la 3400 eur in sus, care iti defineste notiunea de 'cal per kilogram'. Vorbim aici de performanta, nu de look, gusturi si alte c.a.c.aturi....<br><br>Si eu recunosc ca sunt fan V2 si ca nu mi-as lua 4L pt ca nu ma coafeaza,nu e genu' meu,dar nu pot sa merg pana in panzele albe cum fac unii sa apar ceva cu argumente false doar pt ca-s fanatic si ingust la minte.. Si eu am avut un 'cazan' din '97, dar macar nu a costat 4000 euro,ci 1800. ba da tu esti chiar prost deabinelea. dupa ce ca am incetat sa nu-mi mai bat capu cu tine si te-am evitat peste tot, vad ca tu ai facut o fobie pt mine. esti obsedat rau tare de mine. 1. motoru meu este din 99(tiam mai zis dar nu te ajuta creieru sa tii minte) si nu costa 5000euro; uitatete la baietii ce au Monster S4 care pretu se invarte tot cam pe acolo cu pretul la a mea....... cu banii aia nu poti sa iti iei 2 motoare de alta marca? dar hai sa nu vorbim de gusturi ca nu stii ce is alea. 2. motorul meu nu il vei putea compara cu un liniar din 2004 de o cilindreie mai mare (cel putin un om normal nu va face o astfel de comparatie intre ele) 3. pretul care-l avea acu 1, 2, 3 ani, este nu foarte departe de cel ce il are acum. daca vrei comparatie cu ZX10 la pret 4. nu cred ca am vorbit vreodata de notiunea de cal/kg la motorul meu 5. de ce sa nu vorbim de look la un motor din 99, dar comparativ cu anii ei. 6. ai avut o motocicleta foarte buna, nu un cazan, doar ca ti-ai rupt gatu cu ea, si nu ai avut una ci 2(doua) pe care le-ai farmat. de ce? motoarele nu cred ca erau rele. ambele te-au costat 4000euro si nu ai ramas cu nimic, doar cu piese, si asta datorita inteligentei tale de nemarginalizat de care dai dovada. P.S. incearca sa nu ma mai deranjezi, evita-ma, nu-mi mai purta de grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 (...) 5. de ce sa nu vorbim de look la un motor din 99, dar comparativ cu anii ei. (...) 916/996/998 arată superb și acum, după 18 ani de la lansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 29, 2012 Autor Share Postat Mai 29, 2012 916/996/998 arată superb și acum, după 18 ani de la lansare. si inca o sa arate de-acum incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 916/996/998 arată superb și acum, după 18 ani de la lansare. pai asta incercam sa zic. este o motocicleta care inca arata, sau mai bine zis are un design foarte frumos. fapt ce i vad mereu cand opresc intre alti posesori de motoare. toti imi reproseaza asta. este unul din atu-urile ce le-a avut in perioada ei. poate si de aia inca se tine la pret. si inca o sa arate de-acum incolo uite ca totusi unii sunt atat de incapabili si orgoliosi, incat nu accepta sau nu vad lucrul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 916/996/998 arată superb și acum, după 18 ani de la lansare. 916 arata ca un kur cu roata aia spate de gheu. 996 si 998 no comment. Unele dintre cele mai frumoase. Parerea mea e ca cel mai frumos Ducati e 1198. Papagale e scurtat de coada si are botul pocit. Nici nu se compara cu 1198. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.