Method Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 deocamdata doar S1000RR ii sta in fata, dar numai la capitolul putere care nu mi se pare asa mult cei 10 cai diferenta pe Dyno. e cam diferenta dintre 1098 si 1198, desi in SBK se dau cu 1098 peste 2 saptamani sunt la Misano si am sansa sa il testez. sunt curios cum e feelingul si cum se comporta. sper sa prind loc la teste. Am mai spus,sunt vreo 20 de cai in mod normal,nush cum draq,peste tot pe unde am citit toate bmw-urile testate aveau peste 180 de cai numa asta de se lupta cu Panigale are 170 si ceva.Bad luck maybe? In fine,nu e chiar asa cum zici tu,ii sta bmw-ul in fata pe circuit,din ce am citit eu la primul test adevarat pe care l-am si pus aci,de pe motorcycle.com,concluziile mele sunt urmatoarele : -ii sta bmw-ul in fata pe circuit,da,nu din cauza sasiului,bicicletei,ci din cauza puterii.Ducati la 160 de cai e facut sa concureze cu japonezele care sunt tot pe acolo (in afara de ZX10,care a cam ridicat stacheta) -pe strada ii cam stau si bmw-ul si aprilia in fata,pt ca din ce ziceau baietii aia (care cam stiu cu ce se mananca treaba asta),Panigale nu trage asa bine jos(V2 nu trage jos,that's a first ) si e inconfortabila. - la capitolul fun toti mi s-a parut ca au preferat Aprilia cu V4. Deci nu e treaba chiar asa roza.Si v-am zis,cand vor veni "2012 Superbike Shootout" cu toate japonezele si toate europenele (incluzand KTM-ul si Agusta),hmm,nu stiu ce sa zic,parerea mea e ca (macar) cbr-ul si zx-10 il vor bate pe circuit,pe strada cbr-ul oricum e tatic,deci... Din ce vad eu Ducati a facut o motocicleta de circuit care nu e buna pe strada dar care inca de la lansare e batuta pe circuit de (minim) o alta motocicleta care costa semnificativ mai putin si e si foarte buna pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condor Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Cam astea sunt si concluziile unui megatest (cum i-au zis ei) facut de revista motorrad din Germania intre toate supersportivele momentului, test facut in trei etape, atat pe pista cat si pe strazi. Au clasat bmw primul in testul de strada, urmat de aprilia si de ducati(ma gandesc ca nu a fost o simpla plimbare).Pe circuit au pus aprilia pe primul loc urmata de bmw si panigale. Acum daca expertii care se agita pe acest forum stiu mai bine .... Parerea mea e ca cei care au vandut ducati panigale sunt cei de la design impreuna cu cei de la marketing-ul companiei ducati. Au facut si fac o treaba excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Probabil nu mai trage de jos atat de bine pentru ca au obtinut mai multi cai din turatii mai inalte,dar..sa recunoastem.. Panigale e in primul an de dezvoltare, are multe idei noi, unele probabil vor fi adoptate si de alti producatori pe viitor. Pe strada va avea succes, dar vor fi putine datorita pretului piperat, mai ales pentru ca e frumoasa, compacta, usoara, exclusivista si.. cred ca si in SBK in 2013 o sa iasa bine mai ales cu cei 200cm in plus (daca nu o sa aiba niste restrictii),in Superstock 1000 se misca destul de bine. Pe viitor cred ca vor renunta la 2 in v si vor trece la 4 in v. Chestia "sa fie comoda pe strada", cand imi iau un super sport imi doresc sa fie cat mai spre racing nu catre touring, daca vreau si un pic de sportivitate si plimbari lungi si mai putin stresante, voi cumpara un sport touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 deocamdata doar S1000RR ii sta in fata, dar numai la capitolul putere care nu mi se pare asa mult cei 10 cai diferenta pe Dyno. e cam diferenta dintre 1098 si 1198, desi in SBK se dau cu 1098 peste 2 saptamani sunt la Misano si am sansa sa il testez. sunt curios cum e feelingul si cum se comporta. sper sa prind loc la teste. S1000RR stock (adeca cu toba stock) are 172 cai la roata. Cu Akrapovic are 180 cai (teste facute de Fast Bike) deci nu-s doar 10 cai. Cred ca o sa fie coada la Papagale plm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Parerea mea e ca cei care au vandut ducati panigale sunt cei de la design impreuna cu cei de la marketing-ul companiei ducati. Au facut si fac o treaba excelenta. DA Dupa cum am mai spus,asta putea sa fie o motocicleta exceptionala daca era V4 sau V5.Dar asa,iata ca pierd din cauza motorului,pt ca motocicleta in sine e compacta si foarte usoara comparativ cu media. @ Budd : BMW-ul e dat cu 193 de cai la motor pe foaie,dar majoritatea sunt de peste 180 de cai la roata.Ori pierd foarte putin prin transmisie,ori au mai multi cai la motor. (amandoua fenomenele sunt specifice si masinilor BMW,am fost de fata la un 330i e46 cu 231 de cai la motor pus pe dyno - 241 cai la roata,masina stock-stock ) Iata de ex dyno-ul de la Akrapovic (pe care l-ai dat ex) : http://www.akrapovic.com/en/Motorcycle/Products/Pages/Product.aspx?BrandId=7739b9e7-91c5-4b30-9b61-948202f7c91b&ModelId=d3d3a1af-c68e-45e4-90ac-8315f813ada4&ModelYearId=00000000-0000-0000-0000-000000000000&ProductId=153&ProductFilter=Active&DisplayName=BMW%20S+1000+RR%20S-B10E1C-HRC+Evolution+Line+%28Carbon%29 Stock : 185.5 /Akrapovic road legal : 189.4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (...) am fost de fata la un 330i e46 cu 231 de cai la motor pus pe dyno - 241 cai la roata,masina stock-stock (...) Și ți s-a părut normal, iar nimeni de acolo nu s-a gândit că e o problema la măsurătoare? Hai mă, ce naiba... Putere se poate doar pierde între motor și transmisie, e imposibil fizic să câștigi. Chiar dacă forțele de frecare ar fi nule, ai putea să ai maxim fix aceeași putere la roată ca la arbore. Nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 BMW-ul e dat cu 193 de cai la motor pe foaie,dar majoritatea sunt de peste 180 de cai la roata. Da,stiu ca erau peste 180 cai insa nu mai tineam minte cat peste 180 si am zis sa nu bag cifre din burta. 180 la roata mi se pare oricum decent E peste orice sbk astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Nu,pt ca am mai auzit de la multi fenomene din astea pe la bmw-urile in 6,si eu la fel,credeam ca sunt basme pana nu am vazut. Wait,stai putin,nu te gandi ca se castiga putere cumva,asta e o tampenie,ci pur si simplu sunt date cu mai putini cai la motor decat au,explicatia e foarte simpla.Vorbesc aici despre e36 si e46,la e90 nu ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) BMW sunt notorii pentru formularea vaga a unor parametri. De exemplu la viteza maxima scrie : peste 200 kmph Nu 280, nu 283, nu 299 Peste 200. Editat Iunie 7, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 S100rr e cel mai puternic ss de serie in prezent ca putere dar nu stiu daca in SBK sau pe pista asta conteaza, cei de la ducati au castigat multi ani pe pista pentru ca motorul tragea mai de jos si ieseau mai bine din curbe sau greutatea mai mica, ciclistica influenta pozitiv luarea curbelor chiar daca caii avuti au fost mereu sub concurenta, chiar si honda scot motociclete performante dar de obicei au cai mai putini, dar fiind compacte si tragand liniar pun mai bine in valoare caii pe care ii aveau, iar cei de la kawasaki au avut motoare puternice dar au avut probleme cu punerea cailor pe asfalt. E un atu sa ai cai mai multi dar sunt putine circuite in care linia e lunga si curbele line. Pe strada pentru liniute, viteza de top cred ca Hayabusa e mai potrivita, iar pentru curbe si linii drepte conteaza mai mult de experienta sau nebunia celui care conduce decat diferenta de 5 cai dintre motoare sau ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Vezi ca la top speed iaras bate mai tot(zzr14,busa...)s1000rr-ul si in plus de asta mai ajunge si primul la viteza de top(alt avantaj) (nu-l laud ca nu am bmw si daca mi-as lua unul l-as ascunde ca-i urat cu craci...dar pe pista isi face treaba mai bine si la mai putini bani...sa nu mai zic de accesoriile aftermarket ce se gasesc...) Din punctul meu de vedere viitorul in sbk pt ducati incepe sa scada, pt ca deja avantajul lor(200cm3 si regulamentul)nu-i mai ajuta(nu mai detin italienii drepturile pt sbk) si ar trebui sa renunte la traditia de v2 la90 sa ramana in sbk sau sa se retraga...deci actualul panigale cred ca va fi doar de pus in rama. Repet, parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 deocamdata doar S1000RR ii sta in fata, dar numai la capitolul putere care nu mi se pare asa mult cei 10 cai diferenta pe Dyno. e cam diferenta dintre 1098 si 1198, desi in SBK se dau cu 1098 nu stii ce vorbesti, in SBK se da cu 1098 R, R-ul asta fiind cheie. capacitatea este de 1198 cmc, nu cum zice numele. Nu este un 1098 mai smecher cum s-ar crede, ci este de fapt un 1198 cu bunataturi. Practic R-ul din gama modelului 1198 a iesit primul si nu invers ca pana acum. Imi scapa motivele, probabil tine de ceva regulamente de SBK. Din ce vad eu Ducati a facut o motocicleta de circuit care nu e buna pe strada dar care inca de la lansare e batuta pe circuit de (minim) o alta motocicleta care costa semnificativ mai putin si e si foarte buna pe strada. Ducati a facut asa mereu. De, cica e firma de nisha. Singurul capitol pe care-l castiga intotdeauna este Victoria's Secret sexiest model award. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Mah.mie imi place cum arata. Daca as avea o carca de bani mi-as lua-o doar ca s-o tin in sufragerie si sa ma uit la ea in fiecare secunda. Vorbesc de 1198. Papagale arata ca un ca cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 nu stii ce vorbesti, in SBK se da cu 1098 R, R-ul asta fiind cheie. capacitatea este de 1198 cmc, nu cum zice numele. Nu este un 1098 mai smecher cum s-ar crede, ci este de fapt un 1198 cu bunataturi. Practic R-ul din gama modelului 1198 a iesit primul si nu invers ca pana acum. Imi scapa motivele, probabil tine de ceva regulamente de SBK. inseamna ca aici eram eu confuz. pt ca stiam de 1098 dar nu stiam de 1198 cilindreea, adica R totusi nici eu nu inteleg faza cu 1098 dar motorizare de 1198. adica intrun fel e 1198 cu mici diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) Aham,e ceva in genul lui 6.3 AMG,dar el e 6.2,dar pun 6.3 ca asa e traditia. Degeaba vorbim de SBK,pt ca lumea curselor nu prea are treaba cu lumea motocicletelor de strada.O moto stock poate sa fie slaba pe strada si in varianta de curse poate sa fie campioana mondiala si invers.E vorba de piesele aftermarket,echipe,bugete,piloti,etc,nu prea mai e asa importanta motocicleta de la care se pleaca,pt ca ajunge sa fie ceva de la cer la pamant fata de varianta stock,deci nu prea se poate spune "aa,pai cutare e buna ca a castigat curse in SBK" sau invers "moto respectiva e cacao pt ca nu face nimica la curse". A mai fost discutia asta parca pe aici pe forum. Ducati a facut asa mereu. De, cica e firma de nisha. Singurul capitol pe care-l castiga intotdeauna este Victoria's Secret sexiest model award. Da,acolo castiga,ce-i al lor e al lor,arata prea sexy,dar in opinia mea,cam cu asta ramai... Editat Iunie 7, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 "aa,pai cutare e buna ca a castigat curse in SBK" sau invers "moto respectiva e cacao pt ca nu face nimica la curse". A mai fost discutia asta parca pe aici pe forum. Da,acolo castiga,ce-i al lor e al lor,arata prea sexy,dar in opinia mea,cam cu asta ramai... aici nu as fi deacord cu tine. adica vrei sa zici ca pilotul face treaba. aici daca tine de pilot, as spune de problema ducati in GP. au cea mai puternica motocicleta si cel mai bun pilot(teoretic) plactic nu se impaca decat pe ploaie unde pilotul stie sa se joace nefiind nevoit sa traga tare de motor. cat de panigale..... cand referitor la pozitie pt uzul stradal............ plm e un superbike, nu turing. din toti cei ce s-au urcat pe a mea, toti mi s-au plans de pozitie ca e cea mai in cap. pai e vitezana frate. e motor sa tragi de el, nu sa te plimbi ca basina in vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Io iti garantez ca te alerg cu trenul meu pana ti se termina benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Io iti garantez ca te alerg cu trenul meu pana ti se termina benzina. pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 @ Crazy-devil : Nu,nu vorbeam despre pilot.Vorbeam despre full package. Vorbeam despre faptul ca la curse nu ramane dintr-o moto stock decat cadrul.In rest totul e schimbat,imbunatatit,remodelat,motorul ala e "pilit" ca sa spun pe romaneste (in curse se fol termenul "polished" ) de dracii il gaseste pt ca toate componentele sa fie mai usoare si astfel mai revy. Apoi vine echipa : bugetul, mecanicii,INGINERII DE CURSA (foarte importanti),pilotul,si atatea si atatea variabile. Am mai avut discutia asta nu mai stiu cu cine aci pe forum care insista ca la SBK sunt moto "aproape stock".Nu urmaresc SBK,dar am intrat la ei pe pagina si am descarcat regulamentul in 2min si i l-am postat pt a vedea cate modificari sunt permise. In opinia mea sa spui ca o moto e buna pt ca a castigat la SBK,etc,(chiar si la Superstock),e ca si cum ai spune "Citroen-ul e o masina foarte buna,a castigat in WRC". MotoGp-ul nu e un exemplu foarte bun,pt ca la alte curse (SBK) se ia ca punct de plecare motocicleta stock de uzina,la MotoGP e ca la F1 (unde scrie de ex Infinity pe o masina,dar cei de la Infinity nici nu stiu cu ce mananca F1),prototip full cu buget astronomic.Motocicleta Ducati de MotoGp nu cred ca are in comun cu vreo moto de-a lor de uzina nici macar o piulita cat de mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 pe mine? Incercam? Tu cu agilul tau Ducati, io cu locomotiva mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 @ Crazy-devil : Nu,nu vorbeam despre pilot.Vorbeam despre full package. Vorbeam despre faptul ca la curse nu ramane dintr-o moto stock decat cadrul.In rest totul e schimbat,imbunatatit,remodelat,motorul ala e "pilit" ca sa spun pe romaneste (in curse se fol termenul "polished" ) de dracii il gaseste pt ca toate componentele sa fie mai usoare si astfel mai revy. Apoi vine echipa : bugetul, mecanicii,INGINERII DE CURSA (foarte importanti),pilotul,si atatea si atatea variabile. Am mai avut discutia asta nu mai stiu cu cine aci pe forum care insista ca la SBK sunt moto "aproape stock".Nu urmaresc SBK,dar am intrat la ei pe pagina si am descarcat regulamentul in 2min si i l-am postat pt a vedea cate modificari sunt permise. In opinia mea sa spui ca o moto e buna pt ca a castigat la SBK,etc,(chiar si la Superstock),e ca si cum ai spune "Citroen-ul e o masina foarte buna,a castigat in WRC". MotoGp-ul nu e un exemplu foarte bun,pt ca la alte curse (SBK) se ia ca punct de plecare motocicleta stock de uzina,la MotoGP e ca la F1 (unde scrie de ex Infinity pe o masina,dar cei de la Infinity nici nu stiu cu ce mananca F1),prototip full cu buget astronomic.Motocicleta Ducati de MotoGp nu cred ca are in comun cu vreo moto de-a lor de uzina nici macar o piulita cat de mica. stiu ce zici tu, stiu ca era cineva care se contrazicea cu motoarele de SBK ca sunt stoc. poate a vazut clasa superstok. au si in SBK limite, dar nu ca in GP, si intradevar ca sunt si acolo bibilite si "polished" acu hai sa ne intoarcem la papagale asta, sau la Ducati. cred ca in viitorul apropiat din lipsa de inventivitate(ca e cam la capat tehnologia in motoarele V2) probabil vor veni cu un V4, gen motoru de pe Desmosedici RR (probabil nemtii or sa puna presiune pe creativitate si noutati) cat de Panigale, sa nu uitam e ca noua, au timp sa o mai gadile sa o mai bibileasca pana scoate untu din ea. ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 probabil vor veni cu un V4, gen motoru de pe Desmosedici RR (probabil nemtii or sa puna presiune pe creativitate si noutati) Nu cred, cred ca vor urma acelasi trend ca toata lumea pentru ca e performant, usor si ieftin de produs : 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Incercam? Tu cu agilul tau Ducati, io cu locomotiva mea. de ce nu, depinde unde. ca no ard race pe strada in general, mai ales sa fac intreceri. si nici 1/4mile nu fac cu a ta. dar chiar de ar fi, iti dau avantaj juma de zi si un sandwich ca o sa te plictisesti in locomotiva si o sa ti sa se faca foame. numai sa iti iei si un binoclu sau o luneta sa-ti faci o ideie cam in cate zile ma ajungi din urma. Nu cred, cred ca vor urma acelasi trend ca toata lumea pentru ca e performant, usor si ieftin de produs : 4L. daca se apuca de 4L, ma las de motociclism si ii dau si in judecata. asa degeaba L.E. acu am vazut ca locomotiva ta are 164Hp si 130Nm deci e mult. si tot in jur de 220Kg. (probabil e mai usoara a mea, dar nu mult) daca prind linie dreapta pot sa-ti iau fata si sa te tin in spate doar, dar sunt 2 motoare de puteri diferite si categorii diferite. pe curbe as avea avantajuj gradului de inclinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 dar chiar de ar fi, iti dau avantaj juma de zi si un sandwich ca o sa te plictisesti in locomotiva si o sa ti sa se faca foame. numai sa iti iei si un binoclu sau o luneta sa-ti faci o ideie cam in cate zile ma ajungi din urma. Pai tu crezi ca ma intorc dupa tine ? Te astept, stai linistit. pe curbe as avea avantajuj gradului de inclinare. Nu mai ai ca mi-am pus 55 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Pai tu crezi ca ma intorc dupa tine ? Te astept, stai linistit. pai ma astepti plangand, ca te-am lasat in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.