Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Si? Ti-a fost dor? :rusinica:

dupa cum se agita si cat de isterica e..... cam da.

 

Da' cine s-a tot urcat pe mobra ta , bre? Baeti cu Honda CBR 600 F2 si F3? Cat de stupid este sa urci pe un supersport / superbike si sa te plangi ca stai in maini.... adica ceva gen Captain Obvious...

 

Vad ca tot vorbesti ca un fraier arogant si faci niste afirmatii gen " sa te plimbi ca basina in vant", adica aia care au chopper/cruiser sunt un fel de labari nu? Plm doar n-au DUCATI 'vitezana' ca tine, ce dracu'.....

 

Cand te provoaca Budd te tot dai cotit ca o pixda, ca tu nu te dai racing pe strada, ca tu nu stiu ce, pe Tihuta te tot filmai cu 50 la ora in curbe si te explicai ca nu aveai gumele incalzite si asa mai departe...

 

Tu pana la urma cand si cum te dai 'tare' sau ca sa 'tragi de el" (ca sa te citez).

 

Cine plm esti tu sa judeci placerea altora cum se dau ei pe motor, si la ce viteza si ce fac?

 

O fi cool doar ce faci tu,nu?

 

Am lipsit de pe forum 4 zile si cand am revenit am citit aceleasi porcarii debitate in acelasi ritm alert....(debitate de tine,evident)

cine plm esti ma prostane. cat ai lipsit a fos liniste. ai aparut iar si si inceput iar.

sau urcat multi. posesori de F2-3 de R1 si de alte motoare. dar intai reciteste ca am spus. nu eu ma plang, ci ei.

l-as ruga pe bud sa iti arate mesajul legat de invitatie. vad ca el nu a atacat.

si da, ma dau cu 50 in curbe si ma zi filmez. plobleme......? decat sa rup 2 motoare pt ca nu stih sa adaptez viteza.....dar laso moarta

 

ai lipsit 4 zile si a fost crumos,liniste..... poti sa mai lipsesti ca n-a intrebat nimeni de tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frumos da nu prea :banana:

 

In Romania nu se merita sa ai asa ceva

 

Postez si eu ca sa mi se vada semnatura. :|

Continuati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody am facut o gafa, am vazut pe unu in Cluj Duminica ce avea B 666 BRB si nu stiu de ce traiam cu proasta impresie ca tu ai nr asta:)) si l-am intrebat din mers la semafor daca esti tu parca =)))

Eu sunt in brno, republica españa. Nu are cum sa fi fost eu. :D

Dar cu BRB parca era username "beer-belly" sau ceva gen. :)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut Ducati Papagale in show room la D-Moto in Brno. Aia de-i imprumuta mobre lu Karel Abraham cand vor sa faca impresii si reclame. De fapt aiai cred ca exista in Brno pt ca-i pasionat Karel de Ducati. (da asta e alta discutie) :grinbandit:

 

Nu era pusa in stander, era "lasata libera" pusa in cricu lateral. M-am urcat pe ea, m-am jucat cu suspensiile etc.

Daca nu mi-o arata Sinner cred ca nici n-o remarcam, eu eram fermecat de 1198 si un 848evo negru.

 

Prima impresie cand o vezi e ca e mica. Mica rau.

Cand te urci pe ea iti dai seama ca e cam inalta pt o supersport. In fine aia se regleaza. Eu am 1.78 si abia puneam toata talpa jos.

O alta idiotenie e capatul amortizorului, daca stai cu picioarele jos te loveste exact sub pulpa. Probabil italienii nu s-au gandit ca din cand in cand mai pui si piciorul stang jos. Saua lemn. Pozitia de condus super ok, nu foarte aplecat. Over-all senzatia e ca e fff usoara. Scuter.

O fi buna, o fi rea, nu stiu. Pun pariu ca in mers e super, mi-ar placea sa incerc una, sincer.

Legat de ambreiaj, ce pot sa zic, bravo Ducati! Ati pasit in secolul 21. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oierule,nu se ataca nimeni,doar tu te ataci :))

 

pai da ma fraiere, am lipsit 4 zile ca m-am dat cu motoru', nu m-am dat pe forum ca tine...

Bafta la postat, nu te lasa afectat de mine,tu ia si posteaza in continuare

 

Forumul ARE nevoie de tine :))

prostaneeee. ai lipsit 4 zile si tot asa te-ai intors.

 

foarte bine ca te dai cu motoru, deocamdata eu nu am motoru aici, si nici nu am unde sa ma dau comparativ cu Romania. sau tu te dai doar ca sa zici ca te-ai dat cu motoru. Danemarca nu se compara cu Romania. mai scoate si tu capu in lume sa vezi diferentele.

 

cand cresti mare, si te crezi destul de barbat, sa ma cauti sa te fac pe Tihuta. dar sa inveti sa mergi pe motor ca nu am chef sa dau declaratii cum ti-ai rupt gatu......... app. sa nu-ti iei VTR pt intrecere. stii tu de ce.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' cine s-a tot urcat pe mobra ta , bre? Baeti cu Honda CBR 600 F2 si F3? Cat de stupid este sa urci pe un supersport / superbike si sa te plangi ca stai in maini.... adica ceva gen Captain Obvious...

 

Vad ca tot vorbesti ca un fraier arogant si faci niste afirmatii gen " sa te plimbi ca basina in vant", adica aia care au chopper/cruiser sunt un fel de labari nu? Plm doar n-au DUCATI 'vitezana' ca tine, ce dracu'.....

 

Cand te provoaca Budd te tot dai cotit ca o pixda, ca tu nu te dai racing pe strada, ca tu nu stiu ce, pe Tihuta te tot filmai cu 50 la ora in curbe si te explicai ca nu aveai gumele incalzite si asa mai departe...

 

Tu pana la urma cand si cum te dai 'tare' sau ca sa 'tragi de el" (ca sa te citez).

 

 

 

da dai ignore odata sau macar nu ii mai da quote

stim toti ca e racer doar a fost 1data pe un circuit de karturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dai ignore odata sau macar nu ii mai da quote

stim toti ca e racer doar a fost 1data pe un circuit de karturi

esti sigur de asta?

 

nu imi va da asta ignore niciodata pt ca nu ar mai avea pe cine sa pupe in chur.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe curbe as avea avantajuj gradului de inclinare.

 

Sunt ferm convins ca avantajul unghiului de inclinare l-ai observat dupa ce te-ai dat pe mai multe motoare si nu vorbesti din carti.

Apropo, ce motociclete ai mai avut inaintea 916-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ferm convins ca avantajul unghiului de inclinare l-ai observat dupa ce te-ai dat pe mai multe motoare si nu vorbesti din carti.

Apropo, ce motociclete ai mai avut inaintea 916-ului?

tot un ducati am calarit inainte de 916. unghiul de inclinare, sau mai exact, ca sa ajungi cu scarita in asfalt cu a mea, ai de tras de ea mult, pt ca are scaritele mai sus comparativ cu alte motoare. acum am scarite race si is reglabile. ramane sa vad saptamana viitoare pe Misano daca voi atinge cu scaritele astea sau nu. cu alea stoc am atins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai capra cu ghidon, vad ca mai nou e moda asta cu aplecatu', cu datu scaritelor de asfalt.

De cand pwla mea esti racer daca dai cu scaritele de asfalt? Esti doar prost si slab pregatit.

Vad tot felu de oligofreni aplecati in toate felurile si schimonositi pe motoare in curbe....

 

Esti mai tare ca X daca poti intra intr-o curba anume cu o viteza mai mare decat acel X. Asta inseamna performanta pe circuit.

NU sta nimeni sa se umezeasca vis a vis de unghiu tau de aplecare sau cum iti tocesti tu gumele pe mijloc...

esti prost si atat. esti agitat, si iti e ciuda cand altu e mai bun ca tine. prostia te doare urat tare.

 

am sa incep sa te ignor ca numai scandal cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place topicul asta. Se vorbeste despre Panigale tot mai mult, de catre persoane care i-au citit "tech specs" pe net si cam atat.

 

 

pai vorbim si noi ..ce sa facem?,,, ca doar nu ne-am nascut toti demni dpdv financiar de panigale , ori o fi ramanica plina de panigale si nu stim....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place topicul asta. Se vorbeste despre Panigale tot mai mult, de catre persoane care i-au citit "tech specs" pe net si cam atat.

Vezi ca am scris eu un mini review dupa un eye-to-eye cu papagale. Vad ca a trecut neobservat, ca se cearta astia doi.

 

Uite, ma citez. Cand o sa merg cu unu o sa mai scriu.

 

Eu am vazut Ducati Papagale in show room la D-Moto in Brno. Aia de-i imprumuta mobre lu Karel Abraham cand vor sa faca impresii si reclame. De fapt aiai cred ca exista in Brno pt ca-i pasionat Karel de Ducati. (da asta e alta discutie) :grinbandit:

 

Nu era pusa in stander, era "lasata libera" pusa in cricu lateral. M-am urcat pe ea, m-am jucat cu suspensiile etc.

Daca nu mi-o arata Sinner cred ca nici n-o remarcam, eu eram fermecat de 1198 si un 848evo negru.

 

Prima impresie cand o vezi e ca e mica. Mica rau.

Cand te urci pe ea iti dai seama ca e cam inalta pt o supersport. In fine aia se regleaza. Eu am 1.78 si abia puneam toata talpa jos.

O alta idiotenie e capatul amortizorului, daca stai cu picioarele jos te loveste exact sub pulpa. Probabil italienii nu s-au gandit ca din cand in cand mai pui si piciorul stang jos. Saua lemn. Pozitia de condus super ok, nu foarte aplecat. Over-all senzatia e ca e fff usoara. Scuter.

O fi buna, o fi rea, nu stiu. Pun pariu ca in mers e super, mi-ar placea sa incerc una, sincer.

Legat de ambreiaj, ce pot sa zic, bravo Ducati! Ati pasit in secolul 21. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca am scris eu un mini review dupa un eye-to-eye cu papagale. Vad ca a trecut neobservat, ca se cearta astia doi.

 

Uite, ma citez. Cand o sa merg cu unu o sa mai scriu.

am scris si eu cateva pagini in urma, despre ea. ce-mi place si ce nu. dar tin sa ii dau dreptate, ca multi comenteaza doar dupa ce au citit pe net si vazut cateva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1198 are ceva care il face sa sara in ochi. Panigale arata "spatial", dar se apropie mult prea mult de linia concurentei. Daca il vopsesti negru, o sa auzi 1000 de pareri vizavi de marca mobrei prezentate. Nu arata rau deloc, dar...cam seamana, privit un pic in fuga, cu o Aprilia.

 

Scaritele sunt parca de jucarie iar dimensiunile generale fac pana si un R6 sa para urias...

 

Pozitia la ghidon este dementiala, semighidoanele fiind cel mai probabil, un pic mai lungi decat se obisnuieste.

 

Sistemul care ajusteaza suspensia electronic arata foarte...

 

Pretul reprezinta marele minus. Minus comun cu Aprilia.

 

Vizavi de performante, secunde, miimi si viteze de varf...Astea sunt subiecte pt bar-terasa. Un rider obisnuit nu va face niciodata diferenta. Tot ce conteaza este feeling-ul oferit de mobra. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia a facut un pas inainte cu motorul v4.V2-ul era mult sub concurenta. R1 a avut mereu 2 faruri simetrice si sunt toate sansele sa fi aparut inaintea lui nenea 1098.

 

Cu toate astea, 1098-1198 nu a copiat pe nimeni ci reprezinta doar o evolutie superba a seriei 916-996-998.

 

MOtocicleta nu are nevoie de stickere, rimmstripes, nimic , pt a fi pusa in evidenta. Este printre putinele motoare pe care bling bling-urile risca sa o strice.

 

Acum 1000 de ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un 999. Pozitia la ghidon este dementiala, aspectul , din pacate, a fost un pas inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1000 de ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un 999. Pozitia la ghidon este dementiala, aspectul , din pacate, a fost un pas inapoi.

1098 intradevar este continuarea seriei de design de la 748/916/996/998. tehnologia dar si anii, au facut "progrese" in ceea ce inseamna design.

 

cat de 999, m-am urcat pe 749 care e aceeasi motoreta. ceva mai confortabila fata de a mea. in schimb m-am oprit la aspect si eu. e frumoasa cu farurile alea lupa, doar ca nu-mi plac mie. de aia am fost indecis in a alege 999 sau 848. ca ma tenta un 999, dar nu prea ma impacam eu cu design-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un monobrat ar fi indulcit un pic muchiile ultraprezente. Mobra nu este urata, este speciala.

 

Asta am comentat eu vizavi de Panigale, cand vezi un 900 SS, stii ca e Ducati, la fel cu 749-999 sau 748-9.. sau seria 848-1098/1198.

 

Panigale vopsit negru, fara emblema Ducati, isi pierde stralucirea in fata unui ne-profi. Culmea, in lumea asta, majoritatea clintilor se incadreaza in categoria asta, a amatorilor.

 

O sa vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare 1098 cel mai frumos Ducati posibil.

 

Nu mai tin minte, ca nu le invat pe de rost, dar care a aparut intai? Ducati 1098 sau editia aia de la R1 care seamana putin la bot cu 1098?

 

Cand vad 1098 imi amintesc de R1...

 

E un motiv foarte intemeiat pt care iti amintesti de R1 cand vezi 1098 :

 

post-27208-0-26781500-1339617724_thumb.jpg post-27208-0-04962200-1339617836_thumb.jpg

 

Pt ca sunt destul de asemanatoare ca design :bounce:

Motivul (poate ti se va parea ciudat,asta venind de la un fan Yamaha) : in 2003-2004,cand elaborau modelul rn12 (aratat mai sus),cei de la Yamaha au concediat echipa proprie de design si au angajat designerii Ducati.

Pentru ca,vorba aia : "ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sincer nu vad nicio asemanare intre cele 2. si nu vorbesc in calitate de fan Ducati ci am stat si m-am uitat bine si am analizat.

 

R1 vine cu aceleasi faruri ca si in 99, doar ca au cateva modificari.

 

1098 vine total cu alt kit de faruri.

 

poate vei spune ca ideia.....tra la la. dar nu o vad.

 

in rest de design-ul motoretei nici nu as discuta de asemanari.

R1 a venit de cand e ea cu farurile alea agresive, ce lasa o impresi violenta, impunatoare. ca privirea unui vultur cand vede prada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Designul 749-999 nu a avut continuitate. De ce oare? :cheers:

pai aia a si fost problema. se zicea ceva de un esec. nu au dat ei faliment cu motoreta aia,dar nu a fost asteptarilor.

 

Ma voi vreti scandal? :laugh: Cum sa zici ca a fost un pas inapoi motoreta asta (in materie de design)? Parerea mea este ca e una dintre motocicletele pe care nu ai cum sa le confunzi cu altceva. Stii sigur ce este: 999/749. Una dintre cele mai frumoase motociclete facute vrodata pe planeta asta.

toate motoarele sunt frumoase, doar ca unele au si "erori" sau nu sunt asteptarilor. fanii ducati nu erau familiarizati cu superbike fara monobrat. poate asta a fost problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...