xmarius Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Salut. Am un Suzuki GSXR600 K3 si am o problema cu pornirea. Mi s-a intamplat de curand ca la apasarea butonului de pornire sa porneasca in suturi, simptome ca atunci cand e slaba baterie, dar pornea. De 2 ori in ultimele luni chiar mi s-a intamplat sa dea sa porneasca dar sa se opreasca si apoi cand apasam butonul nu se mai intampla nimic si trebuia sa ma chinui minute in sir sa o fac sa porneasca. Dar azi dimineata, nu s-a mai auzit nimic. Are curent, porneste bordul, farul, pompa de benzina, dar cand apas butonul de start nu se intampla nimic. Bateria si sigurantele sunt bune, ce ar putea sa mai fie ? Sau este vre-un mecanic interesat sa vina sa se uite la ea ? Imi e greu sa o duc la service daca nu porneste. Stau in Dristor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Vezi sa nu fie murdare bornele de la baterie si pune un voltmetru pe borne si masoara tensiunea, la cat scade in momentul in care dai la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 verifica "butonul rosu" kill switch" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmarius Postat Noiembrie 10, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Eu zic ca nu e de la baterie, am legat cabluri de alta mobra si tot la fel e. Kill Switch-ul e zic ca functioneaza bine, de cate ori il apas imi porneste pompa de benzina. Editat Noiembrie 10, 2011 de xmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Verifica releul de pornire, daca faci punte intre cele 2 suruburi si incepe sa invarta el este de vina... Asa arata: Editat Noiembrie 10, 2011 de lipton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Da un telefon cand ai timp, stau relativ aproape de tine( la Big Berceni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmarius Postat Noiembrie 10, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2011 Verifica releul de pornire, daca faci punte intre cele 2 suruburi si incepe sa invarta el este de vina... Asa arata: Multumesc frumos. A functionat metoda ta. Acum trebuie sa gasesc un releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Multumesc frumos. A functionat metoda ta. Acum trebuie sa gasesc un releu. Vezi ca nu este neaparat de la releu! Poate nu primeste comanda!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 verifica eventual si intrerupatorul de la ambreiaj, poti pune pe direct ca sa verifici daca e de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Nasu are dreptate! verifica butonul de pornire in interior(cel pe care apesi sa porneasca)! acolo are o lamela de tabla cu arc care este posibil sa nu mai faca contact si sa nu dea curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmarius Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 Nasu are dreptate! verifica butonul de pornire in interior(cel pe care apesi sa porneasca)! acolo are o lamela de tabla cu arc care este posibil sa nu mai faca contact si sa nu dea curent! Gata. Problema a fost rezolvata. Era de la butonul de pornire. Multumesc tuturor pentru idei si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Bravo! Ma bucur ca te-am putut ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Eu am un srad,aceeasi sproblema.am curatat toate comutatoarele de pe dreapta dar problema era de la acel comutator din spatele manetei de ambreiaj.desfacut,curatat lamelele de cupru=>problema rezolvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.