Gaa Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 am si eu o ''mica ,mare '' problema cu gsxr 750 k1 ,dupa 7000 de ture nu mai trage decat foarte putin..in orice treapa, scoate un sunet de parca ar fi inecata..iar dak o ambalez imi da rateuri.am schimbat bujiile,am curatat filtru de aer..tot asa face.posibil sa fie de la segmenti? (mentionez k manca ulei cu mult inainte sa apara aceasta problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Nu mai trage sau nici nu se mai tureaza peste 7000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 10, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2011 Nu mai trage sau nici nu se mai tureaza peste 7000? nici nu se mai tureaza... ajunge foarte greu la 9000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Verifica scanteia sa vezi cum e, si e posibil sa-ti traga aer fals, verifica legaturile intre corpurile injectiei si motor sa nu fie fisurate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 Verifica scanteia sa vezi cum e, si e posibil sa-ti traga aer fals, verifica legaturile intre corpurile injectiei si motor sa nu fie fisurate. m-ai pierdut de tot,sunt in ceata...dak imi poti expicam mai polular ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Pai in cazul asta va trebui sa-ti recomand sa ceri ajutor de la cineva care stie. Adica nah, eu iti pot spune unde sa te uiti, dar nestiind ce cauti poate te uiti degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 asa este,dar nu prea am prea am cui sa ii cer ajutorul..sunt din tandarei ,ialomita si aici nu e nimeni care sa stie. asta e... multumesc pt raspunsuri,mai mai linistit,credeam k e cva mai grav respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Pot fi si chestii mai grave dar din ce zici tu, poate fi chiar si faptul ca nu ii vine de ajuns de multa benzina. Verifica pompa de benzina sa invarta sau sa nu fie mizerie in robinetul rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 ok, o sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Pot fi si chestii mai grave dar din ce zici tu, poate fi chiar si faptul ca nu ii vine de ajuns de multa benzina. Verifica pompa de benzina sa invarta sau sa nu fie mizerie in robinetul rezervorului. pompa este in rezervor si nu are robinet pt benzina ,trebuie data jos pompa si demontata ,acolo are un filtri gen "pliculet ceai"un locasul unde e filtrul de obicei se aduna mizerie si apa .trebuie un pic de indemanare sa desfaci pompa ,dar nu e f greu. problemele insa pot fi multe altele ,nu iti indica FI pe ceasul de bord? Editat Noiembrie 11, 2011 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 pompa este in rezervor si nu are robinet pt benzina ,trebuie data jos pompa si demontata ,acolo are un filtri gen "pliculet ceai"un locasul unde e filtrul de obicei se aduna mizerie si apa .trebuie un pic de indemanare sa desfaci pompa ,dar nu e f greu. problemele insa pot fi multe altele ,nu iti indica FI pe ceasul de bord? E gen pliculet de ceai pus la orizontala, ma cac pe mine de ras, acelasi filtru de rahat e si la atv-urile de la suzuki, mai exact pe kingquad ... se infunda de le gaseste nebuneala si din cauza lor scade drastic presiunea de benzina, pana acum am facut la cateva adaptari de alte filtre (din cate stiu nu vin separat, doar cu tot cu pompa). Am taiat vreo 2 filtre si iesea din ele de zici ca erau saci de aspirator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Mai curata si tu filtrul ala de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 pompa este in rezervor si nu are robinet pt benzina ,trebuie data jos pompa si demontata ,acolo are un filtri gen "pliculet ceai"un locasul unde e filtrul de obicei se aduna mizerie si apa .trebuie un pic de indemanare sa desfaci pompa ,dar nu e f greu. problemele insa pot fi multe altele ,nu iti indica FI pe ceasul de bord? Mia culpa, eu am generalizat, nu stiu exact cum e la acel model. @razvanusv tu ai citit macar primul post? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilotunebunu Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Mai curata si tu filtrul ala de aer... a zis omu ca a schimbat filtru de aer si bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 ba da imi indica FI si alterneaza cu temp apei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 ba da imi indica FI si alterneaza cu temp apei... in cazul asta vezi ca ai sub sa o mufa cu 2 fire care nu e legata la nimik ,pornrsti motorul si cand apare FI faci strap(punte) intre cele doua fire ,si iti va aparea un cod pe ceas gen "c 21" te uiti in manual (sau ne spui aici)si vezi ce scrie la codul respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 si unde e pozitionata mufa aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Dai saua jos, si te uiti pe manunchiul de fire pe acolo, la unele era langa releul de pornire, la altele pe langa CDI. Nu e un loc anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 si unde e pozitionata mufa aia? la modelul tau cred ca e sub saua pasager in partea stanga o mufa alba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 IAP senzor(C13) sau IAT senzor(C21). Fac pariu ca este IAP senzor sau ai un furtun de vacum scos!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 dupa ce am observat problema...am oprit si am ridicat rezervorul si era un furtun scos...ala care vine din cutia filtrului de aer si intra in ''motor'' e lung de vreo 25-20 de cm,l-am bagat la loc(spre sa il fi bagat unde trebuia).acum mi-am adus aminte cum a inceput totul...vroiam sa fac burnout si nu merge,cand treabuia sa inceapa burnout-ul se orea motorul,am facut asa de vreo3-4 ori apoi am vazut vurtunul ala,l-am lus la locul cui si cam atat..asta este istoricul ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Voiai nu vroiai. Face cum face si TNG are din nou dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaa Postat Noiembrie 13, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2011 ok,dar cum fac sa imi apara codul?din cate am mai auzit imi trebuie un fir, care va trebui introdus intr-o mufa ,dar nu stiu care mufa, undeva sub sheaua pasagerului... va rog sa ma lamuriti sipe mn.nu m-am bagat pana acum la treaba asta,pt k mie imi suna a scurt circut gen sper sa nu ma fac de ras ,dar vreau sa mai invat si eu cate cva (dak nu pot sa ma mai dau cu ea,makar sa fac practica ) ) si dak am mai multe erori mi le va afisha pe toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Faci scurt cu o agrafa de birou pe care o desfaci si apoi o indoi la loc in forma de U. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.