switch Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Si acum ... preturileeee !!! Conform www.moto.it Crosstourer costs 14,200 Euros and 15,200 Euros in the basic version with DCT. S-au plasat bine, oricum urmeaza promotii de lansare, promotii de primavara, toamna, Pasti ... etc Si mai interesante preturile la NC700S: costs 5,990 Euro, for the DCT version it takes 1,000 more NC700X: costs 6,990 euros, for the DCT version it takes 1,000 more Parere la cald: NC700X face cam acelasi lucru ca si Transalpul700 insa exceleaza la mai multe aspecte: - pret mai mic - ABS inclus - consum mai mic: 3.5 l/100 km - cutie in 6 trepte - aproape aceeasi HP si cam aceeasi greutate. - saua arata foarte bine EU zic ca e un nou posibil hit! E foarte interesanta motocicleta asta: la 7000 euro ai o bomboana extrem de flexibila, al carei unic dezavantaj e greutatea. Merita insa un loc la noi pe forum? Teoretic e o versiune mai SUV-like a lui NC700S, insa cu roti de 17(160)-17(120), nu stiu cat de mult intra in categoria enduro-touring. Editat Noiembrie 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Mie i-mi place mult cum arata aici: Daca ar fi sa comentez ceva ar fi: 2 discuri de frana fata si posibilitatea de roti cu spite! Pretul este OK !!! cel putin din perspectiva pietei SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 Roti cu spite, fatza de 19". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Daca Vstrom-ul incape in acesta categorie, de ce nu si asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 doamne da urata mai e! pretul si specsurile sunt tare atractive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Crossrunner: NC700X: Editat Noiembrie 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 totusi ce motor are? nu inteleg dc mama lor de japonezi trantesc coditele astea de sportive pe astfel de mobre in loc sa fac ceva mai voluminos care sa iti permita sa pui o trusa de scule un spray de pana sau alte rahaturi. TDM-ul de 900 are o coditafirava dar poti baga o tona de scule acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 totusi ce motor are? nu inteleg dc mama lor de japonezi trantesc coditele astea de sportive pe astfel de mobre in loc sa fac ceva mai voluminos care sa iti permita sa pui o trusa de scule un spray de pana sau alte rahaturi. TDM-ul de 900 are o coditafirava dar poti baga o tona de scule acolo. Are motor de 670cc, parallel-twin. Nu stiu exact offset-ul. Motoru are si varianta DCT (dublu ambreiaj, cum e pe VFR1200), dar si varianta normala Codita subtirica e o chestie de estetica. La urma urmei, rezervorul e sub sha (gura de umplere sub saua pasagerului) iar in locul rezervorului ai un fel de "porbagaj" in care incape lejer o casca mare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Pe site-ul Honda Italia au aparut preturile oficiale pentru aceasta motocicleta. Sunt mai mici decat s-a anuntat initial: NC700X - 6590 Euro cu C-ABS de serie NC700X - 7590 Euro cu C-ABS de serie si cutie de viteza semi-automata DCT. Asteptam preturile oficiale de la noi, insa nu ar trebui sa difere (in afara de cota TVA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Pe site-ul Honda Italia au aparut preturile oficiale pentru aceasta motocicleta. Sunt mai mici decat s-a anuntat initial: NC700X - 6590 Euro cu C-ABS de serie NC700X - 7590 Euro cu C-ABS de serie si cutie de viteza semi-automata DCT. Excelente preturi!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Excelente preturi!!!!! Ce zici Angi , renunti la BMW pentru una de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ce zici Angi , renunti la BMW pentru una de asta? Mai la batranete, ca acum imi place pe coclauri si aici monocilindrul e tot ce-mi trebuie. Dupa ce ma voi desparti de Dakar ma gandesc sa-mi iau Tenere 660, modelul dupa 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 Pe site-ul Honda Italia au aparut preturile oficiale pentru aceasta motocicleta. Sunt mai mici decat s-a anuntat initial: NC700X - 6590 Euro cu C-ABS de serie NC700X - 7590 Euro cu C-ABS de serie si cutie de viteza semi-automata DCT. Asteptam preturile oficiale de la noi, insa nu ar trebui sa difere (in afara de cota TVA) Sunt preturile fara taxe; adica fara TVA. La noi probabil vom vedea 7000euro + TVA modelul NC700x normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Sunt preturile fara taxe; adica fara TVA. La noi probabil vom vedea 7000euro + TVA modelul NC700x normal. Cu tot respectul, aici (din fericire ) te inseli! Preturile in Italia sunt cu TVA inclus (20%) si fara taxele de inmatriculare Asadar: NC700X cu C-ABS de serie = 5492 Euro + TVA 20% in Italia = 6590 Euro In Romnania ar trebui (vreau sa cred) sa fie : 5492 Euro + TVA 24% = 6.810 Euro ( nu stiu care e politica cu cheltuielile de inmatriculare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 ma indoiesc ca va fi vreuna sub 7200 cu tot cu tva. Oricum, cu cat ma uit mai mult la ea, cu atat imi iubesc mai mult Africana. Si doar pentru specificatii tehnice n-o sa-mi aleg vreodata motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 ma indoiesc ca va fi vreuna sub 7200 cu tot cu tva. Oricum, cu cat ma uit mai mult la ea, cu atat imi iubesc mai mult Africana. Si doar pentru specificatii tehnice n-o sa-mi aleg vreodata motorul. Da, 7200 pentru asa un motor mi se pare cam S-F. Nu de alta, dar la banii astia mi-l iau. Uitandu-ma pe hartie, nici nu m-as gandi sa imi iau X-Runner, Transalp 2011, F650GS sau Triumph Tiger street. Comparativ cu o batranica de africana, nu e concurenta corecta. De ce? AT are suspensii de 220/250 cu roti subtiri de 17/21. Carburatie si greutate cat turnul eiffel. NCx are suspensii de ~150/150 (VStrom, anyone?), cu roti groase de 17/17 (CB-Fs, anyone?). Injectie moderna, ABS si greutate moderata pentru ce face. Plus centru jos de greutate. Concluzie? Stradal si economic pe termen lung, oricine ar alege NC700x. Enduro (sau pseudo enduro ca doar nu vorbim de chestii tehnice) si economic pe termen scurt, oricine ar alege AT. Care e treaba cu economia pe termen lung si scurt? O AT impecabila sa zicem ca e 3500. In ea in urmatorii 5 ani vei baga mai multi bani decat ai baga in NC700x (presupunand - mare atentie - o fiabilitate ordinara, nimic iesit din comun). Mai mult, cand va veni vorba de consum, probabil ca in 50.000km s-ar amortiza vreo jumatate din diferenta de suma intre cele doua motociclete. Ca urmare, daca nu iesi prea mult de pe strada, de ce nu NC700x in loc de AT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Pentru mine e urata. Asta-i tot ce voiam sa spun in postul anterior. Editat Noiembrie 17, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 Pentru mine e urata. Asta-i tot ce voiam sa spun in postul anterior. Mda... eu contemplam modalitatea de modificare a unei pungi de hartie pentru ciocu' ala Dar in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ce treaba are asta cu Adventure sau Enduro-Touring? Cadru de maxiscuter stilizat... Aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Ce treaba are asta cu Adventure sau Enduro-Touring? Cadru de maxiscuter stilizat... Aici... vezi ca-s 3 versiuni. ultima se discuta aici. da scroll in pagina aia. e mistocuta motoreta. ar fi prima honda care as dori-o in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 Da' chiar, ce seamana cu TDMu Roata mica pe fatza, groasa pe spate, parallel twin mult inclinat in fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 vezi ca-s 3 versiuni. ultima se discuta aici. da scroll in pagina aia. e mistocuta motoreta. ar fi prima honda care as dori-o in garaj ... observam ca au fix aceeasi platforma ... imbracata este altfel .... (vezi cadrul) Frumoase toate, nu zic, dar nici macar pe aia ....X nu as vedea-o pe coclau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 22, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) ... observam ca au fix aceeasi platforma ... imbracata este altfel .... (vezi cadrul) Frumoase toate, nu zic, dar nici macar pe aia ....X nu as vedea-o pe coclau ... Nici nu are ce cauta pe coclau. Cate din motoarele din sectiunea asta pot merge pe coclau? V-Strom-u nu prea, R11xx nu prea, R12xx nu prea, Varadero NO WAY... latura mai TOURING din enduro-touring. D'aci de la noi, in afara de DR, XT si LC4 nu prea sunt coclaiste mobrele. Strici bunatate de carene degeaba... Editat Noiembrie 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Da' chiar, ce seamana cu TDMu Roata mica pe fatza, groasa pe spate, parallel twin mult inclinat in fata... greutatea e in defavoarea tdm-ului in rest. frane, cp si cuplu... o cam nimiceste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Care e treaba cu economia pe termen lung si scurt? O AT impecabila sa zicem ca e 3500. In ea in urmatorii 5 ani vei baga mai multi bani decat ai baga in NC700x (presupunand - mare atentie - o fiabilitate ordinara, nimic iesit din comun). Nu as fi asa sigur referitor la cheltuielile in cei 5 ani. Sa nu uitam ca suntem societate de consum si ca atare, trebuie sa consumam. In acest spirit se construiesc acum si motocicletele si autoturismele si electronicele/electrocasnicele, etc. Cred ca daca comparam preturile la consumabile (filtre, ulei, placute, anvelope) intre AT si NC o a vedem ca la NC sunt mai mari. In plus, de exemplu, daca la AT stie sa schimbe uleiul orice maimuta, la NC probabil trebuie sa mergi la reprezentanta. Bas'ca mai trebuie sa vina si vreun gigel sa-ti "reseteze becu" cu laptopu' la fiecare interventie. Nu vreau sa fiu inteles gresit, ca ridic eu in slavi AT-ul, are si ea bubele ei. Pana la urma este o chestiune de gust, de buzunar si cel mai important... pentru ce iti cumperi o anumita motocicleta? Daca nu as avea motor si mi-ar da cineva 10000 eur, eu personal, tot AT de 3500 eur mi-as lua de restul banilor m-as plimba in lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.