Sari la conținut

Honda NC700X - NC 750X


Postări Recomandate

Si acum ... preturileeee !!!

 

Conform www.moto.it

Crosstourer costs 14,200 Euros and 15,200 Euros in the basic version with DCT.

S-au plasat bine, oricum urmeaza promotii de lansare, promotii de primavara, toamna, Pasti ... etc :cheers:

 

Si mai interesante preturile la

NC700S: costs 5,990 Euro, for the DCT version it takes 1,000 more

NC700X: costs 6,990 euros, for the DCT version it takes 1,000 more

Parere la cald: NC700X face cam acelasi lucru ca si Transalpul700 insa exceleaza la mai multe aspecte:

- pret mai mic

- ABS inclus

- consum mai mic: 3.5 l/100 km

- cutie in 6 trepte

- aproape aceeasi HP si cam aceeasi greutate.

- saua arata foarte bine

EU zic ca e un nou posibil hit! :ok:

 

 

E foarte interesanta motocicleta asta: la 7000 euro ai o bomboana extrem de flexibila, al carei unic dezavantaj e greutatea.

 

 

Merita insa un loc la noi pe forum? Teoretic e o versiune mai SUV-like a lui NC700S, insa cu roti de 17(160)-17(120), nu stiu cat de mult intra in categoria enduro-touring.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

totusi ce motor are?

 

nu inteleg dc mama lor de japonezi trantesc coditele astea de sportive pe astfel de mobre in loc sa fac ceva mai voluminos care sa iti permita sa pui o trusa de scule un spray de pana sau alte rahaturi. TDM-ul de 900 are o coditafirava dar poti baga o tona de scule acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi ce motor are?

 

nu inteleg dc mama lor de japonezi trantesc coditele astea de sportive pe astfel de mobre in loc sa fac ceva mai voluminos care sa iti permita sa pui o trusa de scule un spray de pana sau alte rahaturi. TDM-ul de 900 are o coditafirava dar poti baga o tona de scule acolo.

Are motor de 670cc, parallel-twin. Nu stiu exact offset-ul. Motoru are si varianta DCT (dublu ambreiaj, cum e pe VFR1200), dar si varianta normala

 

Codita subtirica e o chestie de estetica. La urma urmei, rezervorul e sub sha (gura de umplere sub saua pasagerului) iar in locul rezervorului ai un fel de "porbagaj" in care incape lejer o casca mare:

NC700x_helmet.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site-ul Honda Italia au aparut preturile oficiale pentru aceasta motocicleta.

Sunt mai mici decat s-a anuntat initial:

 

NC700X - 6590 Euro cu C-ABS de serie

NC700X - 7590 Euro cu C-ABS de serie si cutie de viteza semi-automata DCT.

 

Asteptam preturile oficiale de la noi, insa nu ar trebui sa difere (in afara de cota TVA)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site-ul Honda Italia au aparut preturile oficiale pentru aceasta motocicleta.

Sunt mai mici decat s-a anuntat initial:

 

NC700X - 6590 Euro cu C-ABS de serie

NC700X - 7590 Euro cu C-ABS de serie si cutie de viteza semi-automata DCT.

 

Excelente preturi!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site-ul Honda Italia au aparut preturile oficiale pentru aceasta motocicleta.

Sunt mai mici decat s-a anuntat initial:

 

NC700X - 6590 Euro cu C-ABS de serie

NC700X - 7590 Euro cu C-ABS de serie si cutie de viteza semi-automata DCT.

 

Asteptam preturile oficiale de la noi, insa nu ar trebui sa difere (in afara de cota TVA)

 

:cheers:

Sunt preturile fara taxe; adica fara TVA.

 

La noi probabil vom vedea 7000euro + TVA modelul NC700x normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt preturile fara taxe; adica fara TVA.

 

La noi probabil vom vedea 7000euro + TVA modelul NC700x normal.

 

Cu tot respectul, aici (din fericire :grinbandit: ) te inseli!

Preturile in Italia sunt cu TVA inclus (20%) si fara taxele de inmatriculare

Asadar: NC700X cu C-ABS de serie = 5492 Euro + TVA 20% in Italia = 6590 Euro

 

In Romnania ar trebui (vreau sa cred) sa fie : 5492 Euro + TVA 24% = 6.810 Euro ( nu stiu care e politica cu cheltuielile de inmatriculare).

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma indoiesc ca va fi vreuna sub 7200 cu tot cu tva. Oricum, cu cat ma uit mai mult la ea, cu atat imi iubesc mai mult Africana. Si doar pentru specificatii tehnice n-o sa-mi aleg vreodata motorul.

Da, 7200 pentru asa un motor mi se pare cam S-F. Nu de alta, dar la banii astia mi-l iau.

 

Uitandu-ma pe hartie, nici nu m-as gandi sa imi iau X-Runner, Transalp 2011, F650GS sau Triumph Tiger street. Comparativ cu o batranica de africana, nu e concurenta corecta. De ce? AT are suspensii de 220/250 cu roti subtiri de 17/21. Carburatie si greutate cat turnul eiffel. NCx are suspensii de ~150/150 (VStrom, anyone?), cu roti groase de 17/17 (CB-Fs, anyone?). Injectie moderna, ABS si greutate moderata pentru ce face. Plus centru jos de greutate.

 

Concluzie? Stradal si economic pe termen lung, oricine ar alege NC700x. Enduro (sau pseudo enduro ca doar nu vorbim de chestii tehnice) si economic pe termen scurt, oricine ar alege AT.

 

Care e treaba cu economia pe termen lung si scurt? O AT impecabila sa zicem ca e 3500. In ea in urmatorii 5 ani vei baga mai multi bani decat ai baga in NC700x (presupunand - mare atentie - o fiabilitate ordinara, nimic iesit din comun). Mai mult, cand va veni vorba de consum, probabil ca in 50.000km s-ar amortiza vreo jumatate din diferenta de suma intre cele doua motociclete.

 

Ca urmare, daca nu iesi prea mult de pe strada, de ce nu NC700x in loc de AT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are asta cu Adventure sau Enduro-Touring?

Cadru de maxiscuter stilizat...

 

 

Aici...

 

 

vezi ca-s 3 versiuni. ultima se discuta aici. da scroll in pagina aia.

 

e mistocuta motoreta. ar fi prima honda care as dori-o in garaj :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca-s 3 versiuni. ultima se discuta aici. da scroll in pagina aia.

 

e mistocuta motoreta. ar fi prima honda care as dori-o in garaj :P

 

... observam ca au fix aceeasi platforma ... imbracata este altfel .... (vezi cadrul)

 

Frumoase toate, nu zic, dar nici macar pe aia ....X nu as vedea-o pe coclau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... observam ca au fix aceeasi platforma ... imbracata este altfel .... (vezi cadrul)

 

Frumoase toate, nu zic, dar nici macar pe aia ....X nu as vedea-o pe coclau ...

Nici nu are ce cauta pe coclau. Cate din motoarele din sectiunea asta pot merge pe coclau? V-Strom-u nu prea, R11xx nu prea, R12xx nu prea, Varadero NO WAY... latura mai TOURING din enduro-touring.

 

D'aci de la noi, in afara de DR, XT si LC4 nu prea sunt coclaiste mobrele. Strici bunatate de carene degeaba...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e treaba cu economia pe termen lung si scurt? O AT impecabila sa zicem ca e 3500. In ea in urmatorii 5 ani vei baga mai multi bani decat ai baga in NC700x (presupunand - mare atentie - o fiabilitate ordinara, nimic iesit din comun).

 

Nu as fi asa sigur referitor la cheltuielile in cei 5 ani. Sa nu uitam ca suntem societate de consum si ca atare, trebuie sa consumam. In acest spirit se construiesc acum si motocicletele si autoturismele si electronicele/electrocasnicele, etc. Cred ca daca comparam preturile la consumabile (filtre, ulei, placute, anvelope) intre AT si NC o a vedem ca la NC sunt mai mari. In plus, de exemplu, daca la AT stie sa schimbe uleiul orice maimuta, la NC probabil trebuie sa mergi la reprezentanta. Bas'ca mai trebuie sa vina si vreun gigel sa-ti "reseteze becu" cu laptopu' la fiecare interventie.

 

Nu vreau sa fiu inteles gresit, ca ridic eu in slavi AT-ul, are si ea bubele ei. Pana la urma este o chestiune de gust, de buzunar si cel mai important... pentru ce iti cumperi o anumita motocicleta? Daca nu as avea motor si mi-ar da cineva 10000 eur, eu personal, tot AT de 3500 eur mi-as lua :) de restul banilor m-as plimba in lume :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda NC700X - NC 750X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...