Sari la conținut

Honda NC700X - NC 750X


Postări Recomandate

Nope. Nimeni nu investeste in test drive la noi. Pentru 5 motociclete vandute pe an (din care 2 CBR, 2 NC si 1 chopper). Vezi la unguri sau in Austria.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

thx, speram ca am sansa pe aici pe undeva in mod oficial.

ma oftic...aia cu cercul albastru cu negru fac teste des si la obiect..pacat.

Pai aia vand nenica, si nu numai masini. Vand moto la greu (SUV-uri d'alea racite pe aer) si la suprapret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NC700S = NC700X - 500euro.

 

Deci

NC700S non-ABS, cutie manuala - 5990e

NC700S ABS, cutie manuala - 6490e

NC700S ABS, DCT - 6990e

 

PS: Preturi Carpati Motors Bucuresti.

 

m-ai pierdut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ALOOOOOOOOOOOOOOOO

 

TOVARASIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

13 litri REZERVOR????????????????

 

ce pulala motocicleta este asta??????

 

mai asta, noi p...avem. nu avem nevoie de motoare mari sa ne o creasca.

asa ca ne jucam cu jucarele de astea mici.

 

stii cum e, iti iei mobra mare, ..n ai ...altceva.

 

mda, eu vorbesc cu 3 mobre..

in fine, sa revenim, aici e aria de japoneze, nu le intelegi tu pe astea. :)

 

on topic, te doare de litrii sau de km / plin ?

 

 

apropo, ai port USB la "bmw "? daca da, atunci pe topcuil asta e vorba de stickul potrivit pt portul ala :-)

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai asta, noi p...avem. nu avem nevoie de motoare mari sa ne o creasca.

asa ca ne jucam cu jucarele de astea mici.

 

stii cum e, iti iei mobra mare, ..n ai ...altceva.

 

mda, eu vorbesc cu 3 mobre..

in fine, sa revenim, aici e aria de japoneze, nu le intelegi tu pe astea. :)

 

on topic, te doare de litrii sau de km / plin ?

 

 

apropo, ai port USB la "bmw "? daca da, atunci pe topcuil asta e vorba de stickul potrivit pt portul ala :-)

 

ma gandesc ca asa este o moto nu DOAR de mers la job si scos gagica la snagov

chiar si la un consum de 4% tot e aberant

 

pai pana in thasos mai mult fac prin benzinarii decat pe drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca asa este o moto nu DOAR de mers la job si scos gagica la snagov

chiar si la un consum de 4% tot e aberant

 

pai pana in thasos mai mult fac prin benzinarii decat pe drum

Autonomie 250-300km. Tu nu faci pauze? Ghici ce: MAI EXISTA SI ALTI OAMENI. Sau exista oameni si nu ii cheama Ianachim.

 

Cine merge dintr-o bucata 500km (pt aia ai nevoie de ~27L la majoritatea motocicletelor)? Tre sa ai curu de fier si sa te doara la brisca de ce e dincolo de gri-ul asfaltului.

 

Besides, concurenta DIRECTA de la BMW are rezervor de 15L. Uau, mare diferenta. Motoru asta este pe langa concurenta directa ceea ce este R1200GS pe langa "concurenta"! ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autonomie 250-300km. Tu nu faci pauze? Ghici ce: MAI EXISTA SI ALTI OAMENI. Sau exista oameni si nu ii cheama Ianachim.

 

Cine merge dintr-o bucata 500km (pt aia ai nevoie de ~27L la majoritatea motocicletelor)? Tre sa ai curu de fier si sa te doara la brisca de ce e dincolo de gri-ul asfaltului.

 

Besides, concurenta DIRECTA de la BMW are rezervor de 15L. Uau, mare diferenta.

 

 

sefu...

 

m.am pipait, am pus si o colega sa am inca un verdict....

am poponeata FERM ..dar nu de fier :crack:

 

vama giurgiu - alexandropoli snur..cu ata'poponeata

 

poate te bagi la o betivaneala in alexandropoli o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti,

 

flame-uri de pomana !

Pe scurt: rezervor de 14L la un consum mediu de 3.5L/100km => autonomie de max.400 km, ca sa fie decent eu zic 350 km !

 

Basca, asta sa fie ultima mea problema ca am 350 sau 500 km autonomie, un fleac, oricum i-au pus si frane (cu ABS) deci poti sa opresti!

 

Pe de alta parte vorbim de o motoreta NOUA generatie 2012 de la Honda la .... 6000 Euro cu TVA INCLUS!

 

Altfel spus 1 BMW'e de 1200 = 2 x NC700X + benzina pentru 50.000km !!! ... asta cum suna !?

:friends:

 

P.S: Poti sa iei numa una, nu-i musai doua!

Editat de Clau_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel spus 1 BMW'e de 1200 = 2 x NC700X + benzina pentru 50.000km !!! ... asta cum suna !?

:friends:

 

pai suna... total eronat.

Un 1200GS (asa fara ABS cum este si Honda asta la 6000€) costa 13.000€.

Deci, in ce tara iei tu benzina cu 1000€ pt. 50.000km?? :unsure:

 

Pt. cei care considera suficienti cei 50cp pt. touring, sa zicem ca mergi fara pasager, doar cu bagaj, inteleg ca nu trebuie sa mergi prea tare, sa zicem ca faci o depasire cu chiu, cu vai; dar cand esti in grup cu altii, sau cand urci un pas, un deal ceva... ce faci?

Inteleg ca din motive financiare poate fi o solutie de compromis, decat nimic... dar sa spui ca-i "suficient" e cam prea mult. Si decat sa dai aproape 6700€ pe asa ceva (nu zic 6000 ca mi se pare stupid in ziua de azi sa ai de ales si sa iei fara ABS), la banii astia deja iei motor mai capabil/dotat s.h.

 

p.s. varianta asta cu roata fata de 17", ce cauta la sectiunea asta a forumului?? Io nu vad deloc legatura intre motocicleta asta si termenul "enduro" fie el si din enduro/touring. :scratch:

Eu nu vad motocicleta asta mai mult decat ceva de oras si distante scurte/medii de weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cei care considera suficienti cei 50cp pt. touring, sa zicem ca mergi fara pasager, doar cu bagaj, inteleg ca nu trebuie sa mergi prea tare, sa zicem ca faci o depasire cu chiu, cu vai; dar cand esti in grup cu altii, sau cand urci un pas, un deal ceva... ce faci?

 

Mwhahahahahahah.... hahahaha :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai suna... total eronat.

Un 1200GS (asa fara ABS cum este si Honda asta la 6000€) costa 13.000€.

Deci, in ce tara iei tu benzina cu 1000€ pt. 50.000km?? :unsure:

 

 

De pe site-ul BMW Romania acum cateva secunde:

 

R 1200 GS 12002 Lupin Blue 2012 13.368,00 16.576,32

R 1200 GS 12035 Titan Silver-met. 2012 13.368,00 16.576,32

R 1200 GS 12023 Black Sapphire Metallic/Engine Black 2012 14.353,00 17.797,72

R 1200 GS ADV 12034 Magma Red 2012 14.552,00 18.044,48

R 1200 GS ADV 12038 Black Sapphire Metallic/Engine Black 2012 14.682,00 18.205,68

 

Unde vezi tu 13.000 Euro :unsure:

Asadar sa refacem matematica:

1 buc BMW R1200GS : 16.576.32 Euro = 2 buc NC700X * 6000 Euro + 4576.32 Euro

Considerand benzina 1.5 Euro / L, 4576.32 Euro/1.5 = 3050 L benzina

La un consum de 3,5 L/100 km = 87.142 km parcursi ... rotund 80.000 km ..... :rusinica:

 

P.S: Nu-mi plac ignorantii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca asa este o moto nu DOAR de mers la job si scos gagica la snagov

chiar si la un consum de 4% tot e aberant

 

pai pana in thasos mai mult fac prin benzinarii decat pe drum

 

ianachime, acum fara glume ca lumea e stresata pe aci- nu se compara asta cu monstrul tau..

 

sunt clase diferite

daac vrei comparatii desi stii discutiile interminabile, cat de cat ar fi Crossturerul si crossrunnerul

scuze daca incercand sa fac o gluma am atatat spiritele

asta e o jucarie fainuta, care din ce am vauzt a cam "prins" la marea masa. pe tine in mod cert te ar amuza in cazul bun, sau ai merge cu ea daor de plimbare pe insule in grecia

nu e un turer de mers cu 160 constant

restul - bani, alea alea,. stii.cine are 6000 cu greu se "urca " la peste dublu..sau isi ceva SH . nici vorba de ..clasa mare in care te joci tu .

apropo, am gopro2 sac sac

 

pai suna... total eronat.

Un 1200GS (asa fara ABS cum este si Honda asta la 6000€) costa 13.000€.

Deci, in ce tara iei tu benzina cu 1000€ pt. 50.000km?? :unsure:

 

Pt. cei care considera suficienti cei 50cp pt. touring, sa zicem ca mergi fara pasager, doar cu bagaj, inteleg ca nu trebuie sa mergi prea tare, sa zicem ca faci o depasire cu chiu, cu vai; dar cand esti in grup cu altii, sau cand urci un pas, un deal ceva... ce faci?

Inteleg ca din motive financiare poate fi o solutie de compromis, decat nimic... dar sa spui ca-i "suficient" e cam prea mult. Si decat sa dai aproape 6700€ pe asa ceva (nu zic 6000 ca mi se pare stupid in ziua de azi sa ai de ales si sa iei fara ABS), la banii astia deja iei motor mai capabil/dotat s.h.

 

p.s. varianta asta cu roata fata de 17", ce cauta la sectiunea asta a forumului?? Io nu vad deloc legatura intre motocicleta asta si termenul "enduro" fie el si din enduro/touring. :scratch:

Eu nu vad motocicleta asta mai mult decat ceva de oras si distante scurte/medii de weekend.

 

ai dreptate privind din prisma ta. eu cu 50 CP n am nici o treaba de ex pt turing , la mine turingul inseamna maxim 140 in depasiri ..in rest 80 - 120.

nu puterea e totul - sa nu ti dau un ex de turer megafain din clasa maxi scuterelor ca stii clar ce faine sunt.( ex - burman executive..)

 

De pe site-ul BMW Romania acum cateva secunde:

 

R 1200 GS 12002 Lupin Blue 2012 13.368,00 16.576,32

R 1200 GS 12035 Titan Silver-met. 2012 13.368,00 16.576,32

R 1200 GS 12023 Black Sapphire Metallic/Engine Black 2012 14.353,00 17.797,72

R 1200 GS ADV 12034 Magma Red 2012 14.552,00 18.044,48

R 1200 GS ADV 12038 Black Sapphire Metallic/Engine Black 2012 14.682,00 18.205,68

 

Unde vezi tu 13.000 Euro :unsure:

Asadar sa refacem matematica:

1 buc BMW R1200GS : 16.576.32 Euro = 2 buc NC700X * 6000 Euro + 4576.32 Euro

Considerand benzina 1.5 Euro / L, 4576.32 Euro/1.5 = 3050 L benzina

La un consum de 3,5 L/100 km = 87.142 km parcursi ... rotund 80.000 km ..... :rusinica:

 

P.S: Nu-mi plac ignorantii !

 

 

claudiu, nu te ambala ca nu ai cu cine/de ce. ai dreptate 100 %

 

din pacate intre lumea " adv" si noi, e un distanta destul de mare si desi toti avem 2 roti ..conteaza si bugetul

cand dai banii aia ( 16000) pe o mobra consumul e pe planul 2.

noi, cand dam 6000, suntem interesati mult si de consum.

din "Citit" pe aici, disputele astea sunt vechi iar " oponetul " tau e vechi in ele. s a chinuit bietul harea sa i explica ca yamaha supertenere comsuma foarte ok si s a ajuns la ironii si ..nimicuri

 

sa fim sanatosi si sa ne bucuram de mobleme noastre

 

ps , jos bavarezele scumpe , traiasca hondaaaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S: Nu-mi plac ignorantii !

 

Inainte sa jignesti, fii sigur ca nu faci tu unele confuzii. ;)

 

In primul rand, prin "BMW Romania" (vorbind despre motociclete) eu inteleg firesc www.bmw-motorrad.ro care, dupa cate am vazut, nu este in stare sa ofere si preturile, cum ar fi normal.

Tu probabil ai luat acele preturi de pe site-ul dealer-ului Bavaria.

 

Apoi... habar n-am ce preturi sunt alea pe care le-ai copiat de la ei; te inteleg ca asa scrie "negru pe alb" dar eu cred ca este vorba de motociclete noi care contin ceva pachete/dotari sau pus chiar pretul gresit. Oricum, felul in care sunt prezentate preturile acolo, si fara preturi la optionale etc este total neprofesional pentru o firma care se vrea a avea standarde BMW.

Insa se stie ca Bavaria vinde motocicletele la pret de Germania daca nu chiar putin sub; in Germania un R1200GS "chel" (ca de asta vorbeam) e 13.300€ inclusiv TVA iar eu de la Bavaria chiar am primit telefonic pretul 13.000€ inclusiv TVA, deci nu vorbesc in necunostinta de cauza. (si asta era in aprilie 2012, deci nu acum la sfarsitul carierei lui 12GS)

 

Asadar, cu 1000€ cati km ziceai ca faci?? :D

 

(pana sa te mai contrazici, da maine un telefon la Bavaria si vezi ce afli)

 

 

cand dai banii aia ( 16000) pe o mobra consumul e pe planul 2.

 

 

Asta este o preconceptie total gresita, eventual depinde de la om la om. Desi nu e telul meu sa scot neaparat cel mai mic consum, ma bucur si eu cand un asa motor, condus destul de "nelinistit" scoate un consum mediu de numai 5,3 dupa o tura de 3000km.

 

din "Citit" pe aici, disputele astea sunt vechi iar " oponetul " tau e vechi in ele. s a chinuit bietul harea sa i explica ca yamaha supertenere comsuma foarte ok si s a ajuns la ironii si ..nimicuri

 

"oponentul" in general are argumente si nu vorbeste cand nu stie despre ce este vorba, asa cum fac multi altii.

 

Cat despre "bietul harea", ceea zice el despre motocicleta lui, nu a fost confirmat de niciun test comparativ dintre cele pe care le-am citit, ci din contra. Iar contradictiile nostre in niciun caz nu au fost pe consum, chiar nu ma intereseaza care consuma cu 0,1L mai putin.

Iar daca tot tii neaparat sa-l dai ca exemplu de uitat in gura lui, el se plangea non-stop ca nu se poate tine dupa nimeni din grup (si destui mergeau chiar decent, eventual si ei cu pasager) ca vezi-Doame V-strom-ul "nu poate" cu pasager si bagaje. Eu am vazut V-strom cu pasager si bagaj care tineau ritmul binisor pe strada deci, cat de credibil e?

 

Mwhahahahahahah.... hahahaha :)

 

Poate gresesc... sau poate nu aveam acelasi reper cand spunem "suficient"? :scratch:

 

iar daca nu este asa, in ce ritm/turatii trebuie tinut motorul ca sa fiu contrazis?

 

Cu asta eu am cam terminat, ne putem contrazice pana la pastele cailor asa... :unsure:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate gresesc... sau poate nu aveam acelasi reper cand spunem "suficient"? :scratch:

 

Detaliaza, te rog... ce masina ai, cati cai are ( nu ca ar conta caii neaparat pt ce zici - depasiri, urcat pante etc ), ce cuplu are, ce greutate are, care e raportul pe kg la putere / cuplu... si compara cu o motoreta ca cea discutata - o sa ajungi la concluzia ca nu pleci cu masina pana in Croatia in viata ta ca n-are destula snaga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni: NC700SX nu se compara cu R1200GS. Pentru aia, dati click pe topicul de XRunner/XTourer.

 

NC700S/X se compara cu F650GS/2. Atat. Si il bate la poponeata. E aproape la jumate de pret, are vreo 20 cai mai putin si consuma mai putin. Il iei si te plimbi 3 ani de banii cu care doar iti cumperi BMWu. Asta ca sa nu mai zic ca ciclistica este mult mai buna la NC - acesta are o ciclistica asemanatoare cu a unui boxer!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"oponentul" in general are argumente si nu vorbeste cand nu stie despre ce este vorba, asa cum fac multi altii.

 

Cat despre "bietul harea", ceea zice el despre motocicleta lui, nu a fost confirmat de niciun test comparativ dintre cele pe care le-am citit, ci din contra. Iar contradictiile nostre in niciun caz nu au fost pe consum, chiar nu ma intereseaza care consuma cu 0,1L mai putin.

Iar daca tot tii neaparat sa-l dai ca exemplu de uitat in gura lui, el se plangea non-stop ca nu se poate tine dupa nimeni din grup (si destui mergeau chiar decent, eventual si ei cu pasager) ca vezi-Doame V-strom-ul "nu poate" cu pasager si bagaje. Eu am vazut V-strom cu pasager si bagaj care tineau ritmul binisor pe strada deci, cat de credibil e?

 

Cu asta eu am cam terminat, ne putem contrazice pana la pastele cailor asa... :unsure:

 

vlad, cred ca e o neintelegere

eu am incercat sa aplanez o stare de..intepaturi explicandu-i lui Claudiu ca nu are rost sa inceapa o discutie pe teme pe care le am vazut rasdiscutate.

daca m am exprimat nepotrivit in ce priveste consumul si discutiile despre bogdan, sorry

citatele la care faceam referire era din seria " supertenere 1200 " vs " gs" , iar personal fara a primi bani nici de la bmw nici de la yamaha stiu foarte bine care le este consumul la stilul meu de mers ( care este destul de apropiat de al lui Bogdan ) . la alte discutii vstrom .etc nu ma bag.

fara supare ( vad ca ianachim cu care am glumit mai sus le a inteles ca sunt pur si simplu chat ) dar nu stiu care e legatura intre ce spui tu si ce ce spunem " noi"

aici e vorba de un motor japonez ( cu care subiect stiu ce parere ai ), un motor care e din alta clasa si alt flim fata de gs/gsa si are cu totul si cu totul alt target ( atat ca si categorie de mobra cat si ca buget respectiv cumparatoriul tinta)

 

pe mine personal ma va convige firma "voastra" cand va veni cu preturi decente , cu o tehnologie adecvata si o cu totul alta abordare a "userilor" ( ma refer la majoritate"). atate vreme cat preturile pentru motoare" normale" sunt penutr multi prohibitive si se merge pe ideea de " elita", atat ca brand cat si ca "superioritate" a celor ce le conduc( repet, majoritatea , sunt si exceptii) , ma voi situa in tabara " celalta"

pana atunci, cu banii de un GS ( chel nechel motorad sau bavaria) se pot cupara 2 - 3 mobre + bani de gaz linistit, daca intram in sh treaba e si mai clara.

 

sa revenim la on topic - cand apar nx-uri sh ? si cine /unde face drive test?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati inebunit cu totii

singurul lucru pe care l am spus a fost ca 13-14 litri imi

par putini

NU am comparat gsa ul cu 33 litri cu honda

 

insa ma uitam la o moto de oras si iesiri de 2

zile la tura

 

modelul mi a atras atentia insa 13 litri m au facut sa ma gandesc la autonomie

 

deci terminati in puii mei cu preturi si comparatii aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlad, cred ca e o neintelegere

 

Nu, nu este o neintelegere, dupa parerea mea este o atitudine din partea unora, as zice un fel de amestec (in diferite proportii de la caz la caz) de frustrari, tendinta de off-topic, bagat in seama aiurea, preconceptii, "Gica-contra", "vulpea care nu ajunge la struguri", etc etc. Si aceasta atitudine duce numai la discutii aberante.

 

Eu in postul meu, am facut in mare trei afirmatii:

- ca ecuatia lui Clau nu este corecta (si pana la proba contrarie sustin asta); am zis ceva de rau de Honda, am ridicat in slavi BMW, am facut vreo comparatie intre ele?

- am zis ca dupa parerea mea (ca fost posesor de motor de 50cp si ca unul care a tot auzit oameni plangandu-se ca motoarele lor mai mici nu trag "ca alea mari") ca 50 cp nu mi se par suficienti pt. touring; mi-am exprimat o parere pe un forum liber; am zis ceva de rau de Honda, am ridicat in slavi BMW, am facut vreo comparatie intre ele?

- mi-am exprimat parerea ca nu prea vad legatura intre aceasta motocicleta ca si concept (ex roata de 17" fata) si notiunea de enduro; am zis ceva de rau de Honda, am ridicat in slavi BMW, am facut vreo comparatie intre ele?

 

No comment! :rolleyes:

 

NC700S/X se compara cu F650GS/2. Atat. Si il bate la poponeata. E aproape la jumate de pret, are vreo 20 cai mai putin si consuma mai putin.

 

F650GS costa 8800€ inclusiv ABS (daca pastram ipoteza ca preturile BMW sunt aprox. aceleasi in Ro si Germania, asa cum parca am vazut si in cazul Honda pe acest topic).

Insa F650GS si-a incheiat cariera dupa acest al 5-lea sezon asadar comparatia va fi eventual cu noul F700GS care cel putin a reparat prostia cu un singur disc pe fata. Iar F700GS cu ABS standard, conform datelor BMW, va fi mai putin mai ieftin decat F650 + ABS, deci decat 8800€.

 

sub8800 vs. 6700, matematic cel putin, nu prea e aproape la jumatate de pret.

De batut la poponeata nu mai indraznesc sa comentez, ii las pe altii sa emita pareri avizate; asa cum sunt convins ca cei 20cp sunt "un rahat" total inutil pe langa vreo 0,2L la consum. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F650GS costa 8800€ inclusiv ABS (daca pastram ipoteza ca preturile BMW sunt aprox. aceleasi in Ro si Germania, asa cum parca am vazut si in cazul Honda pe acest topic).

Insa F650GS si-a incheiat cariera dupa acest al 5-lea sezon asadar comparatia va fi eventual cu noul F700GS care cel putin a reparat prostia cu un singur disc pe fata. Iar F700GS cu ABS standard, conform datelor BMW, va fi mai putin mai ieftin decat F650 + ABS, deci decat 8800€.

 

sub8800 vs. 6700, matematic cel putin, nu prea e aproape la jumatate de pret.

De batut la poponeata nu mai indraznesc sa comentez, ii las pe altii sa emita pareri avizate; asa cum sunt convins ca cei 20cp sunt "un rahat" total inutil pe langa vreo 0,2L la consum. :wink:

8800 + TVA + transport = ~11000. Preturile honda sunt cu TVA inclus. 11000 vs 6500. Eu zic k e aproape jumate.

 

Iar alea doua discuri sunt... discutabile. Au innebunit toti ca nu se poate sa aiba un singur disc... ei bine se putea si n-avea nicio greata, dar BMW e customer oriented si a pus acolo al doilea disc; la urma urmei tot ei castiga la consumabile.

 

Sunt curios - ai mers cu NC700S si cu F650GS/2 (sau F700gs care e tot aia)? Eu da si sub 2/3 din turometru mi se pare mult mai interesanta Honda. In high end unde sunt calutii la BMW ... sa zicem ca e egal cu zero pt unul ca mine.

 

 

ASTEPTAM OPINII DE LA PROPRIETARI. Restul e BMW vs restu lumii. Sau khk vs restu lumii (as usual). Chiar e misto sa fii gigi contra?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8800 + TVA + transport = ~11000. Preturile honda sunt cu TVA inclus. 11000 vs 6500. Eu zic k e aproape jumate.

 

Tu esti ferm convins ca Bavaria vinde(a) F650GS cu aprox. 8800 FARA TVA? Am facut paralela cu preturile de Germania iar acolo asta este pretul CU TVA. Altfel, nu ma contraziceam nici cu tine, nici referitor la pretul lui 12GS mai sus.

Chiar sunt curios; insa nu astept un raspuns bazat pe site-ul lor despre care am motive sa cred ca este gresit, ci pe informatie verificata.

Daca am gresit eu, imi retrag afirmatiile referitoare la preturi.

 

Iar alea doua discuri sunt... discutabile. Au innebunit toti ca nu se poate sa aiba un singur disc... ei bine se putea si n-avea nicio greata, dar BMW e customer oriented si a pus acolo al doilea disc; la urma urmei tot ei castiga la consumabile.

 

Ce zici, pot emite o parere din proprie experienta?

La Tura 1, in 2009 aveam 1100RS-ul meu; fostul-fostul proprietar al F650-ului pe care acum il are NaeL mi l-a dat sa ma "dau" cu el... deci trecand de pe al meu, la prima franare am avut un soc, si am mai franat de cateva oti si franele mi s-au parut "de pe alta planeta" (negativ). Facusem deja test cu F800GS care are doua discuri si nu simtisem deloc asta.

Peste ceva timp am luat iar un F800 la plimbare si iar n-am simtit ceva deosbit (negativ) la frane. Asadar, ce poate fi altceva decat lipsa unui disc??

 

Restul e BMW vs restu lumii. Sau khk vs restu lumii (as usual). Chiar e misto sa fii gigi contra?

 

Ai macar un argument pt. atitudinea/afirmatia asta?? Cine a facut comparatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu esti ferm convins ca Bavaria vinde(a) F650GS cu aprox. 8800 FARA TVA? Am facut paralela cu preturile de Germania iar acolo asta este pretul CU TVA. Altfel, nu ma contraziceam nici cu tine, nici referitor la pretul lui 12GS mai sus.

Chiar sunt curios; insa nu astept un raspuns bazat pe site-ul lor despre care am motive sa cred ca este gresit, ci pe informatie verificata.

Daca am gresit eu, imi retrag afirmatiile referitoare la preturi.

 

Asta e cel mai ieftin F650 de la bavaria - dotarile listate aici:

 

http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/bmw-f650gs-sector-1-bucuresti/163720232.html?useCase=SearchSession&__lp=2&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=RO&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=1000&lang=ro&pageNumber=1

 

In rest, tot ce e in showroom o sa gasesti si aici:

 

http://acasa.mobile.ro/AUTOMOBILEBAVARIAPIPERA#ses

 

Preturile sunt cele din showroom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda NC700X - NC 750X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...